Toyota Prius Plug-in - predstavitev

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
dule5
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
Kraj: Lendava
Avto: toyota
40
15

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a dule5 » 20 Nov 2018, 13:35

Čestitam Kaktus.
Uživaj v e kilometrih. Jaz avto največ polnim le doma. Na poti tudi kdaj kje na kaki malici, ali pri kakšnem opravku. Sicer pa nimam preveč časa polnit na poti. Kilometri se kar nabirajo. Cca 24000 km sem že prevozil, avto deluje brezhibno. Skupna poraba goriva je (sem šel pogledat) 4 litre//100. Servis na 15000 km je stal 180 eur. Mogoče me malo moti pospeševanje na avtocesi( kot da v prazno vrti motor), ali vožnji navkreber. Se da preživet.
talker2, Kaktus
Denisms
Prispevkov: 3
Kraj: Murska Sobota
Avto: Trenutno Opel
6
0

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Denisms » 22 Nov 2018, 02:56

Danes sem tudi jaz naročil svojega Priusa plug in. Zanima me koliko časa ste povprčno čakali na subvencijo?
CRF, talker2, Vodokotlic, DGJ, Kaktus, dule5
dule5
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
Kraj: Lendava
Avto: toyota
40
15

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a dule5 » 26 Nov 2018, 21:32

Denisms je napisal/-a:Danes sem tudi jaz naročil svojega Priusa plug in. Zanima me koliko časa ste povprčno čakali na subvencijo?

dva meseca. :$: :$: :$: :D
LP
Vodokotlic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 110
Kraj: Ljubljana
Avto: Prius
37
26

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 29 Nov 2018, 17:00

Zanimivo. Naslednje leto Prius dobi AWD :D Prius s --tirikolesnim pogonom- a ne v Sloveniji -foto - siol.net

Škoda da ne bo pri nas.
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 284
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
370
579

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 30 Nov 2018, 15:10

Večina lastnikov Prius Plug-inov niti ne ve, da ima avto tako imenovane "Active Grille Shutters" (ne vem kako bi to prevedel pravilno v slovenščino), ki se same odpirajo in zapirajo glede na različne parametre. Ko so zaprte pomagajo pri aerodinamiki vozila in pri hitrejšem ogrevanju ICE motorja ko se hladen zažene. V obeh primerih to pripomore k manjši porabi bencina in elektrike.

In še video kako delujejo. Na videu je sicer navaden Prius hibrid, ki ima tudi to vgrajeno.

Seveda Prius Plug-in ni edini avto, ki ima to vgrajeno vendar mi je vseeno zanimivo, ker dolgo nisem vedel, da to ima.
dule5
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 20
Kraj: Lendava
Avto: toyota
40
15

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a dule5 » 01 Jan 2019, 13:44

:beer: :D Vsem veliko varnih kilometrov in čimveč "zdravja" avtomobilom in njihovim lastnikom v Novem letu.
aru12
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, AUDI A4
20
0

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a aru12 » 01 Jan 2019, 21:30

Sem veliko testiral in se odločal med Toyoto Prius in BMW 225xe. Cena na koncu je bila približno ista.
S tem da pri Toyoti ni popusta pri Bmw sem dobil 24%.
Kar se tiče tehnike pogona in baterije je sigurno Toyota pred BMW.
Vse ostalo pa me ni prepričalo.
Prius je bil predvsem ženi grd in meni tudi ni bil najbolj všeč.
Najbolj pa me je zmotilo: majhen prtljažnik, pregovorno slaba izolacija Toyote-vse se sliši- (makadam, motor), ko se vklopi motor je v primerjavi, kot bi se vžgal traktor- posebej pri večjih hitrostih, sedeži in plastična notranjost.
Naredim sicer malo manj E kilometrov kot z priusom vendar sem zelo zadovoljen.
Porabo po 49000 imam 3,4 , vendar zaradi daljših relacij na morje.
Vendar je tako, da je sto ljudi sto čudi in zahtev.
Želim ti v novem letu veliko E kilometrov.
Nejccc, Matej
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 284
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
370
579

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 08 Jan 2019, 09:03

V TV oddaji Volan so pripravili tekmovanje kdo naredi več kilometrov s Prius Plug-in samo na elektriko. Ker je bilo tekmovanje raztegnjeno čez več mesecev seveda niso bili idealni pogoji za vse (različne temperature, dež, različne ceste). Kar je zanimivo je to kakšen razpon dosega na elektriko so dosegli. Od 41 km pa vse tja do 70 km. Vozili so pa po regionalnih cestah čimbolj ekonomično. Drugače ima Prius Plug-in oglaševan doseg na elektriko 50 km.

Detajli so na tem linku:
https://www.volan.si/ekstra/zeleni-volan/6569819-dokazal--da-obvlada-ekonomicno-voznjo-/
prijazen
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 56
Kraj: Gorenjska
Avto: HoverBoard ;-)
30
84

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a prijazen » 15 Jan 2019, 11:00

talker2, koliko si jih dozdaj največ prevozil ti?
Sicer zadeva ni priporočljiva za večkratno ponavljanje, 100% polnjenje in praznjenje na 0% sta dve neugodni mejni stanji (sicer zelo odvisno od tovarniške nastavitve "okna")...
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 284
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
370
579

Re: Toyota Prius Plug-in - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 15 Jan 2019, 11:57

prijazen je napisal/-a:talker2, koliko si jih dozdaj največ prevozil ti?
Sicer zadeva ni priporočljiva za večkratno ponavljanje, 100% polnjenje in praznjenje na 0% sta dve neugodni mejni stanji (sicer zelo odvisno od tovarniške nastavitve "okna")...


V bistvu nisem še nikoli namenoma testiral koliko km naredim samo na elektriko, kot so to počeli v oddaji Volan. Kot verjetno veš je to odvisno od veliko dejavnikov.
Na splošno iz izkušenj bi rekel takole: v toplih mesecih naredim 50+ km. Pozimi, ko je -5C ali manj pa 30+ km. In vse vmes. Govorim o normalni vožnji po omejitvah s klimo ali gretjem po potrebi ne o hypermilingu, kot so nekateri počeli v oddaji (ugasnjeno prezračevanje in klima, vožnja 40 km/h itd.). Poleg tega je s tem avtom bolj energetsko učinkovito voziti v navadnem hibridnem načinu (HV način) pri hitrostih nad 105 km/h in v dolge klance gor kot pa samo na elektriko (EV način). Tako, da na daljši vožnji praktično nikoli ne porabiš elektrike v enem kosu, ker prej preklopiš v HV način - npr. ko prideš na avtocesto in ko greš iz nje preklopiš spet na elektriko (EV način). Zato je tudi težko vedeti koliko narediš samo na elektriko, če ne greš namensko na tak test.

Kar zadeva baterijo jo vedno polnim do konca in tudi praznim do konca, če je tako dolga pot. Bistvo varčevanja pri PHEVu je, da skušaš na vsaki vožnji porabiti vso elektriko, ker je veliko cenejši energent kot bencin. Drugače pa ni bojazni glede degradacije baterije, ker popolnoma prazna baterija, kot je prikazano na armaturi je še vedno 10% realne napolnjenosti. Na drugi strani pa je popolnoma polna realno na 84%. Ne pozabit, da je na baterijo 10 let garancije ne glede na število kilometrov. Toyota pravi, da baterija zdrži življenjsko dobo avtomobila.

Za dodatne detajle si pa preberi tole temo od začetka ;)
Matej, dule5

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na