BMW i3 - predstavitev

i3, i8
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 19 Dec 2018, 13:14

Nekdo, ki mu je 5k "veliko denarja" ne bo kupil i3, če je racionalen :)
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 594
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
403
22

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 19 Dec 2018, 13:17

Ne to pa ni čist res. Sem napisal, da je odvisno tudi od odnosa do denarja. Tudi če mi je 5K veliko sem kupil I3, ker z njim uživam rečmo 200 dni na leto, z rexom bi pa manj trpel 2 dni na leto. Je treba dat vse na vago. No pa saj kolkr berem znaš ti dobr vagat samo drugi stavek tega posta te mal heca, da ne rečem, jebe :)
Dzun Tao
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 19 Dec 2018, 13:22

Res je ja, ta pojem je zelo relativen :)
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 594
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
403
22

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 19 Dec 2018, 13:27

No ker ste me s svojimi doktorati :) o porabi, že povsem zafrustrirali sem danes, vedel sem, da bom dopoldan naredil malo več km kot običajno, naredil en test. Avto je bil zjutraj ogret in na 100%. Potem sem, najbrž prvič (razen par km za test) prešaltal na ecopro, ki ventilator klime skoraj ugasne, pri 110 (nastavljivo) popiska, gas precej manj občutljiv.
Naredil sem 51,7 km s povpečjem 36 km/h, ostalo mi je, po računalniku 141 km, poraba 14,9.
Se mi zdi povsem OK in se ne bojim zime. :)

Slika

Slika
CRF, DGJ, crunchy
Uporabniški avatar
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 312
Kraj: Ljubljana
Avto: Toyota Prius Plug-in
407
703

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a talker2 » 19 Dec 2018, 14:06

In z rexom bi se odpeljal domov brez problema tako sem pa kot en revež žulil pivo na bencinski in vsake 5 sekund gledal na mobi, če je avto že dovolj nafilan, da pridem do doma. Tukaj padejo tudi vse tiste nebuloze: sem odkril kraje, ki jih sicer ne bi. Seveda, ker te nikoli niso zanimali, z EV so te pa prisilili

No evo, tudi to je eden od razlogov, da sem kupil PHEV :) Čeprav ni bil edini ali glavni razlog.
Sedaj, ko prihajajo EVji s 400+ km dosega tudi to kmalu več ne bo problem.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 594
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
403
22

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 19 Dec 2018, 14:25

No, za moje pojme sta rex in phev dva povsem različna svetova. Prvi je skor bev, drugi pa skor ICE.
BoBa, matija, Nejccc
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 250
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
216
72

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a DCT » 19 Dec 2018, 14:31

Goran je napisal/-a: In z rexom bi se odpeljal domov brez problema tako sem pa kot en revež žulil pivo na bencinski in vsake 5 sekund gledal na mobi, če je avto že dovolj nafilan, da pridem do doma. Tukaj padejo tudi vse tiste nebuloze: sem odkril kraje, ki jih sicer ne bi. Seveda, ker te nikoli niso zanimali, z EV so te pa prisilili :)


Haha,realno napisano! :D :D
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 19 Dec 2018, 14:34

talker2 je napisal/-a:
In z rexom bi se odpeljal domov brez problema tako sem pa kot en revež žulil pivo na bencinski in vsake 5 sekund gledal na mobi, če je avto že dovolj nafilan, da pridem do doma. Tukaj padejo tudi vse tiste nebuloze: sem odkril kraje, ki jih sicer ne bi. Seveda, ker te nikoli niso zanimali, z EV so te pa prisilili

No evo, tudi to je eden od razlogov, da sem kupil PHEV :) Čeprav ni bil edini ali glavni razlog.
Sedaj, ko prihajajo EVji s 400+ km dosega tudi to kmalu več ne bo problem.


400+km BEV je problem cena ;) se ti bo splačalo plačati toliko več za tiste parkrat letno ko rabiš takšen domet.
Stromcek
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 594
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
403
22

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 19 Dec 2018, 14:49

Pa smo spet pri denarju. Tebi se ne splača, nekomu pa se.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 19 Dec 2018, 14:54

Ne vem če se komurkoli splača tovorit zraven toliko odvečne teže za tiste nekajkrat na leto, me zanima še kakšna računica razlike v porabi :)

v glavnem, ko se račune kaj se splača in kaj ne, je toliko variabil da posploševanje tudi ni tako dobro.

pa še ena razlika z PHEV se lahko načeloma pelješ blizu 200kmh, pa narediš 500km ali še več, z BEV pa o takšni hitrosti in razdalji pa samo mokre sanje, ipd.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 594
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
403
22

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 19 Dec 2018, 16:33

Spet teorija. Kolkrat se voziš 200?
Damijan, Stromcek, matija
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 20 Dec 2018, 07:02

Skoraj vedno ko sem na službeni poti, privat pa ne, ker ima avto omejitev na max 165kmh, bi se pa parkrat na mesec, če bi lahko.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 594
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
403
22

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a Goran » 20 Dec 2018, 07:12

Pol pa una s svizcem. Par kg teže več se ne splača, 200 km/h se pa splača? Dej zresni se.
matija
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 20 Dec 2018, 07:28

Ni par kg, ampak kar nekaj več, kolikšna je razlika v teži med 15kwh in 100kwh battery packom?

In pa, ko se mudi, se ekonomska računica podre :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2136
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1742
2921

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 20 Dec 2018, 07:35

Od kdaj je teza problem za vecino kupcev? Ves da je Q7 tezji od vsakega EV na tem forumu ? Motor ni lahek, gorivo pa tudi ne. In v samih specifikacijah niti niso navedene teze s polnim tankom, ki je lahko 100L. In ja, je tezji lahko tudi od dolocenih z 90kWh, 95kWh in 100kWh.

Ves tudi to, da si najhitreje na cilju z dolocenimi EVji, ce vozis 190km/h ? Imamo tudi taksne, za katere pa je idealna hitrost malenkost nizja, 170km/h.

Pocasi bo potrebno nehat debatirat o teh stvareh, saj so EVji ze zdavnaj prehiteli ICE vozila po vseh aspektih. Zdaj se lahko samo se naslonimo in opazujemo kako hitro jih bodo uspeli sestavljat ter koliko casa bodo Janezi potrebovali da sprevidijo.
Nejccc
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 20 Dec 2018, 07:59

Zato, ker je glavni argument PHEV vs BEV debate: da nosi PHEV zraven odvečno težo :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2136
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1742
2921

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a matija » 20 Dec 2018, 08:03

Aha, ja to pa drzi. ICE je kar težak, tank za gorivo pa tudi dosti nanese. Oboje pretvorit v dodatne kWh in smo ;)
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 20 Dec 2018, 08:06

Zato sem pa vprašal prej, kolikšna je razlika v ceni med 15 in 100kwh baterijami? mogoče smo na približno enaki odvečni teži :)
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 20 Dec 2018, 08:43

wk057 Tesla Model S Battery weight - Tesla Motors Club

tu sem našel neke podatke in če sem pravilno izračun je razlika v teži cca 600kg

to pa je kar nekaj ne, verjetno rex pri i3 doda veliko manj teže. koliko kaj vagne en povprečen 2.0 ICE motor, kaj drugega pa verjetno ne doda bistveno k teži PHEV?
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1241
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
256
172

Re: BMW i3 - predstavitev

OdgovorNapisal/-a darjan » 20 Dec 2018, 08:44

darjan je napisal/-a:Zato sem pa vprašal prej, kolikšna je razlika v ceni med 15 in 100kwh baterijami? mogoče smo na približno enaki odvečni teži :)


Tu se zmotil. Mišljeno je razlika v teži med 15 in 100kwh

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na