Kona EV - SimonZED

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4481
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3051
3203

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Jan 2019, 08:12

Z Zoe sem ga že velikokrat prevozil... ampak sem vedno imel občutek da dobim nazaj skoraj vse :) No, recimo 50%. Res pa da to vedno poleti. Verjetno si sedaj pri počasni vožnji veliko večji delež porabil za gretje.
SimonZed, FV-EV
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2436
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2273
3386

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Jan 2019, 08:20

Se nekaj ni za pozabit pri primerjavah: pozimi v sneznih razmerah smo ponavadi tudi bolj previdni in vozimo pocasneje. Pri prepocasni voznji regeneracija ne deluje. Lep primer je nekdo iz tega foruma, ki je na koncu spusta po daljsem klancu vohal zavore, ki jih je avto uporabljal ker je sel prepocasi za regeneracijo.
SimonZed, Stanko, FV-EV
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1342
Avto: Kona EV
972
1287

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Jan 2019, 08:30

Meni je na števcu kazalo, kako nabira kilometre z regeneracijo na spustu, v enem kosu jih je 6 km, potem pa še nekajkrat po 1 km ...

P.S.: pa pozabil sem na začetku potopisa napisati, da je bil štart iz LJ s SOC 94 % (prihod v Kranjsko s 64 %).
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 14 Jan 2019, 08:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4481
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3051
3203

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Jan 2019, 08:31

Res je, in ne pozabit da v takih klancih tudi pedalček ob volanu lahko uporablja disk zavore
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4481
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3051
3203

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Jan 2019, 08:31

SimonZed je napisal/-a:Meni je števcu kazalo, kako nabira kilometre z regeneracijo na spustu, v enem kosu jih je 6 km, potem pa še nekajkrat po 1 km ...

Ampak verjetno si večkrat pritisnil tudi na zavore?
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1342
Avto: Kona EV
972
1287

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Jan 2019, 08:34

Poskusil sem voziti dol samo z ušesi ob volanu, ampak je bilo včasih nemogoče spreminjati stopnje na ta način, ker je bilo treba tudi volan precej vrteti in takrat sem pohodil zavoro (ampak saj naj bi tudi na ta način avto najprej poskusil zavirati z regeneracijo?).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4481
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3051
3203

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Jan 2019, 08:36

Ja, seveda. Čeprav to je verjetno na serpentinah, kjer je itak hitrost premajhna za regen.
Admin @ EVSVET.eu
Pier
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 207
Kraj: Okolica Ljubljane
130
2

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Pier » 14 Jan 2019, 08:38

SimonZed je napisal/-a:Poskusil sem voziti dol samo z ušesi ob volanu, ampak je bilo včasih nemogoče spreminjati stopnje na ta način, ker je bilo treba tudi volan precej vrteti in takrat sem pohodil zavoro (ampak saj naj bi tudi na ta način avto najprej poskusil zavirati z regeneracijo?).


Ali ni bilo mogoče voziti samo tako, da bi na ušesih nastavil v najvišjo možno regeneracijo in da ne bi uporabljal nobene zavore? Je šlo še vedno prehitro?
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1342
Avto: Kona EV
972
1287

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Jan 2019, 08:54

Na najvišji stopnji je šlo prepočasi in sem se skoraj ustavil, moral sem znižati regeneracijo po ovinku. :) Zagotovo pa ni bilo odpeljano optimalno, ker nimam izkušenj ne z EV, ne z rallyem. :D
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4481
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3051
3203

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Jan 2019, 08:56

Ja, je treba gas tiščat tudi navzdol... :)
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1342
Avto: Kona EV
972
1287

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Jan 2019, 09:14

Še nekaj: VESS je praktično neslišen, vsaj pri nizkih hitrostih, morda se do 30 km/h glasnost potem zvišuje?
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 579
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
670
1309

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 14 Jan 2019, 09:25

Pri Ioniqu je do 30 km/h vedno bolj glasen, po 30 km/h pa utihne.
SimonZed
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1342
Avto: Kona EV
972
1287

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Jan 2019, 09:42

Sem pravkar preveril, glasnost se tudi pri Koni zvišuje s hitrostjo do 30 km/h. Pri 10 km/h je pa skoraj neslišen (zunaj).
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4481
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3051
3203

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Jan 2019, 10:12

Ima pa šleparski pi pi pi pi pi ane? :)
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1342
Avto: Kona EV
972
1287

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Jan 2019, 10:17

Nima, vsaj slišal nisem nikoli (ne ob vključenemu, ne ob izključenemu VESS). Čeprav se zdaj tudi meni dozdeva, da sem nekje prebral, da naj bi imela piskanje ob vzvratni vožnji (v navodilih?).
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 14 Jan 2019, 10:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4481
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3051
3203

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Jan 2019, 10:21

A res... OK, fajn, mi je vseeno če nima :)
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1342
Avto: Kona EV
972
1287

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Jan 2019, 10:50

Še nekaj glede TomTom Live services, ko je avto povezan v WiFi omrežje (bodisi hišno ali preko mobile hotspota telefona). Delujejo: vremenska napoved (na zemljevidu ali za trenutno lokacijo, preverjeno za LJ), iskanje POI, iskanje polnilnic. Žal pa ne delujejo prometne informacije, čeprav so na TomTom strani na voljo tudi za Ljubljano. To bi bilo treba preveriti pri uvozniku, če nameravajo v prihodnosti aktivirati tudi to? Pa še nekaj: na zemljevidu je ikona kamere s plusom, ki sem jo kilknil, ne vedoč, da je namenjena _poročanju_ o lokaciji radarja/kamere na trenutni lokaciji. :D
CRF, DGJ
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 307
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
270
91

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a DCT » 14 Jan 2019, 12:12

matija je napisal/-a:Se nekaj ni za pozabit pri primerjavah: pozimi v sneznih razmerah smo ponavadi tudi bolj previdni in vozimo pocasneje. Pri prepocasni voznji regeneracija ne deluje. Lep primer je nekdo iz tega foruma, ki je na koncu spusta po daljsem klancu vohal zavore, ki jih je avto uporabljal ker je sel prepocasi za regeneracijo.


Tole pa ne bo držalo,oz.ne vem kaj je on počel z zavorami,ampak pri Amperi recimo je regeneracija delovala brez problema pri katerikoli hitrosti,zavore se niso niti enkrat aktivirale (mimogrede: iz Kuma navzdol smo izmerili učinkovitost regeneracije cca.43%)
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1334
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
300
195

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a darjan » 14 Jan 2019, 12:21

Baje pri soulu ni tako, drugje pa ponavadi ja, deluje vedno.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1342
Avto: Kona EV
972
1287

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 14 Jan 2019, 18:47

Današnji večerni izlet iz LJ na Pasjo ravan, na cca 950 m nmv (zadnjih 500 m do vremenskega radarja na 1.020 m peš), torej cca. 650 m višinske razlike. Zunanja temperatura 2-7°C, notranja 20-21°C.

Vožnja LJ-Polhov Gradec-Črni vrh-Pasja Ravan:
- 30 km
- 43 minut
- 26,5 kWh/100 km

Vožnja Pasja ravan-Črni vrh-Polhov Gradec-LJ:
- 30 km
- 43 minut
- 3,8 kWh/100 km

Na štartu v LJ SOC 72 % (GOM pozabil).
Na Pasji ravan SOC 62 % (GOM 252 km).
Med spustom SOC prilezel na 63 % (GOM 260 km).
Na cilju v LJ SOC 60 % (GOM 243 km).
FV-EV

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na