Kona EV - SimonZED

Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Jan 2019, 18:55

Danes zvečer sem se s Kono prebil skozi ljubljanske zastoje iz salona do domačega dvorišča, cca. 14 km po mestnih ulicah. Pri zunanji temperaturi -1°C se je notranjost zelo hitro ogrela na 21°C. Gretje sedežev je super, za volan pa traja kakšno minuto dlje, da se ogreje. Ne vem, če mi je uspelo povsem resetirati potovalni računalnik, toda poraba na relaciji je bila 20 kWh/100 km, pri vožnji po omejitvah (30-40-50-60 km/h). To se mi je zdelo kar precej, verjetno zato, ker ogrevanje na kratkih relacijah predstavlja večji delež porabe? Pogledal sem v meni in v njem je še Winter mode (bil je obkljukan). Po priklopu na WiFi TomTom Live services ni našel nobenih prometnih podatkov za Ljubljano, tudi seznam polnilnic je nepopoln. Tako, da je nujna uporaba aplikacije na mobitelu. Verzija programske opreme:

20190111_173743.jpg


Preizkusil sem polnilni kabel za šuko, ki sem ga nastavil na 8 A, da mi slučajno ne vrže kakšne varovalke ven, ko dela toplotna črpalka. Priklopljen na podaljšek se je avto polnil z 1,6 kW, pisalo je slabih 5 ur do 100 % (od 94 %).

Notranjost je po pričakovanju, le blago na sedežih se mi je zdelo manj kakovostno kot v testni Koni z belo notranjostjo (mogoče se motim, ampak se mi temni material zdi bolj sintetičen kot se ga spominjam pri svetli notranjosti).

Priložena so bila slovenska navodila za bencinsko Kono, za električno niti angleških ni bilo (ne vem, morda so kje skrita). So pa zraven večjezična (tudi angleška, a brez slovenščine) navodila za multimedijski sistem. Še dobro, da jih imam v PDF obliki v angleščini.

Kakorkoli postavim sedež, mi HUD vedno prikazuje podatke na pol na pokrovu motorja. Tako, da mislim, da bi ga lahko pogrešal. Mislil sem, da je možno naprej-nazaj premakniti naslon za glavo na prednjih sedežih, pa mi ga ni uspelo. Moram še enkrat prebrati navodila.

Tole je nekaj prvih vtisov za začetek, jutri pa upam, da odrinem na kakšno daljšo turo po Sloveniji in bom poročal. :)

P.S.: Danes sem osebno na EKO Sklad dostavil vlogo za subvencijo z vsemi prilogami (račun, dokazila o plačilu, homologacija, kopija prometnega). Rečeno mi je bilo, da gredo vlogo kar hitro skozi, v cca dveh tednih. Bomo videli.
CRF, matija, giotto, timo, Vremenko, Damijan, pirpy, Vodokotlic, jimblek, Denis_, context, magic, evid, FV-EV, Taragula, Robie, DGJ, Nejccc, robertto, BogyX, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4132
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2649
2759

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a CRF » 11 Jan 2019, 19:07

Ja, bo treba mal spoznavanja, pa s čim se tudi sprijaznit....
HUD ponoči vseeno če je na havbi :) No mene tudi podnevi ni motilo kje je, samo da se cel vidi.

A potem ima kabel 8,10 in 12A?

Pa srečno vožnjo!
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Jan 2019, 19:35

Hvala. :) Tako je: 8, 10 in 12 A. Prestavljaš z gumbom na zadnji strani škatlice, ki je zelo lična in informativna.

Glede gum bi težko karkoli povedal po mestni vožnji, bomo videli jutri na AC. Voziti nameravam kot običajno, to je 100 km/h po števcu, če promet omogoča in izven AC po zgornji omejitvi.

Aha, še to, kamera je tudi v temi zelo dobro prepoznavala prometne znake in omejitve hitrosti.
CRF, FV-EV, matija
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Jan 2019, 20:52

Med vožnjo sem želel resetirati povprečno porabo na zaslonu Drive Info, držal sem gumb OK, pa se ni nič zgodilo. Medtem, ko je enak postopek na zaslonih Accumulated info in Consumption info deloval in resetiral podatke. V navodilih piše, da naj bi šlo tako na vseh treh zaslonih. Bom jutri poskusil še enkrat.
Avrelij
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
41
16

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 11 Jan 2019, 20:54

Kakorkoli postavim sedež, mi HUD vedno prikazuje podatke na pol na pokrovu motorja. Tako, da mislim, da bi ga lahko pogrešal. Mislil sem, da je možno naprej-nazaj premakniti naslon za glavo na prednjih sedežih, pa mi ga ni uspelo. Moram še enkrat prebrati navodila.


Sem poleti vozil ICE Kono, pa sem lahko višino prikaza na HUD-u nastavil. Ne spomnim se več kako, ampak glede da sem jo peljal
samo par km, pa sem našel nastavitev, ni bilo preveč komplicirano. Ni vrag, da E Kona nima enake nastavitve :D
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 433
Avto: C-Zero
313
171

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a mitjap » 11 Jan 2019, 21:02

Na desni volana imaš gumbe za prikaz nastavitev in s tam sprehodiš do nastavitev za HUD kjer si lahko nastaviš višino projekcije. Če si velik se zna zgoditi da ne gre nižje.

Za naslon naj bi bilo da ga pritisneš naprej pa bi moralo iti.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 11 Jan 2019, 21:09

HUD sem si nastavil v meniju kolikor se je dalo, zgleda, da bi moral imeti stol čisto na tleh, da bi bili podatki nad pokrovom. Bo že.

Sem pogledal v navodila glede naslona za glavo in naj bi bil res nastavljiv naprej-nazaj, ampak zgleda samo pri vozniku.
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 12 Jan 2019, 10:16

Zanimiv detajl na dnevnih LED lučeh:
20190112_095822.jpg


Pod pokrovom:
20190112_100042.jpg


Zmagoviti detajl:
20190112_100047.jpg
dymo, Sebastijan, talker2, FV-EV, Robie, CRF, DGJ, Nejccc, matija, Dzun Tao, SamCam
Sebastijan
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 60
Kraj: Slovenska bistrica
Avto: Renault ZOE
24
26

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Sebastijan » 12 Jan 2019, 12:00

:D :D In na koliko km imaš prvo menjavo olja :D :D

Drugače pa veliko varnih km po naši lepi Slovenji.
SimonZed, FV-EV
Uporabniški avatar
Matej
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 834
Kraj: Zavrh pri Atransu
Avto: Ioniq + fosilc dci
672
363

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Matej » 12 Jan 2019, 12:47

Na vsake 15000 ali vsaj enkrat na leto :)
Čestitam in obilo užitkov ob vožnji EV !
SimonZed
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 330
Avto: Hyundai Kona EV
279
275

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 12 Jan 2019, 14:41

Ta detajl je pa res za na jumbo plakat :o

Se vidi, da proizvajalci-trgovci še niso preklopili v glavah na sedanjost in zato jih lahko Tesla in podobni zrinejo s trga. Bo res zanimivo videt tržne deleže čez deset let. Glede na to, da se ni dalo nič pogajat za ceno, EV niti v salonu ni bilo, bi avto lahko naročil kar preko neta.
Robie, SimonZed
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1081
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
1270
2310

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a DGJ » 12 Jan 2019, 16:33

Čestitke in srečno vožnjo. :-)
SimonZed
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 594
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
403
21

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Goran » 12 Jan 2019, 18:07

Joj ste čudni, ob kaj vse se ne spotaknete. Imajo pač pogodbo s shellom, da je na vsakem avtu taka nalepka. Al hočte povedat da ne vedo, da prodajajo EV.
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 466
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
558
971

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 12 Jan 2019, 19:40

Čestitam! Imam tudi sam to nalepko. Ah ja :)
SimonZed
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 12 Jan 2019, 20:16

FV-EV je napisal/-a:Glede na to, da se ni dalo nič pogajat za ceno, EV niti v salonu ni bilo, bi avto lahko naročil kar preko neta.

Res je, tako so naredili v Veliki Britaniji s sistemom Click-to-buy. Salon je bil več ali manj vpleten le ob prevzemu.
Stromar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 16
Kraj: Ljubljana
Avto: VW Tiguan
26
47

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Stromar » 12 Jan 2019, 21:07

SimonZed je napisal/-a:
FV-EV je napisal/-a:Glede na to, da se ni dalo nič pogajat za ceno, EV niti v salonu ni bilo, bi avto lahko naročil kar preko neta.

Res je, tako so naredili v Veliki Britaniji s sistemom Click-to-buy. Salon je bil več ali manj vpleten le ob prevzemu.



Na podoben nacin je ena firma v Mariboru, obljubljajo obcutno nizje cene novih avtov na racun tega, da nimajo uradnega avtosalona itd. In s tem posledicno manjse marze. V mojem primeru sem se zanimal za Ionika z max opremo plus sibedahom in bi mi ga zrihtali za 9000€ manj, za 29990 €. No, sel sem k uradnemu prodajalcu in placal ker imam prevec rad svoj denar :D
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 12 Jan 2019, 21:19

Danes sem s Kono prevozil okrog 200 km in sicer na Gorenjskem. V avtu smo bili šofer in trije potniki. Zunanje temperature med vožnjo okrog 0°C. Notranja temperatura nastavljena na 21°C, avtomatsko delovanje klime. Izredno hitro se ogreje notranjost, v nekaj minutah, sploh glede na to, da je bil avtomobil celo noč do dopoldanskega štarta zunaj pod nadstreškom na -4°C.

Začetek iz Ljubljane SOC 94 %, GOM 392 km. Vožnja v ECO načinu po avtocesti s hitrostjo 100 km/h po števcu (95 km/h po GPS) z radarskim tempomatom + LFA, ki odlično delujeta.

Prihod na Brezje po 34 minutah in 46 prevoženih km. Poraba 21,2 kWh/100 km, GOM 335 km. Ogled animatronskih jaslic v baziliki in priprošnja za varno vožnjo. :angel: Galaxy gray barva se je izkazala za precej kameleonsko, od blizu je svetla, od daleč temneješa. Tudi glede na okoliško svetlobo se spreminja. :giggle:
brezje1.jpg

brezje3.jpg


Odhod naprej po AC proti severu. Enak način vožnje. Na izvozu Hrušica podatki sledeči: prevoženih 69,9 km v 52 minutah (od začetka iz Ljubljane), poraba 21,3 kWh/100 km, GOM 302 km. Vožnja naprej po lokalni cesti do Kranjske Gore po omejitvah (50/70/90 km/h). Prihod v Kranjsko Goro po prevoženih 18,9 km (v 19 minutah) od Hrušice, poraba 21,1 kWh/100 km, GOM kaže 270 km.

Polnjenje na polnilnici za dvorano Vitranc s kartico Gremo na elektriko. Moč polnjenja 7,2 kW (avto pokazal 7,1 kW). Polnjenje do 85 %, GOM kaže 365 km. Klepet z gospodom, anonimnim bralcem foruma, ki je v čakalni vrsti za e-Nira. :nod:
A Screenshot_20190112-155114.jpg


Štart iz Kranjske Gore proti prelazu Vršič, cestišče kopno.
ajdovska2.jpg

ajdovska.jpg

( ^ Ali najdete Ajdovsko deklico? :geek:)

Prihod na vrh prelaza po 24 minutah in prevoženih 12,7 km ter 800 m višinske razlike, poraba 51,3 kWh/100 km. Na vrhu SOC 76 % in GOM 312 km. Zimske gume ne dajejo veliko zaupanja na snegu, zato sem bil z dvema raje na kopnem asfaltu, ker sem imel občutek, da je oprijem v snegu slab.
vrsic.jpg


Spust nazaj v Kranjsko Goro, poskus vožnje z uporabo obvolanskih ušes za nastavitev rekuperacije. Prihod nazaj v dolino po prevoženih 25 km (vzpon in spust) in končno povprečno porabo 18,1 kWh/100 km. Na dnu SOC 79 % (med spustom sem pridobil 2 %) in GOM 321 km. Polnjenje do 100 % na polnilnici za avtobusno postajo, ki je prosto dostopna (en priključek ni delal).
krgora.jpg


Štart nazaj proti Ljubljani, SOC 100 % GOM 410 km. Vožnja po AC 100 km/h po števcu, radarski tempomat+LFA. Na cilju po 86 km v 69 minutah, povprečna poraba 14,4 kWh/100 km. temperatura -1°C. SOC na cilju 82 %, GOM kaže 341 km.

Kombinirana skupna poraba na relaciji tja in nazaj je ((21,2 + 14,4)/2) je 17,8 kWh/100 km kar se mi zdi solidno za zimske razmere.

Vožnja na prednjih sedežih udobna, zadaj nekoliko manj (vdrtina na hrbtnem delu sedeža je po meri Korejcev).
Zanimivo je, da se luči za stransko osvetlitev prižigata tudi v malce bolj ostrih ovinkih, recimo ob uvozu na avtocesto (pričakoval sem, da se bosta prižgali samo ob prižganem smernem kazalcu). Neke pretirane tišine v vozili pri AC hitrosti ni bilo. K sreči tudi nobenih "čričkov" ni bilo slišati. LED luči so odlične že kratke, avtomatsko prižiganje dolgih loči je popolno. Kjer je bila lokalna cesta močno soljena, LKAS in LFA nista zaznala črt. Če potegnem črto, sem zelo zadovoljen.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 12 Jan 2019, 21:29, skupaj popravljeno 1 krat.
Nejccc, Stromar, crunchy, FV-EV, matija, magic, Vodokotlic, pirpy, giotto, kt57, Stromcek, timo, Vremenko, CRF, Robie, jimblek, DGJ, evid, Sebastijan, Dzun Tao, Desty
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 466
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
558
971

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 12 Jan 2019, 21:27

Uau, odličen zapis. Pa kul tablica :)
SimonZed, CRF, robertto, FV-EV, DGJ, evid
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 12 Jan 2019, 21:33

Pozabil sem zapisati, da je bil SOC ob prihodu v Kranjsko Goro iz Ljubljane na 64 % (pred polnjenjem za dvorano Vitranc), kar pomeni, da jih je bilo za vožnjo Ljubljana-Brezje-Kranjska Gora porabljenih 30 %.
Vodokotlic
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1036
Avto: Kona EV
721
895

Re: Kona EV - SimonZED

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 12 Jan 2019, 21:49

Nejccc je napisal/-a:Uau, odličen zapis. Pa kul tablica :)

Je treba nekako podpirati Muska in SpaceX s sodelovanjem v e-revoluciji, če si že ne morem privoščite Tesle, pa s Hyundaiem. :D
Nejccc, CRF, FV-EV, DGJ

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na