Torque Pro

Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4382
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2921
3052

Torque Pro

OdgovorNapisal/-a CRF » 05 Dec 2018, 10:19

No, z uporabo PIDov od e-Nira, so že dobili prve uporabne podatke iz Kone!
GitHub - JejuSoul-OBD-PIDs-for-HKMC-EVs: Setting up Torque Pro to show OBD data on Hyundai - Kia Electric Vehicles

Screenshot_20181205-084309_Torque.jpg
SimonZed, matija
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4382
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2921
3052

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a CRF » 06 Dec 2018, 12:54

Seznam PIDov: Kona PIDs - Google Preglednice

Samo še nekdo jih pretipka vTorquePro obliko in imamo vse :)
SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4382
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2921
3052

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a CRF » 24 Dec 2018, 11:47

Sem uspel spravit tole na telefon. Dodal sem samo stvari ki me zanimajo. Čisto vsaka napetost posamezne celice mi ne pove veliko :)

Screenshot_20181224-113525.jpg


Če kdo želi takle enostaven dash je tukaj pripet .dash file.
Priponke
konaev.zip
(2.58 KiB) Prenešeno 25 krat
crunchy, SimonZed
Admin @ EVSVET.eu
Denis_
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
Kraj: Sežana
Avto: C-Zero
95
144

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a Denis_ » 24 Dec 2018, 14:02

Je tale app za vse EV-je?
In SOH je to realno prikazuje pravilno ima kdo izkušnje ?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4382
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2921
3052

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a CRF » 25 Dec 2018, 07:25

Aplikacija je univerzalna za vse avtomobile z OBD priključkom. Za EVje ki so na seznamu na povezavi zgoraj pa pove še kaj več.
SOH je toliko natančen, kolikor natančno ga izračuna avto. In kolikor natančno ga vidijo na servisu.
Denis_
Admin @ EVSVET.eu
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1176
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
851
1059

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a crunchy » 26 Dec 2018, 11:19

Hočeš reči, da deluje tudi na Leaf-ih? Ali imajo vsa vozila, ne glede na proizvajalca, podatke na "istih mestih"?
Uporabniški avatar
Nejccc
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 527
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
612
1164

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 26 Dec 2018, 13:22

Sigurno deluje samo nekdo mora poiskati podatke - PID.
Niso na istih mestih :(
crunchy
Vremenko
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 77
Kraj: Šentilj v Slov. Goricah
Avto: Hyundai Kona EV
69
132

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a Vremenko » 10 Jan 2019, 21:33

Čakaj a Torque Pro je že uporaben za Kono EV? Nisem preveč domač na tem področju :)

Hyundai Kona electric - Torque Pro PID--39-s importer og bruk - YouTube
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1282
Avto: Kona EV
895
1185

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 10 Jan 2019, 21:51

Je, ampak k sreči ni kakšne večje potrebe po njem v Koni. Razen morda za spremljanje temperature baterije pozimi (ali je dovolj ogreta za hitro polnjenje - to še malce šepa - Winter Mode ipd). Zaenkrat se ne bom ukvarjal s tem.
Vremenko
Vremenko
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 77
Kraj: Šentilj v Slov. Goricah
Avto: Hyundai Kona EV
69
132

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a Vremenko » 10 Jan 2019, 22:03

Ja ali je še kakšen drug način, da vidiš temperaturo baterije v Koni? To je meni zelo pomembno, bom ziher spremljal, vsaj prvo leto, sploh pozimi in poleti.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4382
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2921
3052

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Jan 2019, 07:34

Končno sem uspel priklopit še OBD. Tukaj je screenshoot po mrzli noči (-6)

Screenshot_20190122-062842_Torque.jpg

Če komu te številke ne pomenijo veliko :geek:
- Baterija je še 100% zdrava :)
- Regeneracija je tudi v takem mrazu pri 80% SOC še praktično 100% (Pri normalnem zaviranju redko vidim več kot 80kW tudi pri ogreti bateriji)
- Baterija ima veliko toplotno vztrajnost. Čez noč se je ohladila samo za 2 stopinji.
- Baterija ima res ogromno toplotno vztrajnost. Po 50km vožnje se ni ogrela niti za 1 stopinjo! (15kWh/100km)
- Po teh 50km vožnje je klima še vedno porabljala 2kW. Očitno jo mraz dobro zdela.
SimonZed, kt57, Vremenko, talker2, matija, Robie, FV-EV, prijazen
Admin @ EVSVET.eu
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1176
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
851
1059

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a crunchy » 22 Jan 2019, 07:50

CRF je napisal/-a:Končno sem uspel priklopit še OBD. Tukaj je screenshoot po mrzli noči (-6)
Če komu te številke ne pomenijo veliko :geek:

Pomenijo, pomenijo. Opazimo lahko, da si res entuziast, da odčitavaš OBD v avtu, ki je "ogret" na -1o oC. :D
CRF, DGJ, matija
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1282
Avto: Kona EV
895
1185

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Jan 2019, 07:54

Med SoC display in BMS pa ni tako velike razlike kot je bila opažena v nekem videu (mislim, da je bila okrog 4 ali 6 % točk, mogoče display ne laže enakomerno).

Kateri OBD vmesnik si kupil? Ali ga boš imel vedno priključenega? Nekje sem videl, da se vratca v konzoli potem ne zaprejo (niti z uporabo podaljševalnega kabla).
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1176
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
851
1059

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a crunchy » 22 Jan 2019, 07:56

CRF je napisal/-a:- Regeneracija je tudi v takem mrazu pri 80% SOC še praktično 100% (Pri normalnem zaviranju redko vidim več kot 80kW tudi pri ogreti bateriji)

Pri taki regeneraciji bi mene prilepilo na sprednjo šipo. :) Pri Leafu še nisem opazil več kot 35 kW.

CRF je napisal/-a: Baterija ima res ogromno toplotno vztrajnost. Po 50km vožnje se ni ogrela niti za 1 stopinjo! (15kWh/100km)

Odvisno je od moči motorja in razlike med temperaturo baterije in okolice.
Prilagam grafe, ki sem jih včeraj posnel na Leafu.
Log_U0029736_190121_1c032_Fig04.png
Temperature

Log_U0029736_190121_1c032_Fig05.png
Porabljena energija med vožnjo

Log_U0029736_190121_1c032_Fig06.png
Izmerjene moči (legendo glej na prejšnji sliki)


Kot je lahko vidno, če je moč motorja zelo majhna (prvih 43 minut vožnje) in je razlika med temperaturo baterije in okolico večja (okrog 20 oC), potem se temperatura baterije ne spreminja. Če pa je razlika manjša in je moč motorja večja (po 43 minuti), potem se temperatura baterije nekoliko zviša.
Zadnjič spremenil crunchy, dne 22 Jan 2019, 08:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4382
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2921
3052

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Jan 2019, 07:58

Pri 50% sta SOCa enaka :) Pri 0 in 100 pa največ odstopata.

Kupil sem nekaj poceni na ebayu. Ne ne bom imel priključenega. V posebnih situacijah ga bom priklopil da vidim stanje. Ja, v nobenem primeru se vratca ne zaprejo.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1282
Avto: Kona EV
895
1185

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Jan 2019, 08:04

Ali imaš zapisane številke, kakšna je razlika med BMS in prikazanim SoC v bližini 100 in 0 %?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4382
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2921
3052

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Jan 2019, 08:06

SimonZed je napisal/-a:Ali imaš zapisane številke, kakšna je razlika med BMS in prikazanim SoC v bližini 100 in 0 %?

Še nisem bil tam :) Najmanjši SOC do sedaj sem imel 33% najvišji pa 80% :)
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1282
Avto: Kona EV
895
1185

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Jan 2019, 08:24

Tudi v avtohiši ti ga niso napolnili do 100? ;) Ali govoriš za zdaj, ko imaš OBD vmesnik? Si pogledal, kakšna je bila razlika med 33 in 80 % na zaslonu in BMS? :smirk:
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4382
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
2921
3052

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a CRF » 22 Jan 2019, 08:49

Ne, iz avtohiše sem ga dobil na dobrih 70%. Imajo polnilnico ugasnjeno, ker je predraga :roll:
Tole zgoraj je pri 80%, bom pogledal še enkrat ko bo bolj nizko.

Do 100% ga bom pa tut enkrat nafilal, da bo vsaj računalnik vedel kako to izgleda :)
SimonZed, crunchy
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
SimonZed
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1282
Avto: Kona EV
895
1185

Re: Torque Pro

OdgovorNapisal/-a SimonZed » 22 Jan 2019, 16:54

Odgovor je v spodnjem posnetku, Norvežan je posnel Torque Pro zaslon med polnjenjem na 50 kW polnilnici pri -4°C od 23 do 75 %.
Pri Display SOC 23 % je presenetljivo dejanski BMS SOC še nižji, 22 %. Je to mogoče? To bi pomenilo, da baterija na dnu sploh nima "bufferja"... Je pa res, da mu tudi SOH kaže 0,0 %... Morda pa Torque nima prav konfiguriran?


Vrni se na