EV kot edini avto

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
266
16

EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a Goran » 13 Sep 2018, 14:18

Edit:admin, razcepljena tema.

In to je to kar stalno ponavljam :) EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš :)
MoDeR
darjan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 866
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
186
71

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a darjan » 13 Sep 2018, 14:27

Hkrati pa imamo stistističen podatek, da velika večina ljudi dela dnevno 32km poti.

torej za veliko večino je vsak EV, trenutno na trgu, čisto dovolj. Za tista dva, ki pa greta v Hamburg, pa pač ne.
CRF, Nejccc, Robie, Berda, Dzun Tao, pirpy
Uporabniški avatar
instrukcije
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 118
Kraj: Ladja
Avto: KIA Soul EV
179
191

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a instrukcije » 13 Sep 2018, 14:37

Goran, ti imaš družino?
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.
Robinhood, Robie, matija, Dzun Tao, Damijan
Znanje je denar :geek:
Uporabniški avatar
Nejccc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 260
Kraj: Horjul
Avto: Hyundai Ioniq EV
295
594

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a Nejccc » 13 Sep 2018, 14:46

Goran je napisal/-a:In to je to kar stalno ponavljam :) EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš :)


No, šla sva na dopust :D V bistvu je bilo prav fajn, tudi preveč utrujena nisva bila. Sva pa naredila skupno slabih 3100 km v 10 dneh.
Sem imel plan pripravit en blog prispevek s slikami in vsem, pa me je ob vrnitvi čakalo toliko dela, da mi ni zneslo. Mogoče se spravim to kdaj napisat, čeprav malce dvomim, da se bom še vsega spomnil :strange:

Drugače pa se strinjam, če gledam zase, kot edini avto Ioniq še ni. Je pa to prvi avto (dela največ km).
matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3177
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1743
2000

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Sep 2018, 14:49

E to je bistvo, prvi avto z lahkoto in z veliko prednostjo. Ne pa edini :) Ne še...
Nejccc, Dzun Tao
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
266
16

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a Goran » 13 Sep 2018, 16:20

instrukcije je napisal/-a:Goran, ti imaš družino?
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.

Kot so že ugotovili: kot prvo zadošča, kot edino še ne. Avion ni vedno rešitev. Pripelje od A do B. Kaj pa če hočem vmes pogledati še dve ali več vmesnih točk? In na dopustu časa vedno primanjkuje. Zato mi nekako ne paše na dopustu izgubljati časa s filanjem in iskanjem PP.
Kaj ima tu zraven družina? Sicer jo imam ampak tudi če je ne bi imel najbrž ne bi sedel doma.

Lahko se na trepalnice postaviš ampak EV ni primeren za edini avto v družini ali pa pri nekom brez družine.
matija
mitjap
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 307
Avto: C-Zero
198
151

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a mitjap » 13 Sep 2018, 17:05

Če se ti Tesla zdi premerna potem moraš dodati še Hyundai Kono in Kio Niro. Oba modela imata 64kWh neto baterije.
Dzun Tao, Nejccc
kavka
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 57
20
12

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a kavka » 13 Sep 2018, 17:08

Tesla ima prednost v polnilnicah. Jih je vec na enem mestu in predvsem delujejo.
Nejccc
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 418
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
266
16

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a Goran » 13 Sep 2018, 17:58

Sem napisal, razen Tesle MOGOČE. Nimam izkušenj s teslo, niti s temi, ki imajo 64 baterije. Če jih imaš ti, nam pa razodeni svoje izkušnje.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3177
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1743
2000

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Sep 2018, 18:21

Da bi ga imel kot edini avto, bi želel da ima VEDNO 100km dosega. Teli s 64kWh baterijo se temu že zelo zelo približajo.
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 458
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
238
114

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a N75 » 13 Sep 2018, 19:23

Pogoji za edini avto so:
baterija 60 kWh ali več
polnilec 11kW do 22kW
DC polnjenje 100kW
dovolj velik
vlečna kljuka
za nekatere je pogoj 4x4
cena do 50.000EUR
Matej, Dzun Tao, Hitch-Hiker
nakaza
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 239
Kraj: Postojna
Avto: KIA SOUL EV - lego avto :)
209
230

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a nakaza » 13 Sep 2018, 19:30

"pogoji" za EV kot edini avto pri hiši so tako različni kot smo mi vsi, vsak ima svoje zahteve in poglede.

Meni je KIA SOUL, čist zadosti za MOJE potrebe, pa 5 nas je vseh skupaj! Res je, da se kakšnega dodatnega kilometra dosega nebi branil .
CRF, timo, Robie, Berda, robertto, instrukcije, matija, Dzun Tao, ixi, prijazen, DGJ, magic
www.VARNOSTNI-PAS.si
Uporabniški avatar
robertto
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 389
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
393
388

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a robertto » 13 Sep 2018, 21:09

Tudi meni je 30kWh zadosti in imam EV kot edini avto. Prvi avto pri hisi je Soul, drugi pa Twizy. Oba sta ful v pogonu.
hribovc0601, instrukcije, Dzun Tao, Robinhood, DGJ, Damijan
Uporabniški avatar
instrukcije
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 118
Kraj: Ladja
Avto: KIA Soul EV
179
191

Re: Keeva (i3)

OdgovorNapisal/-a instrukcije » 13 Sep 2018, 22:01

Goran je napisal/-a:
instrukcije je napisal/-a:Goran, ti imaš družino?
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.

Kot so že ugotovili: kot prvo zadošča, kot edino še ne. Avion ni vedno rešitev. Pripelje od A do B. Kaj pa če hočem vmes pogledati še dve ali več vmesnih točk? In na dopustu časa vedno primanjkuje. Zato mi nekako ne paše na dopustu izgubljati časa s filanjem in iskanjem PP.
Kaj ima tu zraven družina? Sicer jo imam ampak tudi če je ne bi imel najbrž ne bi sedel doma.

Lahko se na trepalnice postaviš ampak EV ni primeren za edini avto v družini ali pa pri nekom brez družine.

Napisal si edini avto v familiji, zato me je zanimalo, če pišeš iz izkušenj ;).
Pri nas imamo Soula, ki zadostuje za vse poti, razen BiH in južno. Bencinar dela pa 5km na dan. Zato se ne strinjam s tvojim mnenjem, da EV ne more biti edini avto v družini. Je pa res, da imamo različne poglede-navade... 8-)
Dzun Tao, robertto, Robie
Znanje je denar :geek:
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1684
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
1238
2191

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a matija » 13 Sep 2018, 22:06

Vsi imamo svoje pogoje, 100 ljudi 100 čudi. 100 žena 200 sisa. Danes mi je ugajalo vozit iz Graza do Ljubljane 170km/h, ce bi imel Niro-ta se to ne bi izslo. Pri 105km/h v povprecju ze porabi 20.5kWh/100km, pri 120 ze
24kWh/100km. Koliko pri visjih hitrostih niti ne vem.

Skratka, kar nekomu ugaja, drugim ne bo. Tudi potrebe oz osnove na katerih sprejemamo odlocitve so razlicne.

Vecino svojih vozenj lahko sicer pokrijem s C-Zerom, tudi pozimi :)

Cez 10 let bo prvi in edini avto lahko telefon ...
Dzun Tao, Robie
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 599
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
789
428

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a robert » 14 Sep 2018, 08:04

Goran je napisal/-a:Edit:admin, razcepljena tema.

In to je to kar stalno ponavljam :) EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš :)


Tukaj se ne morem strinjat.
Službeno pot z EVjem sem imel V Dusseldorf (1000km), Berlin tudi 1000km v eno smer, Stuttgart pol tega.. in vmes eno vožnjo do Hamburga z ICE.
Poti z EV so bile vse s Kijo, dve s strejšim modelom, v Berlin pa z novejšim. Postankov, polnenj je bilo cca 8x.
Na koncu lahko rečem, da utrujenosti po celem dnevu vožnje ni. Saj vmes precej počivaš.
Nasprotno pa z ICE do Hamburga, ker je ravno tako precej postankov, tankal sem sicer res samo 1x, samo razni wcji, kavica., malica, kosilo, sem bil na koncu kr zmatran. Vožnja je hitrejša, precej bolj stresna, pršu sem cca 5 ur prej, samo naslednji dan sem bil precej utrujen.

Komu naj to pripisujem? EVju?
Ne vem.. najprej sem, potem pa sem predkratkim bil sovoznik na Mahle rellyju v NG.. Bila sva z i3. Avto top, kar se tiče poskočnosti in tehnike. Vendar avto ni preveč udoben. Precej sem bil zmatran.
Sklepam, da je ta utrujenost tudi odvisna tudi od modela. Tako kot je verjetno razlika ali se pelješ z ICE Sportagom ali X6 ..
Imel sem priliko 5 dni vozit eGolfa, sem bil precej vesel, ko sem ga vrnil ;)
Da me ne bo kdo kregal .... 100 ljudi 100 čudi!!
Kot me je lastnik Leafa, ko rečem, da je mejhen avto proti Soulu... pa skoz potem neke podatke o dolžini pa kufru ven meče... sam to je zame nepomembno, jaz sem 190, en otrok 192, drug 188 pa noben ni polnoleten.... za nas je višina stropa odločilana ;)

Ne da se posploševat, da EV ni za edini avto. Zame je, saj nimam več ICE, tudi žena vozi EV.
In ko pride mejl, "vabljeni v Pariz" kaj naj ???? ... z avijonom ... stroški cca 800 eur ali EV... odločitev bo težka .... sploh če sam plačam za karto, pa potem tam taxi iščem ali pa rentacar.... Še najraje bi šel na vlak, samo kaj ko živimo bogu iza nogu.
CRF, Robie, instrukcije, talker2, matija, prijazen, Dzun Tao, DGJ, nakaza, Damijan, timo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3177
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240 v garaži, Kona v Koreji
1743
2000

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a CRF » 14 Sep 2018, 08:13

@robert, za vas bi bila tale KIA :) Kia Ray EV - YouTube

robert
The big boss @ EVSVET.eu & CEO at Smart&Simple
tomi123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
Kraj: radeče
93
0

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a tomi123 » 14 Sep 2018, 09:29

robert je napisal/-a:
Goran je napisal/-a:Edit:admin, razcepljena tema.

In to je to kar stalno ponavljam :) EV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš :)


Tukaj se ne morem strinjat.
Službeno pot z EVjem sem imel V Dusseldorf (1000km), Berlin tudi 1000km v eno smer, Stuttgart pol tega.. in vmes eno vožnjo do Hamburga z ICE.
Poti z EV so bile vse s Kijo, dve s strejšim modelom, v Berlin pa z novejšim. Postankov, polnenj je bilo cca 8x.
Na koncu lahko rečem, da utrujenosti po celem dnevu vožnje ni. Saj vmes precej počivaš.
Nasprotno pa z ICE do Hamburga, ker je ravno tako precej postankov, tankal sem sicer res samo 1x, samo razni wcji, kavica., malica, kosilo, sem bil na koncu kr zmatran. Vožnja je hitrejša, precej bolj stresna, pršu sem cca 5 ur prej, samo naslednji dan sem bil precej utrujen.

Komu naj to pripisujem? EVju?
Ne vem.. najprej sem, potem pa sem predkratkim bil sovoznik na Mahle rellyju v NG.. Bila sva z i3. Avto top, kar se tiče poskočnosti in tehnike. Vendar avto ni preveč udoben. Precej sem bil zmatran.
Sklepam, da je ta utrujenost tudi odvisna tudi od modela. Tako kot je verjetno razlika ali se pelješ z ICE Sportagom ali X6 ..
Imel sem priliko 5 dni vozit eGolfa, sem bil precej vesel, ko sem ga vrnil ;)
Da me ne bo kdo kregal .... 100 ljudi 100 čudi!!
Kot me je lastnik Leafa, ko rečem, da je mejhen avto proti Soulu... pa skoz potem neke podatke o dolžini pa kufru ven meče... sam to je zame nepomembno, jaz sem 190, en otrok 192, drug 188 pa noben ni polnoleten.... za nas je višina stropa odločilana ;)

Ne da se posploševat, da EV ni za edini avto. Zame je, saj nimam več ICE, tudi žena vozi EV.
In ko pride mejl, "vabljeni v Pariz" kaj naj ???? ... z avijonom ... stroški cca 800 eur ali EV... odločitev bo težka .... sploh če sam plačam za karto, pa potem tam taxi iščem ali pa rentacar.... Še najraje bi šel na vlak, samo kaj ko živimo bogu iza nogu.


STRESNA VOŽNJA :think: pa menda ja nisi drugače cele dneve na kavču;)
Trenutno je vožnja z EV-jem na daljše razdalje stres brez primere...razumem, da pot planiraš kot dopust in nisi časovno omejen. Ko pa ti šef naroči pojdi v Benetke nekaj iskat med potjo te pokliče in ti reče skoči še v Maribor potem pa čez hrib v Brežice si enostavno ne predstavljam kako bi to izvedel. Da ne govorimo o tem, da imaš vmes še milijon klicev in da bi še iskal polnilnice-adijo pamet. Po moje si mi v 2 mesecih zmeša :D :D :D

In prosim dajte razne statistike na stran kot npr. slovenec naredi cca 32km na dan...ja res ampak včasih 32 na teden včasih 320 na dan. Seveda dokler si "zapečkar" oz. penzionu in narediš nekaj km do službe ali zdravnika ter 1* na leto na morje pa po možnosti še to s avtobusom so klasični EV-ji kot prvi in edini avto super izbira. V nasprotnem primeru pa samo kot drugi avto za krajše relacije oz. v okvirih dosega ...
Robie
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 163
Kraj: Ptuj
Avto: BMWi3
274
6

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a BoBa » 14 Sep 2018, 09:35

Brezplodna debata - različne imamo dejanske potrebe, različne imamo želje, različne imamo možnosti. Lahko bi odprli podobno temo: kdo za vraga potrebuje vozila, kot so Q7, X5, X6..... Zagotovo jih nihče ne potrebuje, pa poglejte koliko jih je na cestah!
CRF, Robie, DGJ, Dzun Tao, Damijan
tomi123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 229
Kraj: radeče
93
0

Re: EV kot edini avto

OdgovorNapisal/-a tomi123 » 14 Sep 2018, 09:38

BoBa je napisal/-a:Brezplodna debata - različne imamo dejanske potrebe, različne imamo želje, različne imamo možnosti. Lahko bi odprli podobno temo: kdo za vraga potrebuje vozila, kot so Q7, X5, X6..... Zagotovo jih nihče ne potrebuje, pa poglejte koliko jih je na cestah!


Potrebe so tudi psihološke ;) Pri hiši imamo tudi škodo Fabio, če se le da se ne vsedem v njo :D :D pa te isto pripelje od točke A do B.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na