
In to je to kar stalno ponavljam


Goran je napisal/-a:In to je to kar stalno ponavljamEV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
instrukcije je napisal/-a:Goran, ti imaš družino?
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.
Goran je napisal/-a:instrukcije je napisal/-a:Goran, ti imaš družino?
Ker nas je par družin, ki nam EV povsem zadošča kot prvo vozilo, tudi po prevoženih 40kkm v dobrem letu.
1000+km se pa dela z letalom.
Kot so že ugotovili: kot prvo zadošča, kot edino še ne. Avion ni vedno rešitev. Pripelje od A do B. Kaj pa če hočem vmes pogledati še dve ali več vmesnih točk? In na dopustu časa vedno primanjkuje. Zato mi nekako ne paše na dopustu izgubljati časa s filanjem in iskanjem PP.
Kaj ima tu zraven družina? Sicer jo imam ampak tudi če je ne bi imel najbrž ne bi sedel doma.
Lahko se na trepalnice postaviš ampak EV ni primeren za edini avto v družini ali pa pri nekom brez družine.
Goran je napisal/-a:Edit:admin, razcepljena tema.
In to je to kar stalno ponavljamEV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
robert je napisal/-a:Goran je napisal/-a:Edit:admin, razcepljena tema.
In to je to kar stalno ponavljamEV, ok razen Tesle mogoče, še ni zrel za edini avto v familiji, kaj šele, da moraš službeno v Hamburg. Ko prideš na cilj lahko dva dni počivaš
Tukaj se ne morem strinjat.
Službeno pot z EVjem sem imel V Dusseldorf (1000km), Berlin tudi 1000km v eno smer, Stuttgart pol tega.. in vmes eno vožnjo do Hamburga z ICE.
Poti z EV so bile vse s Kijo, dve s strejšim modelom, v Berlin pa z novejšim. Postankov, polnenj je bilo cca 8x.
Na koncu lahko rečem, da utrujenosti po celem dnevu vožnje ni. Saj vmes precej počivaš.
Nasprotno pa z ICE do Hamburga, ker je ravno tako precej postankov, tankal sem sicer res samo 1x, samo razni wcji, kavica., malica, kosilo, sem bil na koncu kr zmatran. Vožnja je hitrejša, precej bolj stresna, pršu sem cca 5 ur prej, samo naslednji dan sem bil precej utrujen.
Komu naj to pripisujem? EVju?
Ne vem.. najprej sem, potem pa sem predkratkim bil sovoznik na Mahle rellyju v NG.. Bila sva z i3. Avto top, kar se tiče poskočnosti in tehnike. Vendar avto ni preveč udoben. Precej sem bil zmatran.
Sklepam, da je ta utrujenost tudi odvisna tudi od modela. Tako kot je verjetno razlika ali se pelješ z ICE Sportagom ali X6 ..
Imel sem priliko 5 dni vozit eGolfa, sem bil precej vesel, ko sem ga vrnil![]()
Da me ne bo kdo kregal .... 100 ljudi 100 čudi!!
Kot me je lastnik Leafa, ko rečem, da je mejhen avto proti Soulu... pa skoz potem neke podatke o dolžini pa kufru ven meče... sam to je zame nepomembno, jaz sem 190, en otrok 192, drug 188 pa noben ni polnoleten.... za nas je višina stropa odločilana
Ne da se posploševat, da EV ni za edini avto. Zame je, saj nimam več ICE, tudi žena vozi EV.
In ko pride mejl, "vabljeni v Pariz" kaj naj ???? ... z avijonom ... stroški cca 800 eur ali EV... odločitev bo težka .... sploh če sam plačam za karto, pa potem tam taxi iščem ali pa rentacar.... Še najraje bi šel na vlak, samo kaj ko živimo bogu iza nogu.
BoBa je napisal/-a:Brezplodna debata - različne imamo dejanske potrebe, različne imamo želje, različne imamo možnosti. Lahko bi odprli podobno temo: kdo za vraga potrebuje vozila, kot so Q7, X5, X6..... Zagotovo jih nihče ne potrebuje, pa poglejte koliko jih je na cestah!