Kateri KII ali Hyundaiu se pregreva baterija na AC? Drugače pa nameravam baterijo spraznit na AC pa bom videl.
KIA EV6
Re: KIA EV6
Re: KIA EV6
"Pregreva" se pri ta novih modelih na ultra hitrem polnjenju. Po polnjenju z 225 kW pa folk želi takoj dati gas do daske, pa sistem ne spusti - omejuje maksimalno moč dokler se baterija malo ne shladi.
Da ne omenjam, da ima cel kup Tesel podobno omejevanje.
Skratka dramatiziranje zadev.
Električni avti so pač kompromis. Ne moreš imet 225 kW polnilne moči in hkrati hladne baterije. In ne moreš imet na kolesih 300 konjičev, ko je baterija na 47 stopinjah celzija zaradi hitrega polnjenja. In ja, za ultra hitro polnjenje in najmanj škode na bateriji med polnjenjem, mora biti temperatura baterije v tem rangu.
Nekateri bodo delali dramo. 99% folka pa ne.
Komur kompromisi EV niso všeč naj ostane na fosilcu.
In kot pri vsakem novem avtu, marsikaj se bo izboljšalo z firmware popravki tekom sledečih mesecev. Vsi imajo kake buge in delajo kasneje optimizacije.
Da ne omenjam, da ima cel kup Tesel podobno omejevanje.
Skratka dramatiziranje zadev.
Električni avti so pač kompromis. Ne moreš imet 225 kW polnilne moči in hkrati hladne baterije. In ne moreš imet na kolesih 300 konjičev, ko je baterija na 47 stopinjah celzija zaradi hitrega polnjenja. In ja, za ultra hitro polnjenje in najmanj škode na bateriji med polnjenjem, mora biti temperatura baterije v tem rangu.
Nekateri bodo delali dramo. 99% folka pa ne.
Komur kompromisi EV niso všeč naj ostane na fosilcu.
In kot pri vsakem novem avtu, marsikaj se bo izboljšalo z firmware popravki tekom sledečih mesecev. Vsi imajo kake buge in delajo kasneje optimizacije.
Re: KIA EV6
Sicer smo zasli iz tematike, ampak ce vseeno repliciram (iz prakse) — pri tesli je polna moc na voljo v manj kot minuti, poleti sem pri yoyo voznji to obcutil (hitrosti so nihale med 150km/h in 225km/h), padec moci je bil manjsi ter kratkotrajen (15sec). Po hitrem polnjenju nikoli ni znizane moci, tudi poleti & ob maksimalnih hitrostih (to je 150kW-170kW in predstavlja za 54kWh baterijo C rating 3). Mogoce samo moj robni primer...
Bjorn pa je omenjal (& posnel) potrebnih 15min izredno pocasne voznje za ponovno dosegljivo moc pri Ioniq5.
Bjorn pa je omenjal (& posnel) potrebnih 15min izredno pocasne voznje za ponovno dosegljivo moc pri Ioniq5.
Re: KIA EV6
Topla baterija lahko odda več moči kot hladna... navaden zafook v SW hynudaija, ki omejuje moč za brezveze.
Razen če hitro filanje baterijo segreje na nevarno visoko temperaturo, kar pa bi bil še večji zafook... khm, kona, khm, bolt, khm ...
Razen če hitro filanje baterijo segreje na nevarno visoko temperaturo, kar pa bi bil še večji zafook... khm, kona, khm, bolt, khm ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: KIA EV6
Ne potrebujem polne moči. Tak da če se omeji me ne moti.matija napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 13:07 Sicer smo zasli iz tematike, ampak ce vseeno repliciram (iz prakse) — pri tesli je polna moc na voljo v manj kot minuti, poleti sem pri yoyo voznji to obcutil (hitrosti so nihale med 150km/h in 225km/h), padec moci je bil manjsi ter kratkotrajen (15sec). Po hitrem polnjenju nikoli ni znizane moci, tudi poleti & ob maksimalnih hitrostih (to je 150kW-170kW in predstavlja za 54kWh baterijo C rating 3). Mogoce samo moj robni primer...
Bjorn pa je omenjal (& posnel) potrebnih 15min izredno pocasne voznje za ponovno dosegljivo moc pri Ioniq5.
Re: KIA EV6
Jaz sem ga obrnil, da me ne moti. Vse, kar med vožnjo moti, je bolj nevarno.Dzun Tao napisal/-a: ↑13 Okt 2021, 12:10Vzglavnik mora "motit", če ga med sedenjem ne čutiš ni ok. Sicer ti pri čelnem trku glava v povratnem sunku udari nazaj v prazno in si poškoduješ vrat ali še kaj precej hujšega, pa čeprav gre za majhne razlike v položaju vzglavnika. Moraš vedet da se pri močnem udarcu glave nazaj vzglavnik precej poda. Mene so pri VOLVU dolgo motili, sedaj sem se navadil in sprijaznil da je tako najbrž prav.
elbic
Re: KIA EV6
Potem res ne razumeš principa varnosti in pomena vzglavnikov.elbic napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 20:01Jaz sem ga obrnil, da me ne moti. Vse, kar med vožnjo moti, je bolj nevarno.Dzun Tao napisal/-a: ↑13 Okt 2021, 12:10Vzglavnik mora "motit", če ga med sedenjem ne čutiš ni ok. Sicer ti pri čelnem trku glava v povratnem sunku udari nazaj v prazno in si poškoduješ vrat ali še kaj precej hujšega, pa čeprav gre za majhne razlike v položaju vzglavnika. Moraš vedet da se pri močnem udarcu glave nazaj vzglavnik precej poda. Mene so pri VOLVU dolgo motili, sedaj sem se navadil in sprijaznil da je tako najbrž prav.
Re: KIA EV6
Nisem prepričan, da ima to zvezo s konami in bolti. Ali niso bil ti požari v garažah med AC polnjenjem?
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2257
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: KIA EV6
V primeru, če 225 kW polnjenja ne naredi škode, potem tudi 300 "konjičev" porabe, pri isti temperaturi, ne bi moralo bolj škoditi. Večji problem bi bil, če bi želeli hladno baterijo obremeniti s 300 konjiči.Ogo napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 11:37Električni avti so pač kompromis. Ne moreš imet 225 kW polnilne moči in hkrati hladne baterije. In ne moreš imet na kolesih 300 konjičev, ko je baterija na 47 stopinjah celzija zaradi hitrega polnjenja. In ja, za ultra hitro polnjenje in najmanj škode na bateriji med polnjenjem, mora biti temperatura baterije v tem rangu.
Če BMS skrbi za baterijo pri 225 kW polnjenju, bi moral poskrbeti tudi pri 300 konjskem divjanju. Če smo 15 minut polnili z 225 kW močjo, potem bi baterijo v približno istem času tudi izpraznili, če bi divjali s povprečno 300 konjsko močjo. Verjetno je vsem jasno, da s 300 konji lahko vozilo dejansko obremenimo samo občasno in bi moralo biti BMS-ju lažje hladiti baterijo med vožnjo kot med polnjenjem. Zanimivo pa je, da naj bi bilo prav obratno. Res čudno.
Re: KIA EV6
Je bil kdo na testni vožnji? Sem se hotel prijavit in sem vprašal kako dolg je test in so mi rekli zaradi gužva tam 15min...
Sem odklonil, saj v tem času še iz parkirišča prav ne prideš
Sem odklonil, saj v tem času še iz parkirišča prav ne prideš
Re: KIA EV6
Jaz grem v petek. Ampak če je 15 min pol niti ne bom šel. Manj kot za 1h brez prodajalca v avtu sploh ne grem na testno vožnjo.
Re: KIA EV6
Klical. Tako kot si napisal. Testna vožnja traja 15-20min. Se bom jaz cjazil do salona in nazaj 1h za 15 min vožnje. Odpovedal. Bo mogoče na ta račun kdo dobil za 30min al pa bodo novega stiščali not.
Re: KIA EV6
Počakajte pol leta, da se strasti umirijo, pa ga boste dobili na test kot se zagre.
Re: KIA EV6
Pravilno. Jaz naredim enako. Nisem se prišel okol vozit, ker mi je dolgčas, ampak ker sem resni interesent.
Re: KIA EV6
Problem testnih voženj je, ker polovico tistih, ki testira, sploh nima namen kupiti dotičnega avta. Potem je pa takole na začetku gneča, saj čez 1 mesec boš brez težav prišel do testnega avta.
Re: KIA EV6
Mene je tole kar odbilo za zmeraj. So se odločili, da se ne bodo posvetili stranki. Ker to kar počno je izkazovanje nespoštovanja do mojega časa in truda. Kaj res pričakujejo, da me bodo s 15 min vožnje s testnim vozilom prepričali da zapravim 60jurjev? Po tem ko bi pokuril 1h časa do in iz salona? Ne se jebat. Če bi bili profesionalni bi neglede na povpraševanje nudili normalen čas trajanja testne vožnje. Pa hinavci niso niti povedali da bo samo 15 minut. Razpizdi me, da me imajo za idiota.
Čez mesec dva bo pa nekaj drugega zunaj tako da Kia je za mene pasé. Priložnost zamujena ne vrne se nobena….
Re: KIA EV6
Ce mislia zagont 60k je pa res vseen za tiato zgublenonurico. Teh 15 min je pomojem namenjeno iskanju strank med 99% firbcev. Poleg tega bodo tistih par avtomobilov v naslednjwga pol leta tko al tko prodaliApolon napisal/-a: ↑20 Okt 2021, 21:39Mene je tole kar odbilo za zmeraj. So se odločili, da se ne bodo posvetili stranki. Ker to kar počno je izkazovanje nespoštovanja do mojega časa in truda. Kaj res pričakujejo, da me bodo s 15 min vožnje s testnim vozilom prepričali da zapravim 60jurjev? Po tem ko bi pokuril 1h časa do in iz salona? Ne se jebat. Če bi bili profesionalni bi neglede na povpraševanje nudili normalen čas trajanja testne vožnje. Pa hinavci niso niti povedali da bo samo 15 minut. Razpizdi me, da me imajo za idiota.
Čez mesec dva bo pa nekaj drugega zunaj tako da Kia je za mene pasé. Priložnost zamujena ne vrne se nobena….
Lp
Re: KIA EV6
Ne ni vseeno da zapravim 60k€ za zadevo katero imam možnost preizkusit samo za 15 min kar je v tem primeru enako 0. Ti bi? Res si en kljukec Je pa otišla stranka ne prišla.Kljukec83 napisal/-a: ↑20 Okt 2021, 23:23Ce mislia zagont 60k je pa res vseen za tiato zgublenonurico. Teh 15 min je pomojem namenjeno iskanju strank med 99% firbcev. Poleg tega bodo tistih par avtomobilov v naslednjwga pol leta tko al tko prodaliApolon napisal/-a: ↑20 Okt 2021, 21:39Mene je tole kar odbilo za zmeraj. So se odločili, da se ne bodo posvetili stranki. Ker to kar počno je izkazovanje nespoštovanja do mojega časa in truda. Kaj res pričakujejo, da me bodo s 15 min vožnje s testnim vozilom prepričali da zapravim 60jurjev? Po tem ko bi pokuril 1h časa do in iz salona? Ne se jebat. Če bi bili profesionalni bi neglede na povpraševanje nudili normalen čas trajanja testne vožnje. Pa hinavci niso niti povedali da bo samo 15 minut. Razpizdi me, da me imajo za idiota.
Čez mesec dva bo pa nekaj drugega zunaj tako da Kia je za mene pasé. Priložnost zamujena ne vrne se nobena….
Lp
Re: KIA EV6
Ne sam jst bi v 15 min videl, ali mi vsaj priblizno ustreza, in bi se na podlagi tega menil za nadaljne teste. Je pa ligicno, da trenutno ne morejo dati avta za vikend, na voljo imajo par avtomobilov, verjetbo 2 testna, potencialnih kupcev pa mnogo. Sam vecinoma pri nakupu ice nisem potreboval vec kot pol urce testiranja in da sem ga dobro pregledal v salonu, na parkirišču... me pa take malenkoati nebi zmotile , ce mi je avto vsec in ce bi ga bil financno pripravljen kupiti, me tudi nacin prodaje nebi zmotil, ampak bi si privoscil tisto kar si zelim in hocem!Apolon napisal/-a: ↑20 Okt 2021, 23:30Ne ni vseeno da zapravim 60k€ za zadevo katero imam možnost preizkusit samo za 15 min kar je v tem primeru enako 0. Ti bi? Res si en kljukec Je pa otišla stranka ne prišla.Kljukec83 napisal/-a: ↑20 Okt 2021, 23:23Ce mislia zagont 60k je pa res vseen za tiato zgublenonurico. Teh 15 min je pomojem namenjeno iskanju strank med 99% firbcev. Poleg tega bodo tistih par avtomobilov v naslednjwga pol leta tko al tko prodaliApolon napisal/-a: ↑20 Okt 2021, 21:39
Mene je tole kar odbilo za zmeraj. So se odločili, da se ne bodo posvetili stranki. Ker to kar počno je izkazovanje nespoštovanja do mojega časa in truda. Kaj res pričakujejo, da me bodo s 15 min vožnje s testnim vozilom prepričali da zapravim 60jurjev? Po tem ko bi pokuril 1h časa do in iz salona? Ne se jebat. Če bi bili profesionalni bi neglede na povpraševanje nudili normalen čas trajanja testne vožnje. Pa hinavci niso niti povedali da bo samo 15 minut. Razpizdi me, da me imajo za idiota.
Čez mesec dva bo pa nekaj drugega zunaj tako da Kia je za mene pasé. Priložnost zamujena ne vrne se nobena….
Lp
Re: KIA EV6
Ti rabiš pol ure. Jaz pa vsaj 1 uro. Enim je pomembno kako zadeva izgleda, enim pa še kaj drugega. Kako naj v 15min poizkusim kolikšna je poraba pri vleki prikolice? Nehajte no. Sem napisal. In ni dovolj če približno ustreza. In ja si bom privoščil kaj želim in hočem. Da se prepričam ali mi ustreza potrebujem najmanj 1 uro. S pristopom so odgnali potencialno stranko. Pa nisem edini.Kljukec83 napisal/-a: ↑21 Okt 2021, 06:35Ne sam jst bi v 15 min videl, ali mi vsaj priblizno ustreza, in bi se na podlagi tega menil za nadaljne teste. Je pa ligicno, da trenutno ne morejo dati avta za vikend, na voljo imajo par avtomobilov, verjetbo 2 testna, potencialnih kupcev pa mnogo. Sam vecinoma pri nakupu ice nisem potreboval vec kot pol urce testiranja in da sem ga dobro pregledal v salonu, na parkirišču... me pa take malenkoati nebi zmotile , ce mi je avto vsec in ce bi ga bil financno pripravljen kupiti, me tudi nacin prodaje nebi zmotil, ampak bi si privoscil tisto kar si zelim in hocem!
Če je razmišljanje tako, da se testne vožnje izvajajo le zato da nekdo pride k njim pol pa s to firmo nočem imet niti pod razno posla. Jaz pridem kupovat nekaj in temu se naj bi posvetili. Skratka slab pristop je tole.