Vse navedeno, g. teslas
ID.4
Re: ID.4
ID4 je naprodaj 3 mesece. 21 prodanih fizičnim osebam v tem času? Če jih tudi na podjetja kupujejo pa tudi ne vidim problema. Lepo da nadomeščajo ICEje z EVji. Meni se to zdi dobra prodaja...
Pa šeraj z nami vir teh podatkov, bi bilo zanimivo videt še druge kako se prodajajo... Za primerjavo.
Pa šeraj z nami vir teh podatkov, bi bilo zanimivo videt še druge kako se prodajajo... Za primerjavo.
Re: ID.4
Mene tud zanima kako je z lastništvom EVjev za vse znamke, kolk je na leasing, kolk je tega pufa
Re: ID.4
To vejo le banke ... v javnih podaktih je vpisano le al je lastnik fizična/pravna oseba in ali je voznik tudi lastnik.kolk je na leasing, kolk je tega pufa
Bol mi je sumljiv podatek, da je kup avtov bilo registriranih in nato že tudi odjavljenih - kar 70 ID.3 ni več registriranih (le 231).
Za ID.4 morm še enkrat pogledat kolk je tega.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ID.4
ne samo to VW naj bi celo pisal ID.3 na svoje zaposlene da nebi kazni za CO2 plačal
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: ID.4
Malo sem zaskrbljen nad načinom pisanja na forumu. Kot da bi šlo za diskriminacijo premožnih nad revnimi dobim občutek, ko prebiram vse skupaj. To je primitivna oblika obnašanja, sem mislil da jo je sodobna družba že presegla.
Sprašujem se, kaj je narobe, če nekdo vzame vozilo na lizing, namesto da ga skešira? Lahko gradi hišo ali investira v podjetje. Ali pa denar obrača na borzi ali nepremičninskem trgu. Lahko pa da denarja za nakup preprosto nima. A je s tem karkoli narobe? Večina slovencev kupuje vozila, stanovanja, hiše in še kaj na kredit/lizing iz takih ali drugačnih razlogov.
Sprašujem se, kaj je narobe, če nekdo vzame vozilo na lizing, namesto da ga skešira? Lahko gradi hišo ali investira v podjetje. Ali pa denar obrača na borzi ali nepremičninskem trgu. Lahko pa da denarja za nakup preprosto nima. A je s tem karkoli narobe? Večina slovencev kupuje vozila, stanovanja, hiše in še kaj na kredit/lizing iz takih ali drugačnih razlogov.
Re: ID.4
Glede "pufa" je pri teh avtih tako...Če vzameš na njihov lizing, ti dajo nek bonus. V primeru ID4 je to 3000€, kar ni zanemarljivo. Do pogajanj še nisem prišel pri lokalnem prodajalcu ker nisem še odločen za nakup, ga moram prej testirat, vsekakor pa je lahko veliko vozil "na puf" vzetih ne zato ker ljudje ne bi imeli denarja ampak ker tako promovira večina znamk dandanes. Morajo si optimizirat prilive, zato tako delajo. Na koncu pa lahko vzameš tudi 80% vrednosti takoj ter 20% odplačaš v roku enega leta "na lizing". Tak avto se enako šteje "na lizing" kot tisti ki da 20% na roko in ostalo plačuje nadaljnjih 84 mesecev... Ni za posploševat.
EDIT: Pa glede na te ki so bili registrirani in potem takoj odjavljeni, pri lokalnem trgovcu VW so prvega ID4 takoj prodali nazaj v Nemčijo kjer naj bi jih primanjkovalo. Avto sem takrat utegnil videt slučajno, ker so ga dali polnit zunaj ko so jim ga dostavili, čez 3 dni ga pa že ni bilo več.
EDIT: Pa glede na te ki so bili registrirani in potem takoj odjavljeni, pri lokalnem trgovcu VW so prvega ID4 takoj prodali nazaj v Nemčijo kjer naj bi jih primanjkovalo. Avto sem takrat utegnil videt slučajno, ker so ga dali polnit zunaj ko so jim ga dostavili, čez 3 dni ga pa že ni bilo več.
Re: ID.4
Se oproščam če je tako izpadlo @Dzun Tao, u bistvi sem mislil ravno zarad tega nihovga lizinga s katerim ti dajo popust in me je zanimalo kolk folka je to vzelo.
Ni blo mišleno nič glede bogatih in revnih.
Glede to kdo pa vzame kredit in je bolj kot bogastvo odvisno od službe. Sp-jevci izredno težko dobijo pameten kredit pa ne pomeni da so revni. Glede kredita za investiranje pa upam da se zavedaš koliko je to nevarno, je pa res da je to stvar posameznika.
Vsak po svoje je pa res da sam rajši skeširam zadevo če je le mogoče.
Ni blo mišleno nič glede bogatih in revnih.
Glede to kdo pa vzame kredit in je bolj kot bogastvo odvisno od službe. Sp-jevci izredno težko dobijo pameten kredit pa ne pomeni da so revni. Glede kredita za investiranje pa upam da se zavedaš koliko je to nevarno, je pa res da je to stvar posameznika.
Vsak po svoje je pa res da sam rajši skeširam zadevo če je le mogoče.
Re: ID.4
Nisem mislil nate. Pa tudi nihče drug naj si tega preveč k srcu ne jemlje, malo moramo pazit, ker te včasih v vnemi in lastnem prepričanju hitro malo odnese... vlkjučno z mano.
Re: ID.4
Narobe je, če bi ga lahko vzel na lizing/kredit, pa se je raje skeširal. Kar je v splošnem posledica našega socialistično komunajzarskega šolskega sistema in finančne nepismenosti ljudi, ki so šli skozi njega.Sprašujem se, kaj je narobe, če nekdo vzame vozilo na lizing, namesto da ga skešira?
Kredit je nujno vzet ko ga *ne potrebuješ* i.e. imaš v rokah dost velik kup denarja.
Zakaj? Ker so zahtevane obresti smešno nizke in z par simpl potezami iz tega kupa denarja potegneš bistveo več, kot pa te bodo koštale obresti.
40 jurjev na deset let ... 4 jurje za fiksno obrestno mero in zavaraovanje.
Plačilo s kešom bi bilo direkt neumno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: ID.4
CB že razmišljajo kako brzdati inflacijo. Potem bo pa jok in kako so bili zavedeni. Pri avtomobilih ni fiksne obresne mere.warpedone napisal/-a: ↑21 Jul 2021, 13:00Narobe je, če bi ga lahko vzel na lizing/kredit, pa se je raje skeširal. Kar je v splošnem posledica našega socialistično komunajzarskega šolskega sistema in finančne nepismenosti ljudi, ki so šli skozi njega.Sprašujem se, kaj je narobe, če nekdo vzame vozilo na lizing, namesto da ga skešira?
Kredit je nujno vzet ko ga *ne potrebuješ* i.e. imaš v rokah dost velik kup denarja.
Zakaj? Ker so zahtevane obresti smešno nizke in z par simpl potezami iz tega kupa denarja potegneš bistveo več, kot pa te bodo koštale obresti.
40 jurjev na deset let ... 4 jurje za fiksno obrestno mero in zavaraovanje.
Plačilo s kešom bi bilo direkt neumno.
Če ne bodo prenehali s politiko tiskanja, nas čaka orng maček. Prej k se neha, bolje bo za večino, razen za gemblerje.
Zadnjič spremenil bvs, dne 21 Jul 2021, 13:59, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: ID.4
Finančno pismenih je zelo malo in večina jih je med tistimi ki naivno jemljejo kredite in lizinge in vse na obroke, ne znajo pa si izračunati, kakšni so njihovi prilivi in koliko imajo še drugih mesečnih stroškov in ko zaidejo v težave so krive banke in zavarovalnice, ki zaradi neplačila lahko samo nekaj obrokov naenkrat želijo poplačilo celotnega dolga.warpedone napisal/-a: ↑21 Jul 2021, 13:00Narobe je, če bi ga lahko vzel na lizing/kredit, pa se je raje skeširal. Kar je v splošnem posledica našega socialistično komunajzarskega šolskega sistema in finančne nepismenosti ljudi, ki so šli skozi njega.Sprašujem se, kaj je narobe, če nekdo vzame vozilo na lizing, namesto da ga skešira?
Kredit je nujno vzet ko ga *ne potrebuješ* i.e. imaš v rokah dost velik kup denarja.
Zakaj? Ker so zahtevane obresti smešno nizke in z par simpl potezami iz tega kupa denarja potegneš bistveo več, kot pa te bodo koštale obresti.
40 jurjev na deset let ... 4 jurje za fiksno obrestno mero in zavaraovanje.
Plačilo s kešom bi bilo direkt neumno.
Sam se preveč družim z osebami, ki se dnevno srečujejo z pre-zakreditiranimi ljudmi, pa to niso samo ljudje iz socialnega dna, so dostikrat tudi uspešni in medijsko znani pa naj si bo igralci, politiki ali športniki.
Tudi vsak kredit, še posebno za ne-nujne stvari je potrebno jemati preračunljivo in z glavo.
Re: ID.4
Franci, se strinjam s tabo. A brez panike, to je že do neke mere preteklost, ker dandanes ne rabiš dosti vedet o ekonomiji, saj ve eno stran več kot profesor ekonomije banka in kreditov brez zagotovljene "finančne prihodnosti" ne dobiš več. Verjamem pa, da se kljub temu lahko komu kje zalomi. Posel propade, zgubiš službo... a mislim da je / bo tega manj kot v preteklosti. Pa tudi tu ni za zganjat drame. Sploh če je lizing, avto odpeljejo in čaw. Res pa je, da mora vsak sam pri sebi pretehtat kaj in za koliko in seveda če sploh.Franci napisal/-a: ↑21 Jul 2021, 13:56 ......... pismenih je zelo malo in večina jih je med tistimi ki naivno jemljejo kredite in lizinge in vse na obroke, ne znajo pa si izračunati, kakšni so njihovi prilivi in koliko imajo še drugih mesečnih stroškov in ko zaidejo v težave so krive banke in zavarovalnice, ki zaradi neplačila lahko samo nekaj obrokov naenkrat želijo poplačilo celotnega dolga.
Sam se preveč družim z osebami, ki se dnevno srečujejo z pre-zakreditiranimi ljudmi, pa to niso samo ljudje iz socialnega dna, so dostikrat tudi uspešni in medijsko znani pa naj si bo igralci, politiki ali športniki.....
Niso pa krediti noben bawbaw. Pred 35 leti (v Jugi še) pa ni bilo tako. Takrat sem govoril z eno taljanko iz Stare gorice. Bili so premožnejši, velika hiša z vrtom, cvetoč posel. Avto pa, katerikoli, kar je zame takrat blo slišat kot znanstvena fantastika, "brez denarja". Tako nekako je zgledalo za nas na drugi strani meje, ki o tem še nismo slišali. Rekla je, da greš v salon, izbereš avto (lexus, alfo, jaguar, kar ti paše), podpišeš "list papirja", dobiš ključe v roke in ga odpelješ brez plačila ene same lire, isti trenutek. Seveda so kasneje na dom prihajali mesečni računi kredita/lizinga kaj vem kako obliko so imeli, a zame je bilo to nepopisno.... Jaz sem pa takrat za yuga moral plačati pol leta vnaprej in ko je prišel je bil napol razbit, barve ki jo nisem izbral... Sedaj je tudi nas dosegel ta "raj", ki pa ni vedno tako rajski, kot izgleda.
Re: ID.4
Zanimiva mnenja.
Problem pri avtih je tako zakoreninjen v leasing hiše in zavarovalnice da žal poti nazaj ni.
U bistvi se še čudim kako je lahko šel čez e-Golf z enako ceno za leasing ali pa keš.
Seveda se da denar obrnit in zaslužit veliko več kot če bi skeširal a s tem tudi reskiraš. Sam se načeloma držim pravila da za zadeve katere izgubljajo vrednost se ne kreditiram.
Jok in stok, bomo videli
Problem pri avtih je tako zakoreninjen v leasing hiše in zavarovalnice da žal poti nazaj ni.
U bistvi se še čudim kako je lahko šel čez e-Golf z enako ceno za leasing ali pa keš.
Seveda se da denar obrnit in zaslužit veliko več kot če bi skeširal a s tem tudi reskiraš. Sam se načeloma držim pravila da za zadeve katere izgubljajo vrednost se ne kreditiram.
Jok in stok, bomo videli
Re: ID.4
Ni nujno, da je za vsakega dobro vzet avto na kredit in denar na kupu vmes obračat. Velika večina denarja ne zna obrnit, če bi to znali vsi, potem nebi nihče nič z obračanjem zaslužil
Ko me kdo za kakšno stvar sprašuje ali se splača investirat v to ali ono, je moj odgovor: DA, če denarja ne znaš drugje hitreje obrnit, če pa ga v drugi stvari hitreje obrneš potem pa NE. A večina ne razume
Ko me kdo za kakšno stvar sprašuje ali se splača investirat v to ali ono, je moj odgovor: DA, če denarja ne znaš drugje hitreje obrnit, če pa ga v drugi stvari hitreje obrneš potem pa NE. A večina ne razume
Re: ID.4
Nism reku za brezveze 'finančno pismeni'
Nepismenim žal ne pomaga niti da vse za keš nabavljajo.
Tipično so tut ful prepričani, da vejo vse kar se splača vedet
o zadevi.
Investiranje NI zero sum game. Dnevno gamblanje .... trejdanje... je.
Ampak to je OT... najdla sta se dva lastnika ID.4
In še vedno nič izkušenj z avtom samim...
Nepismenim žal ne pomaga niti da vse za keš nabavljajo.
Tipično so tut ful prepričani, da vejo vse kar se splača vedet
o zadevi.
Investiranje NI zero sum game. Dnevno gamblanje .... trejdanje... je.
Ampak to je OT... najdla sta se dva lastnika ID.4
In še vedno nič izkušenj z avtom samim...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi