Trenutno stanje javnih polnilnic
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Poleg razpoložljivosti, marsikdo pričakuje od teh polnilnic zastonj elektriko, in jih pač uporabi, da doma ne rabi "tankat".
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Glede 6 kWh/100 km si pa optimist, ali pa imaš neko posebno kono razen, če si vozil po cesti, ki je bolj ali manj navzdol... Drugače se mora celo Bjorn skriti pred tabo (med hypermilingom je bil slabši od tebe pri "divjanju" po vaških cestah ):
https://youtu.be/wAan04PPH3s
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
V Kopru pri pošti do nadaljnjega ni polnilnice zaradi prenove parkirišča.
PS. Kako se to označi v plugshare? Pod opozorili sem označil, da bo nedosegljiva, pa ni nič drugače.
PS. Kako se to označi v plugshare? Pod opozorili sem označil, da bo nedosegljiva, pa ni nič drugače.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ne vem če sem optimist, pač bi rekel bolj realist. Tule je relacija Radeče-Žalec, pa ne po glavni cesti ampak po vaseh mal gor in dol a če veš da so Radeče nižje dol po Savinji, potem bi težko rekel, da navzdolSimonZed napisal/-a: ↑15 Jul 2021, 07:16Glede 6 kWh/100 km si pa optimist, ali pa imaš neko posebno kono razen, če si vozil po cesti, ki je bolj ali manj navzdol... Drugače se mora celo Bjorn skriti pred tabo (med hypermilingom je bil slabši od tebe pri "divjanju" po vaških cestah ):
https://youtu.be/wAan04PPH3s
Screenshot_20210715-071303_YouTube-01.jpeg
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
A lahko poveš še kakšen kraj na poti, ker gledam v ABRP in se niti slučajno ne približam tvoji porabi (najdem 46 km dolgo in 58 minut trajajočo pot, kar je blizu tvojim podatkom, ampak s predvideno porabo 12,5 kWh/100 km, kar je še vedno 5 kWh/100 km več od tebe, pa običajno ABRP, prilagojen moji koni, ne zgreši veliko pri mojih vožnjah, ki so zelo eko). Res si zabeležil izjemen rezultat - kar kaže tudi prejšnja primerjava z Bjornom, ko je krožil po ravnem dirkališču.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Jaz i3 spravim na 9.0kWh/100km na moji klasični dvnevni relaciji. Bi se dalo 8.0 v ekstremih.
Pazi to... on je divjal in je imel 7.5
Če je pa skoz navzdol, pol pa ja.
Pazi to... on je divjal in je imel 7.5
Če je pa skoz navzdol, pol pa ja.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Radeče-Hotemež-Žalec, s tokom prometa na državni cesti (v Zidanem mostu ob Savi se obnavlja cesta in je enosmerni promet s semaforji ter kolona) in nato pred Celjem kar naprej po desnem bregu (če gledaš s tokom navzdol) Savinje z maksimumom skozi ovinke ker se mi je mudilo (ni makedam, je pa ozka in ovinkasta cesta) do Žalca, kjer je most čeznjo. V Žalcu sem imel opravek in tam je bila narejena fotka, potem pa po avtocesti proti LJ, kjer pa je občutno narasla poraba pri 130km/h. Glede na to, da sploh nisem testiral ali se trudil vozit optimalno, vem, da bi šlo še nižje. Sem že kdaj imel podobno porabo ampak krajšo relacijo par km, tako dolge relacije pod 10kWh/100km pa zelo redko, zato sem pofotkal, Pa poletje je sedaj in optimalno za take dosežkeSimonZed napisal/-a: ↑17 Jul 2021, 00:15 A lahko poveš še kakšen kraj na poti, ker gledam v ABRP in se niti slučajno ne približam tvoji porabi (najdem 46 km dolgo in 58 minut trajajočo pot, kar je blizu tvojim podatkom, ampak s predvideno porabo 12,5 kWh/100 km, kar je še vedno 5 kWh/100 km več od tebe, pa običajno ABRP, prilagojen moji koni, ne zgreši veliko pri mojih vožnjah, ki so zelo eko). Res si zabeležil izjemen rezultat - kar kaže tudi prejšnja primerjava z Bjornom, ko je krožil po ravnem dirkališču.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Nekaj takega? Sicer še 8 km manjka do tvoje razdalje. ABRP napoveduje skoraj 2x večjo porabo od tvoje (pri hitrosti 100 km/h je ta model porabe za kono sicer precej točen za moj način vožnje), kar se tudi meni ne zdi realno (pričakoval bi okrog 11 kWh/100 km na tej relaciji).
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Pozabi na 100km/h na tej relaciji.
Stalnica so obiskovalci britofov in tovornjaki z zanič amortizerji.
Poraba to nujno odraža.
Stalnica so obiskovalci britofov in tovornjaki z zanič amortizerji.
Poraba to nujno odraža.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ne govorim o vožnji 100 km/h na tej relaciji, ampak sem želel povedati, da je model v zgornjem izračunu precej natančen za moj način vožnje pri 100 km/h. Očitno navzdol zelo odstopa. Poraba 7,5 kWh/100 km pa se mi zdi še vedno presenetljivo nizka.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ja, zgleda nizka.
Dokler ne boš v enakem času prefural enake ceste pod enakimi zunanjimi pogoji, ne boš vedel kolk nizka je res.
Cesto poznam, vem da je tam cijazenje stalnica.
Dokler ne boš v enakem času prefural enake ceste pod enakimi zunanjimi pogoji, ne boš vedel kolk nizka je res.
Cesto poznam, vem da je tam cijazenje stalnica.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Pozabil si vnesti prvi del poti, ki sem ga zgoraj napisal Radeče - Hotemež (kjer sem imel opravek) in šele potem proti Žalcu, zato ti km ne štimajo. Ali ti aplikacija upošteva, da je bilo poletje z idealnimi razmerami ali upošteva kar celoletno povprečje pogojev?SimonZed napisal/-a: ↑17 Jul 2021, 11:52 Nekaj takega? Sicer še 8 km manjka do tvoje razdalje. ABRP napoveduje skoraj 2x večjo porabo od tvoje (pri hitrosti 100 km/h je ta model porabe za kono sicer precej točen za moj način vožnje), kar se tudi meni ne zdi realno (pričakoval bi okrog 11 kWh/100 km na tej relaciji).
radece-zalec.jpg
Vozil sem pa s tokom prometa, ki je šel mimo Zidanega Mosta v koloni zaradi del na cesti, smo tudi stali na semaforju. V drugem delu mimo Laškega pa hitreje tudi do 90km/h, naselja pa manj. Divjal sem pa predvsem tisti del mimo Celja do Žalca v smislu ozke ovinkaste poti, kar pa v praksi pomeni, da težko voziš kak odsek hitreje od 60km/h, včasih se moraš skoraj ustaviti zaradi nepreglednosti. Povprečna hitrost je bila na koncu zaradi semaforja in počasnih vaških ovinkov le okoli 45km/h.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Hotemež je po zemljevidu 1 km stran, torej +2 km, še vedno 6 km manjka. Pogoji so bili v ABRP nastavljeni na +30°C (kot ti kaže) in brezvetrje, torej idealno.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
No sam sem naredil najprej par km skozi Radeče do Hotemeža (Radeče so kar razvlečene ob Sopoti) in nato spet iz Hotemeša do križišča z Radečami 2km (točnih naslovov pa nebi tule pisal, ker gre za stranke).
Kakorkoli to sedaj razčlenjuješ, števec v avtu tako kaže (slika), zdaj lahko pričneva diskutirat ali je napačen izračun v avtu ali v aplikaciji....
Sam običajno ne dosegam tako nizkih cifer, ker se večinoma vozim po avtocestah ali kombinaciji in so cifre tam okoli 15kWh/100km, kadar pa gledam števec po vaseh (štart-cilj) pa se cifre gibljejo 10-12kWh/100km, pa rad stisnem in se tam ne cjazim počasi, je pa to še vedno tam bolj 50kmšh kot pa 100km/h, zato so porabe nizke.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Ja se strinjam. Kakorkoli, ugotovili smo, da ABRP pri počasni vožnji zelo pesimistično oceni predvideno porabo.
Mi je pa padlo v oči, ker pri sebi še nikoli nisem videl nižje porabe od okrog 10,5 kWh/100 km.
Je pa res, da za neko resno povprečje je potrebna vožnja tja in nazaj po isti trasi.
Ampak v tvojem primeru bi bila potem najbrž še nižja poraba, ker si res imel pot navzgor, pa če je še tako težko verjeti.
Mi je pa padlo v oči, ker pri sebi še nikoli nisem videl nižje porabe od okrog 10,5 kWh/100 km.
Je pa res, da za neko resno povprečje je potrebna vožnja tja in nazaj po isti trasi.
Ampak v tvojem primeru bi bila potem najbrž še nižja poraba, ker si res imel pot navzgor, pa če je še tako težko verjeti.
Re: Trenutno stanje javnih polnilnic
Je tudi mene presenetilo, drugače ne bi napravil fotke
Sem že parkrat dosegel povprečje pod 10kWh/100km, vendar tik pod 10, ene dvakrat sem tudi opazil, da sem po kakih 20km imel porabo še nižjo kot tokrat, vendar mi je v nadaljevanju zrasla nad 10 preden sem se ustavil, se pa ne spomnim, če je šlo takrat bolj navzdol ali ne.
Se strinjam, da je treba narediti krog, vendar glede na to relacijo velikih razlik nebi bilo (tudi vetra ni bilo). Moja opažanja so, da je vedno najbolj pomembna hitrost in če se pelješ 45km/h ali 90km/h je pol manjša poraba. Nekaj verjetno pomeni tudi preko 100.000 prevoženih km in se tako navadiš, da voziš optimalno brez bistvene uporabe zavor. Še to v avtu sem bil sam, v prtljažniku pa vsaj 70kg.
Sicer pa imaš ti večinoma najnižje porabe, kolikor sem doslej zasledil med forumaši
Sem že parkrat dosegel povprečje pod 10kWh/100km, vendar tik pod 10, ene dvakrat sem tudi opazil, da sem po kakih 20km imel porabo še nižjo kot tokrat, vendar mi je v nadaljevanju zrasla nad 10 preden sem se ustavil, se pa ne spomnim, če je šlo takrat bolj navzdol ali ne.
Se strinjam, da je treba narediti krog, vendar glede na to relacijo velikih razlik nebi bilo (tudi vetra ni bilo). Moja opažanja so, da je vedno najbolj pomembna hitrost in če se pelješ 45km/h ali 90km/h je pol manjša poraba. Nekaj verjetno pomeni tudi preko 100.000 prevoženih km in se tako navadiš, da voziš optimalno brez bistvene uporabe zavor. Še to v avtu sem bil sam, v prtljažniku pa vsaj 70kg.
Sicer pa imaš ti večinoma najnižje porabe, kolikor sem doslej zasledil med forumaši
Re: Izposodim si EV. Kje in kako polniti?
Dunda, vidim, da si iz Kamnika. Daj malo požokaj odgovorne, da popravijo polnilnicedunda napisal/-a: ↑20 Jul 2021, 04:58 Tudi sam sem bil šokiran, ko sem ga prvič videl v živo. Pa potem, ko sem ga prevzel. Ampak bolj, ko sem se družil z njim, manj groze mi je vzbujal pogled nanj. Potem sem šel gledat podatke in bil presenečen, da je po dolžini kar 12 cm krajši od mojega Passata, če se ne motim, pa je zgolj nekaj centimetrov daljši od ID4. Po širini je ožji od Tiguana in za dva centimetra širši od ID4.
Oblika pa - vsake oči imajo svojega malarja. VW v zadnjem času uporablja precej bolj zaobljene poteze, prav tako se nakazuje pri Seatu (ki uporabljata isto platformo). Škoda se je odločila za bolj ostre poteze.
Zdi se mi, da so velika kolesa tisto, kar "zmoti". Če se ne motim, je imel 21 palčne.
Re: Izposodim si EV. Kje in kako polniti?
Javljeno na Občino Kamnik in tudi na GremoNaElektriko. Uredijo v najkrajšem možnem času.
Sicer pa od 5 polnilnic (10 priključkov) ne deluje en priključek na polnilnici Novi trg in en priključek na polnilnici na Ljubljanski cesti 14. Ostalo B.P.
Re: Izposodim si EV. Kje in kako polniti?
Več izkušenj v Kamniku ima DGJ
Elektro Ljubljana je pred leti postavil polnilnico na Ljubljanski cesti (ob Mercator centru). Tam že leta deluje zgolj ena od obeh pipic. In na tem forumu je še en kamniški EV navdušenec, ki ima za nameček precej zvez pri upravljavcu