Ioniq by Dejan (@DGJ)
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Po skoraj 4 letih lastništva in prevoženih blizu 170k km lahko samo rečem, da me avto še kar preseneča s svojo nezahtevnostjo in kvaliteto na marsikaterem področju. Prvič dosegel GOM s številko 3 na začetku... verjetno tudi zadnjič.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Pozdrav,
Bi te pa prašal, ali si že meril SOH baterije ?
Če si, koliko je ?
Hvala, in še naprej srečno vožnjo
LP..
Bi te pa prašal, ali si že meril SOH baterije ?
Če si, koliko je ?
Hvala, in še naprej srečno vožnjo
LP..
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Prav meril nisem nikoli. Edino več kot leto nazaj nazadnje pogledal preko Torque Pro - kazalo je 100%.
Vsi pa vemo, da to ni realno, ker degradacija sigurno je.
Meni je pomembno, da jo (še) ne občutim.
Vsi pa vemo, da to ni realno, ker degradacija sigurno je.
Meni je pomembno, da jo (še) ne občutim.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Nekaj info od včerajšnjega polnjenja.
Na polnilnico (AC) prišel s 5%, po podatku z app se je napolnilo 26,8 kWh.
Nekaj je izgub ampak mislim, da je uporabne kapacitete baterije še nekje med 25 in 26 kWh.
Na polnilnico (AC) prišel s 5%, po podatku z app se je napolnilo 26,8 kWh.
Nekaj je izgub ampak mislim, da je uporabne kapacitete baterije še nekje med 25 in 26 kWh.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Avto je do nedelje, 18.7.2021 prevozil 172k km in dopolnil 4 leta.
Prvič od nakupa je bil na tehničnem pregledu - vse b.p.
Če izvzamem stroške financiranja je bil ves preostali strošek za vozilo v 4. letu 650 EUR (zavarovanje, polnjenje + članarine, redni servisi, vinjeta,...)
Čeprav razmišljam o EV z večjo baterijo/dometom je po drugi strani IONIQ tako hvaležen in nezahteven, da bo verjetno še nekaj let doma. Manjša baterija pa ima tudi svoje prednosti (saj vem, tolažim sebe ), ki je ravno za moje/naše potrebe odlična - dopolnjevanja tudi večkrat na dan ob postankih, stanje baterije je še vedno
Odpustim mu manjše prebliske, ko je pač želel nekaj pozornosti (menjava 12V aku, menjava baterije v daljincu - smo le z njim prevozili že kar nekaj kilometrov). Vse ostalo pa SUPER.
Prvič od nakupa je bil na tehničnem pregledu - vse b.p.
Če izvzamem stroške financiranja je bil ves preostali strošek za vozilo v 4. letu 650 EUR (zavarovanje, polnjenje + članarine, redni servisi, vinjeta,...)
Čeprav razmišljam o EV z večjo baterijo/dometom je po drugi strani IONIQ tako hvaležen in nezahteven, da bo verjetno še nekaj let doma. Manjša baterija pa ima tudi svoje prednosti (saj vem, tolažim sebe ), ki je ravno za moje/naše potrebe odlična - dopolnjevanja tudi večkrat na dan ob postankih, stanje baterije je še vedno
Odpustim mu manjše prebliske, ko je pač želel nekaj pozornosti (menjava 12V aku, menjava baterije v daljincu - smo le z njim prevozili že kar nekaj kilometrov). Vse ostalo pa SUPER.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ne vozim Ioniqa a ga vsakemu pohvalim in priporočam. Če ti oblika avta odgovarja, ima skoraj vse od opreme, ki je uporabna in ne delaš dnevno ogromno km, nimaš kaj razmišljat - le kupit
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 163
- Avto: Tesla Model 3 SR + 2021
-
17099
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Vljudno me zanima ena zadeva in sorodniki rabijo pomoč. Včeraj smo se dobili pri Gremo na Elektriko polnilnici v Murski Soboti in ko so priklopili Ioniq-a z 28kwh baterijo je na zaalonu polnilnice se izpisalo samo čakam na odziv avtomobila in to je to. V avtu se je slišalo nekakšno klikanje ampak polnjenje se ni začelo. Prav tako se je izpisalo, da je 12V baterija bila preslaba ?
Če ima kateri kakšen nasvet ali idejo kaj bi to lahko bilo pa se zahvaljujem za pomoč. Osebno nisem testiral polnilnice z Teslo, se je pa pripeljal en Zoe, dal kartico zraven in vse je delovalo Mi smo probali z aplikacijo saj kartice nimajo
Če ima kateri kakšen nasvet ali idejo kaj bi to lahko bilo pa se zahvaljujem za pomoč. Osebno nisem testiral polnilnice z Teslo, se je pa pripeljal en Zoe, dal kartico zraven in vse je delovalo Mi smo probali z aplikacijo saj kartice nimajo
Tesla Referral Code za 1500 km SuperCharginga https://cutt.ly/2l0qPam
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Kadar piše čakam na odziv vozila, je vključeno polnjenje glede na urnik. Da to povoziš, pritisneš tretjo tipko spodaj pod volanom, kjer je tipka za odpiranje vratc.Corpsevortex napisal/-a: ↑15 Avg 2021, 07:04 Vljudno me zanima ena zadeva in sorodniki rabijo pomoč. Včeraj smo se dobili pri Gremo na Elektriko polnilnici v Murski Soboti in ko so priklopili Ioniq-a z 28kwh baterijo je na zaalonu polnilnice se izpisalo samo čakam na odziv avtomobila in to je to. V avtu se je slišalo nekakšno klikanje ampak polnjenje se ni začelo. Prav tako se je izpisalo, da je 12V baterija bila preslaba ?
Če ima kateri kakšen nasvet ali idejo kaj bi to lahko bilo pa se zahvaljujem za pomoč. Osebno nisem testiral polnilnice z Teslo, se je pa pripeljal en Zoe, dal kartico zraven in vse je delovalo Mi smo probali z aplikacijo saj kartice nimajo
Če ni to, potem pa je mogoče res težava z12V. Ampak potem se najbrž ne bi mogel peljat?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Kot pravi @EVH ali pa nekaj v app niste naredili ok.
Idealno bi bilo, če bi poskušali še z drugim vašim avtom in bi takoj vedeli ali je težava v avtu ali kje drugje.
Kako pa ponavadi polnijo svojega IONIQ-a?
Idealno bi bilo, če bi poskušali še z drugim vašim avtom in bi takoj vedeli ali je težava v avtu ali kje drugje.
Kako pa ponavadi polnijo svojega IONIQ-a?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ker malo raziskujem ioniqe po tujih forumih, sem naletel na tole:
On a very steep curved turn on rough surface the IONIQ slips and fails to make the turn. It is assumed this is something to do with traction control and that the battery pack for the IONIQ is at the back, making the car back heavy. Hyundai has been investigating this issue from last week. two different users reported this issue. "It's originated from weight distribution and traction control is working for unexpected situation. it makes car inoperable in curved uphill."
https://www.youtube.com/watch?v=7LvBjOCvaNk
Vam je znan problem?
On a very steep curved turn on rough surface the IONIQ slips and fails to make the turn. It is assumed this is something to do with traction control and that the battery pack for the IONIQ is at the back, making the car back heavy. Hyundai has been investigating this issue from last week. two different users reported this issue. "It's originated from weight distribution and traction control is working for unexpected situation. it makes car inoperable in curved uphill."
https://www.youtube.com/watch?v=7LvBjOCvaNk
Vam je znan problem?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ja, to sem sam že nekajkrat doživel, iz ravnega terena v dvignjen teren, se kolo zavrti v prazno. Sklepam, da je to zaradi togosti, oz kolo nima dovolj dovolj hoda gor-dol. Lahko, da je spredaj takrat avto prelahek.darjan napisal/-a: ↑16 Avg 2021, 07:20 Ker malo raziskujem ioniqe po tujih forumih, sem naletel na tole:
On a very steep curved turn on rough surface the IONIQ slips and fails to make the turn. It is assumed this is something to do with traction control and that the battery pack for the IONIQ is at the back, making the car back heavy. Hyundai has been investigating this issue from last week. two different users reported this issue. "It's originated from weight distribution and traction control is working for unexpected situation. it makes car inoperable in curved uphill."
https://www.youtube.com/watch?v=7LvBjOCvaNk
Vam je znan problem?
Bi pričakoval enako pri Tesli3. Ali pač ne?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Ziher ne pri Tesli ker ma pogon zadaj in težo pred njim. To je res opazno samo če ima EV baterijo bolj odzadaj in pogon odspredaj.
Ampak v rikverc ziher gre ker se teža obrne
Ampak v rikverc ziher gre ker se teža obrne
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
ja, ja, saj res, glede Tesle
Zadnjič spremenil EVH, dne 16 Avg 2021, 07:55, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Dvomim, da še dandanes ve kdo vozit v rikverc, kot se je včasih pozimi na zasnežene hribe s fičeki?
V glavnem zanimivo, je že kdo naletel na problem v kakšni garažni hiši?
V glavnem zanimivo, je že kdo naletel na problem v kakšni garažni hiši?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Kaj pa tole, ko vključim/vžgem avto, se sliši nekje v armaturi neko pokljanje, kot bi se slišal HDD, kot, da se nekaj nastavlja.
Mislim, da je bilo včasih tišje, sem mislil, da so lopute prezračevanja, sem ugasnil in je isto.
Mislim, da je bilo včasih tišje, sem mislil, da so lopute prezračevanja, sem ugasnil in je isto.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Bom vprašal tole tu še enkrat
Na koliko m deluje radarski tempomat na ioniqu, min in max?
Imajo vsi ioniqi to funkcionalnost?
Na koliko m deluje radarski tempomat na ioniqu, min in max?
Imajo vsi ioniqi to funkcionalnost?
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Jaz imam približno tako strm dostop do apartmaja, z glavne ceste se kar močno dvigne navzgor in še zaviti je potrebno za 90 stopinj in nikoli nisem imel podobne težave, tudi ko je bilo mokro ne. Niti nikjer drugje, ko je bilo potrebno zaviti in še strmo navzgor nisem zasledil take težave.
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Oddaljenost od vozila spredaj se nastavlja (4 stopnje), koliko metrov je to pri posamezni nastavitvi žal ne vem, bi se bilo potrebno zakopati v kakšne tehnične podatke o avtu.
Če se prav spomnim je bilo za radarski tempomat od osnovnega modela dodati še paket SAFETY (dobrih 500 EUR), lahko se pa motim. Od tega je že 4 leta
Re: Ioniq by Dejan (@DGJ)
Fičkoti se niso v rikverc vozli, ker imajo zadnji pogon. Sem se pa jaz z ICE na prvi pogon. Je pa zadeva nevarna v kolikor je noč in pada sneg.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek