Ioniq 5
Re: Ioniq 5
Že več eno leto se vozim med tednom na šiht in točno vem kašna je poraba pozimi in poleti in ko pada dež in ko so nalivi in ko vleče veter kontra. Vsakodnevna pot traja 30min v eno smer, 90% AC. Če maš večinoma tempomat naštiman na enako hitrost in se furaš ven iz mesta te še gužva ne ovira. Seveda ma vsak svoje ugotovitve.
Upam da bodo po lepem vremenu lepši rezultati testa ampak še vedno je grenak okus in spominja na prvega e-Trona.
Upam da bodo po lepem vremenu lepši rezultati testa ampak še vedno je grenak okus in spominja na prvega e-Trona.
Re: Ioniq 5
Predvsem je razlika ali imaš pozimi ob štartu toplo baterijo ali ne. Če je topla, ima lahko naliv pri +15 stopinjah večji negativen vpliv na porabo.
Re: Ioniq 5
Sem ugasnil video takoj pri 1:30, ko je razložil kako ugasneš Lane Assist, ker se vedno ponovno vklopi ko prižgeš avto, naj se nebi dalo nastavit neke privzete nastavitve. WTF?
Re: Ioniq 5
Za naše okolje in mentaliteto precej nelogična rešitev, meni celo neumna. Ker pa ne verjamem da izdelovalci zaposlujejo neumneže da delajo zanje, bo tole bolj rešitev za ameriški trg in njihove tožbe. Tam padajo obsodbe zaradi bizarnih razlogov proti proizvajalcem in so preprečili da bi jih kdo naskočil zaradi tega, ker ga je sam izklopil - po taki proceduri bi težko kdo trdil, da se ni zavedal kaj počne.
Ampak vseeno, se strinjam da ni primerno za večino Evrope, bi lahko imeli bolj "user friendly" npr. gumb ali vsaj ikono na začetnem zaslonu. Jaz imam itak najraje, da je ob startu izklopljen in ga sam vklapljam, večino voženj imam na cestah ki imajo samo en pas v v smeri potovanja. Tam lane assist ne pride toliko do izraza, za avtocesto pa tudi ameriške avenije z večpasovnim smernem voziščem je pa res dober pripomoček.
Je pa zanimivo, tip je lane assist izklopil in šel na avtocesto
Re: Ioniq 5
Kolko vem je tu bolj fora v dodatnih točkah pri NCAP crash testu ali celo neke Euro norme. Birokrati na vrhuncu
Re: Ioniq 5
Če želijo Lane Assist na vsak način aktivirati zaradi varnosti, naj bodo malo bolj prilagodljivi. Naj preučijo v katerih okoliščinah se dogaja, da voznik zapelje na nasprotni pas in skušajo loviti samo take okoliščine. Čist po kmečko, če nekdo vozi nekaj ur po AC je velika verjetnost da ni več zbran ali da celo malo zakinka. Drugi scenarij, ko voznik tapka po telefonu ali po menuju avta, tu bi lahko kamera gledala v oči voznika...
Verjamem da je problem v tem, da večina Lane assist izklopi in se ga ne spomni vklopit na dolgih AC vožnjah, ampak način da je to vedno vklopljeno ob zagonu avta je pa naravnost butast.
Pa ne mislit, da imamo v EU kaj drugačne ceste, to je moteče za prav vse voznike po celem svetu.
Verjamem da je problem v tem, da večina Lane assist izklopi in se ga ne spomni vklopit na dolgih AC vožnjah, ampak način da je to vedno vklopljeno ob zagonu avta je pa naravnost butast.
Pa ne mislit, da imamo v EU kaj drugačne ceste, to je moteče za prav vse voznike po celem svetu.
Re: Ioniq 5
Ni Hyudnai edini, ki forsira lane assist default na on.
Je nadležno, ni pa kriza.
To je bolj za ameriške ravne ceste. Pri nas so sami ovinki, je težko imet lane assist izven avtocest in hitrih cest.
Je nadležno, ni pa kriza.
To je bolj za ameriške ravne ceste. Pri nas so sami ovinki, je težko imet lane assist izven avtocest in hitrih cest.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Ioniq 5
Meni je čisto ok, ko lahko nastavim, da me samo opozori s tresenjem volana, če grem čez črto brez smernikov.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Ioniq 5
Zanimivo. Že 100.000 jih bom naredil s kono, pa mi dež skoraj nikoli ne predstavlja problema, morda le malenkost poveča porabo, kar ni omembe vredno. Tudi ko je res ornk neurje, kar se zgodi 2x letno za 10 minut dež ni problem, ker takrat itak ne morem hitro peljat zaradi vidljivosti in spozlkosti in je poraba celo manjša kot v lepem vremenu.
Mrzli zimski dnevi, sploh pa če je baterija zunaj pa so velik faktor. no največji faktor je defakto hitrost in le tam lahko kot uporabnik nekaj narediš pri dometu.
Re: Ioniq 5
Ne vem sicer, kako voziš v dežju in kako v suhem... ampak jaz vozim v obeh primerih 130 po tempomatu. Sedaj pri 20 stopinjah in lepem suhem vremenu imam porabo 18kWh/100km. V (srednje močnem) dežju je pa to hitro 22kWh/100km. Opazna razlika.
Re: Ioniq 5
Še z vsemi avtomobili sem imel v dežju opazno višjo porabo, sploh na avtocesti in ob nalivanju. Bencinar, dizel, hibrid, električar, vse podobno.
Kompenziraš lahko samo zgolj z konkretno nižjimi hitrostmi.
Sicer pa Ioniq 5 ni mišljen kot "economic" model. Cilj po mojem ni bila najbolj optimalna poraba. Domnevam, da bosta Kona in Ioniq še vedno v tem prednjačila v Hyundai štalci.
Za bolj realen pogled porabe, je pa treba počakati več testov. Pa tudi na zimske, ki pridejo šele čez pol leta ali več.
Kompenziraš lahko samo zgolj z konkretno nižjimi hitrostmi.
Sicer pa Ioniq 5 ni mišljen kot "economic" model. Cilj po mojem ni bila najbolj optimalna poraba. Domnevam, da bosta Kona in Ioniq še vedno v tem prednjačila v Hyundai štalci.
Za bolj realen pogled porabe, je pa treba počakati več testov. Pa tudi na zimske, ki pridejo šele čez pol leta ali več.
Re: Ioniq 5
Pri temperaturah okoli nule in hitrosti 130 je poraba 20-21kWh/100km (avto je čez noč v garaži). Pri dežju in mrazu skupaj gre tudi do 24kWh/100km pri isti hitrosti.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448658
Re: Ioniq 5
venuciae30 napisal/-a: ↑21 Jun 2021, 08:12 Puščanje hladilne tekočine
https://www.upi.com/Top_News/World-News ... 624046030/
... but chances of a fire occurring are slim.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448658
Re: Ioniq 5
... but chances of a fire occurring are slim.
Hyundai Ioniq 5 buyers already experiencing several coolant leaks within first month of usage. Can lead to overheating, fire. Recall expected.
Re: Ioniq 5
Meh, ja poraba bi lahk bla bolš, zdej pa naj nardijo sedana na teli platformi al pa karavana
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek