Predstavitev in prve informacije
Re: Predstavitev in prve informacije
Volkswagen ID.3 nima glasovnih navigacijskih navodil v slovenščini, kar me je precej razočaralo saj tudi najcenejši Garmin ima prevedena glasovna navodila. Kako je pri e-Golfu in pri drugih modelih Volkswagena?
Re: Predstavitev in prve informacije
Uporaba Android Auto reši zadevo s SLO vodenjem. Za Apple Car Play ne vem, nisem nikoli uporabljal.
Re: Predstavitev in prve informacije
Ali je možno da se Volkswagen-u v Sloveniji ne splača prevesti glasovno vodenje navigacije?
Prodajo tako veliko število vozil na slovenskem trgu in potem na tem šparajo.
BMW je pred več kot petimi leti imel prevedeno glasovno vodenje navigacije.
Prodajo tako veliko število vozil na slovenskem trgu in potem na tem šparajo.
BMW je pred več kot petimi leti imel prevedeno glasovno vodenje navigacije.
Re: Predstavitev in prve informacije
Apple Car Play z Google Maps navigacijo da.
Apple Maps navigacija je pa za Slovenijo pač le oskubljen Tom Tom brez slovenščine in brez hišnih številk do nivoja črk.
Re: Predstavitev in prve informacije
Ali je možno kje pri ID.3 odčitati polnilni tok v amperih (A) ali polnilno moč v kilovatih (kW)?
Pač jaz sem opazil da pri polnjenju kaže samo kilometre na uro (km/h).
Pač jaz sem opazil da pri polnjenju kaže samo kilometre na uro (km/h).
Re: Predstavitev in prve informacije
Malo update-a za moj ID. 3 MAX. Prejšnji teden so zamenjali "Gateway Control Unit", pa je nekaj nagajalo. Včeraj in danes je bil avto še enkrat na servisu in sedaj končno deluje vse. Tudi Travel Assistant me sedaj lepo vozi po sredini voznega pasu, napak ni več, infotaiment deluje 100% hitreje, We Connect ID app deluje ok. Končno je avto po 3 mesecih takšen, kot bi moral biti že ob nakupu.
Re: Predstavitev in prve informacije
Mene pa zanima ali se ID.3 45kWh zelo slabo prodaja ali pa odlično, ker se ni nobenega na Avto.net-u ?
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Predstavitev in prve informacije
Niso rekli da bojo to bolj pozni, sej morjo še vse 1.st edition prodat. Pač zdej bo ID.3 itak zasenčili SUV modeli...
Re: Predstavitev in prve informacije
nevem meni se zdi, da so tisti zelo zagnani ID.3-ke pokupili in da bo ID.3 isto kot eGolf kateri se zaradi previsoke cene ni prodajal a ko je VW večje popuste dal pa so se prodajali kot vroče žemljice. ID.3 pa ima še en problem subvencija je nižja.
tenutni najcenejši ID.3 Pure life ima MPC 35024€
tenutni najcenejši ID.3 Pure life ima MPC 35024€
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Predstavitev in prve informacije
Vse je stvar cene. Ko prava bo akcija, bodo prodani, do takrat se bodo pa svaljkali po lagrih.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Predstavitev in prve informacije
Upam da to nisi tisti ki so bili po eno leto zuanaj.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Predstavitev in prve informacije
kolikor vem je večina če ne vsa 1st serija stala zunaj
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Predstavitev in prve informacije
Evo, ta vikend sem imel tudi jaz možnost dodobra stestirati ID.3 58kWh 150kW zahvaljujoč Darijanu iz Avto Slak Trebnje. Tole so moji utrinki.
Z avtom sva od petka popoldne do ponedeljka zjutraj naredila dobrih 600km. Moj čisto hitri in kratek vtis je: "WOW!!!". Malo daljši pa: "nikoli si nisem mislil, da mi bo VW lahko všeč".
Opis poti: večino časa je pot potekala po avtocesti. Ker gre za takšen avto, moram priznati, da je bila vožnja redko kdaj počasnejša na AC od 150km/h. Preprosto ga je prevelika milina vozit, da bi ga "šparal". Vozil se je relacija Domžale-Obala ali Dolenjska/Novo mesto. Posledično je bila tudi poraba precej visoka: 22-25kWh/100. Kadar je bilo hladno, je delal grelec, kadar ne, je bil izklopljen.
Minus: jih je bolj malo, pa vendar
- najbolj sem pogrešal 22kW AC polnilec, ki lahko praktično ob nekem normalnem postanku (sprehod, kava,...) nadomesti hitro polnjenje (realno, Petrol DC je res nesramno drago),
- infotainment bi lahko bolj tekoče delal,
- možnost nastavitivi zaključek polnjenja časovno ni mogoče, lahko pa nastaviš, do koliko ga naj napolni na 10%,
- nikakor mi ni bil jasen sistem odklepanja sovoznikovih vrat (mi je nato Darijan lepo pokazal).
Plusi:
- podvozje je naravnost neverjetno, luknje požira, kot da si na valovitem morju,
- motor je super, do 160 vleče brez problema,
- poraba kar vredu, prav tako gretje (bi vseeno preferiral izvedbo s TČ),
- lega na cesti je res udobna, voziš se kot kralj,
- avto je od Clia daljši morda za 10cm, občutek prostornosti je pa na popolnoma druge nivoju,
- obračalni krog je zelo dober,
- kljub temu, da so bolj kot ne "nebodigatreba", so ambientalne luči zanimiv gadget,
- avto je pregleden,
- asistenčna pomagala delujejo dokaj solidno, na avtocesti ne rabiš sploh uporabljat pedala, če ni del na cesti,
- predgretje kabine je "pojedlo" 4% baterije na 24 stopinj notranjosti, zunaj je bilo 3
Stvari, za katere mi je bilo dokaj vseeno:
- pomoč pri držanju linije glede na črto ne deluje glih ne vem kako perfektno, ampak je res čisto brezpredmetno zame,
- ne gre več kot 164, ampak tudi nisem rabil (sploh ne vem kdo to v Sloveniji rabi glede na omejitve in novo ustanovljeno AC policijo)
Vsekakor je ID.3 postal trenutno moja prva izbira. Zelo navijam v firmi, da bi se odločili za tak avto, 58kWh izvedba, kot testno vozilo. Če pa bi gledal za privat, pa definitivno 77kWh - zato, ker ga nebi šparal. Bi pa za lastno uporabo počakal še na Megane in ju nato primerjal.
Pa še ena graja Gremo na elektriko. Ta vikend mi od 5 različnih polnilnic kar 3 niso delale, dve od teh v rodnem NM. Vzroki različni: v okvari (Koper tržnica), na Avtoslak Novo mesto mi je ves čas metalo error "cannot login in roaming" (karkoli že to pomeni), na Novem trgu pa "login failure". Dejstvo je, da bodo te stvari morale delati brezhibno v prihodnosti, ker ti vzamejo trenutno takšne brezvezne težave preveč živcev in časa (v NM sem porabil 45min, da sem našel pravo polnilnico). Pa še nekaj, če zna kdo razložiti: ob plačilu polnjenja v znesku 1,92€ mi je iz TRR potegnilo 15€. Kdo ve zakaj?
Z avtom sva od petka popoldne do ponedeljka zjutraj naredila dobrih 600km. Moj čisto hitri in kratek vtis je: "WOW!!!". Malo daljši pa: "nikoli si nisem mislil, da mi bo VW lahko všeč".
Opis poti: večino časa je pot potekala po avtocesti. Ker gre za takšen avto, moram priznati, da je bila vožnja redko kdaj počasnejša na AC od 150km/h. Preprosto ga je prevelika milina vozit, da bi ga "šparal". Vozil se je relacija Domžale-Obala ali Dolenjska/Novo mesto. Posledično je bila tudi poraba precej visoka: 22-25kWh/100. Kadar je bilo hladno, je delal grelec, kadar ne, je bil izklopljen.
Minus: jih je bolj malo, pa vendar
- najbolj sem pogrešal 22kW AC polnilec, ki lahko praktično ob nekem normalnem postanku (sprehod, kava,...) nadomesti hitro polnjenje (realno, Petrol DC je res nesramno drago),
- infotainment bi lahko bolj tekoče delal,
- možnost nastavitivi zaključek polnjenja časovno ni mogoče, lahko pa nastaviš, do koliko ga naj napolni na 10%,
- nikakor mi ni bil jasen sistem odklepanja sovoznikovih vrat (mi je nato Darijan lepo pokazal).
Plusi:
- podvozje je naravnost neverjetno, luknje požira, kot da si na valovitem morju,
- motor je super, do 160 vleče brez problema,
- poraba kar vredu, prav tako gretje (bi vseeno preferiral izvedbo s TČ),
- lega na cesti je res udobna, voziš se kot kralj,
- avto je od Clia daljši morda za 10cm, občutek prostornosti je pa na popolnoma druge nivoju,
- obračalni krog je zelo dober,
- kljub temu, da so bolj kot ne "nebodigatreba", so ambientalne luči zanimiv gadget,
- avto je pregleden,
- asistenčna pomagala delujejo dokaj solidno, na avtocesti ne rabiš sploh uporabljat pedala, če ni del na cesti,
- predgretje kabine je "pojedlo" 4% baterije na 24 stopinj notranjosti, zunaj je bilo 3
Stvari, za katere mi je bilo dokaj vseeno:
- pomoč pri držanju linije glede na črto ne deluje glih ne vem kako perfektno, ampak je res čisto brezpredmetno zame,
- ne gre več kot 164, ampak tudi nisem rabil (sploh ne vem kdo to v Sloveniji rabi glede na omejitve in novo ustanovljeno AC policijo)
Vsekakor je ID.3 postal trenutno moja prva izbira. Zelo navijam v firmi, da bi se odločili za tak avto, 58kWh izvedba, kot testno vozilo. Če pa bi gledal za privat, pa definitivno 77kWh - zato, ker ga nebi šparal. Bi pa za lastno uporabo počakal še na Megane in ju nato primerjal.
Pa še ena graja Gremo na elektriko. Ta vikend mi od 5 različnih polnilnic kar 3 niso delale, dve od teh v rodnem NM. Vzroki različni: v okvari (Koper tržnica), na Avtoslak Novo mesto mi je ves čas metalo error "cannot login in roaming" (karkoli že to pomeni), na Novem trgu pa "login failure". Dejstvo je, da bodo te stvari morale delati brezhibno v prihodnosti, ker ti vzamejo trenutno takšne brezvezne težave preveč živcev in časa (v NM sem porabil 45min, da sem našel pravo polnilnico). Pa še nekaj, če zna kdo razložiti: ob plačilu polnjenja v znesku 1,92€ mi je iz TRR potegnilo 15€. Kdo ve zakaj?
OVE, OVE, OVE
Re: Predstavitev in prve informacije
Verjetno bi ti bil včeš tudi kak drug EV s podobnimi karakteristikami
Re: Predstavitev in prve informacije
Sam sem zadnjič izkoristil priliko in sem ga imel za eno uro in sem pomislil prav isto Ja, verjetno bi bilo podobno s podobnimi EV, tako da če lahko kdo zrihta še kaj za probat, kar z besedo na dan
Sem pa imel z avtomatiko precej neprijetno izkušnjo. Ko sem peljal proti Kopru, mi je v predoru Kastelec zmanjšal hitrost na 100 in na koncu pravilno spet pospešil na 130, par trenutkov kasneje pa je nekje našel omejitev na 30 in začel zavirati ... ne vem, ali ga je zmedel izvoz za predorom, še dobro pa, da ni bilo nikogar za mano.
Je pa v klanec proti Kozini brez težav pokazal tudi 165, potem sem spustil gas, ni pa bilo čutiti, da ne bi mogel tudi hitreje.
Me pa zanima, ali ID3 nima možnosti avtomatskega odklepanja/zaklepanja ali je bilo to samo pri testnem modelu? Sem se malo razvadil pri Zoe, da ni treba pritiskati gumbov.
To si vzame na rezervo ob začetku, dejansko ti potem s kartice trga toliko, kot si 'natočil'.
Re: Predstavitev in prve informacije
Glede ključa :mukwai napisal/-a: ↑19 Apr 2021, 20:22Sam sem zadnjič izkoristil priliko in sem ga imel za eno uro in sem pomislil prav isto Ja, verjetno bi bilo podobno s podobnimi EV, tako da če lahko kdo zrihta še kaj za probat, kar z besedo na dan
Sem pa imel z avtomatiko precej neprijetno izkušnjo. Ko sem peljal proti Kopru, mi je v predoru Kastelec zmanjšal hitrost na 100 in na koncu pravilno spet pospešil na 130, par trenutkov kasneje pa je nekje našel omejitev na 30 in začel zavirati ... ne vem, ali ga je zmedel izvoz za predorom, še dobro pa, da ni bilo nikogar za mano.
Je pa v klanec proti Kozini brez težav pokazal tudi 165, potem sem spustil gas, ni pa bilo čutiti, da ne bi mogel tudi hitreje.
Me pa zanima, ali ID3 nima možnosti avtomatskega odklepanja/zaklepanja ali je bilo to samo pri testnem modelu? Sem se malo razvadil pri Zoe, da ni treba pritiskati gumbov.
To si vzame na rezervo ob začetku, dejansko ti potem s kartice trga toliko, kot si 'natočil'.
City in Life nima možnosti, ostali s paketom Asistence
Re: Predstavitev in prve informacije
Prvo, preden ocenjujete električna vozila jih morate testirati vsj par različnih.
Jaz sem vozil ID 3, ZOEte vse, TESLA 3 in 100, BMW 120, Golf 100, NIROTA in sem lastnik tudi KONE.
Lahko jih razvrstim po mojem občutku, morate pa vedeti, kaj je pri EV najbolj pomembno, doseg pa še enkrat doseg in na koncu doseg. Iz prejšnih postov je razvidno, da problam nastane, ko je avto prazen in ne dela polnilnica ali vas je strah priti iz Kopra v LJ ker je pred vami Črni Kal in za povrh še burja 80km/h !!! , Kolega je imel par dni nazaj v KP 100% bat. v Golfu in pred LJ je že mal stiskal zobe, v LJ pa samo še 14% e pa iz KR, povprečna vožnja.
V kolikor bi imel neomejena sredstva se bi odločil za TESLA S 100D. Tako sem se odločil za Kono ker takrat še ni bilo NIROTA.
ID 3 je dober avto, samo za cc 100km prekratek doseg. Ta močnejša varianta, pa nima možnosti pet potnikov in še nedobljiva !!!
ID notri je povprečen, se malo bolje pelje kot Kona, je pa tam tam z Nirotom, Tesla je pa itak dva razreda boljši, BMW I3 je gajba doseg slab, ZOE 50 kar soliden avto majhen avto, Golf 100 te je skozi strah, da bo prazen še na morje ne moreš iti !!!,
Tukaj si pa lahko pogledate koliko res vaš avto povprečno PORABI.
https://www.spritmonitor.de/
Jaz sem vozil ID 3, ZOEte vse, TESLA 3 in 100, BMW 120, Golf 100, NIROTA in sem lastnik tudi KONE.
Lahko jih razvrstim po mojem občutku, morate pa vedeti, kaj je pri EV najbolj pomembno, doseg pa še enkrat doseg in na koncu doseg. Iz prejšnih postov je razvidno, da problam nastane, ko je avto prazen in ne dela polnilnica ali vas je strah priti iz Kopra v LJ ker je pred vami Črni Kal in za povrh še burja 80km/h !!! , Kolega je imel par dni nazaj v KP 100% bat. v Golfu in pred LJ je že mal stiskal zobe, v LJ pa samo še 14% e pa iz KR, povprečna vožnja.
V kolikor bi imel neomejena sredstva se bi odločil za TESLA S 100D. Tako sem se odločil za Kono ker takrat še ni bilo NIROTA.
ID 3 je dober avto, samo za cc 100km prekratek doseg. Ta močnejša varianta, pa nima možnosti pet potnikov in še nedobljiva !!!
ID notri je povprečen, se malo bolje pelje kot Kona, je pa tam tam z Nirotom, Tesla je pa itak dva razreda boljši, BMW I3 je gajba doseg slab, ZOE 50 kar soliden avto majhen avto, Golf 100 te je skozi strah, da bo prazen še na morje ne moreš iti !!!,
Tukaj si pa lahko pogledate koliko res vaš avto povprečno PORABI.
https://www.spritmonitor.de/
Re: Predstavitev in prve informacije
Baje, da močnejša varianta sedaj ima možnost 5 potnikov, preveri!
Re: Predstavitev in prve informacije
Do sedaj so bili testirani Zoe 40, Zoe 52 135 izvedba, Nissan Leaf Gen 1 in Gen 2, Tesla P85, Kona 64, MG ZS EV, BMW i3 (mislim da 33 izvedba), Golf, seveda tudi malčka oba Smarta in Twingo, čakam še na možnost Corse ali e-208, če me bodo po nevem koliko klicih končno poklicali. Daleč najslabšo notrajost ima po mojem mnenju i3, najboljšo je imel pa verjetno kar Golf ali pa Leaf 2. Moj zapis o jezi nad polnilnicami se sploh ni dotaknil ceste KP-LJ, je bilo v avtu še 14% ob prihodu nazaj na cilj, ampak sem potarnal nad zanesljivostjo delovanja polnilnic. Nimam posebne skrbi glede range anxiety, ne vem od kje si to zaznal iz mojega zapisa, prav tako po forumu vedno objavim moje izkušnje z avtomobili. Tako da tele površne ocene so res že nadležne.macek napisal/-a: ↑20 Apr 2021, 04:35 Prvo, preden ocenjujete električna vozila jih morate testirati vsj par različnih.
Jaz sem vozil ID 3, ZOEte vse, TESLA 3 in 100, BMW 120, Golf 100, NIROTA in sem lastnik tudi KONE.
Lahko jih razvrstim po mojem občutku, morate pa vedeti, kaj je pri EV najbolj pomembno, doseg pa še enkrat doseg in na koncu doseg. Iz prejšnih postov je razvidno, da problam nastane, ko je avto prazen in ne dela polnilnica ali vas je strah priti iz Kopra v LJ ker je pred vami Črni Kal in za povrh še burja 80km/h !!! , Kolega je imel par dni nazaj v KP 100% bat. v Golfu in pred LJ je že mal stiskal zobe, v LJ pa samo še 14% e pa iz KR, povprečna vožnja.
V kolikor bi imel neomejena sredstva se bi odločil za TESLA S 100D. Tako sem se odločil za Kono ker takrat še ni bilo NIROTA.
ID 3 je dober avto, samo za cc 100km prekratek doseg. Ta močnejša varianta, pa nima možnosti pet potnikov in še nedobljiva !!!
ID notri je povprečen, se malo bolje pelje kot Kona, je pa tam tam z Nirotom, Tesla je pa itak dva razreda boljši, BMW I3 je gajba doseg slab, ZOE 50 kar soliden avto majhen avto, Golf 100 te je skozi strah, da bo prazen še na morje ne moreš iti !!!,
Tukaj si pa lahko pogledate koliko res vaš avto povprečno PORABI.
https://www.spritmonitor.de/
Ja takšno izkušnjo sem imel tudi jaz do sedaj, ampak tokrat ni prišlo do "vračila", Razen če so sedaj kaj spremenili sistem in imaš morda to kot neko njihovo denarnico?
OVE, OVE, OVE