Saj je Apple tud bog, pol pa Android majstri rihtamo Apple uporabnikom telefone. Pa telefonira isto kot Kitajc za 1/4 cene. Pa še na pult ga sedaj ne moreš v gostilni vržt .Vodokotlic napisal/-a: ↑15 Apr 2021, 19:36 Lepo da imamo izbiro. Ampak, ko vidim reakcije ljudi še posebej mladostnikov je za njih Tesla bog. Taycan je pač samo še en hrošč polj poznan eliti in fanom poršejev. Za mene je Taycan hud, da ne bo pomote. Pa še ti bi raje ICE zadevo. Roko na srce tudi Tesla je marsikomu nedosegljiva. Ampak Tesla mi bokj paše.
Porsche Mission E - Taycan
Re: Porsche Mission E - Taycan
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ornk zadeva ne nuca "majstrov" da jo rihtajo, dela.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Tega na forumu ni bilo pred 4-5 leti, ker smo si vecinoma izmenjevali izkusnje zacetni uporabniki eMobilnosti. Ljudi je verjetno motilo, da o cemer koli je bilo govora, je imela Tesla dalec najboljso resitev, kar je prakticno nevarno za trg, a je trg to sam dopustil. In se danes je v veliki vecini primerov tako. Scasoma ljudi to zacne motiti, ali pa imajo druge interese, tudi ta forum na to ni bil imun, zato so se zaceli pojavljati prispevki v vseh temah, ki pljuvajo cez Tesle brez kakrsnih koli razumnih podlag.matejmohar napisal/-a: ↑13 Apr 2021, 10:23Ne razumem zakaj se moraš vedno posmehovati drugim znamkam in jih zaničevati, medtem pa vse kar naredi Tesla kuješ v zvezde. Otročje, če mene vprašaš.warpedone napisal/-a: ↑13 Apr 2021, 09:31 https://www.teslarati.com/tesla-model-3 ... racetrack/
"Športni" avto ...I watched the race there. The Taycan was almost as stock and the driver mentioned that after five laps (less than 10 minutes), the power was limited and the maximum speed became 150kph (93mph). The driver also mentioned there was no way to know the battery temperature etc to avoid overheating, and the car was in the limited mode for the rest of the race.
Ampak ampak ampak .. panelgaps, kvaliteten leder, ...
Warpedone pa pocasi kot kapljajo informacije to na piker nacin dozira nazaj na forum. Besed ne spara, zato marsikoga to zmoti. Meni se ne da, zakaj bi se dajal v zobe po nepotrebnem, prepriceval ljudi, itn. Ni efekta, useless, vsak naj zivi in kupuje po svoje. Raje grem na kofe/pir — aja, saj se ne da
Re: Porsche Mission E - Taycan
Predlagam, da ostaneš v Tesla temah. @warpi ni noben problem. Je vsaj malo pestro. Drugače ne bi forum imel nobenega prispevka. Tople vode tukaj pač ni. Je pa tko, vsi smo malo pristranski, čeprav meni za znamko bolj kot ne visi nekam. Sem pa malo patriota in raje kupim EU izdelek, če se le da. Zaradi EU izdelka imaš ti, jaz ali tvoj sosed dohodek.matija napisal/-a: ↑16 Apr 2021, 09:49Tega na forumu ni bilo pred 4-5 leti, ker smo si vecinoma izmenjevali izkusnje zacetni uporabniki eMobilnosti. Ljudi je verjetno motilo, da o cemer koli je bilo govora, je imela Tesla dalec najboljso resitev, kar je prakticno nevarno za trg, a je trg to sam dopustil. In se danes je v veliki vecini primerov tako. Scasoma ljudi to zacne motiti, ali pa imajo druge interese, tudi ta forum na to ni bil imun, zato so se zaceli pojavljati prispevki v vseh temah, ki pljuvajo cez Tesle brez kakrsnih koli razumnih podlag.matejmohar napisal/-a: ↑13 Apr 2021, 10:23Ne razumem zakaj se moraš vedno posmehovati drugim znamkam in jih zaničevati, medtem pa vse kar naredi Tesla kuješ v zvezde. Otročje, če mene vprašaš.warpedone napisal/-a: ↑13 Apr 2021, 09:31 https://www.teslarati.com/tesla-model-3 ... racetrack/
"Športni" avto ...
Ampak ampak ampak .. panelgaps, kvaliteten leder, ...
Warpedone pa pocasi kot kapljajo informacije to na piker nacin dozira nazaj na forum. Besed ne spara, zato marsikoga to zmoti. Meni se ne da, zakaj bi se dajal v zobe po nepotrebnem, prepriceval ljudi, itn. Ni efekta, useless, vsak naj zivi in kupuje po svoje. Raje grem na kofe/pir — aja, saj se ne da
Re: Porsche Mission E - Taycan
Sicer na tvoje poste zelo redko repliciram, ker efekta ni, ampak — cemu bi ostal v tesla temah, med drugim sem vozil Taycana in tudi dopisal marsikatero informacijo v to temo, ki bodocemu kupcu doda neko vrednost informacij, tvoji posti imajo redko kaksno uporabno vrednost.bvs napisal/-a: ↑16 Apr 2021, 09:51 Predlagam, da ostaneš v Tesla temah. @warpi ni noben problem. Je vsaj malo pestro. Drugače ne bi forum imel nobenega prispevka. Tople vode tukaj pač ni. Je pa tko, vsi smo malo pristranski, čeprav meni za znamko bolj kot ne visi nekam. Sem pa malo patriota in raje kupim EU izdelek, če se le da. Zaradi EU izdelka imaš ti, jaz ali tvoj sosed dohodek.
Absolutno se strinjam pa z delom kupovanja EU izdelka, ce se le da. Sam se prav tako drzim tega nacela, ce je le price/performance na mestu.
Do znamk pa ne cutim nobene pripadnosti, lastil sem si korejska vozila, japonska, nemska, francoska in sedaj celo ameriska, kar se mi je zdelo pred desetletjem skoraj nemogoce.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Lej, vsakdo lahko testira avto. Ali rabimo tebe, da poveš kak se pelje in fila. Mislim, da ne. Testov na Youtube imaš od profičev, ki se samo s tem bavijo polno. Verjemi, da so mnogo bolj uporabni kot tvoji ali moji.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Vsakdo na forum piše z določenim razlogom, če ga ne bi imel, bi bil pač tiho
Vsak si naj na forumu prebere tisto kar ga zanima, temu je pač to orodje namenjeno. Če te prispevki nekoga ne zanimajo, ga ne bereš in ne repliciraš
Vsak moj post je toliko uporaben, kolikor bralcev ima, če jih nimam se lahko le vprašam čemu tu zapravljam čas s pisanjem
Vsak si naj na forumu prebere tisto kar ga zanima, temu je pač to orodje namenjeno. Če te prispevki nekoga ne zanimajo, ga ne bereš in ne repliciraš
Vsak moj post je toliko uporaben, kolikor bralcev ima, če jih nimam se lahko le vprašam čemu tu zapravljam čas s pisanjem
Re: Porsche Mission E - Taycan
Nekoč...
... in danes:
Restricted power issues for Porsche Taycan at EV race series JEVRA
Ampak še vedno poslušamo kako je "taycan pravi športnik, ki se ne pregreva" ...
Restricted power issues for Porsche Taycan at EV race series JEVRA
The Taycan did not disappoint in a preliminary race, achieving a remarkable 01’54.882”, almost 1 second ahead of a second placed Model 3. However, the problems started during the first official race after only 20km, as the Taycan’s Restricted Power Mode was triggered and the vehicle automatically slowed down. In subsequent races of the series at Sodegaura and Tsukuba, Gulf Racing were again unable to prevent the Taycan slowing down, leading them to withdraw it from the 4th and 5th races. Overall, the Taycan achieved no better than 5th place, achieved only due to good starting performance.
Vir: https://blog.evsmart.net/english-conten ... ies-jevra/“The Taycan becomes slower than (the Nissan) Leaf when it enters its restricted power mode. I wish it notified drivers that the mode starts in advance like Tesla cars. We asked Porsche dealers to help us but we have not heard anything from them. Given the situation, there is no point to continue in the series. We might change Taycan back to personal use if we do not get any solutions for racing”.
Ampak še vedno poslušamo kako je "taycan pravi športnik, ki se ne pregreva" ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
In zakaj bi dirkal po cesti?warpedone napisal/-a: ↑01 Sep 2021, 14:01 Nekoč... ... in danes:
Restricted power issues for Porsche Taycan at EV race series JEVRAThe Taycan did not disappoint in a preliminary race, achieving a remarkable 01’54.882”, almost 1 second ahead of a second placed Model 3. However, the problems started during the first official race after only 20km, as the Taycan’s Restricted Power Mode was triggered and the vehicle automatically slowed down. In subsequent races of the series at Sodegaura and Tsukuba, Gulf Racing were again unable to prevent the Taycan slowing down, leading them to withdraw it from the 4th and 5th races. Overall, the Taycan achieved no better than 5th place, achieved only due to good starting performance.Vir: https://blog.evsmart.net/english-conten ... ies-jevra/“The Taycan becomes slower than (the Nissan) Leaf when it enters its restricted power mode. I wish it notified drivers that the mode starts in advance like Tesla cars. We asked Porsche dealers to help us but we have not heard anything from them. Given the situation, there is no point to continue in the series. We might change Taycan back to personal use if we do not get any solutions for racing”.
Ampak še vedno poslušamo kako je "taycan pravi športnik, ki se ne pregreva" ...
Re: Porsche Mission E - Taycan
Še en vpoklic, tak čisto pravi... marš na servis ...
https://www.autoblog.com/2021/10/18/por ... 4l9vHdus-J
-- nekdo na forumu EV SVET
https://www.autoblog.com/2021/10/18/por ... 4l9vHdus-J
Kako že gre ... OTA ne potrebujejo, ker ni napak ...Porsche is recalling what appears to be every Taycan sold in the United States so far to address an issue with the automatic emergency braking software that can cause the hazard lights to illuminate when they shouldn't.
-- nekdo na forumu EV SVET
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ti si mal ubrisan a?warpedone napisal/-a: ↑19 Okt 2021, 07:14 Še en vpoklic, tak čisto pravi... marš na servis ...
https://www.autoblog.com/2021/10/18/por ... 4l9vHdus-J
Kako že gre ... OTA ne potrebujejo, ker ni napak ...Porsche is recalling what appears to be every Taycan sold in the United States so far to address an issue with the automatic emergency braking software that can cause the hazard lights to illuminate when they shouldn't.
-- nekdo na forumu EV SVET
Re: Porsche Mission E - Taycan
TDI
Rdeč D in I, torej ima 131 konjev in 6 prestav, če se ne motim.
Rdeč D in I, torej ima 131 konjev in 6 prestav, če se ne motim.
Re: Porsche Mission E - Taycan
Ampak ta ma avtomatsk menjalnik!
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 155 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BL_EV