Swen napisal/-a: ↑22 Jan 2021, 09:03
SimonZed napisal/-a: ↑22 Jan 2021, 08:48
Torej z avtom vsak dan 8 ur zasedaš javno polnilnico?
/konec sarkazma
Enkrat ga na AC polnilnici napolni od 0 do 100 % pa zabeleži koliko kWh bo sporočila polnilnica, da je bilo pretočenih (odšteješ še kakšnih 5-10 % izgube in je to to). Lahko pa tudi preko OBD2 adapterja prebereš SOH, ampak mislim, da pri koni še ni bil pri nikomer zabeležen nižji od 100 %.
Tako je, zasedam javne polnilnice. Ampak ne napolnim avta v kosu. Polnim v službi, dopolnim doma... Tako da polnim na dveh lokacijah.
Predlagan način ugotavljanja stanja baterije se mi zdi precej nenatančen, ker dva dni nazaj sem polnil čez noč in od 7% do 100% napolnjenosti je polnilnica sporočila, da se je preneslo 62.0kWh energije. Oziroma vsaj jaz iz tega ne razberem nič...
Če si za polnjenje cca 93% baterije porabil 62,0 kWh energije - pa če predvidevamo, da je na AC polnilnici 5% izgub. (najbrž si dal avto polnit s toplo baterijo, ko si se vrnil domov na obalo - se pravi so sedaj ugodne klimatske razmere). Ob 5 % izgubah, si v baterijo napolnil 59,05 kWh.
Če predpostavimo, da je to 93 % baterije (od 7% -100%) je 100 % kapacitete baterije 63,49 kWh je tukaj govora o manj kot 1 % degradaciji.
Če bi bilo pri polnjenju nekoliko več kot 5 % izgub potem je degradacija nekoliko večja, v kolikor pa bi bilo izgub še kaj manj, degradacije še ni, oz. predvidevam, da na rednih servisih že tudi kaj sproščajo bufer.
To je ocena strojnika, ki sicer nima elektro znanja, ampak upošteva predvsem analitične podatke, naj me kdo popravi, če se motim.