Oživljanje leaf-a
Re: Oživljanje leaf-a
Meni polni s 6 kW, če imam v aplikaciji moč "regulirano", v nasprotnem primeru polni z 9kW.
Polnjenje se da prekiniti tudi v aplikaciji.
Polnjenje se da prekiniti tudi v aplikaciji.
Re: Oživljanje leaf-a
CHAdeMO ni mozno ugasnt v avtu. Vedno je potrebno ugasnt polnilnico, ali z appom ali s kartico.
Re: Oživljanje leaf-a
Po prvih nekaj sto kilometrih, avto super, le domet je malce razočaranje
zoe na 70 % SOC Ostane še za 224 km katere vem, da bom naredil, če se bom vozil po lokalnih cestah, saj je gom zelo natančen.
leaf na 79%SOC piše da ostane še 201 km vendar glede na prejšnje polnjenje, znanstvena fantastika.
Moram narediti primerjalni test...
zoe na 70 % SOC Ostane še za 224 km katere vem, da bom naredil, če se bom vozil po lokalnih cestah, saj je gom zelo natančen.
leaf na 79%SOC piše da ostane še 201 km vendar glede na prejšnje polnjenje, znanstvena fantastika.
Moram narediti primerjalni test...
Re: Oživljanje leaf-a
Lp
Ker je bil avto kupljen v Avstriji, mi je prvi lastnik dal naslov avstrijskega portala, kjer lahko preko računalnika pogledam stanje baterije in vklopim klimo, ali obstaja tudi stran v slovenščini ?
Ker je bil avto kupljen v Avstriji, mi je prvi lastnik dal naslov avstrijskega portala, kjer lahko preko računalnika pogledam stanje baterije in vklopim klimo, ali obstaja tudi stran v slovenščini ?
Re: Oživljanje leaf-a
Zanima me, kako je s samo strukturo avtomobila - sprasujem o varnostni strukturi. Na prvih slikah je avto spredaj kar dobro obtolcen in ce so ga ravnali, kaj to pomeni za material, ki ni vec "originalno raven"? Ali so lahko hujse posledice ob morebitni naslednji nesreci (bognedaj, seveda!).
Re: Oživljanje leaf-a
Morda poskusi se tisti "de-at" v naslovni vrstici spremeniti v "en-gb" ali "en-us" ali "sl", morda "sl-SI" (prvi je SL, drugi Si). To so ISO kode jezikov.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Oživljanje leaf-a
Moj je bil pripeljan iz A in seveda je bilo vse na A nastavljeno. Sem drugo leto poizkusil, da mi naši mojstri prestavijo na Slovenijo. Nato sem imel mesec dni klicanja in pisanja in ni delovalo.
Tako da sedaj deluje da uporabljam nastavitev na A.
Meniji v avtu pa so tako v angleščini.
Moj drugi EV, bo moral znati samo slovensko! Upam da se naučijo do leta 2025!
Tako da sedaj deluje da uporabljam nastavitev na A.
Meniji v avtu pa so tako v angleščini.
Moj drugi EV, bo moral znati samo slovensko! Upam da se naučijo do leta 2025!
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Oživljanje leaf-a
@MIRANRR
koliko km narediš v teh dneh z enim polnjenjem
kakšen imaš SOH baterije
koliko km že ima tvoj avto
hvala
koliko km narediš v teh dneh z enim polnjenjem
kakšen imaš SOH baterije
koliko km že ima tvoj avto
hvala
Re: Oživljanje leaf-a
Ioniq 143.000km, celice pri SOC 8% min 3,360V, max 3,380V. Bom pogledal še kdaj ko bo SOC okoli nule.
Re: Oživljanje leaf-a
Celica avta in mečkalne zone so bile skoraj nedotaknjene, kar je bilo zmečkano smo menjali, poravnati je bilo treba nosilčke za sprednjo vezno steno in hladilnik, ker so bili zamaknjeni v levo.Tudi te nosilce bi lahko menjali, ker so enostavno privijačeni, vendar so se lahko poravnali, ker niso bili zmečkani ampak samo nagnjeni v levo. Poravnati je bilo treba tudi del notranjega blatnika in pa menjati kompletno obeso kolesa, vključno s platiščem.pelaks napisal/-a: ↑07 Apr 2021, 08:38 Zanima me, kako je s samo strukturo avtomobila - sprasujem o varnostni strukturi. Na prvih slikah je avto spredaj kar dobro obtolcen in ce so ga ravnali, kaj to pomeni za material, ki ni vec "originalno raven"? Ali so lahko hujse posledice ob morebitni naslednji nesreci (bognedaj, seveda!).
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Oživljanje leaf-a
Oprosti za pozen odziv.
Imam že 97 000 km.
Te dni mi piše da lahko opravim cca 240 kar je skoraj realno, če se vozim po deželi (vaseh).
Običajno tako polnim od 20,30 -+ 80 %.
Koliko imam soho ne vem, zadnjič v Moravčah mi niso znali izmeriti. Sedaj čakam, da se meje odprejo in grem ponovno na servis.
Tako na grobo, še ne opazim, da je baterija "prizadeta".
Še vedno se mi zdi da je bil dober nakup. Žal ne smem v tujino, kjer delam malo več, obiski v tujini sorodniki.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Oživljanje leaf-a
Akumulator v leafu imam že zelo slab, poizkusil bom namestiti 4 lifepo4 celice 200 Ah, ki so mi ostale od ev traktorja.
Avto polni akumulator z 100 A tako, da v poštev pridejo lifepo4 celice, ki se lahko polnijo vsaj z 100 A.
moje 200 Ah so malo visoke...
Avto polni akumulator z 100 A tako, da v poštev pridejo lifepo4 celice, ki se lahko polnijo vsaj z 100 A.
moje 200 Ah so malo visoke...
Re: Oživljanje leaf-a
Kolk previsoke?
Kaj pa če jih daš ležeče ali pa modificiraš nosilce?
Na hitro kar gledam vse pocenske so 50Amax
Kaj pa če jih daš ležeče ali pa modificiraš nosilce?
Na hitro kar gledam vse pocenske so 50Amax
Re: Oživljanje leaf-a
Sem že zmontiral vendar razmišljam, 200 Ah x 12 V je skoraj 2.5 kWh, ki jih ne morem uporabiti, nameravam zmontirati kontaktor, ki bo prekinil povezabo med dc/dc in baterijo, kontaktor bo sklenjen le kadar se avto polni, tako da bo 12 v sistem imel svojo napajanje ves čas...
Re: Oživljanje leaf-a
Samo da nebo kakšne napake vrglo ven če ima DC-DC kakšno preverjanje. Drugače pa super ideja, če ti BMS omogoča še izmeri tok ko imaš večinoma porabnikov prižganih da neboš ostal brez 12V na kašni daljši poti ko ponucaš celo baterijo in pada dež, vlažno, noč...
Re: Oživljanje leaf-a
Sem premeril, in moram akumulator in + pol dc/dc premostiti z 200 ohm uporom, ker pred vklopom dc/dc premeri napetost akumulatorja, sicer vrže napako "servisiraj 12 V sistem"
Bms-a še nimam, lahko pa gledam tok baterije preko leafspy in nekako normalna poraba z lučmi je od 20-50 A...
Bms-a še nimam, lahko pa gledam tok baterije preko leafspy in nekako normalna poraba z lučmi je od 20-50 A...
Re: Oživljanje leaf-a
Še slikca
Višina je ravno prava, manjka še pokrov.Re: Oživljanje leaf-a
Toti nosilec čez baterijo kar kliče po kratkem stiku, glej, da se akumulator ne more vozit naprej nazaj.
Lahko laiku malo razložiš, kaj si spoh naredil - preko DC/DC pretvornika si te baterije vzporedno vezal z 400V glavno baterijo?
Lahko laiku malo razložiš, kaj si spoh naredil - preko DC/DC pretvornika si te baterije vzporedno vezal z 400V glavno baterijo?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek