Predstavitev in prve informacije
Re: Predstavitev in prve informacije
Aja, tako to deluje, če gledam na to iz tvojega zornega kota potem res mogoče niti ni tako slabo to.
Re: Predstavitev in prve informacije
To je top, ker tisti senzorji sploh niso tako poceni baje... Sicer pa zadeva deluje že leta na VAG avtih, kar iz izkušenj lahko tudi potrdim, da stvar funkcionira. Včasih se mi zdi da celo prehitro javlja, da je ena guma prazna, potem pa je včasih zgolj 0,1 bara razlike...
Re: Predstavitev in prve informacije
No, upam da tole ni čisto res. Ko je avto z ene strani "osončen" je na drugi strani zagotovo razlike za 0,1 bar ali celo več.
Re: Predstavitev in prve informacije
Men še ni napisalo v več kot letu kar ga mam. In ziher je bil kdaj na eni strani bolj osončen...
Re: Predstavitev in prve informacije
Mene tudi mal skrbi da ta VW sistem ni tako zanesljiv kot klasični senzorji tlaka v gumah.
Re: Predstavitev in prve informacije
Potem dvomiš tudi v ABS in ASR sistem pri VW?
Meni je sploh brezveze da mamo kakršen koli sistem za preverjanje tlaka. Najbolj ziher je da sam preverjaš tlak v gumah ampak ker to večino ljudi ne dela mamo pa takšne in drugačne sisteme kateri podražijo sam avto in naredijo avte še bolj da nerabiš nič gledat.
Naj to ne bo faktor pri odločitvi ker je čist neumesno. Pejdi na testne vožnje pa izberi kar ti najbolj paše.
Meni je sploh brezveze da mamo kakršen koli sistem za preverjanje tlaka. Najbolj ziher je da sam preverjaš tlak v gumah ampak ker to večino ljudi ne dela mamo pa takšne in drugačne sisteme kateri podražijo sam avto in naredijo avte še bolj da nerabiš nič gledat.
Naj to ne bo faktor pri odločitvi ker je čist neumesno. Pejdi na testne vožnje pa izberi kar ti najbolj paše.
Re: Predstavitev in prve informacije
Preko ABS je zadeva zanesljiva. Vsi začetni siatemi so bili preko ABSa, pol so začeli s temi senzorji in sedaj se vsi počasi vračajo nazaj na ABS.
Tole s senzoji je podvajanje in metanje denarja nekomu.
Re: Predstavitev in prve informacije
Jao jao. Le kako smo preživeli vožnje ko o senzorjih niti sanjali nismo. Ti garantiram da čutiš ko imaš prazno gumo. Svet gre res v K. Pa ne samo v korono.
Re: Predstavitev in prve informacije
Včasih? Za nikamor. Saj nisi vedel kaj je narobe z avtom ker je blo vse v kurcu narejeno. Za zdaj pa jaz nisem čisto prepričan, da ljudje vedo, da se vozijo s praznimi gumami. En kup ljudi se vozi okrog z napol praznimi gumami. Jih vsak dan srečujem. Posledično imajo višjo porabo, bolj onesnažujejo okolje,.....
Zadnjič spremenil AndrejP, dne 30 Mar 2021, 19:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Predstavitev in prve informacije
Z RFT gumami ne opaziš tako hotro, da je prazna. Ponavadi prepozno in je guma za v smeti.
Tudi pri navadni gumi, da imaš zadaj 0.3 bara premalo je težko občutit.
Zlato pravilo, redna kontrala, kot piše v navodilih.
Re: Predstavitev in prve informacije
Že dva avta sem imel katera sta imela senzorje v gumah in sem se navadil da občasno v računalniku med vožnjo preverjam tlak.
Ne vem zakaj vsi gledate na to možnost kot nekaj odveč in kot razvajenost voznika, vsaj od kako to imam bolj pogosto preverjam tlak kot sem to prej preverjal na bencinski črpalki, ker mi se nikoli ni ljubilo razpletat tisto cev in klikat na tisti pištoli s analognim barometrom saj nimajo vse bencinske črpalke digitalne da samo nastaviš koliki tlak želiš.
Če vas to motim potem pa res ne vem zakaj eni pri Tesli kupujejo, doplačujejo, testirajo in jamrajo če kateri sistem ne dela v EU kot je samodejna vožnja, samodejno prehitevanje, samodejno parkiranje, vožnja avtomobila na parkirišču prek pametnega telefona, glasovno upravljanje, nastavljanje različnih zvokov smernikov, igranje igric med polnjenjem baterije saj to ni več vožnja ampak otroško igranje z računalnikom.
Ne vem zakaj vsi gledate na to možnost kot nekaj odveč in kot razvajenost voznika, vsaj od kako to imam bolj pogosto preverjam tlak kot sem to prej preverjal na bencinski črpalki, ker mi se nikoli ni ljubilo razpletat tisto cev in klikat na tisti pištoli s analognim barometrom saj nimajo vse bencinske črpalke digitalne da samo nastaviš koliki tlak želiš.
Če vas to motim potem pa res ne vem zakaj eni pri Tesli kupujejo, doplačujejo, testirajo in jamrajo če kateri sistem ne dela v EU kot je samodejna vožnja, samodejno prehitevanje, samodejno parkiranje, vožnja avtomobila na parkirišču prek pametnega telefona, glasovno upravljanje, nastavljanje različnih zvokov smernikov, igranje igric med polnjenjem baterije saj to ni več vožnja ampak otroško igranje z računalnikom.
Re: Predstavitev in prve informacije
Prvo naj se ljudje navadijo uporabit prostoročno telefoniranje, šokiran sem koliko ljudi lagano govori po telefonu in ma avto novejšega letnika kater ma ziher prostoročno. To bo najbolj prispevalo h varnosti. Ampak maš prav ja, lepo je videt bare na displayu, ni pa nujno,
Re: Predstavitev in prve informacije
Tule se podpišem.DeCoRawr napisal/-a: ↑30 Mar 2021, 22:39 Prvo naj se ljudje navadijo uporabit prostoročno telefoniranje, šokiran sem koliko ljudi lagano govori po telefonu in ma avto novejšega letnika kater ma ziher prostoročno. To bo najbolj prispevalo h varnosti. Ampak maš prav ja, lepo je videt bare na displayu, ni pa nujno,
Opažam pa ljudi v avtih višjega cenovnega razreda (predvsem bmw in audi) ko ljudje s telefonom ali na ušesu ali pa na speakerju s telefon v roku pred obrazom.
Kot sem pa ze v drugi temi omenil ima pa tesla 3 izredno slabo implementirano uporabo telefoniranja in uporaba le tega je za moje pojme precej nevarna in bi bila z nekaj modifikacijami z lahkoto urejena.
Re: Predstavitev in prve informacije
Koliko sem gledal prispevke na YouTube tudi v ID.3 se klici prejemajo prek centralnega monitorja in ne prek tipke na volanu!?
Ali mogoče kdo ve, če vsaka različica opreme pri ID.3 ima 'rear traffic alert'?
Ali mogoče kdo ve, če vsaka različica opreme pri ID.3 ima 'rear traffic alert'?
Re: Predstavitev in prve informacije
Pri vseh novejših VW aG vozilih moraš prek displaya odložiti klic, oz pri ID tudi sprejeti. Ločene tipke ni več
Re: Predstavitev in prve informacije
Hmm, pri egolfu gre vse preko volana. Zgleda ni več novejši vag
Re: Predstavitev in prve informacije
Res ni najnovejši, je pa očitno zadnji, ki ga ni treba kar naprej nadgrajevat z novo programsko opremo.
Re: Predstavitev in prve informacije
Res je. Golf 7 je v osnovi že starejši avto, skoraj ni tako starega resnega BEV, tesla S morda še, ker tudi izvira iz 2012. BEV v 2 do 3 letih zastarijo, recimo dvakrat hitreje od ICE.
Re: Predstavitev in prve informacije
Problem indirektnega merjenja tlaka je to, da se ti z avtom moraš peljat, da zazna da nekaj ni OK. To pomeni, da če ti guma spusti na parkirišču, se boš ti usedel in odpeljal po "feltni" in škoda je tu. Tisti s senzorjem bo opozorjen še preden se bo kolo začelo vrteti.DeCoRawr napisal/-a: ↑30 Mar 2021, 14:46 Potem dvomiš tudi v ABS in ASR sistem pri VW?
Meni je sploh brezveze da mamo kakršen koli sistem za preverjanje tlaka. Najbolj ziher je da sam preverjaš tlak v gumah ampak ker to večino ljudi ne dela mamo pa takšne in drugačne sisteme kateri podražijo sam avto in naredijo avte še bolj da nerabiš nič gledat.
Naj to ne bo faktor pri odločitvi ker je čist neumesno. Pejdi na testne vožnje pa izberi kar ti najbolj paše.
O prednostih takega indirektnega merjenja ste pa že napisali.
Ni vse tako črno belo.
Re: Predstavitev in prve informacije
Ni čist glih tko. Tudi s senzorjem se moraš peljati preden ti pokaže vrednost tlaka.Gasper napisal/-a: ↑31 Mar 2021, 13:45Problem indirektnega merjenja tlaka je to, da se ti z avtom moraš peljat, da zazna da nekaj ni OK. To pomeni, da če ti guma spusti na parkirišču, se boš ti usedel in odpeljal po "feltni" in škoda je tu. Tisti s senzorjem bo opozorjen še preden se bo kolo začelo vrteti.DeCoRawr napisal/-a: ↑30 Mar 2021, 14:46 Potem dvomiš tudi v ABS in ASR sistem pri VW?
Meni je sploh brezveze da mamo kakršen koli sistem za preverjanje tlaka. Najbolj ziher je da sam preverjaš tlak v gumah ampak ker to večino ljudi ne dela mamo pa takšne in drugačne sisteme kateri podražijo sam avto in naredijo avte še bolj da nerabiš nič gledat.
Naj to ne bo faktor pri odločitvi ker je čist neumesno. Pejdi na testne vožnje pa izberi kar ti najbolj paše.
O prednostih takega indirektnega merjenja ste pa že napisali.
Ni vse tako črno belo.