Hybridgate - novi Dieselgate
Hybridgate - novi Dieselgate
Joj joj, tele ICE imajo afero za afero. Novembra smo že nekaj govorili o temu, sedaj pa potrjuje tudi Autobild ugotovitve T&E (Transport & Environment). Več na twitterju.
Medtem je davek na ta vozila v DE 60€. Odstopanja pri plug-in vozilih od navedene porabe so do 400%, kar je še hujši škandal kot z dizlom. Ta vozila bi morala biti tretirana isto, kot klasičen pogon in pika. Ne pa da se tako zavaja stranke in državo.
Medtem je davek na ta vozila v DE 60€. Odstopanja pri plug-in vozilih od navedene porabe so do 400%, kar je še hujši škandal kot z dizlom. Ta vozila bi morala biti tretirana isto, kot klasičen pogon in pika. Ne pa da se tako zavaja stranke in državo.
OVE, OVE, OVE
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Saj piše "Model" spodaj.
Veliki bencinski plug-in SUVi z mini baterijami na 155-kilometrski rundi porabijo veliko bencina. Šokantno.
Je pa res, da so uradni podatki 3 litre na sto ipd popolnoma brezveze. Morali bi podajati električni doseg in kot ločen podatek porabo bencina, kadar dela kot ne-plugin hibrid.
Po NEDC se je uradna poraba izračunala tako, kot da boš na vsako izpraznjenje baterije prevozil še 25 km na bencin. Če se slučajno ta del formule ni spremenil, bi bile bencinske vrednosti za zgornje avte:
Veliki bencinski plug-in SUVi z mini baterijami na 155-kilometrski rundi porabijo veliko bencina. Šokantno.
Je pa res, da so uradni podatki 3 litre na sto ipd popolnoma brezveze. Morali bi podajati električni doseg in kot ločen podatek porabo bencina, kadar dela kot ne-plugin hibrid.
Po NEDC se je uradna poraba izračunala tako, kot da boš na vsako izpraznjenje baterije prevozil še 25 km na bencin. Če se slučajno ta del formule ni spremenil, bi bile bencinske vrednosti za zgornje avte:
- Ford: 3.0*(25+26)/25 = 6.1
- Porsche: 3.2*(25+35)/25 = 7.7
- VW: 3.1*(25+35)/25 = 7.4
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Me zanima če so tile spraznili baterijo potem pa šli na cesto
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Meni se zdi to kot nekakšno kupovanje odpustkov. Kupim 2,5 tone težko kravetino, da se potem delam kakšen eko frik sem, ker je hibrid
Po večini vidim v teh križarkah samo voznika in nobenega sopotnika. Če bo Greta imela naslednjo službo pri sv. Petru, ne bo od teh voznikov noben videl nebeškega kraljestva.
Po večini vidim v teh križarkah samo voznika in nobenega sopotnika. Če bo Greta imela naslednjo službo pri sv. Petru, ne bo od teh voznikov noben videl nebeškega kraljestva.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Zgrešili ste, dieselgate je bil goljufanje testnega protokola, to je edina možnost za tožbe in kazni. Tule pa zaenkrat nič ne kaže, da bi kdo goljufal na testnem ciklu, tako da tudi afere ne more biti.
Zasrali so regulatorji, ki so spisali tako formulo za izračun porabe, verjetno zlobirano iz strani proizvajalcev.
Zasrali so regulatorji, ki so spisali tako formulo za izračun porabe, verjetno zlobirano iz strani proizvajalcev.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Sem testiral outlander phev, start iz lju s polno baterijo, do kp in nazaj. Poraba 9,7/100km, pa brez priganjanja, enkrat do 160 drugac ac 120-135, nekaj je blo mesta. Tako da nek hud sparovc to ni.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Pri 160 poraba ne naraste samo malo, ampak konkretno. In razlika med 90 in 130 je tudi konkretna. Skratka, pričakovana številka, ker električni del na AC praktično nima kaj početi.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Ve se čemu so PHEV namenjeni. Ni tukaj nobene afere. Sicer pa, koliko EV se konstantno vozi po AC 130km/h, sploh v zimskem času. Moram rečt, da zelo malo.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Moje osebno mnenje je da edini hibridi ki so odlično zasnovani so navadni hibridi ala Prius. Med tem ko pa PHEV in ti 48V hibridi(MHEV) so mi malo zgrašeni
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Hibridi so itak le vmesni poskus elektrifikacije oziroma navajanja ljudi na elektro pogon. Jim gre zahvala, da so potegnili razvoj v elektrifikacijo naprej, nimajo pa prihodnosti. Dolgoročno so nevzdržni tako iz komercialnega vidika (dvojna invseticija v pogon, dvojno vzdrževanje,...) kot iz ekološkega (svojni pogoni, baterija in najhuje - olja). Sedaj ko se na trgu dobi vedno več EV z 50kWh+ baterijami v bodoče pa bo normalno 100kWh ne bo več razloga za njih. Zavajajoči podatki o porabi, pa čeprav niso zlagani so le odraz mahinacij ICE proizvajalcev v boju za svoj obstanek.
Se pridružujem mnenjem, da so svoje poslanstvo opravili in bodo postopoma zaključili svojo ero takoj za bencinskimi in dizelskimi pogoni v naslednjih letih. Se bo pa kakšen kot oltimer vozil tudi še čez 50 let, kot se tudi danes najde še kakšna konska vprega....
Se pridružujem mnenjem, da so svoje poslanstvo opravili in bodo postopoma zaključili svojo ero takoj za bencinskimi in dizelskimi pogoni v naslednjih letih. Se bo pa kakšen kot oltimer vozil tudi še čez 50 let, kot se tudi danes najde še kakšna konska vprega....
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Samo ne mešat hibride in priključne hibride. Gre za popolnoma različne beštije.
Polni hibridi zbijajo v povprečju zbijajo porabo za 30%.
Nevarnost priključnih hibridov pa je, da niso ne tič ne miš. Morebitne subvencije ali nižje dajatve za priključne hibride bi morale biti preverjane s tem, da se avto tudi redno polne in uporablja elektro pogon.
Drugače gre v 90% primerih pač za navaden fosilni avto, ki ga gre umeščati v emisijski razred kjer spada ko je baterija popolnoma prazna.
In sedaj je pač to še ena davčna luknja skozi katero se da pretihotapit drage potratne kante z visoko porabo in emisijami.
Polni hibridi zbijajo v povprečju zbijajo porabo za 30%.
Nevarnost priključnih hibridov pa je, da niso ne tič ne miš. Morebitne subvencije ali nižje dajatve za priključne hibride bi morale biti preverjane s tem, da se avto tudi redno polne in uporablja elektro pogon.
Drugače gre v 90% primerih pač za navaden fosilni avto, ki ga gre umeščati v emisijski razred kjer spada ko je baterija popolnoma prazna.
In sedaj je pač to še ena davčna luknja skozi katero se da pretihotapit drage potratne kante z visoko porabo in emisijami.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Oboje nima prihodnosti, čeprav je zadeva različna in oba sta okoljsko slabša od EV, v prihodnosti pa ju bo tudi ekonomsko pokopal ev, če ju že ni v večini primerov.Ogo napisal/-a:Samo ne mešat hibride in priključne hibride. Gre za popolnoma različne beštije.
Polni hibridi zbijajo v povprečju zbijajo porabo za 30%.
Nevarnost priključnih hibridov pa je, da niso ne tič ne miš. Morebitne subvencije ali nižje dajatve za priključne hibride bi morale biti preverjane s tem, da se avto tudi redno polne. Drugače gre v 90% primerih pač za navaden fosilni avto.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Vprašanje če so ti priključni hibridi obsojeni na propad.
Vsi pravite, da se bodo baterije v prihodnosti volumensko manjšale, hkrati pa se bo kapaciteta povečevala. Zato bi v prihodnosti lahko priključni hibridi imeli kapaciteto baterije tudi 30kWh, kar bo zadostovalo za prevoženih 150km. Tako bi se večinoma vozili na elektriko, za kakšno dolgo potovanje pa bencinski pogon.
Vsi pravite, da se bodo baterije v prihodnosti volumensko manjšale, hkrati pa se bo kapaciteta povečevala. Zato bi v prihodnosti lahko priključni hibridi imeli kapaciteto baterije tudi 30kWh, kar bo zadostovalo za prevoženih 150km. Tako bi se večinoma vozili na elektriko, za kakšno dolgo potovanje pa bencinski pogon.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Ne razumem zakaj bi hotel imeti dve tehnike notri, če ti bo avto naredil 500km+. Vedi, da je hibridni pogon najdražji kar se vzdrževanja tiče od vseh. Letno moraš tako delati servis ICE in EV dela. Ko bodo avti proti polovici tega desetletja imeli z boljšo opremo 800km, ne bo nikakršne potrebe po kombinaciji tudi za dolgoprogaše, saj dvomim da kdo vozi po AC več kot 5 ur brez prestanka.Sebastijan napisal/-a:Vprašanje če so ti priključni hibridi obsojeni na propad.
Vsi pravite, da se bodo baterije v prihodnosti volumensko manjšale, hkrati pa se bo kapaciteta povečevala. Zato bi v prihodnosti lahko priključni hibridi imeli kapaciteto baterije tudi 30kWh, kar bo zadostovalo za prevoženih 150km. Tako bi se večinoma vozili na elektriko, za kakšno dolgo potovanje pa bencinski pogon.
OVE, OVE, OVE
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Točno to, hibridni pogoni so super za serviserje, ker je milijon delov. Klasičen motor, komplicirani menjalniki ... če mene vprašaš, čimdlje stran od njih.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Laiki znajo trditi to kar vidva, tehnično gledano je pa hibridni pogon lahko mehansko poenostavljen in zahteva celo manj vzdrževanja kot klasičen pogon z avtomatskim menjalnikom. Zakaj? Zaradi menjalnika, ki ga ICE nujno potrebuje, pri hibridu pa lahko prestavno razmerje uravnavaš z generatorjem in del energije pretvarjaš v elektriko in potem pošlješ pogonskemu elektromotorju.
Na tak princip delujejo hibridi:
- Toyota
- Honda
- Opel Ampera
- Renault - samo delno res
..
Mehansko kompliciran (moje mnenje) pogon z DCT imajo pa Hyundai, VW, Volvo... Ti imajo samo en elektromotor dodan med motor in menjalnik, torej vsa kompleksnost robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama ostaja, zraven je pa dodan še elektro pogon.
Na tak princip delujejo hibridi:
- Toyota
- Honda
- Opel Ampera
- Renault - samo delno res
..
Mehansko kompliciran (moje mnenje) pogon z DCT imajo pa Hyundai, VW, Volvo... Ti imajo samo en elektromotor dodan med motor in menjalnik, torej vsa kompleksnost robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama ostaja, zraven je pa dodan še elektro pogon.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Toyotin hibrid je res preprosto narejen in njihova rešitev ima verjetno še prihodnost.
Re: Hybridgate - novi Dieselgate
Ravno tu si storil majhno napakico. Če se bodo baterije z leti volumsko manjšale in postajale vse lažje, bodo električni avtomobili imeli takrat dosege 1000 ali 1500 km. Kdo bi potem sploh še želel hibrida?Sebastijan napisal/-a:Vprašanje če so ti priključni hibridi obsojeni na propad.
Vsi pravite, da se bodo baterije v prihodnosti volumensko manjšale, hkrati pa se bo kapaciteta povečevala. Zato bi v prihodnosti lahko priključni hibridi imeli kapaciteto baterije tudi 30kWh, kar bo zadostovalo za prevoženih 150km. Tako bi se večinoma vozili na elektriko, za kakšno dolgo potovanje pa bencinski pogon.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 0 Odgovori
- 344 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a johnny21