Vrednost znamke Tesla
Re: Za malo smeha ...
Tesla ima Gross Profit Margin 23%, ali gre tu samo za kreativno računovodstvo? Kako bi to bilo lahko mogoče?
Ne vem kako je drugače če Slovenci delamo dele za VW, Toyoto ali za Teslo? Prehod zna biti boleč za marsikoga, sigurno pa ne pomeni vsesplošne pogube.
Ne vem kako je drugače če Slovenci delamo dele za VW, Toyoto ali za Teslo? Prehod zna biti boleč za marsikoga, sigurno pa ne pomeni vsesplošne pogube.
Re: Za malo smeha ...
Denar, ki se zapravi v EU, se bo prej vrnil v SLO, kot pa denar, ki gre na vzhod ali preko luze. Ce Nemce spravijo na kolena bomo jedli travo. Ne bo denarja, ne bo razvoja, pocasi bos sival srajce za Kitajce.
Re: Za malo smeha ...
Tudi Tesla ne bo večno imela takega haypa kot sedaj.
Pred dnevi so predstavili nov iPhone 12. Ni bilo nobenih vrst pred prodajalnami kjer prodajajo tovrstne telefone, to pa zato, ker konkurenca ponuja podobne zadeve za manj denarja.
In isto bo pri Tesli. Kaj mislite, da bo ekspanzija šla v nedogled. Čez 2 leti bo večina proizvajalcev imela precej več električnih vozil v ponudbi kot danes in to za manj denarja. Takrat bo Tesla morala spustiti svoje cene vozil na nižji nivo in bo manj denarja za investicije in dividende, ki bodo enkrat tudi morale biti, sicer bodo delnice, ki ne bodo imele dovolj velike rasti postale nezanimive. Kaj temu sledi se ve.
Težko verjamem, da bi največji svetovni proizvajalci stali križem rok, ko se bo šlo pri elektrifikaciji vozil zares. Jaz mislim, da še nismo tam. Ker ko bomo tam, nam bodo tudi oni ponudili tisto kar kupci množično iščejo.
Tesla je pionir in mi je kot taka osebno zelo všeč. Ampak konkurenca pripravlja avtomobile, ki bodo gotovo konkurenčni in upam da tudi cenejši. Ker trenutno so še vedno predragi.
Pred dnevi so predstavili nov iPhone 12. Ni bilo nobenih vrst pred prodajalnami kjer prodajajo tovrstne telefone, to pa zato, ker konkurenca ponuja podobne zadeve za manj denarja.
In isto bo pri Tesli. Kaj mislite, da bo ekspanzija šla v nedogled. Čez 2 leti bo večina proizvajalcev imela precej več električnih vozil v ponudbi kot danes in to za manj denarja. Takrat bo Tesla morala spustiti svoje cene vozil na nižji nivo in bo manj denarja za investicije in dividende, ki bodo enkrat tudi morale biti, sicer bodo delnice, ki ne bodo imele dovolj velike rasti postale nezanimive. Kaj temu sledi se ve.
Težko verjamem, da bi največji svetovni proizvajalci stali križem rok, ko se bo šlo pri elektrifikaciji vozil zares. Jaz mislim, da še nismo tam. Ker ko bomo tam, nam bodo tudi oni ponudili tisto kar kupci množično iščejo.
Tesla je pionir in mi je kot taka osebno zelo všeč. Ampak konkurenca pripravlja avtomobile, ki bodo gotovo konkurenčni in upam da tudi cenejši. Ker trenutno so še vedno predragi.
Re: Za malo smeha ...
Odpri bilancoArgo123 napisal/-a:Od česa? Koliko prodajo vozil na kvartal? Deli miljardo z prodanimi vozili. In kakšno cifro dobiš? 7k€? Ob Investiciji v tovarne? To naj bi bil čisti dobiček na prodano vozilo? Malo morgen. Čeprav navijam, da jim uspeva kot do sedaj. Še bolj navijam da jih evropejci prehitimo, ker drugače bomo vsi jedli travo. Tudi tisti, ki danes poveličujete Teslomatija napisal/-a:Trenutno jim ostaja miljarda cistega na kvartal, ob gradnji 3 tovarn hkrati
Re: Vrednost znamke Tesla
Tudi Honda bo sofinancirala Teslin profit in rast:
https://twitter.com/auto_schmidt/status ... 22528?s=19
Kako prijazno od njih ...
https://twitter.com/auto_schmidt/status ... 22528?s=19
Kako prijazno od njih ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Zgleda da se evropejcem obetajo mize bogato obložene s travo ...
Tesla 2020-q4 preview: nad milijardo profita, cca 4x tolk kot v q3 ... nato sledi 2021-q2, ki bo še močnejši.
Kakšne bučke boste še kaj valili?
Še več starih člankov o nekvaliteti, panelgapih, nevarnem avtopilotu?
Sem prepričan, da ja. Kača menja kožo, glave ne.
Tesla 2020-q4 preview: nad milijardo profita, cca 4x tolk kot v q3 ... nato sledi 2021-q2, ki bo še močnejši.
Kakšne bučke boste še kaj valili?
Še več starih člankov o nekvaliteti, panelgapih, nevarnem avtopilotu?
Sem prepričan, da ja. Kača menja kožo, glave ne.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
https://www.schmidtmatthias.de/post/exc ... o2-pool-upwarpedone napisal/-a:Tudi Honda bo sofinancirala Teslin profit in rast:
https://twitter.com/auto_schmidt/status ... 22528?s=19
Kako prijazno od njih ...
https://www.schmidtmatthias.de/post/exc ... volvo-cars
Re: Vrednost znamke Tesla
Shanghai v 2021 cilja na 550k kosov, 300k M3 in 250k MY.
Od tega 100k M3 in le 10k MY za izvoz.
https://teslamotorsclub.com/tmc/attachm ... pg.606746/
Od tega 100k M3 in le 10k MY za izvoz.
https://teslamotorsclub.com/tmc/attachm ... pg.606746/
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
warpedone napisal/-a:Shanghai v 2021 cilja na 550k kosov, 300k M3 in 250k MY.
Od tega 100k M3 in le 10k MY za izvoz.
https://teslamotorsclub.com/tmc/attachm ... pg.606746/
To bi pomenilo precej več kot 1mil avtov v 2021 .
Malo sicer dvomim, verjetno bo ramp up za MY v GF3 počasnejši, 250k je bolj mišljeno po moje hitrost izdelave konec 2021.
Jaz bi prej rekel 100-150k, glede na MY proizvodnjo v Fremontu in tudi glede na ramp up M3 v GF3.
Ampak nikoli ne veš, kaj skrivajo v rokavu .
Moja skromna ocena:
2021:
Fremont 500k
Shanghai 400k
Berlin+Texas 100-200k ?
2022
Fremont 600k
Shanghai 700k
Berlin+Texas 700k ?
Če samo to naredijo, bi to pomenilo porast proizvodnje 2020-2021 >100% (plan pa je 50%) ter tudi 2021-2022 nekaj podobnega .
Je pa vsaka od teh fabrik sposobna dat maksimum 1mil avtov letno, Texas verjetno 2mil ?
Ter koliko novih tovarn bodo naredili v dveh letih ? Keša imajo trenutno dovolj...
Čaka nas zelo pestra prihodnost .
Re: Vrednost znamke Tesla
Nekaj je kapaciteta fabrike, nekaj so naročila dobaviteljem, nekaj pa dejanska vsota ko je leto okrog.
Prvo je nujno večje od drugega, in drugo večje od tretjega. Kolk večje se vidi šele ob letu osorej.
Že tvoja "skromna ocena" se v '21 sešteje v milijon+, medtem ko elon 'obljublja' le 800k.
Naslednja nova fabrika naj bi bila zopet v USA (poleg te v Texasu), vse glasneje se omenja indijo in indonezijo.
Če bi kaj stavil, bi stavil da se bo tu poleg celic štancalo "world car designed in China", v nekaj milijonih letno, štart okrog '25.
Počasi bomo lahko nehal govorit o baterijah, ker se bodo posamezne celice montirale/vtikale direkt v 'šasijo' oz. odlitek dna vozila.
Prvo je nujno večje od drugega, in drugo večje od tretjega. Kolk večje se vidi šele ob letu osorej.
Že tvoja "skromna ocena" se v '21 sešteje v milijon+, medtem ko elon 'obljublja' le 800k.
Naslednja nova fabrika naj bi bila zopet v USA (poleg te v Texasu), vse glasneje se omenja indijo in indonezijo.
Če bi kaj stavil, bi stavil da se bo tu poleg celic štancalo "world car designed in China", v nekaj milijonih letno, štart okrog '25.
Počasi bomo lahko nehal govorit o baterijah, ker se bodo posamezne celice montirale/vtikale direkt v 'šasijo' oz. odlitek dna vozila.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Ja, obljubljajo 800k, kar je nekje +50%, kolikor računajo povprečno prirastek na leto do 2030.warpedone napisal/-a:Nekaj je kapaciteta fabrike, nekaj so naročila dobaviteljem, nekaj pa dejanska vsota ko je leto okrog.
Prvo je nujno večje od drugega, in drugo večje od tretjega. Kolk večje se vidi šele ob letu osorej.
Že tvoja "skromna ocena" se v '21 sešteje v milijon+, medtem ko elon 'obljublja' le 800k.
Naslednja nova fabrika naj bi bila zopet v USA (poleg te v Texasu), vse glasneje se omenja indijo in indonezijo.
Če bi kaj stavil, bi stavil da se bo tu poleg celic štancalo "world car designed in China", v nekaj milijonih letno, štart okrog '25.
Počasi bomo lahko nehal govorit o baterijah, ker se bodo posamezne celice montirale/vtikale direkt v 'šasijo' oz. odlitek dna vozila.
Zadnje čase so fino popravili strategijo, da obljubljajo manj, naredijo pa več, kar je dobro za splošno sliko podjetja, kot tudi za nas delničarje .
Naslednja fabrika bo po moje ziher v US, Indonezija se mi dozdeva, da če bo, bo bolj v smislu proizvodnje baterij (tam je veliko niklja). Kakorkoli, do 2025 jih bodo naštepali še kar nekaj.
$25k avto pa bo ja recimo 2023, kaj resnega leto kasneje, možno da celo design za vsak trg posebaj (EU, US, kitajska..). Takrat bo pa v miljonih ja. In takrat bo tudi zares začetek konca ICE prodaje, ki bo šla proti ničli do 2030.
Re: Vrednost znamke Tesla
>> se mi dozdeva, da če bo, bo bolj v smislu proizvodnje baterij (tam je veliko niklja)
Tako govorijo ampak ko greš računat strošek (merjen v času in denarju) da tam izdelane baterije pripelješ do sestavljalnice celih vozil in nato cela vozila še do ciljnega trga hitro naračunaš, da plačuješ za nepotreben prevoz od A do B in nazaj do C in D.
Obstaja kak razlog da poleg celic nebi sestavljali še preostalega dela avtomobila v recimo 500k letno in pokrivali lokani trg v krogu nekaj 1000 km? Le "zatečeno stanje", ko že maš nasledlo investicijo. Delat nove pol-fabrike, ki niso sposobne sestavit končnega izdelka ima manj smisla kot ornk-fabrika, kjer gre ruda notr in končni izdelek ven.
Prišel bo čas, ko bodo Fremont likvidiral kot veliko fabriko, ker je "strukturno neustrezen".
Dokler še pomeni polovico, tretjino ali četrtino proizvodnje bo še laufal, ko bo pod dvajsetino jo bodo ali čist/začasno ugasnili in/ali pretopili v nekaj, kar ima več smisla in ne bo več le pol-fabrika. So že dodal pilotni roadrunner tko da bistveni sestavni del ne manjka več, problem ostaja razdrobljenost poslopij in nočna mora interne logistike.
Tako govorijo ampak ko greš računat strošek (merjen v času in denarju) da tam izdelane baterije pripelješ do sestavljalnice celih vozil in nato cela vozila še do ciljnega trga hitro naračunaš, da plačuješ za nepotreben prevoz od A do B in nazaj do C in D.
Obstaja kak razlog da poleg celic nebi sestavljali še preostalega dela avtomobila v recimo 500k letno in pokrivali lokani trg v krogu nekaj 1000 km? Le "zatečeno stanje", ko že maš nasledlo investicijo. Delat nove pol-fabrike, ki niso sposobne sestavit končnega izdelka ima manj smisla kot ornk-fabrika, kjer gre ruda notr in končni izdelek ven.
Prišel bo čas, ko bodo Fremont likvidiral kot veliko fabriko, ker je "strukturno neustrezen".
Dokler še pomeni polovico, tretjino ali četrtino proizvodnje bo še laufal, ko bo pod dvajsetino jo bodo ali čist/začasno ugasnili in/ali pretopili v nekaj, kar ima več smisla in ne bo več le pol-fabrika. So že dodal pilotni roadrunner tko da bistveni sestavni del ne manjka več, problem ostaja razdrobljenost poslopij in nočna mora interne logistike.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Mrzlo-hladna-logika:
In še touche:The first company that gets approval for real level 5 autonomy will have to be "X" times better than the average human driver by statistically proving they are.
The next Company to get approval by a government will have to be "Just as good as" the current version of the FIRST company is at the time they want approval.
Logic won't be "We are better than a human by this much." It will be "we are as good as the other guy." If it isn't then it is an inferior product.
Now how on Earth is anyone going to be able to keep pace with the first guy, especially if it is Elon?
It makes an even stronger case for, "Whoever gets to level 5 first wins."
Geofencing je kratkoročna bergla, ki te na dolgi rok obsodi na neuspeh. Priimek tega ne spremeni.How is it suppose to be proven if all the other companies are not using the same metrics?
Tesla will be like "here is 100 billion miles across the world".
The other company is like "here is 100 million miles across 10 square miles".
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Komur ni jasno kaj, zakaj, kje, kako, WTF, a sploh ... ne da se na hitro izobrazit ampak nekje je treba začet, npr.:
[youtube]https://youtu.be/y5_tE7iXKAs[/youtube]
Še naprej računat na SIOL da bo razložu zakaj SP500 in ne bankrot je ... neumno?
I.e. don't be like this https://twitter.com/BarkMSmeagol/status ... 5369327616
[youtube]https://youtu.be/y5_tE7iXKAs[/youtube]
Še naprej računat na SIOL da bo razložu zakaj SP500 in ne bankrot je ... neumno?
I.e. don't be like this https://twitter.com/BarkMSmeagol/status ... 5369327616
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Ker se gremo ekologijo z EVji je potrebno upoštevati okoljske zahteve tudi pri gradnji. Upam, sicer žal ampak, da zavoljo zaščite narave začasno zaustavijo gradnjo.warpedone napisal/-a:Giga Berlin:
Tera Texas?Stay tuned ...
https://www.zurnal24.si/avto/ni-sala-ka ... slo-358095
Re: Vrednost znamke Tesla
Kupiti hišo ali stanovanje?
Danes stanovanje, čez par let pa hišo.
Danes stanovanje, čez par let pa hišo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek