SAjso 5-10 let pred konkurenco. Ni vrag, da ne boš .Gasper napisal/-a:Ja, to velja, če si spoznal, da obstaja na borzi ticker TSLA pred enim mesecem. Delniški trg je demostriral že marsikaj in tole nihanje -10% za nekaj kar je prej zraslo x4 ni nič bizarnega in nič čudnega. Vsekakor pa to ni za bombastične članke in širjenje panike, no čeprav bi kakšna panika meni čisto koristila, ker nimam niti ene delnice TSLA, bi bil pa zelo vesel če bi lahko kaj kupil po diskontni ceni.bvs napisal/-a:Bila je 500$. Mislim, da je razlika med 500$ in 380$? Vsaj zame, zate ne vem.
Vrednost znamke Tesla
Re: Vrednost znamke Tesla
Re: Vrednost znamke Tesla
>> bi bil pa zelo vesel če bi lahko kaj kupil po diskontni ceni.
Ko sebi razložiš kam gre firma, je današnja cena absurdno nizka neglede ali je 280, 480 ali 680.
Slej ko prej bo štiri mestna in nova delitev. Al boš čez X let na 10 al 20 milijonih praktično ni razlike.
Ampak če je tvoj cilj zgolj +10%, potem se seveda sekiraš ali kupiš pri 285 ali 295...
Ko sebi razložiš kam gre firma, je današnja cena absurdno nizka neglede ali je 280, 480 ali 680.
Slej ko prej bo štiri mestna in nova delitev. Al boš čez X let na 10 al 20 milijonih praktično ni razlike.
Ampak če je tvoj cilj zgolj +10%, potem se seveda sekiraš ali kupiš pri 285 ali 295...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Po čemu sklepaš da je cena absurdno nizka?
Glede na to, da dividend ni, čeprav je podjetje na svetu že 15 let, bi rekel, da je cena absolutno previsoka.
Edina poanta pa samo špekulativna preprodaja delnic.
Če bi gledali stare dobre poslovne standarde, podjetje brez dividend 5 let - gre lepo v likvidacijo, saj je nedonosno.
Glede na to, da dividend ni, čeprav je podjetje na svetu že 15 let, bi rekel, da je cena absolutno previsoka.
Edina poanta pa samo špekulativna preprodaja delnic.
Če bi gledali stare dobre poslovne standarde, podjetje brez dividend 5 let - gre lepo v likvidacijo, saj je nedonosno.
Re: Iztirjeni tematski vagoni
Tesla is just a car company ... not:
Ampak ne, dejmo ponavljat kako so lani prodali samo 200.000 EVjev, kar ni nič...
Urejanje moderatorja:
Tale prispevek, je uporabnik SAM napisal v temo Iztirjene tematski vagoni.
Nato se je pri moderatorju pritožil, zakaj je bil ta prispevek "prestavljen" v omenjeno temo. Čeprav bi vsekakor lahko bil, ga moderator ni prestavil tja.
Pa še nekaj stvari manjka.Tesla Cars vs. BMW & Audi & Toyota & Honda — car manufacturing
Tesla Network vs. Lyft & Uber — mobility services
Tesla Supercharging vs. Electrify America & EVgo & Ionity & Fastned — fast charging
Tesla Charging vs. ChargePoint & EVBox & many others — home/destination chargers
Tesla Autopilot vs. Mobileye/Intel & Waymo & Cruise/GM & Nvidia — self-driving/driver-assist tech
Tesla Solar vs. Sunrun & Vivint Solar — solar panel installation
Tesla Solar Tech vs. SunPower & Trina Solar — rooftop solar generation tech
Tesla Energy Storage vs. AES & SimpliPhi & sonnen — stationary energy storage
Tesla Grid Services vs. Utilities around the world & Stem — grid services
Tesla Insurance vs. Allstate & Geico & State Farm — insurance
Tesla Stores vs. Auto dealerships — auto sales & service
Tesla Trucks vs. Freightliner/Daimler & MAN Truck and Bus & Scania & Iveco — semi trucks
Tesla Infotainment vs. Apple & Google — in-car infotainment
Tesla Computers vs. Nvidia & Intel — computer chips, systems on a chip, supercomputers
Tesla Batteries vs. LG Chem & CATL & Panasonic — battery cells
Tesla Seats vs. Faurecia & Johnson Controls & Lear Corporation & TS Tech & Toyota Boshoku — automotive seats
Tesla Robots vs. Kuka & ABB & Yaskawa Electric Corporation — industrial robots for manufacturing
Ampak ne, dejmo ponavljat kako so lani prodali samo 200.000 EVjev, kar ni nič...
Urejanje moderatorja:
Tale prispevek, je uporabnik SAM napisal v temo Iztirjene tematski vagoni.
Nato se je pri moderatorju pritožil, zakaj je bil ta prispevek "prestavljen" v omenjeno temo. Čeprav bi vsekakor lahko bil, ga moderator ni prestavil tja.
Re: Iztirjeni tematski vagoni
Teslitis je očitno en ornk kompleks. Tesla je najboljša, najlepša, najekonomičnejša, najdlje zdrži, najbolj drži ceno ..... a se kaj boljš počutiš in boš nehal limat stalno iste traparije, ker je že, ne samo dolgočasno, tudi tečno.
Urejanje moderatorja:
IZJEMOMA se tale odgovor ne briše. Vzrok je jasen iz komentarja prejšnjega prispevka.
Urejanje moderatorja:
IZJEMOMA se tale odgovor ne briše. Vzrok je jasen iz komentarja prejšnjega prispevka.
Re: Vrednost znamke Tesla
Meni pa tile prispevki od warpedoneja niso tečni, čeprav so dokaj navijaško obarvani in včasih komu dvignejo pritisk. Priznati mu je potrebno, da so običajno dokaj dobro podkrepljeni in večinoma tudi razloži ozadje. Delnic sicer nisem preko spleta še nikoli kupoval, a me je že malo zrajcal, da bi morda višek na računu v firmi popucal v TSLA:)
Re: Vrednost znamke Tesla
Dve uri nazaj so objavili, da je Tesla prevzela nemško firmo ATW, ki se ukvarja z avtomobilskimi rezervnimi deli in je bila zgleda tik pred propadom: http://www.atw-parts.de/ Na vrhu majo celo rajdo logotipov različnih znamk, to se bo verjetno precej skrajšalo.
Medien: Autozulieferer ATW wird von Tesla übernommen
Rettung naht: Der Autozulieferer ATW wird nach Informationen von "TheEuropean" und des "Wirtschaftskuriers" durch Tesla übernommen. Damit ist die bislang vermeldete Schließung von ATW vom Tisch. Alle 210 Arbeitsplätze in dem rheinland-pfälzischen Unternehmen werden nach diesen Informationen erhalten, war zu erfahren.
Geschäftspartner von ATW haben am Dienstag die Mitteilung erhalten, man habe sich auf die Übernahme durch einen Hersteller von Elektrofahrzeugen in Kalifornien geeinigt. Dass es sich dabei um Tesla handelt, der weltweit führenden Marke für Elektroautos, wurde in dem Schreiben nicht bestätigt, hat sich aber in der Branche herumgesprochen. Die Übernahme wurde bislang von der ATW-Geschäftsleitung weder bestätigt noch dementiert. Allerdings wurde für Freitag eine Erklärung in Aussicht gestellt.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Upamo tudi, da se bodo z nakupom skrajšale čakalne dobe kupcev na Tesline rezervne dele.
Re: Vrednost znamke Tesla
Warp, novica je prava, interpretacija pa ne. Se ti ne zdi malo čudno, da bi Tesla kupila preprodajalca olj za izumirajoče dinozavre?
No, Tesla je kupila nekaj zase precej bolj uporabnega... Proizvajalca montažnih linij za menjalnike in baterijske sisteme, ATW Automation, ki je bil del kanadskega koncerna ATS. Glede na stanje nemške avtoindustrije, ki zalogo svojih silnih milijard še kar v štumfih skriva, pa je bil to menda precej ugoden nakup.
https://www.wifo-nr.de/portfolio-item/atw-automation/
https://atsautomation.com/
ATW produziert Getriebemontagelinien für Magna und modernste Batteriemontagen für BMW und Daimler/Accumotive. Zu den bisherigen Kunden zählen VW, ZF, Vaillant und Brose. Das Unternehmen galt als hoch profitabel. Ein Rückgang an Aufträgen, der dem Vernehmen nach auch auf Corona zurückzuführen ist, zwang zur Kurzarbeit und manövrierte den Betrieb schließlich an den Abgrund – bis der Deal mit Tesla vor der Pleite rettete. Die Kalifornier wiederum brauchen in Deutschland gut ausgebildete Ingenieure und Facharbeiter. So entstand für beide Seiten eine Win-Win-Situation.
No, Tesla je kupila nekaj zase precej bolj uporabnega... Proizvajalca montažnih linij za menjalnike in baterijske sisteme, ATW Automation, ki je bil del kanadskega koncerna ATS. Glede na stanje nemške avtoindustrije, ki zalogo svojih silnih milijard še kar v štumfih skriva, pa je bil to menda precej ugoden nakup.
https://www.wifo-nr.de/portfolio-item/atw-automation/
https://atsautomation.com/
ATW produziert Getriebemontagelinien für Magna und modernste Batteriemontagen für BMW und Daimler/Accumotive. Zu den bisherigen Kunden zählen VW, ZF, Vaillant und Brose. Das Unternehmen galt als hoch profitabel. Ein Rückgang an Aufträgen, der dem Vernehmen nach auch auf Corona zurückzuführen ist, zwang zur Kurzarbeit und manövrierte den Betrieb schließlich an den Abgrund – bis der Deal mit Tesla vor der Pleite rettete. Die Kalifornier wiederum brauchen in Deutschland gut ausgebildete Ingenieure und Facharbeiter. So entstand für beide Seiten eine Win-Win-Situation.
Re: Vrednost znamke Tesla
"Tesla fanboy". Se vedno nasmehnem ob tem izrazu, ko vidim, da se tukaj na forumu pri nakaterih prav pogosto uporablja.
Ja, dejansko sem Tesla fanboy. Zelo podrobno in dnevno spremljam razvoj podjetja že vrsto let in mi je kristalno jasno, kje so trenutno, kje so njihove slabosti, in kam bo šlo podjetje v prihodnje. In vse kaže, da bo to največje podjetje na obličju zemlje v 5-10 letih, če uresničijo vsaj večino svojih načrtov. Ne vidim razloga, zakaj jih ne bi, glede na dosedanje uspehe, entuzijazem vseh zaposlenih z Elonom na čelu, zbiranjem vrhunskega kadra (ki ga je med drugim big auto primoran odmetavati zaradi krčenja stroškov) in vizijo, ki je zasidrana - to nekako moramo priznati - v večini vseh nas - narediti svet lepši, čistejši, razvitejši in bolj prijeten za življenje na zemlji.
Ljudje smo hecna bitja, večina nas zna gledati na svet le linearno. V tem desetletju pa bomo priča eksponentni rasti razvoja na različnih področji, tako EV transporta, avtonomne vožnje, energije, sončnih sistemov, baterijskih sistemov, pa tudi drugih področij, kot je precizna fermentacija, nano tehnologija itd itd. Tega se bo večina zavedla šele, ko bo znamenita "S krivulja disruptivnega razvoja" že krepko plezala po svoji poti proti 100% zasičenosti trga. Tesla točno ve, kakšna je pot te krivulje in je pripravljena na to pot, pa seveda jo tudi sama pospešuje. So pripravljeni na to pot tudi drugi "veliki akterji" v avto industriji in drugih energetskih panogah ? Hm, nisem najbolj prepričan. Seveda si želim in navijam za vse vpletene, da bo prehod tehnologij v bolj čisto obliko - ki se bo definitivno zgodil že zaradi ekonomske plati - prinesel čim manj posledic k globalnemu segrevanju, ampak roko na srce je zanekrat dogajanje še vedno prepočasno. Edino Tesla se resnično trudi, da bi kaj naredila na to temo, ostali pa bolj kot ne (še vedno) tiščijo glave v pesek. Vendar jo ne bodo mogli več dolgo, ali pa jim bo za vedno ostala notri.
Da ne dolgovezim. Tesla bo (po moje) v 5-10 letih vredna točno toliko - 5 do 10 $T. do 2030 bo proizvajala 20mil avtomobilov/leto, do 3TWh baterij/leto - kar se bo proizvajalo v 10-15 "tera tovarnah" razpršenih po vsem svetu - in imela daleč najbolj razvito avtonomno upravljanje vozil (pa še mnogo tega je, pa je preveč, da bi pisal). Če se s tem kdo ne strinja, v redu, vendar to bazira na dosedanjih podatkih in predvidevanjih glede na sedanji razvoj. 2014 je Tesla izjavila, da bodo proizvedli v letu 2020 okoli 500.000 vozil. Nihče jim ni verjel. Koliko jih bodo že proizvedli letos ?
Torej, če mi kdo reče "fanboy", sem lahko samo ponosen. Ko me bo katero drugo podjetje tako prepričalo, kot me je Tesla, bom tudi fanboy tega podjetja. Trenutno pa ga nekako (še) ne vidim na obzorju. No, razen Nikola. Joke. Upam pa, da se vseeno čim večji del industrije čim hitreje premakne v pravo smer, ker drugače se ne bodo premaknili več nikamor.
Ja, dejansko sem Tesla fanboy. Zelo podrobno in dnevno spremljam razvoj podjetja že vrsto let in mi je kristalno jasno, kje so trenutno, kje so njihove slabosti, in kam bo šlo podjetje v prihodnje. In vse kaže, da bo to največje podjetje na obličju zemlje v 5-10 letih, če uresničijo vsaj večino svojih načrtov. Ne vidim razloga, zakaj jih ne bi, glede na dosedanje uspehe, entuzijazem vseh zaposlenih z Elonom na čelu, zbiranjem vrhunskega kadra (ki ga je med drugim big auto primoran odmetavati zaradi krčenja stroškov) in vizijo, ki je zasidrana - to nekako moramo priznati - v večini vseh nas - narediti svet lepši, čistejši, razvitejši in bolj prijeten za življenje na zemlji.
Ljudje smo hecna bitja, večina nas zna gledati na svet le linearno. V tem desetletju pa bomo priča eksponentni rasti razvoja na različnih področji, tako EV transporta, avtonomne vožnje, energije, sončnih sistemov, baterijskih sistemov, pa tudi drugih področij, kot je precizna fermentacija, nano tehnologija itd itd. Tega se bo večina zavedla šele, ko bo znamenita "S krivulja disruptivnega razvoja" že krepko plezala po svoji poti proti 100% zasičenosti trga. Tesla točno ve, kakšna je pot te krivulje in je pripravljena na to pot, pa seveda jo tudi sama pospešuje. So pripravljeni na to pot tudi drugi "veliki akterji" v avto industriji in drugih energetskih panogah ? Hm, nisem najbolj prepričan. Seveda si želim in navijam za vse vpletene, da bo prehod tehnologij v bolj čisto obliko - ki se bo definitivno zgodil že zaradi ekonomske plati - prinesel čim manj posledic k globalnemu segrevanju, ampak roko na srce je zanekrat dogajanje še vedno prepočasno. Edino Tesla se resnično trudi, da bi kaj naredila na to temo, ostali pa bolj kot ne (še vedno) tiščijo glave v pesek. Vendar jo ne bodo mogli več dolgo, ali pa jim bo za vedno ostala notri.
Da ne dolgovezim. Tesla bo (po moje) v 5-10 letih vredna točno toliko - 5 do 10 $T. do 2030 bo proizvajala 20mil avtomobilov/leto, do 3TWh baterij/leto - kar se bo proizvajalo v 10-15 "tera tovarnah" razpršenih po vsem svetu - in imela daleč najbolj razvito avtonomno upravljanje vozil (pa še mnogo tega je, pa je preveč, da bi pisal). Če se s tem kdo ne strinja, v redu, vendar to bazira na dosedanjih podatkih in predvidevanjih glede na sedanji razvoj. 2014 je Tesla izjavila, da bodo proizvedli v letu 2020 okoli 500.000 vozil. Nihče jim ni verjel. Koliko jih bodo že proizvedli letos ?
Torej, če mi kdo reče "fanboy", sem lahko samo ponosen. Ko me bo katero drugo podjetje tako prepričalo, kot me je Tesla, bom tudi fanboy tega podjetja. Trenutno pa ga nekako (še) ne vidim na obzorju. No, razen Nikola. Joke. Upam pa, da se vseeno čim večji del industrije čim hitreje premakne v pravo smer, ker drugače se ne bodo premaknili več nikamor.
Re: Vrednost znamke Tesla
Res je, ampak se ni za sekirat. Kot zmerljivko ta izraz uporabljajo večinoma razočarane lisice, ki jim na tak al drugačen način ne seže do sladkega grozdja, ki ga potem z vso vnemo razglašajo za kislo in gnilo.andro3131 napisal/-a:"Tesla fanboy". Se vedno nasmehnem ob tem izrazu, ko vidim, da se tukaj na forumu pri nakaterih prav pogosto uporablja.
Ob tem pa čutijo še neznansko potrebo, da se ko pasji cucki z neumestnimi komentarji userjejo pod vsak prispevek, kjer je omenjeno karkoli v zvezi s Teslo. (kar glejte po tej temi navzgor).
Opažam, da njihovih iztrebkov še moderatorji ne čistijo ravno z veliko vnemo
Mi je pa žal, da s tovrstnim drekanjem odganjajo kar nekaj kakovostnih uporabnikov foruma (ne samo fanboyev), ki so bili včasih precej aktivni z dobrimi prispevki, pa so se umaknili v ozadje in so le še bolj pasivni spremljevalci ali pa še to ne več ..
Re: Vrednost znamke Tesla
Hm...
Zadnjič berem poročila "uglednih" firm in je bilo nekje 25% buy, 25% hold, 50% sell in to po battery day + že znane cifre za Q3...
In dan kasneje:
https://electrek.co/2020/10/05/tesla-mo ... -fall-off/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-di ... epartment/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-so ... nightmare/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-cl ... t-factory/
WTF
Zadnjič berem poročila "uglednih" firm in je bilo nekje 25% buy, 25% hold, 50% sell in to po battery day + že znane cifre za Q3...
In dan kasneje:
https://electrek.co/2020/10/05/tesla-mo ... -fall-off/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-di ... epartment/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-so ... nightmare/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-cl ... t-factory/
WTF
Re: Vrednost znamke Tesla
Itak, ista zgodba že 10 let. Ni bojazni dolgoročno, na koncu bo štelo število prodanih avtov in ostalih produktov, prihodek in dobiček, ki bo od tukaj samo še rastel.technic napisal/-a:Hm...
Zadnjič berem poročila "uglednih" firm in je bilo nekje 25% buy, 25% hold, 50% sell in to po battery day + že znane cifre za Q3...
In dan kasneje:
https://electrek.co/2020/10/05/tesla-mo ... -fall-off/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-di ... epartment/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-so ... nightmare/
https://electrek.co/2020/10/06/tesla-cl ... t-factory/
WTF
Re: Vrednost znamke Tesla
V intervjuju s Pierrom Feragujem je postlao jasno, da ima še vedno precej "omejen" pogled na Teslo.
Pa vseeno piše take:
NIti ni videt da bi javnost kakorkoli trznila na plan 20M leta 2030.
Ko sešteješ par dejavnikov to lahko pomeni blizu 100% tržni delež.
Denial is the only possible reaction.
Pa vseeno piše take:
NIti ni videt da bi javnost kakorkoli trznila na plan 20M leta 2030.
Ko sešteješ par dejavnikov to lahko pomeni blizu 100% tržni delež.
Denial is the only possible reaction.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
WLTP za modele 2021:
Model 3: SR+ 431 km, LR 580 km, P 567 km
Model X: LR 561 km, P 548 km
Model S: LR 652 km, P 639 km
Model 3: SR+ 431 km, LR 580 km, P 567 km
Model X: LR 561 km, P 548 km
Model S: LR 652 km, P 639 km
Re: Vrednost znamke Tesla
Net debts, pension obligations, ... ajs ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Baterije v EV so že nekaj časa povsem zadosti dobre, le drage in premalo jih lahk naredimo.
V prihodnosti bodo cenješe, večja bo produkcija, pa še boljše bodo ...
P.S. Avto za 100km/h kuri recimo 20kW. Za 40kWh baterijo je to obremenitev z C/2, za 80kWh pa C/4.
Črti na grafu za prvo in drugo nista full narazen, se pa ne prekrivata. Manjša baterija hitreje propada kot večja.
V prihodnosti bodo cenješe, večja bo produkcija, pa še boljše bodo ...
P.S. Avto za 100km/h kuri recimo 20kW. Za 40kWh baterijo je to obremenitev z C/2, za 80kWh pa C/4.
Črti na grafu za prvo in drugo nista full narazen, se pa ne prekrivata. Manjša baterija hitreje propada kot večja.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek