Škoda Enyaq - cene Slovenija
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Dobava je šele poletje naslednje leto ali kasneje, tako da ne nujno računat, da bodo subvencije še po 6 jurčkov.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Ja verjetno bodo 10kOgo napisal/-a:Dobava je šele poletje naslednje leto ali kasneje, tako da ne nujno računat, da bodo subvencije še po 6 jurčkov.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
alfy napisal/-a:Ja verjetno bodo 10kOgo napisal/-a:Dobava je šele poletje naslednje leto ali kasneje, tako da ne nujno računat, da bodo subvencije še po 6 jurčkov.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Tega me je dejansko strah... sem pri Superbu bil par dni prepozen... nikoli si nisem mislil da iz danes na jutri več ne bo subvencije
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Subvencije so do porabe sredstev.
In ker vlada svoj delež sredstev iz vladnega proračuna zmanjšuje, Eko sklad ima pa v svojem pujsku samo omejeno količino namensko zbranega denarja za ta namen, število tistih, ki to koristijo pa narašča, je jasno da bo cifra šla dol ...
Zato se je treba zavedati, da vse to nakupovanje z dobavami čez 9 mesecev pač prinaša svoje rizike.
Že z Teslo z dobavo 2-3 mesece je riziko visok.
Zato pa jaz pravim, da bo trg "normalen", ko boš avto naročil in ga še isti teden dobil. Tako sem ga jaz. Vse drugo je pa glede subvencije špekulacija. Morda bo, morda ne bo. Le zavedat se je treba tega rizika.
Subvencijo drugače privoščim vsakomur, samo zavedat se je treba ekonomske resnice Eko sklada - količina namensko zbranega denarja je omejena.
In ker vlada svoj delež sredstev iz vladnega proračuna zmanjšuje, Eko sklad ima pa v svojem pujsku samo omejeno količino namensko zbranega denarja za ta namen, število tistih, ki to koristijo pa narašča, je jasno da bo cifra šla dol ...
Zato se je treba zavedati, da vse to nakupovanje z dobavami čez 9 mesecev pač prinaša svoje rizike.
Že z Teslo z dobavo 2-3 mesece je riziko visok.
Zato pa jaz pravim, da bo trg "normalen", ko boš avto naročil in ga še isti teden dobil. Tako sem ga jaz. Vse drugo je pa glede subvencije špekulacija. Morda bo, morda ne bo. Le zavedat se je treba tega rizika.
Subvencijo drugače privoščim vsakomur, samo zavedat se je treba ekonomske resnice Eko sklada - količina namensko zbranega denarja je omejena.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2156
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
V parih tednih dobiš avto samo iz zaloge z neko opremo. Vse ostalo se pa čaka nekaj mesecev.
Drugače ta Škoda zna biti kar zanimiv avto za ustrezno ceno.
Drugače ta Škoda zna biti kar zanimiv avto za ustrezno ceno.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Hm, jaz pridem z modelom 80 in "podobnimi" dodatki, kot jih ima recimo Model Y že v paketu, na skoraj 55k.
Če dodam še par jurjev za Tesla Model Y, imam:
- večji domet (300mil+)
- autopilot, ki to zares je
- supercharging do 250kw+, omrežje polnilnic
- večja končna hitrost, pospešek
- steklena streha
- baterija je sigurno bolj dovršena kot pri VW koncernu
- over-the-air updates
- infotainment je (meni) leta pred ostalimi
- Tesla trgovina v LJ in servis bo kmalu
- itd itd itd ....
S tem da verjetno bo Y LR RWD, ki ga bodo dali kmalu ven, cenejši kar za nekaj jurjev od sedanjega AWD, ter dodatno s cenami iz Berlinske tovarne, ki bodo nižje zaradi carine in prevoza iz USA, predvidevam zelo blizu 50k.
Zame je izbira jasna .
Vsekakor pa podpiram VW koncern in navijam za čim več podobnih avtov, da bo prehod na EV čim hitrejši.
Sigurno bo za tale avto precej kupcev.
Konec koncev je design tako zunaj kot znotraj meni precej všečen.
Če dodam še par jurjev za Tesla Model Y, imam:
- večji domet (300mil+)
- autopilot, ki to zares je
- supercharging do 250kw+, omrežje polnilnic
- večja končna hitrost, pospešek
- steklena streha
- baterija je sigurno bolj dovršena kot pri VW koncernu
- over-the-air updates
- infotainment je (meni) leta pred ostalimi
- Tesla trgovina v LJ in servis bo kmalu
- itd itd itd ....
S tem da verjetno bo Y LR RWD, ki ga bodo dali kmalu ven, cenejši kar za nekaj jurjev od sedanjega AWD, ter dodatno s cenami iz Berlinske tovarne, ki bodo nižje zaradi carine in prevoza iz USA, predvidevam zelo blizu 50k.
Zame je izbira jasna .
Vsekakor pa podpiram VW koncern in navijam za čim več podobnih avtov, da bo prehod na EV čim hitrejši.
Sigurno bo za tale avto precej kupcev.
Konec koncev je design tako zunaj kot znotraj meni precej všečen.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Super avto. Všeč mi je izdelava in notranjost. Všeč mi je, da se širi ponudba, ker smo različni in tako bo več ljudi prešlo na BEV.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Razlike med njima naj bi bilo nekje cca. 30km, ampak če bi že želeli delati primerjavo, potem bi jo morali delati z ID4, ker je to avto, ki je v istem rangu po velikosti.Brihtol napisal/-a:Super avto. Všeč mi je izdelava in notranjost. Všeč mi je, da se širi ponudba, ker smo različni in tako bo več ljudi prešlo na BEV.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
https://avto.finance.si/8966281/Skodin- ... -tisocakov
na AC polnilnicah se polni samo s 7,2 kW moči???
na AC polnilnicah se polni samo s 7,2 kW moči???
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Razlika 30km je izmerjena po WLTP standardu, kjer avtocestni delež zajema 30%. V mojem primeru je AC delež preko 80%. Aerodinamičnost iD.4 bo najverjetneje enaka Eniaqu, zato ostajam pri napisanem. Aerodinamičnost je na avtocesti ključnega pomena, zato iD.4 ne bo mogel konkurirati iD.3 na AC trasah. Verjamem, da bosta tako Enyaq, kot iD.4, nekaterim pisana na kožo in prav je tako.Pier napisal/-a:Razlike med njima naj bi bilo nekje cca. 30km, ampak če bi že želeli delati primerjavo, potem bi jo morali delati z ID4, ker je to avto, ki je v istem rangu po velikosti.Brihtol napisal/-a:Super avto. Všeč mi je izdelava in notranjost. Všeč mi je, da se širi ponudba, ker smo različni in tako bo več ljudi prešlo na BEV.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Brihtol napisal/-a:Razlika 30km je izmerjena po WLTP standardu, kjer avtocestni delež zajema 30%. V mojem primeru je AC delež preko 80%. Aerodinamičnost iD.4 bo najverjetneje enaka Eniaqu, zato ostajam pri napisanem. Aerodinamičnost je na avtocesti ključnega pomena, zato iD.4 ne bo mogel konkurirati iD.3 na AC trasah. Verjamem, da bosta tako Enyaq, kot iD.4, nekaterim pisana na kožo in prav je tako.Pier napisal/-a:Razlike med njima naj bi bilo nekje cca. 30km, ampak če bi že želeli delati primerjavo, potem bi jo morali delati z ID4, ker je to avto, ki je v istem rangu po velikosti.Brihtol napisal/-a:Super avto. Všeč mi je izdelava in notranjost. Všeč mi je, da se širi ponudba, ker smo različni in tako bo več ljudi prešlo na BEV.
Zame je VW iD.3 1.st še vedno boljša izbira, kot Enyaq 60.
Boljša aerodinamika in posledično daljši domet pri enaki bateriji.
Prevozim 240km dnevno, od tega 200km po avtocesti, kjer bo Enyaq zaradi slabe aerodinamike še posebej neučinkovit.
Po objavljenih podatkih je Dc 0.267 za ID3 in 0.27 za Enyaq.
Kaj to pomeni v real life pa bomo videli.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
To je samo koeficient, da dobiš ven dejanski zračni upor moraš to pomnožit s čelnim presekom, če je Enyak višji in širši (ne vem) bo upor še toliko večji.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Exactly. Tesla Semi ima koeficient boljsi od Bugatti Veyrona, a je vsakemu jasno da ima dejanski upor vecji. Precej pomembna je tudi povrsina, ki odriva zracno maso.Gasper napisal/-a:To je samo koeficient, da dobiš ven dejanski zračni upor moraš to pomnožit s čelnim presekom, če je Enyak višji in širši (ne vem) bo upor še toliko večji.
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
Spodaj so mere obeh, tako da neke hude razlike v širini in višini ni. Sigurno pa se bo nekaj poznalo...
ID.3
Length 4261 mm
Width 1809 mm
Height 1568 mm
Wheelbase 2770 mm
Weight Unladen (EU) 1794 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2260 kg
Enyaq
Length 4649 mm
Width 1879 mm
Height 1616 mm
Wheelbase 2765 mm
Weight Unladen (EU) * 2000 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) No Data
ID.3
Length 4261 mm
Width 1809 mm
Height 1568 mm
Wheelbase 2770 mm
Weight Unladen (EU) 1794 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) 2260 kg
Enyaq
Length 4649 mm
Width 1879 mm
Height 1616 mm
Wheelbase 2765 mm
Weight Unladen (EU) * 2000 kg
Gross Vehicle Weight (GVWR) No Data
Re: Škoda Enyaq - cene Slovenija
No, pa imamo na forumu tudi ljudi, ki se še spomnijo nekaj fizike.Gasper napisal/-a:To je samo koeficient, da dobiš ven dejanski zračni upor moraš to pomnožit s čelnim presekom, če je Enyak višji in širši (ne vem) bo upor še toliko večji.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 5 Odgovori
- 335 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a technic
-
- 106 Odgovori
- 4791 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Veseljak123
-
- 446 Odgovori
- 11880 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej
-
- 11 Odgovori
- 1249 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DeCoRawr