Renault Zoe blog
Re: Renault Zoe blog
Tudi jaz sem že opazil a samo enkrat, očitno to počne bolj poredko, ko bi vsaj držal napetost na 13.65 V, ki je float napetost za svinčene akumulatorje, med polnjenjem.
Potem ni čudno, da jo po treh letih menjajo.
Potem ni čudno, da jo po treh letih menjajo.
Re: Renault Zoe blog
Ne spremljam zelpo redno, ampak kakšen mesec do dva nazaj vem da sem bil še na 94%, danes pa preverim in 89%. Kakšnih 1 do 2000km razlike.
Bo treba it na kakšen izlet, da se gre do nič in nazaj do 100%. baje pomaga pri pravilnem izračuni SOH.
Če se pa tale trend ne ustavi, pa tut vred. Bom hitro pri 75% in potem dobim 43kWh
[/center]
Bo treba it na kakšen izlet, da se gre do nič in nazaj do 100%. baje pomaga pri pravilnem izračuni SOH.
Če se pa tale trend ne ustavi, pa tut vred. Bom hitro pri 75% in potem dobim 43kWh
[/center]
Re: Renault Zoe blog
Verjetno doplačaš par tisoč €, pa ti dajo 43kW v najem.Desty napisal/-a:Ne dobiš 43kW, ampak ti zamenjajo za 'novo' 22kW.
Re: Renault Zoe blog
Pri garancijah ni nujno, da ti sploh menjajo celotno baterijo - zamenjati se da tudi samo "utrujeno" celico...
Soul EV believer
Re: Renault Zoe blog
Vem, vem. To da mi bodo podarili 43kWh je bil bolj hec. Ampak upanje ostaja, enkrat pa lahko tudi Renault preseneti
Z doplačilom pa ni nobenega problema, seveda.
Damijan, to sem pa 99% prepričan da se ne bodo šli. Noben proizvajalec. Preprosto nima ekonomskega smisla, zaradi logistike.
Bomo pa mogoče še letos, bolj verjetneo pa naslednje leto, videli kako bo s tem v praksi. V UK nekateri poročajo o že zelo nizkih %.
Z doplačilom pa ni nobenega problema, seveda.
Damijan, to sem pa 99% prepričan da se ne bodo šli. Noben proizvajalec. Preprosto nima ekonomskega smisla, zaradi logistike.
Bomo pa mogoče še letos, bolj verjetneo pa naslednje leto, videli kako bo s tem v praksi. V UK nekateri poročajo o že zelo nizkih %.
Re: Renault Zoe blog
Zanimivo da samo pri nissan in renault SOH pada, pri drugih pa skoraj ne? Kolikor spremljam.
Re: Renault Zoe blog
Na SpeakEV sem videl da je eden na 80%. Ena izmed prvih Zoe v UK.pirpy napisal/-a:Na katerem forumu spremljaš to o nizkem SOH?
Re: Renault Zoe blog
Soulov, i3 in ostalih je po moje premalo da bi bilo dovolj podatkov. Ali pa imajo drugačen način izračuna/prikaza.pirpy napisal/-a:Zanimivo da samo pri nissan in renault SOH pada, pri drugih pa skoraj ne? Kolikor spremljam.
Tudi Teslam padajo, vendar konkretnih številk kolikor vem sploh ne prikazujejo. Ljudje sklepajo na SOH glede na doseg ki ga izpiše pri določenem SOC.
Re: Renault Zoe blog
En primer, nisem preprican da je cisto tocno meril: https://www.youtube.com/watch?v=asoHy_fQkWw
Drug primer, narejen na podlagi nekega foruma (danski, ce se ne motim) kjer clani na posebej dolocen nacin merijo SOH (vsi na enak nacin, s full drain cycle ipd) je kup podatkov v powerpivotu. Mertive SOH gredo tudi cez 200k km, zadnji ima celo ~350k.
vir: https://teslanomics.co/what-is-the-life ... l-it-last/
Drug primer, narejen na podlagi nekega foruma (danski, ce se ne motim) kjer clani na posebej dolocen nacin merijo SOH (vsi na enak nacin, s full drain cycle ipd) je kup podatkov v powerpivotu. Mertive SOH gredo tudi cez 200k km, zadnji ima celo ~350k.
vir: https://teslanomics.co/what-is-the-life ... l-it-last/
Re: Renault Zoe blog
350kkm, pomeni celih 1000 100% ciklov. Kapaciteta pa enaka kot na začetku(100 ciklov). Tukej mi nekej ne štima...
Re: Renault Zoe blog
o tem govorim.CRF napisal/-a:350kkm, pomeni celih 1000 100% ciklov. Kapaciteta pa enaka kot na začetku(100 ciklov). Tukej mi nekej ne štima...
pa soul 40k km pa baterija 100% , kot ko je bila nova...
Re: Renault Zoe blog
Soul EV ima 30,5kWh baterijo, uporablja jo samo 27kWh - od tukaj 100% zdravje - šele ko bo padlo pod 27kWh, bodo začeli % padat... vsaj po SOH metodologiji, ki jo imajo na servisni tablici...
Torque Pro pa že zdaj pokaže deterioration rate 5,5-8,9%, kar pomeni v povprečju 7,2% - torej bo pri 150k km 27% (trkam na les
Torque Pro pa že zdaj pokaže deterioration rate 5,5-8,9%, kar pomeni v povprečju 7,2% - torej bo pri 150k km 27% (trkam na les
Soul EV believer
Re: Renault Zoe blog
Mouseover pokaze da kapaciteta ni enaka, namesto 100% je 93%. Ciklov pa ce se ne motim 627 (sem sel na graf po ciklih in sel od najvec proti levi, prvi s 93% SoH ima 627). Najnizji SoH na grafu pa je okoli 85%. No, mogoce imajo pa kaksen vpliv cilindricne celice, ki jih uporablja tesla. Zasedejo manj prostora kot pravokotne oblike, je pa boljsi termicni nadzor. Kdo veCRF napisal/-a:350kkm, pomeni celih 1000 100% ciklov. Kapaciteta pa enaka kot na začetku(100 ciklov). Tukej mi nekej ne štima...
No pa ravno ko je se odprta debata o SoH pri razlicnih proizvajalcih (mogoce bo admin odvojil temo ), ravno danes sem opazil porocila za i3. Kolikor sem na hitro preletel tudi pozitivni reporti: http://insideevs.com/bmw-i3-long-term-b ... -expected/
Re: Renault Zoe blog
Vročina je zdelala mojo Zoe.
Ob intenzivni uporabi klime začne kapljat pod armaturo na sovoznikovi strani.
[/center]
Ob intenzivni uporabi klime začne kapljat pod armaturo na sovoznikovi strani.
[/center]
Re: Renault Zoe blog
Možno da res. A misliš da lahko sam kaj spucam?
Ah ne, tako ali tako rabi servis. Naj zrihtajo.
Ah ne, tako ali tako rabi servis. Naj zrihtajo.
Re: Renault Zoe blog
Nekje je bilo nedavno govora o potencialnih težavah s parkiranjem EV na soncu.
Včeraj v Izoli, 6ur na soncu. Termometer v avtu zabit prek 80 stopinj (obsijan)
[/center]
Baterija na prijetni delovni temperaturi
[/center]
Včeraj v Izoli, 6ur na soncu. Termometer v avtu zabit prek 80 stopinj (obsijan)
[/center]
Baterija na prijetni delovni temperaturi
[/center]
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek