https://newatlas.com/automotive/equipma ... ric-motor/
220 kW ali po domače, 300 konjev ob masi 10 kg
Tako, čez debeli prst, je podobno težak pogonski agregat vsem v naših krajih dobro znane Tomosove "štirke", ki brez Akrapovičevih trompet ob močnem hrupu na plano spravi približno 120 krat manj (1,8 kW)
Najlažji pogonski elektromotor
Najlažji pogonski elektromotor
Re: Najlažji pogonski elektromotor
Torej 3D tisk. Topadditive manufacturing
Fitted to an electric motorcycle, the Ampere would be truly frightening, which is exactly how we like things.
Re: Najlažji pogonski elektromotor
Not pa gre DC tako da je inverter vključen v teh 10kg i guess ? Pač to je motor za pogon enega kolesa, diferencijala ni je samo gear reduction. Not to bad
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 321
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Najlažji pogonski elektromotor
Preberte si malo komentarje pod člankom, pa bo jasno, da je to kar nekaj.
Saj se da narediti motor, ki se bo vrtel če hitreje, samo kako težak pa bo gear reduction?
3D printanje? Ha, ha...
Saj se da narediti motor, ki se bo vrtel če hitreje, samo kako težak pa bo gear reduction?
3D printanje? Ha, ha...
Re: Najlažji pogonski elektromotor
No ja. Če raketne motorje printajo se pa mogoče tudi za telih ubogih 200kW da kaj naredit.
Re: Najlažji pogonski elektromotor
In če malo pogledaš vidiš da to je že z gear reduction vključenim. Ev svet se giblje v motor kateri bo bil ločen za vsako kolo posebi.gregimarko napisal/-a:Preberte si malo komentarje pod člankom, pa bo jasno, da je to kar nekaj.
Saj se da narediti motor, ki se bo vrtel če hitreje, samo kako težak pa bo gear reduction?
3D printanje? Ha, ha...