e-Golf enofazno 32A?
e-Golf enofazno 32A?
Ne vem zakaj je Type2 kabel pri e-golfu 32A, ce pa 32A po fazi ni zmozen filat. Posledicno je debelejsi, neroden in kolikor opazam zelo kratki.
Re: Barva priloženega polnilca
Baje da je sposoben filat tudi 32A po eni fazi ampak prioritizira dvofazno polnjenje.
Re: Barva priloženega polnilca
V ZDA verjetno polni z višjo amperazo, če ne drugje vsaj na domači vtičnici, če se motim naj me kdo popraviDeCoRawr napisal/-a:Baje da je sposoben filat tudi 32A po eni fazi ampak prioritizira dvofazno polnjenje.
Re: Barva priloženega polnilca
Njihova domača vtičnica za sušilni oziroma pralni stroj je tudi 220V... Majo pa v osnovi 110. To bi res morali stestirat na kašni domači enofazni polnilni postaji če gre več kot 16A
Re: Barva priloženega polnilca
Pridi zvečer na "pivo", pa bova sprobala. Kolikor razumem, si iz Ljubljane.DeCoRawr napisal/-a: To bi res morali stestirat na kašni domači enofazni polnilni postaji če gre več kot 16A
Imam en enofazni 32A kabel za test, pa polnilnico, ki to zmore.
Vec na ZS, rezultate pa potem podeliva tukaj, da ne bomo modrovali na suho
Re: Barva priloženega polnilca
Evo sem se res oglasil mimo in sva sprobala. Hvala @Stromcek za povabilo in test.
Skratka eGolf polni 1x32A na 1 faznem kablu sprobano na Efacec 22kW, prav tako brez problema polni 2x16A na CRF jevi polnilnilnici ali pa enofazno kolikor je dinamika pač omogočala se mi zdi da je bilo v konkretnem primeru 1x20A. Pozabla sva pa testirat z mojim kablom kaj vzame za prioriteto ampak meni se zdi da 2x16A.
Sprobala sva tudi na prenosni polnilnici od tesle(priloženi Tesli S) in polnilo brez problema 2x16A.
Enako je verjetno tudi z eUp in Škoda e-Citigo.
Kar mi je pa dalo mislit in me je tudi Stromcek opomnil, da je v kakšnih primerih boljše kupiti enofazno polnilnico in polnit 25A če si pustiš prazno fazo, kot pa da dinamika zmanjšuje saj je lahko hitro manjše kot 2x13A če imaš na eni od teh dveh faz velikega porabnika.
No v glavnem pač lepo je videt da avto omogoča več opcij. Nekje sem zasledil da naj bi tudi e208 imel enako. Upam da smo rešili dileme, in da tudi 32A kabel kateri pride zraven avta koristi svojemu namenu če polniš na 1f polnilnici.
Skratka eGolf polni 1x32A na 1 faznem kablu sprobano na Efacec 22kW, prav tako brez problema polni 2x16A na CRF jevi polnilnilnici ali pa enofazno kolikor je dinamika pač omogočala se mi zdi da je bilo v konkretnem primeru 1x20A. Pozabla sva pa testirat z mojim kablom kaj vzame za prioriteto ampak meni se zdi da 2x16A.
Sprobala sva tudi na prenosni polnilnici od tesle(priloženi Tesli S) in polnilo brez problema 2x16A.
Enako je verjetno tudi z eUp in Škoda e-Citigo.
Kar mi je pa dalo mislit in me je tudi Stromcek opomnil, da je v kakšnih primerih boljše kupiti enofazno polnilnico in polnit 25A če si pustiš prazno fazo, kot pa da dinamika zmanjšuje saj je lahko hitro manjše kot 2x13A če imaš na eni od teh dveh faz velikega porabnika.
No v glavnem pač lepo je videt da avto omogoča več opcij. Nekje sem zasledil da naj bi tudi e208 imel enako. Upam da smo rešili dileme, in da tudi 32A kabel kateri pride zraven avta koristi svojemu namenu če polniš na 1f polnilnici.
Re: Barva priloženega polnilca
Ja, z veseljem, če je le čas ...DeCoRawr napisal/-a:Evo sem se res oglasil mimo in sva sprobala. Hvala @Stromcek za povabilo in test.
Vse kablovje sva sprobala in to s tako vnemo, da sva na pivo pa pozabila
Torej še kdaj, ko bo topleje! Če se še kdo pridruži, bo pa to že "mini EVSvet meet"
Sicer pa, ja, sem bil presenečen nad rezultatom. Torej se Egolf lahko polni na dva načina; 2x16A ali 1x32A.
Podobno je pri moji Tesli, 3x24A ali pa 1x32A.
Uporabno, če je kje na voljo le enofazna polnilnica.
In še izziv... Kako se pa M3 polni na eni fazi?
Re: e-Golf enofazno 32A?
Super test.
Do danes sem bil skeptičen glede navedb o tem, da eGolf res lahko polni enofazno s 32A. Če pa je bil kabel res samo enofazni, pa najbrž res ni bilo možnosti da bi polnil dvofazno/medfazno....
Do danes sem bil skeptičen glede navedb o tem, da eGolf res lahko polni enofazno s 32A. Če pa je bil kabel res samo enofazni, pa najbrž res ni bilo možnosti da bi polnil dvofazno/medfazno....
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 450
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
445633
Re: e-Golf enofazno 32A?
eGolf ima priložen kabel za 32A in omejen za takšen tok (220ohm).
Citigo ima tanjši kabel in omejen na 16A (680ohm).
Citigo ima tanjši kabel in omejen na 16A (680ohm).
Re: e-Golf enofazno 32A?
Vse rezultate oz porabo po fazi sva tudi spremljala prek CRFjeve aplikacije tako da je 100% da je polnilo samo z ene faze. Glede ŠKODA CitiGO e IV pa verjamem da je priložen kabel 16A ampak lahko sprobaš s kablom od Leaf če maš enofaznega 32A in bi morali biti enaki rezultati. Polnilec je enak v obeh avtih zdaj edino če niso kablov potegnili debelejših ampak dvomim.
Re: e-Golf enofazno 32A?
Ponudim test še komu s CitiGo ali e-Upom
Glede na trenutne ukrepe imam odpovedanih kar nekaj službenih poti in posledično malo več časa doma
Pišite na ZS
Glede na trenutne ukrepe imam odpovedanih kar nekaj službenih poti in posledično malo več časa doma
Pišite na ZS
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: e-Golf enofazno 32A?
Pomeriti morata tok na nultem vodniku.
Stromcek ali imaš tokovne klešče, sicer ti jih posodim.
Stromcek ali imaš tokovne klešče, sicer ti jih posodim.
Re: e-Golf enofazno 32A?
Hvala,ampak imam...pirpy napisal/-a: Stromcek ali imaš tokovne klešče, sicer ti jih posodim.
Saj veš... Kdor je kdaj bral Štoparski vodnik po galaksiji... Brez brisače in tokovnih klešč nikamor
Re: e-Golf enofazno 32A?
Obujam staro temo pa vseeno paše sem notri. Kako je s polnjenjem egolfa na stari trofazni vtičnici? Je kakšna možnost, da se uporabi 2 fazi ter kako predela kabel? Ali je edina možnost polnilnica zaradi tipa kabla in pravilne komunikacije z avtom?
Re: e-Golf enofazno 32A?
Samo s kablom ne bo šlo. Potrebuješ 3-fazno polnilnico (bodisi prenosno, bodisi fiksno).
Re: e-Golf enofazno 32A?
Mogoče paše bolj v to temo:
viewtopic.php?f=19&t=3152
V teoriji se da predelat vsak enofazni polnilec v dvofaznega ali trofaznega, saj je komunikacija enaka. Je pa potrebno vedet kaj delaš, seveda.
viewtopic.php?f=19&t=3152
V teoriji se da predelat vsak enofazni polnilec v dvofaznega ali trofaznega, saj je komunikacija enaka. Je pa potrebno vedet kaj delaš, seveda.
Re: e-Golf enofazno 32A?
Si mi pa dal zanimivo idejo
Type 2 kabel kateri na eni strani prevzame enofazno polnilnico in na drugi strani naredi 3 fazno. Seveda potrebuješ dodaten 3 fazni kabel in šuko obstoječe ter type 2 za reskirat. Tako lahko postane vsaka šuko polnilnica 3x10A ali pač kolikor je bila od prej.
Brez kakega poseganja v obstoječo polnilnico bi lahko naredil kot dodatek teli katera je priložena avtu.
Type 2 kabel kateri na eni strani prevzame enofazno polnilnico in na drugi strani naredi 3 fazno. Seveda potrebuješ dodaten 3 fazni kabel in šuko obstoječe ter type 2 za reskirat. Tako lahko postane vsaka šuko polnilnica 3x10A ali pač kolikor je bila od prej.
Brez kakega poseganja v obstoječo polnilnico bi lahko naredil kot dodatek teli katera je priložena avtu.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 2 Odgovori
- 301 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a robert122
-
- 6 Odgovori
- 390 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a PrihodnostJeTu
-
- 0 Odgovori
- 2351 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a marks
-
- 7 Odgovori
- 3872 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Kaktus
-
- 56 Odgovori
- 5143 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvs