Tudi če, ni važno, pomembno je, da boš dobil črto na avto, kot eden od tukaj pri sparu v Kopru. (Ne najdem kje je to opisal)FV-EV napisal/-a:A če bi se dva EV zmenila in za eno uro en parkira poleg ICE na zeleno, drugi pa za ICE in ta priklopi na polnilnico, bi to bil prekršek? Recimo, da bi avto bil z dvemi kolesi že na zeleni coni po mojem nepeion napisal/-a:Lidl Vojkova
Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Pri Lidlu Vojkova ne bi ne redarji ne policija naredili nič, kolikor vem je parkirišče pod rampami in torej ni smatrano kot prostor na katerem bi prekrškovni organ imel pristojnosti....Avrelij napisal/-a:BiI bi v prekršku, na žalost in celo v tim. steku kršitev. Parkiranje je dovoljeno, če je v skladu z oznakami, torej tisti, ki bi bil izven oznak parkinga je kršil. Poleg tega ne sme s parkiranjem onemogočiti vključitev v promet že parkiranemu vozilu, tako da gre za dvojno kršitev. "Dobra" stran pa je da bi te ne bi kaznovali 2 x ampak z enotno kaznijo, to je 80 € na katero da država popust v "gotovini" (50%), pa presodi če je vredno zaradi "šolanja" nekoga, ki bi bil kaznovan za isto vsoto, ker je parkiral tam kjer ne sme.
Čl. 65 Zakona o pravilih cestnega prometa - odstavek 4.- točka 21 in 16. Kazen je po odstavku 6. http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO5793. To lahko ukrepa policija + redarji.
Občine imajo lahko še specialno predpisano za svoja območja. Tam ukrepajo le redarji
Sicer pa tudi drugje če bi zaparkiral ICE ja in od nekje opazoval ter pristopil ob prihodu redarjev ali policije in jim vse skupaj razložil mislim da ne bi plačal, sploh če bi bil redar oz. policist normalen....
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Ne bo držalo - Zakon o nalogah in pooblastilih policije (ZNPPol) - 4. člen (naloge policije):desiro napisal/-a: Pri Lidlu Vojkova ne bi ne redarji ne policija naredili nič, kolikor vem je parkirišče pod rampami in torej ni smatrano kot prostor na katerem bi prekrškovni organ imel pristojnosti....
(1) Naloge policije, ki izhajajo iz njenih temeljnih dolžnosti, so:
bla, bla bla, ............. (do dotične zadeve)
- nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet,
Torej tudi pri Lidlu ukrepajo, ker je površina dana v uporabo za javni promet (z njihovimi omejitvami, seveda). Podobno je urejeno tudi z redarskimi pristojnostmi.
Se bojim da je šla zdrava kmečka pamet v maloro, od kar so se pojavili pritožniki, ki prek sistema, medijev, javnosti in podobno poskušajo uveljaviti samo svojo pravico, ne da bi stvar gledali sistemsko. Če ne znajo so pa tu (kako priročno) tisti odvetniki, ki poznajo paragrafe, zanima jih pa samo njihov zaslužek, ne pa "pravičnost". Posledica je, da so začeli vsi uradniki (sem spadajo tudi policija in redarstvo) gledati stvari v naslednji logiki:desiro napisal/-a:....če bi bil ... normalen....
- zadeva je/ni predpisana,
- v zakonu piše ....,
- naredimo po zakonu, pa nam nič ne morejo,
- ker se od nas zahteva prijaznost, izvedemo to z nasmeškom pred stranko.
In največkrat dobiš kol v rit z vso prijaznostjo, ki jo premorejo tisti dan (ne glede na njihovo nezadovoljstvo zaradi brezveznih, paragrafarskih opravil, zahtev s strani šefa ali inštanc nad njimi, ipd ...)
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Se ne strinjam z ničemer napisanimAvrelij napisal/-a:Ne bo držalo - Zakon o nalogah in pooblastilih policije (ZNPPol) - 4. člen (naloge policije):desiro napisal/-a: Pri Lidlu Vojkova ne bi ne redarji ne policija naredili nič, kolikor vem je parkirišče pod rampami in torej ni smatrano kot prostor na katerem bi prekrškovni organ imel pristojnosti....
(1) Naloge policije, ki izhajajo iz njenih temeljnih dolžnosti, so:
bla, bla bla, ............. (do dotične zadeve)
- nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet,
Torej tudi pri Lidlu ukrepajo, ker je površina dana v uporabo za javni promet (z njihovimi omejitvami, seveda). Podobno je urejeno tudi z redarskimi pristojnostmi.
Se bojim da je šla zdrava kmečka pamet v maloro, od kar so se pojavili pritožniki, ki prek sistema, medijev, javnosti in podobno poskušajo uveljaviti samo svojo pravico, ne da bi stvar gledali sistemsko. Če ne znajo so pa tu (kako priročno) tisti odvetniki, ki poznajo paragrafe, zanima jih pa samo njihov zaslužek, ne pa "pravičnost". Posledica je, da so začeli vsi uradniki (sem spadajo tudi policija in redarstvo) gledati stvari v naslednji logiki:desiro napisal/-a:....če bi bil ... normalen....
- zadeva je/ni predpisana,
- v zakonu piše ....,
- naredimo po zakonu, pa nam nič ne morejo,
- ker se od nas zahteva prijaznost, izvedemo to z nasmeškom pred stranko.
In največkrat dobiš kol v rit z vso prijaznostjo, ki jo premorejo tisti dan (ne glede na njihovo nezadovoljstvo zaradi brezveznih, paragrafarskih opravil, zahtev s strani šefa ali inštanc nad njimi, ipd ...)
Glede citata o nadzoru prometa na cestah danih v javno uporabo....cesta ki ni dostopna oziroma neposredno priključena na javno cesto ni dana v javno uporabo, zapornica parkirišča je torej meja ceste ki ni dana v javno uporabo, prav tako bi bil dovolj znak "prepovedano za vsa vozila" itd. Stvar se seveda spremeni če je zapornica stalno dvignjena...
Glede normalnosti uradnih oseb pa tako...redarji so ponavadi malo bolj posebni in kako bi temu rekel izživljajoči z tem svojim bluetooth printerjem za plačilne naloge. Policisti vsajtiste ki jih poznam se jim bolj ne da pisat plačilnih nalogov če res ni nujno treba... Po zakonu je pa tudi opozorilo, sepravi če me policist opozori da gospoda z ICE ki je zaparkiral polnilnico ne smem zaparkirat je s tem 100 % v okvirih zakona...
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Lidlovo parkirišče je dano v javno uporabo - kljub zapornici. Če je namenjeno kupcem, so ti javnost, omenil pa sem da je uporaba lahko pogojena v okviru zahtev lastnik, torej Lidla. Lidl je označil kateremu delu javnosti je namenjena in z znaki (za kupce) + zapornico (ki skrbi za izvoz pod njihovimi pogoji) poskrbel za uresničitev zahtev. Če to ne bi bilo res, bi lahko imel težave, ko boš klical npr. policijo zaradi prometne nezgode (nekdo ti butne avto in "potegne črto"). V tvoji razlagi policija nima pristojnost, kar pomeni, da ne dela ogleda dogodka, ne zbira dokazov, ne išče storilca, ne dela skratka nič, kar bi ti koristilo.
Dokaz lahko najdeš v prvih letih delovanja velikih trgovskih centrov (za Lj npr. BTC), ali parkirišč. Vsa infrastruktura okoli njih je na zasebnem zemljišču, nekatera so fizično ločena z gradbenimi strukturami, ograjena, z zapornicami, podzemne garaže, ne vem kaj vse ne, druga pa enostavno dostopna z oznakami za koga so. Policija je sicer ob klicih prihajala na kraj (po prioriteti nujnosti so bili ti klici proti repu, zato so nekateri čakali po več ur, ali celo obupali in šli). Vendar ni ukrepala, ker določila o danost v javno uporabo ni bilo v zakonodaji (dodano je bilo ravno zaradi tega), svoj prihod so zaključili z dokumentom, ki se mu reče uradni zaznamek. Gre za zabeležko uradnika, ki je namenjena da se pri organu ne pozabi na stvari ki bi bilo lahko kasneje potrebne. Pravne veljave dokument sam po sebi nima, je pa lahko koristen in tudi sodišče lahko upošteva vsebino, a le če jo potrjujejo dejstva. Preveri pri policistih, ki ji poznaš, ali bi obravnavali prekršek na zahtevo klica na 113 na takem parkirišču, pa bi ti morali odgovoriti pritrdilno.
Da se policistom ne da pisati plačilnih nalogov, je tvoja ugotovitev pravilna - sami po sebi jih največkrat ne želijo in tudi uspevajo v tem. Tudi ljudje smo po naravi "lena" bitja (strategija preživetja, in ne žaljivo obdolževanje), ki si ne želimo po nepotrebnem zapravljati življenjske energije. Ampak pri zahtevah tretje osebe (klic z zahtevo po ukrepanju) smo vsi v položaju, ko je treba pokazati da delamo. In takrat nastane tisto kar sem opisal, ljudje pričnejo plavati s tokom. Tudi to lahko preveriš pri svojih znancih, sam ne razkrivaj jim cele vsebine. Enostavno vprašaj, ali bi ukrepali če bi sami videli pogost in "ljudsko banalen" prekršek, in kaj storijo, ko ih pokličejo. Opozorilo je zakonito, vendar je pogojeno s tem, da je kršitev mogoče šteti kot lahko. Namerno zaparkiranje je težko utemeljevati kot "se mi je zgodilo nenamenoma". Pa še to: opozoril to jim ne štejejo kot da so kaj naredili - že dolgo ne več, pa skalkuliraj.
Dokaz lahko najdeš v prvih letih delovanja velikih trgovskih centrov (za Lj npr. BTC), ali parkirišč. Vsa infrastruktura okoli njih je na zasebnem zemljišču, nekatera so fizično ločena z gradbenimi strukturami, ograjena, z zapornicami, podzemne garaže, ne vem kaj vse ne, druga pa enostavno dostopna z oznakami za koga so. Policija je sicer ob klicih prihajala na kraj (po prioriteti nujnosti so bili ti klici proti repu, zato so nekateri čakali po več ur, ali celo obupali in šli). Vendar ni ukrepala, ker določila o danost v javno uporabo ni bilo v zakonodaji (dodano je bilo ravno zaradi tega), svoj prihod so zaključili z dokumentom, ki se mu reče uradni zaznamek. Gre za zabeležko uradnika, ki je namenjena da se pri organu ne pozabi na stvari ki bi bilo lahko kasneje potrebne. Pravne veljave dokument sam po sebi nima, je pa lahko koristen in tudi sodišče lahko upošteva vsebino, a le če jo potrjujejo dejstva. Preveri pri policistih, ki ji poznaš, ali bi obravnavali prekršek na zahtevo klica na 113 na takem parkirišču, pa bi ti morali odgovoriti pritrdilno.
Da se policistom ne da pisati plačilnih nalogov, je tvoja ugotovitev pravilna - sami po sebi jih največkrat ne želijo in tudi uspevajo v tem. Tudi ljudje smo po naravi "lena" bitja (strategija preživetja, in ne žaljivo obdolževanje), ki si ne želimo po nepotrebnem zapravljati življenjske energije. Ampak pri zahtevah tretje osebe (klic z zahtevo po ukrepanju) smo vsi v položaju, ko je treba pokazati da delamo. In takrat nastane tisto kar sem opisal, ljudje pričnejo plavati s tokom. Tudi to lahko preveriš pri svojih znancih, sam ne razkrivaj jim cele vsebine. Enostavno vprašaj, ali bi ukrepali če bi sami videli pogost in "ljudsko banalen" prekršek, in kaj storijo, ko ih pokličejo. Opozorilo je zakonito, vendar je pogojeno s tem, da je kršitev mogoče šteti kot lahko. Namerno zaparkiranje je težko utemeljevati kot "se mi je zgodilo nenamenoma". Pa še to: opozoril to jim ne štejejo kot da so kaj naredili - že dolgo ne več, pa skalkuliraj.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
poleg policije ime tudi redarstvo vse pristojnosti, da ukrepa v primeru napačnega parkiranja na površinah, ki so dane v javno uporabo
http://www.sodisce.si/vsrs/odlocitve/2012032113078749/
http://www.sodisce.si/vsrs/odlocitve/2012032113078749/
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Zdravilo za take sem opisal tukaj...peion napisal/-a:Lidl Vojkova
http://evsvet.eu/download/file.php?id=5719&mode=view
viewtopic.php?f=9&t=16&start=600#p33908
Povsem legalno in še zabavno
Dvomim da bi lahko policaji in redarji karkoli ukrepali proti meni, če sem parkiran v okviru svojih črt- ona pa ne (Toyota, zato ženski spol ).
Re: Zaparkirana polnilna mesta
@avrelij
https://predlagam.vladi.si/predlog/6541
https://predlagam.vladi.si/predlog/6541
Primer z prometno nesrečo kot ga opisuješ ti je drugačen saj gre za poškodovanje osebe, stvari....tukaj je pristojna policija tudi na površini kjer ne more nadzirati prometnih prekrškov, ravno zaradi zgoraj omenjenega uradnega zaznamka in pa ker obstaja sum da upravljalec parkirišča ni zadostno poskrbel za varnost prometa na območju.Če pa lastnik parkirišča želi odvzeti status prometne površine, mora to ustrezno označiti. To lahko stori s fizično oviro (npr. zapornico) ali s postavitvijo predpisane prometne signalizacije, s katero prepove promet motornih vozil. Na neprometnih površinah lahko lastniki samostojno določajo pogoje za parkiranje, predvsem zaradi varovanja osebne lastnine pa policisti in občinski redarji nimajo pristojnosti za nadzor parkiranih vozil.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Saj je v tem odgovoru enako napisano kot trdim jaz. Policija oz. redarstvo imata pristojnosti, odkar je zakonsko urejen status z danostjo v promet, dokler tega niso regulirali so bile težave. Predlagatelj je sicer navajal, da nimajo pristojnosti, pa so mu povedali, da ni tako (ne dvomim sicer da je kdaj dobil tako razlago). Prometna nezgoda lahko prekršek ali kaznivo dejanje. Za drugo je policija pristojna na celotnem teritoriju SLO (razen če ne gre slučajno za obliko, kjer je potrebna zahteva za pregon - potem ima spet pristojnost, če je le-ta podan), za take ki so prekršek (ne glede na to ali je škoda, ali ne) pa je obravnava mogoča le na kategoriziranih cestah, in na tistih površinah, ki so dane v promet. Prekršek se pri obravnavi formalno ne razlikuje zaradi morebitne posledice. Potrebno je dokazovanje (ogled, obvestila, ... ) in uvedba postopka pri pristojnem organu. Je pa res da je dokazni postopek pri nekaterih zadevah zahtevnejši, ali pa ne - odvisno od okoliščin.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Zanima me vaše mnenje:
danes sem prišel do polnilnice Mercator Šiška z 8% baterije, čakala me je še pot do KP. Na CCS se je polnil že BMWi3. Pogledal sem na polnilnico in imel je baterijo napolnjeno na 94%, polnil se je s cca 20kW. Po cca 15 min sem prišel nazaj, BMW je bil poln na 99% in polnil se je s cca 4kW. Pogledal sem na App PlugShare, če se je slučajno logiral, da bi ga kontaktiral če lahko izklopim njegov avto, vendar ni bil prijavljen zato kontakta ni bilo možno vzpostaviti.
Na polnilnici sem si drznil klikniti gumb za zaustavitev polnjenja, ter priklopil svojo Kono... Lastnik i3 je prišel ravno, ko sem priklapljal svoj avto in se razburil, da moje dejanje ni bilo korektno. Seveda sem se opravičil in poskušal pojasniti situacijo. Dejal je da bi ga lahko vsaj poklical in da je bil prijavljen na Petrolovi aplikaciji OneCharge (moja OneCharge te polnilnice pri Mercator Šiška ne zazna, saj ni Petrolova)...
Ali so kje kakšna napisana ali nenapisana pravila kako ravnati v takšnih situacijah? Verjetno res ni korektno, da brez opozorila izklopiš drug avto... ampak ni vse črno belo, odvisno od situacije... ali čakaš še nadaljnje pol ure, da se napolni za tisti 1%?
danes sem prišel do polnilnice Mercator Šiška z 8% baterije, čakala me je še pot do KP. Na CCS se je polnil že BMWi3. Pogledal sem na polnilnico in imel je baterijo napolnjeno na 94%, polnil se je s cca 20kW. Po cca 15 min sem prišel nazaj, BMW je bil poln na 99% in polnil se je s cca 4kW. Pogledal sem na App PlugShare, če se je slučajno logiral, da bi ga kontaktiral če lahko izklopim njegov avto, vendar ni bil prijavljen zato kontakta ni bilo možno vzpostaviti.
Na polnilnici sem si drznil klikniti gumb za zaustavitev polnjenja, ter priklopil svojo Kono... Lastnik i3 je prišel ravno, ko sem priklapljal svoj avto in se razburil, da moje dejanje ni bilo korektno. Seveda sem se opravičil in poskušal pojasniti situacijo. Dejal je da bi ga lahko vsaj poklical in da je bil prijavljen na Petrolovi aplikaciji OneCharge (moja OneCharge te polnilnice pri Mercator Šiška ne zazna, saj ni Petrolova)...
Ali so kje kakšna napisana ali nenapisana pravila kako ravnati v takšnih situacijah? Verjetno res ni korektno, da brez opozorila izklopiš drug avto... ampak ni vse črno belo, odvisno od situacije... ali čakaš še nadaljnje pol ure, da se napolni za tisti 1%?
Re: Zaparkirana polnilna mesta
marko1 napisal/-a:Zanima me vaše mnenje:
danes sem prišel do polnilnice Mercator Šiška z 8% baterije, čakala me je še pot do KP. Na CCS se je polnil že BMWi3. Pogledal sem na polnilnico in imel je baterijo napolnjeno na 94%, polnil se je s cca 20kW. Po cca 15 min sem prišel nazaj, BMW je bil poln na 99% in polnil se je s cca 4kW. Pogledal sem na App PlugShare, če se je slučajno logiral, da bi ga kontaktiral če lahko izklopim njegov avto, vendar ni bil prijavljen zato kontakta ni bilo možno vzpostaviti.
Na polnilnici sem si drznil klikniti gumb za zaustavitev polnjenja, ter priklopil svojo Kono... Lastnik i3 je prišel ravno, ko sem priklapljal svoj avto in se razburil, da moje dejanje ni bilo korektno. Seveda sem se opravičil in poskušal pojasniti situacijo. Dejal je da bi ga lahko vsaj poklical in da je bil prijavljen na Petrolovi aplikaciji OneCharge (moja OneCharge te polnilnice pri Mercator Šiška ne zazna, saj ni Petrolova)...
Ali so kje kakšna napisana ali nenapisana pravila kako ravnati v takšnih situacijah? Verjetno res ni korektno, da brez opozorila izklopiš drug avto... ampak ni vse črno belo, odvisno od situacije... ali čakaš še nadaljnje pol ure, da se napolni za tisti 1%?
CCS preko 90% nima nobenega smisla...pravilno si naredil!
Re: Zaparkirana polnilna mesta
1x sem enega na Šiški z bmwjem čakal 2.5 uri ko je polnil na CCS. Drugam pa žal nisem mogel it ker je gorela želva, petrol kartica pa ni delovala. Lastnik bmw je vedel za čakanje a mu je bilo vseeno. Morda je to le stereotip ali pa...
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Na zastonj polnilnicah se nihče nima kaj za pritoževati (sploh pri 99 %) Podarjenemu konju se ne gleda v zobe. Kjer plačaš za polnjenje, pa te načeloma itak nihče ne more odklopiti in lahko polniš dokler hočeš (kot mojstri na Financah viewtopic.php?f=9&t=3073&p=58497&hilit= ... %2A#p58470 ).
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 02 Mar 2020, 17:33, skupaj popravljeno 3 krat.
- instrukcije
- EV entuziast
- Prispevkov: 209
- Kraj: Ladja
- Avto: KIA Soul EV
-
275560
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Počakaš še tisti %, če se ti pa mudi, je pa na Celovški Petrol...
Znanje je denar
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Z razlogom Iskratel v Kranju na sicer brezplačni CCS, zaračunava polnjenje nad 90%...instrukcije napisal/-a:Počakaš še tisti %, če se ti pa mudi, je pa na Celovški Petrol...
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Bolj ko počasi polni, bolj drago bi moralo biti. Če hočeš polniti počasi, greš na počasno polnilnico.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Včeraj sem jaz v Šiški tako polnil a nisem nogu ven zaradi gužve na blagajni. Osebno me nebi motilo če bi mojega odklopil pri tako visokem stanju baterije.marko1 napisal/-a:Zanima me vaše mnenje:
danes sem prišel do polnilnice Mercator Šiška z 8% baterije, čakala me je še pot do KP. Na CCS se je polnil že BMWi3. Pogledal sem na polnilnico in imel je baterijo napolnjeno na 94%, polnil se je s cca 20kW. Po cca 15 min sem prišel nazaj, BMW je bil poln na 99% in polnil se je s cca 4kW. Pogledal sem na App PlugShare, če se je slučajno logiral, da bi ga kontaktiral če lahko izklopim njegov avto, vendar ni bil prijavljen zato kontakta ni bilo možno vzpostaviti.
Na polnilnici sem si drznil klikniti gumb za zaustavitev polnjenja, ter priklopil svojo Kono... Lastnik i3 je prišel ravno, ko sem priklapljal svoj avto in se razburil, da moje dejanje ni bilo korektno. Seveda sem se opravičil in poskušal pojasniti situacijo. Dejal je da bi ga lahko vsaj poklical in da je bil prijavljen na Petrolovi aplikaciji OneCharge (moja OneCharge te polnilnice pri Mercator Šiška ne zazna, saj ni Petrolova)...
Ali so kje kakšna napisana ali nenapisana pravila kako ravnati v takšnih situacijah? Verjetno res ni korektno, da brez opozorila izklopiš drug avto... ampak ni vse črno belo, odvisno od situacije... ali čakaš še nadaljnje pol ure, da se napolni za tisti 1%?
Sem pa par krat razmišljal, če na notranjo stran vratic za poljenje dodal nalepko "V primeru da nujno potrebuješ priklop, me pokliči na xxx xxx xxx".
Ker v domačem kraju kjer polnem največ krat se zgodi, da ICE zaparkira polnilnico, jaz pa sem 20m stran in mi ni problem svojega odklopit in ga kasneje spet priklopit ali turistom na poti odstopit mesto.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Trebnje ... Okrog polno praznih parkirnih mest. Seveda je najbolj priročno tisto zraven polnilnice
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Koliko je zaprakiranih meste, da me je groza in da to ne bo nikoli rešeno.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Kako rešujete zaparkirana mesta? Npr. greš nekam v tujino in je parkiran na polnilnici ICE, lastnika nikjer. Imate s seboj daljše kable npr 6-7m+, mogoče obstaja kak podaljšek? ali pa če je ob polnilnici dosti placa pa malo zmanevrirate naokoli?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 1 Odgovori
- 1500 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a David461996
-
- 10 Odgovori
- 1785 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a color1982