Vgrajeni enofazni kabel

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
Odgovori
ericsson
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 107
91
18

Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a ericsson »

Ve kdo, zakaj ni v nobenem električnem avtomobilu že vgrajenega enofaznega kabla, tako kot je naprimer na vsakem hišnem sesalcu? Je kateri samograditelj to že izvedel? Glede varnosti, mislim da je isto, če je 3m 220v kablado prenosne polnilnice in nato 2m kabla do type2 ročke in v avto, ali pa 5m 220 direktno iz avta.

Sesalci imajo moči okrog 2kw. Se pravi je potreben nekoliko debelejši kabel, to je pa tudi vse. Od Tesle naprej vsi tlačijo charging priključek na mesto, kjer se je točilo v avto gorivo, ki je tam predvsem zaradi tega, ker mora biti direktno nad rezervoarjem za gorivo. Elektro priključek je lahko kjerkoli. Najmanj praktično mesto je tam, kjer se toči gorivo. Mislim da ima samo KIA vtičnico spredaj.

Zakaj je temu tako?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5357
3483

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a warpedone »

1. Ker noben kabel ni nujno dovolj dolg.
2. Ker želiš minimizirat št. vtičnic skozi katere se pretakajo kilovati.
3. Nevaren ni kabl ampak stik kablov
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
ericsson
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 107
91
18

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a ericsson »

warpedone napisal/-a:1. Ker noben kabel ni nujno dovolj dolg.
2. Ker želiš minimizirat št. vtičnic skozi katere se pretakajo kilovati.
3. Nevaren ni kabl ampak stik kablov
1. OK, enak problem je sedaj. Nekako je postal 5m default.
2. V primeru, da na obstoječ avto dodaš to zadevo in polniš preko nje, dejansko zmanjšaš število kontaktov. V primeru prenosne polnilne postaje imaš kontakte: schuko-> polnilnica -> type2. Tukaj bi imel dejansko en konektorski kontakt manj, ker bi bila prenosna polnilnica direktno zvezana v avtu (type 2 vtičnica zadaj lahko še vedno ostane)
3. Res je, zato tudi type2 ne pusti podaljškov, oz kabli, ki niso za podaljševanje ne pašejo skupaj, ker bi lahko pristala stična točka ravno v luži. Ampak pri prenosni polnilni postaji je to že možno. Od schuko naprej lahko uporabniki napletejo karkoli. Tako, da ta argument nekako ne drži vode.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

ericsson napisal/-a: Mislim da ima samo KIA vtičnico spredaj.
Tudi Hyundai kona ima spredaj vtičnico.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a bvs »

VW EV pa na TDI strani .
Uporabniški avatar
gregimarko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 320
Kraj: Ljubljana
310
154

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a gregimarko »

Med drugim tudi zato, ker bi del kabla ostal navit na klutu v avtu in bi se pregreval.
Pri sesalcu pomavadi izvlečeš celoten kabel iz sesalca in nikoli ne sesaš 8 ur.
Pa za proizvajalca je ceneje, če kabel vrže v prtljažnik, kot dela mehanizem za zlaganje.
ericsson
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a CRF »

Twizy mislim da ima "sesalc" princip kabla... Za ostale pa kot je bilo že napisano. Bi povzročilo več težav kot prednosti.
ericsson
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a robertto »

@ericsson
Sprednja polnilna vratca imajo Kona, Zoe, Soul, Leaf, Niro in se bi se nasel kaksen.

@CRF
Twizy ima v prednjem predalu 3m zlozenega kabla. Se ne navije kot pri sesalcu.
CRF
ericsson
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 107
91
18

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a ericsson »

gregimarko napisal/-a:Med drugim tudi zato, ker bi del kabla ostal navit na klutu v avtu in bi se pregreval.
Pa za proizvajalca je ceneje, če kabel vrže v prtljažnik, kot dela mehanizem za zlaganje.
Ok recimo da je pregrevanje legitimen pomislek. Glede cene pa bi raje doplačal za tak kabel kot naprimer neko ambientno osvetlitev ali šibedah. Zaenkrat tega ne ponuja še nihče.
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2159
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1257
1044

Re: Nov uporabnik in vprašanja

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Eno vprašanje, da ne odpiram nove teme. Zakaj EV vozila nimajo vgrajenega AC polnilca in kabel kot sesalec? 7m bi ga valjda lahko zvili v prostor za rezervno gumo npr.

Admin: vedno odpri novo temo no, prej preveri če obstaja stara
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2425
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1341
994

Re: Nov uporabnik in vprašanja

Odgovor Napisal/-a alfy »

Vodokotlic napisal/-a:Eno vprašanje, da ne odpiram nove teme. Zakaj EV vozila nimajo vgrajenega AC polnilca in kabel kot sesalec? 7m bi ga valjda lahko zvili v prostor za rezervno gumo npr.

Admin: vedno odpri novo temo no, prej preveri če obstaja stara
Verjetno zato, ker ga vsak nebi po odvijal do konca in bi pustu zvitega pa bi mel pol še gretje dodatno v prtljažniku
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Vgrajeni enofazni kabel

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Po mojem pa delno tudi zato, ker sesalca brez tistega kabla sploh ne moreš uporabiti... Jaz pa se pri avtu tega kabla včasih po cel mesec ne dotaknem, ker imam v službi in doma polnilnico s kablom.
warpedone, FV-EV
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kabli in priključki”