- bjorn.png (177.27 KiB) Pogledano 6011 krat
Zgodba Bjørna Nylanda
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
"ok then .. i just watched a guy in Thailand unlock his car in Norway & enabled his pal to drive it .. mind blown"
[youtube]https://youtu.be/uVbL7bGnL-U[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/uVbL7bGnL-U[/youtube]
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Če slučajno kakšen novinar bere ta forum...
Watch and learn: 11 dni, čez 4000 km in 3 ure videov na YT...
[youtube]https://youtu.be/aYVXJI-TvJg[/youtube]
Watch and learn: 11 dni, čez 4000 km in 3 ure videov na YT...
[youtube]https://youtu.be/aYVXJI-TvJg[/youtube]
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
TB: It's 40 kilos. Almost like my wifey... Without VAT...
Tole mi bo pa še prav prišlo
Tole mi bo pa še prav prišlo
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Problem je, ker te nihče ni pripravljen plačati za ves ta čas. Been there, done that. Sicer z tehnično opremo, a vseeno, na koncu smo bili glede na porabljen čas plačani manj, kot čistilke. Take stvari lahko delaš, če si tisti 1%, ki mu celo uspe nekaj zaslužiti na YT oziroma če imaš nekaj, kar ti prinaša dovolj denarja in ti še vseeno ostane dovolj časa za druge reči.technic napisal/-a:Če slučajno kakšen novinar bere ta forum...
Watch and learn: 11 dni, čez 4000 km in 3 ure videov na YT...
[youtube]https://youtu.be/aYVXJI-TvJg[/youtube]
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Vsak poklic in delo, ki ga opravljaš z dušo in srcem, brez pogledovanja na uro in množenja z urno postavko, vsaj od začetka ne povrne vložka po nekih administrativno določenih tarifah iz nekega drugega časa. Kar povprašajmo uspešne podjetnike, startupovce, itjevce, svetovno priznane novinarje, fotografe... Kake so bile njihove tarife na začetku, če bi takratni zaslužek podelili z vložkom časa?aob01 napisal/-a:
Problem je, ker te nihče ni pripravljen plačati za ves ta čas. Been there, done that...
Ampak... Ko se pa začne vračati, pa tudi nima ravno socialne kapice. Kaj č'mo, tak'le mamo
Sem prepričan, da Bjorn tudi že lepe zaslužke mlati in mu jih privoščim
I am there, I am doing that
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Ja, razlika je, če delaš za tako majhen trg, kjer nihče noče več kupovati tiskanih medijev ne glede na to, ali pišeš vrhunsko ali pisunsko. Moraš ven, pa da te upoštevajo, pravočasno pošljejo stvari na test ... pri nas je to konkretno težje.
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
>> kjer nihče noče več kupovati tiskanih medijev ne glede na to, ali pišeš vrhunsko ali pisunsko.
Vzrok temu so seveda kače in visoka trava, ne/kvaliteta njihovega (preteklega) dela nima nič zraven.
Vrhunski članek se je mogoče najdu tu in tam kakšen, spomnem se pa nobenega. Pisunskih se tudi ne spomnem, spomnem se le prebavnih težav ki me zagrabijo vsakič, ko se spozabim in se spravim brat karkoli 'novinarskega'.
So pač lastni grobarji. Solz mi je pa zmanjkalo ...
Vzrok temu so seveda kače in visoka trava, ne/kvaliteta njihovega (preteklega) dela nima nič zraven.
Vrhunski članek se je mogoče najdu tu in tam kakšen, spomnem se pa nobenega. Pisunskih se tudi ne spomnem, spomnem se le prebavnih težav ki me zagrabijo vsakič, ko se spozabim in se spravim brat karkoli 'novinarskega'.
So pač lastni grobarji. Solz mi je pa zmanjkalo ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Kar rad njegove posnetke gledam, ker kljub temu, da zgleda da mu je Tesla najbolj vseč je še vedno objektiven do drugih EV.
Samo nevem zakaj ga toliko moti Start Engine tipka od eGolf-a
Samo nevem zakaj ga toliko moti Start Engine tipka od eGolf-a
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Če greš iz Tesle v eGolfa ti takoj klikne, da je to ena stvar odveč in je nepotrebna v BEV. Saj ID.3 ga verjetno ne bo imel.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
No soup for you!Vodokotlic napisal/-a:Če greš iz Tesle v eGolfa ti takoj klikne, da je to ena stvar odveč in je nepotrebna v BEV. Saj ID.3 ga verjetno ne bo imel.
https://www.autocar.co.uk/car-review/vo ... 020-review"Press the starter button located on the steering column, at which there is some distant telltale whirring of electronic devices, then twist the gearlever."
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Če že vsi drugi berejo rumene novice na dopustu...
Bjorn dodaja plug-in segment...
Bjorn dodaja plug-in segment...
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Samo tolko, pri ID.3 ni potrebno pritisnit gumb ampak daš samo v D in že pelješ.
Ma pa Bjorn trenutno na testu eno kitajsko čudo, ki sploh ne deluje slabo
Ma pa Bjorn trenutno na testu eno kitajsko čudo, ki sploh ne deluje slabo
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Nope ID.3 ima Start/Stop gumbBlindek napisal/-a:Samo tolko, pri ID.3 ni potrebno pritisnit gumb ampak daš samo v D in že pelješ.
Ma pa Bjorn trenutno na testu eno kitajsko čudo, ki sploh ne deluje slabo
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Ga ima ja, ampak ga ne rabiš. Videl v več videjih da posebaj omenijo da ga ni potrebno pritisnit
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
There is still a start button, but it is not needed. Because the ID.3 senses when the driver's seat is occupied and the key is on board. Then all you have to do is tap the brakes and engage the drive to set the car in motion
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Zgodba Bjørna Nylanda
Edino kar me malo moti pri Bjorn-u da so kdajkrat njegove dirke kjer primerja dva električna avtomobila malo pristranske
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid