A potem bi ti za vse, ki ne vozimo Tesle tud rekel istoGoran napisal/-a:si pač čudak.FV-EV napisal/-a:Kaj pa če ne piješ kave
Petrol polnilnice
Re: Petrol polnilnice
Re: Petrol polnilnice
Dej ber forum glih kontra
(pa upam, da znate brat smeškote, se mi pogosto zdi, da ne)
(pa upam, da znate brat smeškote, se mi pogosto zdi, da ne)
Re: Petrol polnilnice
Imaš tudi čaj.FV-EV napisal/-a:Kaj pa če ne piješ kave
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Petrol polnilnice
Pa naročanje hrane, da je pripravljena ob prihodu na bencinski servis-top zadeva, ko si v gužvi s časom ali pa ti otrok zadaj spi...
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
Re: Petrol polnilnice
Sporočam, da sem danes dobil tudi Petrolov plačilno kartico. Na njo sem čakal dober teden in pol. Dva dni pred tem sem dobil pin kartice, ki pride zaradi varnosti ločeno.
Re: Petrol polnilnice
A tud to že imajo Upam, da kot v macu sam pobereš, al se moraš parkirat in na blagajni čakat?hribovc0601 napisal/-a:Pa naročanje hrane, da je pripravljena ob prihodu na bencinski servis-top zadeva, ko si v gužvi s časom ali pa ti otrok zadaj spi...
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 66
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
-
353
Re: Petrol polnilnice
Ne vem če je že kdo napisal, danes sem prvič uporabil petrolovo 22kw nasporti urgence. So pa 4 parkina mesta/2 chargerja each
-
- EV specialist
- Prispevkov: 570
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Kia Soul EV
-
495711
Re: Petrol polnilnice
Notr moraš ampak sam do tistega ki hrano pripravlja. Meni je za nekajkrat letno super uporabno.FV-EV napisal/-a:A tud to že imajo Upam, da kot v macu sam pobereš, al se moraš parkirat in na blagajni čakat?hribovc0601 napisal/-a:Pa naročanje hrane, da je pripravljena ob prihodu na bencinski servis-top zadeva, ko si v gužvi s časom ali pa ti otrok zadaj spi...
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
- bostjan
- EVSVET donator
- Prispevkov: 46
- Kraj: Podsmreka (1356)
- Avto: Leaf 2017 30kWh, 08/2021 še 20kWh neto, SOH - 68%
-
10525
Re: Petrol polnilnice
Vprašanje za Petrol.
Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!
Kako to?
Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.
Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!
Kako to?
Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.
Re: Petrol polnilnice
Če sklepam po profilu si polnil Leafa, ki se na 50 kW DCju polni max do 46 kW. Pri Bjornu in ostalih nisem videl, da bi Leaf prilezel čez 44 kW na katerikoli 50 kW DC polnilnici (mogoče se tudi motim). Na Ioniqu sem opazil, da na teh starejših polni kak kW počasneje (preko Torqa) kot na Deltah ampak ne pa s 45 kW ali celo manj. Razen seveda ko sem nad 77% batt ...bostjan napisal/-a:Vprašanje za Petrol.
Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!
Kako to?
Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.
Re: Petrol polnilnice
Par dni nazaj sem s kolegi imel mali party na DC petrol Koper. Vzel je testnega Leafa na preizkus in smo šli testirat DC polnjenje, ker AC pri Leafu je kar je....
No, pustimo težave z aktivacijo polnilnice, za kar so poskrbeli operaterji na Petrolu po telefonskem klicu, pohvalne za odzivnost.
Presenetilo me je, da je Leaf pri 40% baterije pričel polnit z "le" 42kW in hitro vztrajno padala je nato po 7kW prenesene energije in cca 60% baterije bila hitrost "le" 36kW.
Pri i3 mi vedno na DC od cca 75% polni z 48-49kW.
Bili smo tudi s Teslo S a nam je nagajal Chademo adapter in nismo mogli testirat.
Če bere somišljenik s Soulom, kateri je pral avto in se mu nismo mogli prijateljsko posvetit zaradi globoke zamišljenosti, se mu opravičujem in vabim ob naslednji priliki na
No, pustimo težave z aktivacijo polnilnice, za kar so poskrbeli operaterji na Petrolu po telefonskem klicu, pohvalne za odzivnost.
Presenetilo me je, da je Leaf pri 40% baterije pričel polnit z "le" 42kW in hitro vztrajno padala je nato po 7kW prenesene energije in cca 60% baterije bila hitrost "le" 36kW.
Pri i3 mi vedno na DC od cca 75% polni z 48-49kW.
Bili smo tudi s Teslo S a nam je nagajal Chademo adapter in nismo mogli testirat.
Če bere somišljenik s Soulom, kateri je pral avto in se mu nismo mogli prijateljsko posvetit zaradi globoke zamišljenosti, se mu opravičujem in vabim ob naslednji priliki na
Re: Petrol polnilnice
Spoštovani,bostjan napisal/-a:Vprašanje za Petrol.
Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!
Kako to?
Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.
Spoštovani,
nazivna moč DC priključka (CHAdeMO ali CCS) na SODO (EFACEC) polnilnicah je največ 50kW. Na vseh omenjenih lokacij je zakupljena maksimalna ali celo višja moč, kot je potrebna za priključek oziroma celotno polnilnico. Polnilnica tako lahko iz omrežja črpa vso potrebno energijo brez omejitev. Poleg tega Petrol tudi ni dodal nobenih dodatnih omejitev moči polnjenja na sami polnilnici oziroma priključkih. Trenutno polnilni tok oziroma moč, s katero se dejansko polni električno vozilo (EV) pa določa EV sam in je v največji meri odvisna od temperature baterije, napolnjenosti baterije, starosti baterije, števila že izvedenih polnjen itd.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Team eMobilnost
Petrol d.d., Ljubljana
Re: Petrol polnilnice
Lahko pripnes podatke o temperaturi tvoje baterije za vsa omenjena polnjenja ? Zadnje case so precej pod niclo tudi. Baterija pa se tudi po recimo 200km voznje ne segreje dovolj (pri leafu je to blizu 25°C - popravite me lastniki?), ce se ne vozi agresivno.bostjan napisal/-a:Vprašanje za Petrol.
Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!
Kako to?
Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.
Re: Petrol polnilnice
@Boštjan
Predlagam, da narediš izlet na Gorenjsko in mimogrede opraviš test ter zaporedno (na isti vožnji) polniš nekje v LJ (Barje, Tržaška ali Celovška), na Voklem Sever in v Radovljici Sever.
Iz katerekoli Podsmreke že boš prišel (ena pri Dobrovi, druga pri Laščah, tretja pri Višnji Gori), bo baterija že vsaj minimalno ogreta.
Zabeleži vse potrebne parametre (napolnjenost baterije, temperatura baterije,...).
Sama starost baterije in število (hitrih?) polnjenj ne bi smelo igrati pomembnejše vloge.
Najbolje, da narediš še video ali vsaj fotografije dinamike polnjenja - to zadeve naredi bistveno bolj verodostojne.
Test lahko ponoviš še nazaj proti domu - Radovljica Jug, Voklo Jug in LJ.
Če bi se izkazalo, da je ob približno enakih pogojih razlika vsakič res 10% (med 108A max. in 120A max.), bi dobile trditve "nezadovljnega uporabnika Boštjana" povsem drugo težo!
Predlagam, da narediš izlet na Gorenjsko in mimogrede opraviš test ter zaporedno (na isti vožnji) polniš nekje v LJ (Barje, Tržaška ali Celovška), na Voklem Sever in v Radovljici Sever.
Iz katerekoli Podsmreke že boš prišel (ena pri Dobrovi, druga pri Laščah, tretja pri Višnji Gori), bo baterija že vsaj minimalno ogreta.
Zabeleži vse potrebne parametre (napolnjenost baterije, temperatura baterije,...).
Sama starost baterije in število (hitrih?) polnjenj ne bi smelo igrati pomembnejše vloge.
Najbolje, da narediš še video ali vsaj fotografije dinamike polnjenja - to zadeve naredi bistveno bolj verodostojne.
Test lahko ponoviš še nazaj proti domu - Radovljica Jug, Voklo Jug in LJ.
Če bi se izkazalo, da je ob približno enakih pogojih razlika vsakič res 10% (med 108A max. in 120A max.), bi dobile trditve "nezadovljnega uporabnika Boštjana" povsem drugo težo!
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Petrol polnilnice
Menim, da je uporabnik @bostjan naredil že kar zanimivo analizo. Če bi bila težava v ogretosti baterije in in SOC-u bi verjetno njegovi podatki nekoliko nihali glede na polnilni tok. Če je (predvidevam, da ponovljivo!) vedno dobil tok okrog 108 A, na Voklem pa 120 A, potem je res nekaj čudnega. Boštjanu predlagam, da še enkrat preveri polnilne tokove.Petrol napisal/-a:Spoštovani,bostjan napisal/-a:Vprašanje za Petrol.
Ker ne pijem kave, med polnjenjem svojega EV-ja na hitrih polnilnicah (CHAdeMO DC 50 kW) vedno kontroliram proces polnjenja.
Letos je na polnilnicah,
BS RADOVLJICA JUG
BS TEPANJE ZAHOD
BS AC BARJE - SEVER
BS AC LUKOVICA SEVER
BS RADOVLJICA SEVER
tok polnjenja samo 108A (vrednost bi morala biti 120A)
Zakaj navajam tok polnjenja, ker je edino tok med polnjenjem z rahlim nihanjem konstanten, trenutna moč pa je odvisna od trenutne napetosti akumulatorja...
Torej v mojem primeru je moč za cca 5kW manjša.
Navedene polnilnice delujejo z 10% manjšo močjo in ker obračunavate polnjenje na minuto sem tako na izgubi celo dvakrat, na času in denarju!
Ni je kave, ki bi mi tako dvignila krvni tlak kot gornje spoznanje...
Ohoho... niso pa vse polnilnice (nastavlljene na manj)
BS VOKLO ZAHOD
deluje tako kot se spodobi 120A!
Kako to?
Vaš nezadovolni uporabnik, Boštjan.
Spoštovani,
nazivna moč DC priključka (CHAdeMO ali CCS) na SODO (EFACEC) polnilnicah je največ 50kW. Na vseh omenjenih lokacij je zakupljena maksimalna ali celo višja moč, kot je potrebna za priključek oziroma celotno polnilnico. Polnilnica tako lahko iz omrežja črpa vso potrebno energijo brez omejitev. Poleg tega Petrol tudi ni dodal nobenih dodatnih omejitev moči polnjenja na sami polnilnici oziroma priključkih. Trenutno polnilni tok oziroma moč, s katero se dejansko polni električno vozilo (EV) pa določa EV sam in je v največji meri odvisna od temperature baterije, napolnjenosti baterije, starosti baterije, števila že izvedenih polnjen itd.
V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.
Team eMobilnost
Petrol d.d., Ljubljana
Glede moči polnjenja pa sem že videl 47 kW polnilne moči pri mojem Leafu.
Sem pa nekaj drugega zasledil pri mojem Leafu. Na zadnje, ko sem polnil na Petrolovi DC (Starine pri Novem mestu) sem z začudenjem opazil, da se je pri 40% SOC-a moč od začetnih 32 kW (približno, nisem si čisto zapomnil) začela zmanjševati in nekje pri 50 % SOC-a dosegla 27 ali 28 kW. Temperatura baterije je bila okrog ali malce nad 20 oC. Nikoli še nisem zasledil, da bi se pri Leafu, v normalnem območju SOC-a, moč polnjenja zmanjševala. Pra tako nikoli nisem zasledil tako nizke moči polnjenja ob navedenih (idealnih) pogojih. To sicer bolj diši na težave pri Leafu, kot pri Petrolu.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek