Cenejši polnilec

Mennekes, Type2, CHaDeMo, EVplug, SAECombo
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a robertto »

Ce ti avto podpira samo 1 fazno polnenje potem ni pri polnenju nobene razlike, kabel je pa 3 fazni drazji.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5305
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6162
4032

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

rokrajnc napisal/-a:Zanima me kaksna je razlika v polnenju ce kupis polnilec z enofaznim vtikacem ali trofaznim?
Načeloma trikrat hitreje, če imaš tri faze namesto ene Najprej moraš ugotoviti kaj ti tvoj avto sploh omogoča: enofazno ali dvofazno ali trofazno polnjenje?
rokrajnc
Prispevkov: 6
Kraj: Maribor

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a rokrajnc »

FV-EV napisal/-a:
rokrajnc napisal/-a:Zanima me kaksna je razlika v polnenju ce kupis polnilec z enofaznim vtikacem ali trofaznim?
Načeloma trikrat hitreje, če imaš tri faze namesto ene Najprej moraš ugotoviti kaj ti tvoj avto sploh omogoča: enofazno ali dvofazno ali trofazno polnjenje?

Avta se nimam doma. Kupil sem e golfa. Dvofazno polnjenje? Hitrost polnjenja je odvisna od toka torej od amperov, ne pa od napetosti. Tako da ne vem ce ravno to ravno drzi kar si napisal. Hvala vseeno.
lovroh
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 422
Avto: eGolf
456
26

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a lovroh »

eGolf ima dvofazni polnilec, tako da lahko polni z max 2x 230V *16A = 7,4kW. S kablom, ki je le enofazni boš lahko polnil z max 3,7kW, s trifaznim kablom (dvofazni ne obstajajo) pa z max 7,4kW.
SimonZed
rokrajnc
Prispevkov: 6
Kraj: Maribor

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a rokrajnc »

Zdaj pa ze bolj razmumem in kateri polnilec vi priporocate?
Mifar
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 53
Kraj: Jesenice
Avto: Fiat fremont, C zero
73
5

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a Mifar »

Nimaš kaj kupovati. Kot mi je znano pri vw koncernu dobiš vse potrbne kable ob nakupu avtomobila.
rokrajnc
Prispevkov: 6
Kraj: Maribor

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a rokrajnc »

Zraven dobis enofazni 10A polnilec, cas polnenja 0-100% je cca 17 ur. Na prosheju kjer sem kupil avto so mi svetovali da ce zelim skrajsati cas polnenja naj kupim 16A polilec, kateri bi naj polnenje 0-100% z 17ur skrajsal na 12 ur. Zato se zanimam za nakup.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2560
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1407
1021

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a alfy »

rokrajnc napisal/-a:Zraven dobis enofazni 10A polnilec, cas polnenja 0-100% je cca 17 ur. Na prosheju kjer sem kupil avto so mi svetovali da ce zelim skrajsati cas polnenja naj kupim 16A polilec, kateri bi naj polnenje 0-100% z 17ur skrajsal na 12 ur. Zato se zanimam za nakup.
10A polnilec in kabel za polnilnico dobiš.
Verjemi, da ne boš skoraj nikoli polnil iz 0%.
16A polnilec ti bo domačo vtičnico hitro uničil.
Če ti tisti 10A ne bo dovolj, si raje omisli kako domačo 3f polnilno postajo.
Argo, giotto
rokrajnc
Prispevkov: 6
Kraj: Maribor

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a rokrajnc »

Hvala za nasvet. Po raznih forumih sem zasledil, da si jih je dosti dokuplo 16A polnilec, ker je dosti ceneje kot pa domaca polnilna postaja. Vsekakor pa bom nekaj mesecev polnil z 10A polnilcem, potem pa bom videl ce bo potreba po mocnejsem.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a Argo »

rokrajnc napisal/-a:Hvala za nasvet. Po raznih forumih sem zasledil, da si jih je dosti dokuplo 16A polnilec, ker je dosti ceneje kot pa domaca polnilna postaja. Vsekakor pa bom nekaj mesecev polnil z 10A polnilcem, potem pa bom videl ce bo potreba po mocnejsem.
Se ne splača “šparat”
alfy
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Mislim da se pri 16A in več govori o domači polnilni postaji (wallbox) in ne o prenosni polnilni postaji.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2560
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex in Tesla🤦
1407
1021

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a alfy »

mitjap napisal/-a:Mislim da se pri 16A in več govori o domači polnilni postaji (wallbox) in ne o prenosni polnilni postaji.
Možno, sicer obstaja tudi 16A prenosna.

Z novim e-VW naj bi dobil bon za 500€ popusta za njihove polnilne postaje MOON, sicer v osnovi precenjenje a vseeno.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a CRF »

rokrajnc napisal/-a:Hvala za nasvet. Po raznih forumih sem zasledil, da si jih je dosti dokuplo 16A polnilec, ker je dosti ceneje kot pa domaca polnilna postaja. Vsekakor pa bom nekaj mesecev polnil z 10A polnilcem, potem pa bom videl ce bo potreba po mocnejsem.
Med prenosno in domačo polnilnico ni nobene razlike, razen da ima ena vtikač, druga pa je fiksno zvezana v dozi (boljša dolgoročna rešitev). Tudi cena je praktično enaka, tako da se odloči za tisto kar ti bolj ustreza.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2307
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1691
2216

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a crunchy »

alfy napisal/-a:Možno, sicer obstaja tudi 16A prenosna.
Jaz svojo (Metron) uporabljam samo pri starših, ko sem na obisku, drugače "sameva" v prtljažniku. Vedno nastavim na 13 A in sta tako vtičnica, kot tudi vtikač, mlačno-hladna.
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Jaz sem tudi kupil Metronovo prenosno 3 fazno in je zakon.
Mi je šlo počasi na k... tisto čakanje na polnilnici tudi DC je prepočasna.
Vedno filam na 16A in je zakon.
V dveh urah urah od 20 na 80%.
Tako da javne polnilnice DC uporabljam samo na daljših poteh.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a Argo »

aru12 napisal/-a:Jaz sem tudi kupil Metronovo prenosno 3 fazno in je zakon.
Mi je šlo počasi na k... tisto čakanje na polnilnici tudi DC je prepočasna.
Vedno filam na 16A in je zakon.
V dveh urah urah od 20 na 80%.
Tako da javne polnilnice DC uporabljam samo na daljših poteh.
Pol maš pa res malo baterijo
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a Goran »

Ja itak, veliko mata samo tesla in KONA
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Argo
Vidim da nimaš pojma o velikosth baterij.
Imam 120Ah baterijo.
Neto je 37.9 kw.
V devetih mesecih sem naredil 36.000 km.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a Argo »

aru12 napisal/-a:Argo
Vidim da nimaš pojma o velikosth baterij.
Imam 120Ah baterijo.
Neto je 37.9 kw.
V devetih mesecih sem naredil 36.000 km.
In s 16A jo iz 20-80% nafilaš v 2h? Če imaš 3F polnilec potem ja. Dobro je napisat da polniš 3x16A. To da ima nekdo 3F polnilnico še ne pomeni da polni 3F. Nisem vedel ker avto imaš. Ni pa to neka velika kapaciteta baterije, z mojega vidika
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Cenejši polnilec

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Razlika je v tem, če je vtikač enofazni šuko, naj bi bilo dovoljeno polnjenje do 16 A.
V kolikor je vtikač trofazni, je lahko polnjenje do 32 A na ustreznih vtičnicah. Če avto podpira enofazno polnjenje, trofazna polnilnica ne bo nič hitreje napolnila avto.
Odgovori

Vrni se na “Kabli in priključki”