Če lokacijo, opremo, vzdrževanje krije država, potem seveda plačaš le kWh in kW.In ne vem, zakaj bi ti stroški na polnilnicah za EV bile še toliko večji.
Če pa moraš lokacijo kupt/najet, opremo kupt / najet, vzdrževanje kupt / najet potem je pa treba poleg kWh in kW pokrit še vse to. Pa še plače zaposlenih pri operaterju in še za profit tistemu, ki je posodu začetni denar.
Se pravi v "natankani" kWh plačaš za samo kWh ter kW prilokopa ter prispeva še za lokacijo, opremo in vzdrževanje in plače zaposlenih pri operaterju in profit.
To samo po sebi ne more preživet. Niti z bencinsko ceno.
Ker pumpe že danes z bencinom delajo minus, plus pride od dodatne ponudbe na servisih i.e. trgovina.
Enako je s polnilnicami - nujno nucajo dodatno dejavnost, ki izkoristi dejstvo da si ti tam pol ure in ti prodajo še XY stvari zraven.
Al pa da vse skupaj pre(d)plačaš že z nakupom avta.