Leaf pri 190kkm
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448658
Leaf pri 190kkm
SOH baterije Leaf-a letnik 2015, prevoženih 190.000 km
polnjenega večinoma na FDC
polnjenega večinoma na FDC
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448658
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Leaf pri 190kkm
Če je že govora o degradaciji, pa še Leaf 2018. Približno 9% na slabih 40000 km:
Odlično gre degradaciji. Na žalost "veliko bolje" od vseh predvidevanj. Avto vožen izjemno nežno, samo dvakrat dosegel temperaturo baterije 42 oC, in še to na hitrih polnilnicah (nikoli ni dosegel rdeče barve). Polnjen praktično samo na počasnih polnilnicah, redko kdaj napolnjen nad 90% in še to samo tik pred potjo, samo dvakrat šel pod 10% napolnjenosti, normalni cikel polnjenja nekje med 40% in 70%. Seveda, edina uteha je to, da upam, da je dejanska degradacija manjša.
Odlično gre degradaciji. Na žalost "veliko bolje" od vseh predvidevanj. Avto vožen izjemno nežno, samo dvakrat dosegel temperaturo baterije 42 oC, in še to na hitrih polnilnicah (nikoli ni dosegel rdeče barve). Polnjen praktično samo na počasnih polnilnicah, redko kdaj napolnjen nad 90% in še to samo tik pred potjo, samo dvakrat šel pod 10% napolnjenosti, normalni cikel polnjenja nekje med 40% in 70%. Seveda, edina uteha je to, da upam, da je dejanska degradacija manjša.
-
- EVSVET donator
- Prispevkov: 454
- Avto: Leaf Z.E. 40kWh, Tesla MY LR
-
448658
Re: Leaf pri 190kkm
Namenoma sem izbral posnetka SOH enakega letnika (2015), vendar z različnimi QC in L1/L2.
Skupno jima je enaka starost.
Skupno jima je enaka starost.
Re: Leaf pri 190kkm
Zaključek torej, da starost bolj vpliva na staranje kot hitro polnjenje? Enako kaže tudi crunchyjeva zgodovina.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Leaf pri 190kkm
Koliko košta menjava baterije na Portugalskem.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Leaf pri 190kkm
jaz sem imel SOH 95,59% pri 36Kkm in točno ob prvi svečki. Polnjen pa je bil najrazličneše, baterija največ na 45 stopinjah. Napolnjen na 80% ali več zvečer, potem pa ''čakal'' preko noči. Naponil sem ga na 100% vsaj vsake 14 dni.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Leaf pri 190kkm
Torej približno tako kot pri meni. Le kaj je razlika? V kilometrih in načinu polnjenja ne prav velika. Moj je garažiran. Tako je čez noč oziroma nekoliko več kot polovico časa na "primernih temperaturah" pozimi in poleti. Poleti je v službi v senci. Morda to, da živim na hribu in mora par zadnjih km poganjati z večjo močjo, okrog 30 kW, zjutraj pa pridobiva tam nekje okrog 20 kW? Drugače imam povprečje porabe okrog 14 kWh/100 km (morda celo manj?).En ev napisal/-a:jaz sem imel SOH 95,59% pri 36Kkm in točno ob prvi svečki. Polnjen pa je bil najrazličneše, baterija največ na 45 stopinjah. Napolnjen na 80% ali več zvečer, potem pa ''čakal'' preko noči. Naponil sem ga na 100% vsaj vsake 14 dni.
Re: Leaf pri 190kkm
Vprašanje za lastnike LEAF-ov.
Ali opažate zaradi te degradacije nižji doseg ali je ta degradacija še vedno "skrita v bufferju" in realno ne opazite degradacije?
Ali opažate zaradi te degradacije nižji doseg ali je ta degradacija še vedno "skrita v bufferju" in realno ne opazite degradacije?
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Leaf pri 190kkm
Jaz imam 55 k km, pa ne opazim razlike. Sicer kako bi jo, saj nimam pregleda baterije. V Moravcih mi je Marjan pogledal in je bila cca 92 % od takrat je že minilo pol leta.
Približna ocena, včeraj dopolnil 55 % in je bilo na števcu 20 kWh, tako da približno drži.
Približna ocena, včeraj dopolnil 55 % in je bilo na števcu 20 kWh, tako da približno drži.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Leaf pri 190kkm
Za 23k€ bi sa pa izplačalo SP odpret, kupim za 24 kWh 18650 celic jih zlepim v module in vstavim v original ohišje v leafu.Vodokotlic napisal/-a:Koliko košta menjava baterije na Portugalskem.
celice za 24 kWh bi stale 5 k € ostalo je pa moje delo
Mogoče bi mi vgradil še kakšen kWh več
Kdo je rekel da pri EV-ju servis nebo imel kaj delati le malce se bo treba specializirati.
Re: Leaf pri 190kkm
Pirpy, za dodatnega jurčka pa še hlajenje narediš
Da pokažemo Japoncem, kako se to dela
Da pokažemo Japoncem, kako se to dela
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Leaf pri 190kkm
Mi je pa čudna ta cena, ker jih 1kWh košta 100USD.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek