Poraba pri višjih hitrostih

Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a CRF »

Včeraj sem slučajno imel takšne poti in sem spotoma odčital še porabo na gorenjski avtocesti. V obe smeri.

Pri povprečni hitrosti 130km/h, poraba: 19.9kWh/100km = 0 hours, 23 minutes, 5 seconds

Pri povprečni hitrosti 110km/h, poraba: 15,7kWh/100km = 0 hours, 27 minutes, 16 seconds
SimonZed, matija, dymo, DGJ, prijazen, crunchy, kt57, Vodokotlic
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

(Pričakovano) Res velika razlika v porabi, časovno pa najbrž zanemarljiva, glede na to, da najbrz ni šlo za dirko.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ja, 4 minute razlike...
SimonZed, DGJ
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

27 % večja poraba. Časovno pa koliko manj? 5 %? Potem pa vsak sam izbere, kaj mu je bolj pomembno.
Jaz raje manjkrat baterijo napolnim (več prevozim z eno polnitvijo), da bo dlje zdržala.
DGJ
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4001

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Tvoja baterija bo zdržala dlje kot pleh, tako da to zame ni ravno razlog počasnejše vožnje.
Prav tako tudi čas v 95% ne igra vloge.
Poraba energije pri EV je tako majhna, da tudi to ni omembe vredno.

Skratka, smo vedno bližje odločitvi posameznika, da vozi kot se počuti. Edini faktor je lahko še varnost, ki pa človeku ne pride do živega, dokler se mu kaj ne zgodi.
Sebastijan
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Zdržala bo morda dlje kot pleh (če bo šlo vse po sreči), toda dejstvo je, da se z vsakim polnilnim ciklom njena kapaciteta zmanjša. Število polnitev namreč ni neomejeno. Do 70 % prvotne kapacitete bi rad prišel čim kasneje. Da tudi pri korejskih baterijah veljajo fizikalni zakoni se najbrž strinjamo. Če bi mi bilo vseeno za kapaciteto, potem bi vsel Ioniqa, s pol manjšo.
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1138
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
1046
1422

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a MIRANRR »

Naj mi nekdo "svetuje" kaj je bolje za daljšo dobo baterije.
Običajno polnim 20-80 %, vendar to ni vsak dan enako. Kaj narediti v takšnem primeru, če izpraznim iz 80 na 50 %. Ali naj dam polniti, ali počakam, da še drug dan izpraznim naslednjih 30 %. V kolikor je naslednji dan "predvidljiv" to naredim. A kaj ko bi naslednji dan daleč, bi imel težave, če bi imel samo 50% in daljšo pot pred sabo.
Kako se "računajo" cikli, oziroma, kako se baterija odziva na takšna polnitve.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
4001

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Jaz sem vzel 64kWh zato ker rabim takšen doseg, če ne bi vzel gotovo manjšo baterijo, ker je bolj ekonomsko smiselno in bi si v tujini tistih trikrat letno pač privoščil kakšen grižljaj več na poti ob pogostejših polnjenjih

Sem bolj pristaš tega, da mora tehnika služit nam za lažje življenje, kot pa da se mi preveč ukvarjamo z njo in nas ta sili k stalnemu razmišljanju in glancanju npr. avta. Zato se samo vozim in ne razmišljam preveč koliko bo zdržala, to sem razmišljal ob nakupu, ko sem kalkuliral kaj se splača kupit. Seveda pa to ne pomeni, da raje polnim počasi doma in ne do 100%, pač pa do 80-90% po potrebi

Medtem ko mi je čas na poti bolj pomemben in zato večinoma vozim po omejitvah, vsaj službeno. Če pa se peljem na izlet pa tudi sam uživam v počasni vožnji in opazovanju okolice, ter naredim kaj za boljše okolje in sploh če pri tem še kaj privarčujem, kot praviš ti
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a CRF »

Zelo preprosto. Čim manjši cikel pri 40 do 50% SOC... Tako bo izguba kapacitete najmanjša, seveda pa bo avto več ali manj neuporaben. Tako da ga polni po potrebi, ne puščaj pri 0 in 100% dlje časa pa bo vse OK.
MIRANRR napisal/-a:Naj mi nekdo "svetuje" kaj je bolje za daljšo dobo baterije.
Običajno polnim 20-80 %, vendar to ni vsak dan enako. Kaj narediti v takšnem primeru, če izpraznim iz 80 na 50 %. Ali naj dam polniti, ali počakam, da še drug dan izpraznim naslednjih 30 %. V kolikor je naslednji dan "predvidljiv" to naredim. A kaj ko bi naslednji dan daleč, bi imel težave, če bi imel samo 50% in daljšo pot pred sabo.
Kako se "računajo" cikli, oziroma, kako se baterija odziva na takšna polnitve.
DGJ, MIRANRR
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
293
684

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a kavka »

CRF napisal/-a:Ja, 4 minute razlike...
Koliko je bil torej skupni čas?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5969

Re: Poraba pri višjih hitrostih

Odgovor Napisal/-a CRF »

Sem dodal časa zgoraj. Skupni čas je seveda toliko krajši, kot je višja hitrost, torej 18%...
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”