Predstavitev in prve informacije
Re: Predstavitev in prve informacije
Zanima me, kakšen bo AR HUD v resnici (razen računalniške montaže v video predstavitvi ga še nisem videl).
Ima pa res že prva stopnja opreme praktično vse, druga pa sploh. Razen TČ (in Lane Assista), kot je omenil Crunchy, ki je vključena le v najvišjo stopnjo.
Ima pa res že prva stopnja opreme praktično vse, druga pa sploh. Razen TČ (in Lane Assista), kot je omenil Crunchy, ki je vključena le v najvišjo stopnjo.
Re: Predstavitev in prve informacije
Me zanima kaj je v prvi stopnji Ausweichunterstützung. Ker če ima ACC bi moral imeti vsaj še Lane Assist drugače ne gre brez rok in nog vozit...
Re: Predstavitev in prve informacije
V prvi stopnji je ACC (samo radarski tempomat, čeprav dobro, da ga sploh ima!).
V tretji stopnji pa je: Pilot Drive S (Spurwechsel-, Spurhalte-, Emergency- und Stauassistent). To naj bi bilo sledenje cesti in menjavanje pasov?
V tretji stopnji pa je: Pilot Drive S (Spurwechsel-, Spurhalte-, Emergency- und Stauassistent). To naj bi bilo sledenje cesti in menjavanje pasov?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Re: Predstavitev in prve informacije
Ausweichunterstützung pomeni, da se lažje izogneš oviri pred sabo. Spurwechsel - menjavanje pasov, Spurhalte - ohranjanje pasu. Emergency je jasno - Stauassistent - v primeru zastoja, verjetno proti naletu.
Re: Predstavitev in prve informacije
Jaz bi imel tole za 40.000:
Osnovni motor 110kW = 150Km
Osnovna baterija 45kWh neto
100kW DC, 11kW AC
in:
Sanja svinja kokoruz...
Osnovni motor 110kW = 150Km
Osnovna baterija 45kWh neto
100kW DC, 11kW AC
in:
Potem pa svizec zavije čokolado...► 18-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Winter Comfort
► Navigationssystem inkl. Media Control, DAB+ Radio
► App Connect
► Sprachbedienung
► Mode-2-Ladekabel für normale Steckdosen
► ACC
► Frontassist
► Ausweichunterstützung, Abbiegeassistent
► Verkehrszeichenerkennung
► Ledermultifunktionslenkrad, beheizbar
► Fußmatten
► Designumfänge 1ST Edition
► 19-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Exterieur Style Paket (Bicolor Farben)
► Abgedunkelte Seiten- und Heckscheiben
► Lighting Pack (IQ.Light LED Matrix Scheinwerfer, LED Rückleuchten,
erweiterte Ambiente-Beleuchtung, Lichtleiste Front)
► Welcome Pack (Keyless Advanced, Griffmuldenbeleuchtung)
► Design Sitz inkl. Komfort Paket
► Pilot Park S (Park Assist inkl. Rückfahrkamera)
► USB-C-Buchsen
► 20-Zoll-Leichtmetall-Felgen
► Panorama-Glasdach
► Infotainment inkl. Augmented-Reality-Head-Up-Display
► Komfort Sitz inkl. Komfort Paket
► Soundsystem
► Komforttelefonie inkl. LTE
► Pilot Drive S (Spurwechsel-, Spurhalte-, Emergency- und Stauassistent)
► Ebener Ladeboden
► Wärmepumpe
Sanja svinja kokoruz...
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Predstavitev in prve informacije
Mi je ok, samo notranjost me malo moti. Mi je preveč igračkast.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: ID.4
Odlično. Vrhunsko. VW sicer rad laže, ampak avte pa zna delat. samo da ne bo tak škart kot Tesla, pa bo ok, pa upam, da nima gum širine od samokolnice.
https://www.motor1.com/news/369662/vw-i ... frankfurt/
https://www.motor1.com/news/369662/vw-i ... frankfurt/
Re: Predstavitev in prve informacije
Glede na to, da je pri konkurenci isto (do konca naložena Kona je tudi že najbrž blizu 50k), kaj druga tudi ni za pričakovat....
Re: Predstavitev in prve informacije
Se strinjam Lovroh. Hecno pa je, ker so ljudje pričakovali basic model za 30k max. Cilj avtoindustrije ni prodaja vozil za bagatelo. Cilj je +50k EUR. Če pa si ga ne boš mogel privoščit pa bodo ponujali car sharing in konec koncev bo ostalo tudi kolo in javni prevoz. V to smer bo šlo vse.
Re: Predstavitev in prve informacije
Sej bo basic za 30k. Sam bo isto opremljen in zmogljiv kot basic Golf za 21.4k. Pa če se bodo po Tesli zgledovali, bo tisti basic za 30k možno naročiti glih mogoče 1 mesec, pa še to samo v Nemčiji. Pol bo po "basic +" za 35k...
Pa smo spet tam, kjer ni muh...
Pa smo spet tam, kjer ni muh...
Re: Predstavitev in prve informacije
pozabite na teh 30k. Zakaj bi bli cenejši od konkurence, če pa vsi vse prodajo?
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Predstavitev in prve informacije
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Predstavitev in prve informacije
Nasplošno se mi zdi, da so se vsi avti konkretno podražili in ljudje smo pripravljeni plačat več. Predvsem za EVje.Marko007 napisal/-a:pozabite na teh 30k. Zakaj bi bli cenejši od konkurence, če pa vsi vse prodajo?
Kje si videl, da bi včasih nekdo dal 30k+ € za Peugeot 208 ali Opel Corso. Za EV pa bodo, najbrš brez problema in do takrat cena ne bo šla dol
Re: Predstavitev in prve informacije
V zadnjih 10 letih za 10kquadslo napisal/-a:Nasplošno se mi zdi, da so se vsi avti konkretno podražili in ljudje smo pripravljeni plačat več. Predvsem za EVje.Marko007 napisal/-a:pozabite na teh 30k. Zakaj bi bli cenejši od konkurence, če pa vsi vse prodajo?
Kje si videl, da bi včasih nekdo dal 30k+ € za Peugeot 208 ali Opel Corso. Za EV pa bodo, najbrš brez problema in do takrat cena ne bo šla dol
Re: Predstavitev in prve informacije
Kje si videl, da bi včasih nekdo dal 30k+ € za Peugeot 208 ali Opel Corso. Za EV pa bodo, najbrš brez problema in do takrat cena ne bo šla dol [/quote]
Res je. Nikoli si nisem mislil, da bom kdaj vozil Hyundaia, da pa bom zanj plačal 44jurjev, se mi pa niti približno ni sanjalo...
Res je. Nikoli si nisem mislil, da bom kdaj vozil Hyundaia, da pa bom zanj plačal 44jurjev, se mi pa niti približno ni sanjalo...
Re: Predstavitev in prve informacije
Glej recimo e-UP. Bencin je ~11k€, električen pa ~26k€. Ne me hecat da je 19kWh baterija + polnilc + elektromotor 15k€. To je razlika če ne upoštevamo da en kup komponent odpade pri električni verziji.
Re: Predstavitev in prve informacije
Vsi majo višje cene zarad subvencij. Pa zato ker to ni tolk serijsko kot bencinski. Pač nategujejo nas zato ker nas lahko, nakonci itak vse prodajo.
Re: Predstavitev in prve informacije
Prenovljeni e-up bo imel baterijo 32 kWh in v Nemčiji nižja cena 22k €, nato še skoraj 5k subvencije in popustamitjap napisal/-a:Glej recimo e-UP. Bencin je ~11k€, električen pa ~26k€. Ne me hecat da je 19kWh baterija + polnilc + elektromotor 15k€. To je razlika če ne upoštevamo da en kup komponent odpade pri električni verziji.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021