Visoka poraba za ogrevanje

Odgovori
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a CRF »

Bjorn je to že večkrat omenil in tudi v zadnjem videu postavi Model 3 med najpožrešnejše električne avtomobile pri ogrevanju potniškega prostora.

[youtube]https://youtu.be/pkpZiabA0Sg[/youtube]

Je bilo že kje pojasnjeno zakaj je tako?

Glede na to da uporablja uporovne grelce je seveda takoj manj učinkovit, ampak S in X jih enako, pa sta boljša. Potem ostane samo še slaba izolacija?

PS. Kdor ne želi gledat Bjorna v postelji... pri 0 stopinjah je Model 3 z kuril 2kW.
FV-EV
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1889
Avto: V vsakem primeru EV
1779
1661

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a Matej »

Požeruh
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1547
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
951

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a BogyX »

So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...
warpedone, FV-EV
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> Je bilo že kje pojasnjeno zakaj je tako?

Prvi kandidat je sneženje in toplenje le tega na strehi.
Drugi kandidat je vzdrževanje cca 15 - 20 temperaturne razlike celo noč.

Ugasnjen avto ne porabi ničesar.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ne vem za kakšno tabelo s primerjavami, je pa njegov Model X pri -17 porabljal povprečno 1.5kW.

Ja, ugasnjeni Tesli Model 3 so po Bjornovih meritvah znižali porabo iz 200W na 120W... tam nekje.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ugasnjen M3 ne porabi nič, če ga pustiš na miru in je SOC baterije dovol nizek. Takrat se neha intervalno zbujat in izvajat selfchecke.

Dokler je baterije 'dost', se intervalno zbuja in čekira če je še vse kot mora bit al je mogoče potrebno zalaufat hlajenje baterije ker si stvar pustu stat na soncu sredi julija, ali je mogoče 12V baterija prenizko in jo bo treba dofilat, ... lahko ga tut ročno zbujaš preko app in gledaš kolk toplo je notr, hupaš, ipd. To vse seveda nekaj rabi.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Poanta je, da poraba ni zato, ker butasti ameri ne vejo kaj počnejo ampak je poraba posledica tega da ameri hudimano dobro vejo kaj je treba počet z LiIon baterijo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Pri 0 stopinj je bilo treba ogrevat tudi baterije - predvidavam, da kar nekaj porabi tudi za to? Je kakšen podatek, koliko kateri EV porabi pri 0 stopinjah za to?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8337
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3528

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Zvečer baterija ni bla mrzla, nato je konstantno laufalo gretje kabine kar je sproščalo tudi nekaj toplote v bateriji in upočasnjevalo njeno ohlajanje.
Al je to po teslinih merilih dost al ne, ne vem. Ergo ne vem, ali je ogreval tudi baterijo.
Ta mora v principu bit dost topla, da je možno polnjenje. Nizko moč praznjenja dobiš iz nje tudi če je zelo mrzla, le max moč je nižja.

Ves eksperiment je čist preveč obremenjen s čudnimi pogoji, da bi se dal ocenit kolk rezerve so pustili na mizi.
Sigurno pa tista steklena streha ni višek toplotne niti zvočne izolacije. V Model S je Byorn na stekleno streho montiral peno za mal izolacije. Isto bi znalo prav prit tudi v trojki.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2310
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1692
2217

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a crunchy »

BogyX napisal/-a:So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...
Mislim, da Leaf 2018 pri 0oC kuri tam nekje okrog 700 W, ko se poraba ustali. Bom moral počakati na hladnejše vreme, da bom spet preveril.
crunchy
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Lahko pa Bjorna nagovorimo, da si pozimi vzame pri ženi frej kak teden, pa vsak dan enega stestira pri 0 stopinj
CRF
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2310
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1692
2217

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a crunchy »

crunchy napisal/-a:
BogyX napisal/-a:So kakšni primerjalno podatki koliko drugi kurijo pri 0°C? 2kW me nekako ni presenetlo...
Mislim, da Leaf 2018 pri 0oC kuri tam nekje okrog 700 W, ko se poraba ustali. Bom moral počakati na hladnejše vreme, da bom spet preveril.
Aja, če sije sonce, pa manj - tam nekje 300 do 400 W, če me spomin ne vara.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Je kdo že pozimi Kono testiral?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Ja, na začetku nekaj minut 2 do 3 kW, če je res mraz. Ko se ogreje, pa okrog 1 kW ali še manj, če se prav spomnim.

Lahko pa še to pogledaš:
viewtopic.php?f=36&t=1583&start=160#p33842
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5974

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a CRF »

FV-EV napisal/-a:Je kdo že pozimi Kono testiral?
Ni tako lahko. Je treba res pustit avto vsaj kakšnih 10ur. Mogoče če bom to zimo kdaj imal preveč napolnjeno baterijo...
Se mi pa podatek pri ničli ne zdi toliko relavanten. Če bi že kampiral bi poleti pri 20 stopinjah...
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5306
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6164
4035

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

CRF napisal/-a:
FV-EV napisal/-a:Je kdo že pozimi Kono testiral?
Ni tako lahko. Je treba res pustit avto vsaj kakšnih 10ur. Mogoče če bom to zimo kdaj imal preveč napolnjeno baterijo...
Se mi pa podatek pri ničli ne zdi toliko relavanten. Če bi že kampiral bi poleti pri 20 stopinjah...
Jaz imam v mislih zimske razmere, če grem na turno smuko in bivakiram v kakšni zimski sobi me mal skrbi, kaj bo z avtom čez en ali dva dni. Ali pa če bi prespal v avtu, da zgodaj zjutraj štartam ali se vrnem utrujen oziroma zapade sneg in ne morem domov dokler ne splužijo
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 832
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: Visoka poraba za ogrevanje

Odgovor Napisal/-a N75 »

FV-EV napisal/-a:Lahko pa Bjorna nagovorimo, da si pozimi vzame pri ženi frej kak teden, pa vsak dan enega stestira pri 0 stopinj
https://www.youtube.com/watch?v=C694INTgmiY

No skupaj s ženo naj testirata, pa na normalne temperature naj greje, ne tko kot na gornjem posnetku, da zaradi mraza spita oblečena, pa posnetki bodo lepši.
BogyX
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Model 3”