Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Glej Tesla Superchargerje.Marko007 napisal/-a:Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Tudi sistem prijave, plačila.... vse tako kot Tesla, edina razlika je v tem, da so dostopne vsem znamkam vozil, najlažje po VIN številki.DGJ napisal/-a:Glej Tesla Superchargerje.Marko007 napisal/-a:Glede na vaše neprecenljive izkušnje prosim za predloge kako bi bilo optimalno urediti polnilna mesta, da bi z njimi imeli čimmanj problemov. zanima me predvsem v smislu dostopnosti, zasedenosti, udobja, ........
Re: Zaparkirana polnilna mesta
Tole sicer ne spada ravno sem ampak recimo, da je TESLA zaparkiral vsa DC polnilna mesta.
https://youtu.be/OeAL5m_bsVI?t=660
Mogoče pa SUPERCHARGERJI le niso dovolj.
https://youtu.be/OeAL5m_bsVI?t=660
Mogoče pa SUPERCHARGERJI le niso dovolj.
Re: Zaparkirana polnilna mesta
>> edina razlika je v tem, da so dostopne vsem znamkam vozil
Superchagerji so dostopni vsem znamkam vozil, kjer se je proizvajalec odločil, da svojim kupcem ponudi možnost polnjenja na njih.
Superchagerji so dostopni vsem znamkam vozil, kjer se je proizvajalec odločil, da svojim kupcem ponudi možnost polnjenja na njih.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Tudi teslini SC niso vedno optimalni. Včasih imajo čudno lokacijo, kar pomeni da je treba kar nekaj (deset) kilometrov iz poti, včasih pa imajo predobro lokacijo in so zaparkirani z ICE vozili.
Dober kompromis se mi zdi lokacija blizu tranzitnih cest, malenkost stran od najboljše lokacije za parkiranje. Seveda gruča polnilnic z jasno označenimi polnilonimi mesti. Brez aktivacij, identificira se lahko avto sam.
To seveda velja za hitre polnilnice, za počasne če čisto druga zgodba.
Dober kompromis se mi zdi lokacija blizu tranzitnih cest, malenkost stran od najboljše lokacije za parkiranje. Seveda gruča polnilnic z jasno označenimi polnilonimi mesti. Brez aktivacij, identificira se lahko avto sam.
To seveda velja za hitre polnilnice, za počasne če čisto druga zgodba.
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
>> in so zaparkirani z ICE vozili.
Bom povedal, ko bom prvič doživel, da bo vseh 6 / 8 / 10 / 12 mest zaparkiranih z ICE vozili.
Bom povedal, ko bom prvič doživel, da bo vseh 6 / 8 / 10 / 12 mest zaparkiranih z ICE vozili.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Ne dolgo nazaj sem videl v enem videu... mislim da je bilo zaparkiranih kakšnih 20. Sem pa že prej večkrat videl kakšno slikco... Od Kitasjke do UK...
[/center]
[/center]
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Če bi za EV polnilnice bila nova počivališča (recimo tam, kjer sedaj ni bencinskih črpalk ampak le počivališče), bi bilo teh težav z zaparkiranjem veliko manj. Je pa to stvar kulture in ne oznak ali premalo parkirnih mest. Eni se ustavijo, kjer jim je bližje navadni egoizem, spet drugi radi parkirajo v elitni družbi....
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
>> Ne dolgo nazaj sem videl v enem videu...
Sm napisal "doživel" i.e. prvoosebno v našem koncu sveta.
Tako kot imamo prvoosebne probleme z zaparkiranimi/nedelujočimi polnilnicami petrola in podobnih.
>> Je pa to stvar kulture in ne oznak ali premalo parkirnih mest
Predvsem tega zadnjega.
Če je potrebe več kot je razpoložljivega, bo vse zaparkirano.
Ampak to je ena skrajnost, na drugi skrajnosti je vse prazno.
Vmes je pa realnost, ki se dogaja iz dneva v dan. En parkirplac bo X pogosteje zaparkiran kot dva.
Dva bosta Ykrat pogosteje zaparkirana kot trije, ipd.
Kakšna cifra v nekem trenutku ponuja dost visoko zanesljivost "prostosti vsaj enega zame" se spreminja od časa do časa.
Ampak začne se s tem da namesto enega,dveh nardijo štiri.
Sm napisal "doživel" i.e. prvoosebno v našem koncu sveta.
Tako kot imamo prvoosebne probleme z zaparkiranimi/nedelujočimi polnilnicami petrola in podobnih.
>> Je pa to stvar kulture in ne oznak ali premalo parkirnih mest
Predvsem tega zadnjega.
Če je potrebe več kot je razpoložljivega, bo vse zaparkirano.
Ampak to je ena skrajnost, na drugi skrajnosti je vse prazno.
Vmes je pa realnost, ki se dogaja iz dneva v dan. En parkirplac bo X pogosteje zaparkiran kot dva.
Dva bosta Ykrat pogosteje zaparkirana kot trije, ipd.
Kakšna cifra v nekem trenutku ponuja dost visoko zanesljivost "prostosti vsaj enega zame" se spreminja od časa do časa.
Ampak začne se s tem da namesto enega,dveh nardijo štiri.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Se strinjam. Vsi trije slovenski SC niso na problematičnih lokacijah.
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Če povzamem bi bilo najbolj koristno urediti polnilna mesta fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV.
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
V prvi fazi da. Vendar ne vem zakaj kasneje, ko bo trg stabiliziran in sprejel EV enakovredno v promet, ureditev nebi mogla biti podobna kot pri bencinu?Marko007 napisal/-a:Če povzamem bi bilo najbolj koristno urediti polnilna mesta fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV.
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
>> fizično ločena od ostalih površin s kontrolo dostopa zgolj za EV
Hudič je v izvedbi. Kdo oz. kako točno se to kontrolira?
Tipična birokratska rešitev je, da si morš nabavit izkaznico oz. kartico.
En velik korak naprej bo, ko bo standard vsaj 2 polnilni mesti na lokacijo, tudi če vse ostalo ostane isto.
Hudič je v izvedbi. Kdo oz. kako točno se to kontrolira?
Tipična birokratska rešitev je, da si morš nabavit izkaznico oz. kartico.
En velik korak naprej bo, ko bo standard vsaj 2 polnilni mesti na lokacijo, tudi če vse ostalo ostane isto.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Se strinjam, da bi več polnilnih mest skupaj (tudi, če to zmanjša moč polnjenja) pomenilo velik napredek (pazi, to da ima ista polnilnica ročko chademo in CCS ne pomeni dva polnilna mesta). Nato pa širša mreža predvsem hitrih polnilnic 100kW.
Sem pa proti nekim novim karticam ali appom.
Sicer pa imaš fotke/video iz Skandinavije (že pri Bjornu lahko vidiš) ali Kitajske, kako se to naredi. Ko gradijo novo parkirišče ob avtocesti za 100 parkirnih mest, med dva običajna parkirna mesta postavijo polnilnico in teh je 50 skupaj, na Kitajskem sem videl že par 100 skupaj. Moč bi verjetno ob priklopu vseh močno padla, vendar vsi itak nikoli ne polnijo hkrati, lahko pa se pretok prometa odvija brez ozkih grl.
Sem pa proti nekim novim karticam ali appom.
Sicer pa imaš fotke/video iz Skandinavije (že pri Bjornu lahko vidiš) ali Kitajske, kako se to naredi. Ko gradijo novo parkirišče ob avtocesti za 100 parkirnih mest, med dva običajna parkirna mesta postavijo polnilnico in teh je 50 skupaj, na Kitajskem sem videl že par 100 skupaj. Moč bi verjetno ob priklopu vseh močno padla, vendar vsi itak nikoli ne polnijo hkrati, lahko pa se pretok prometa odvija brez ozkih grl.
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Tudi če moč polnjenja močno pade je to še vedno neskončnokrat več kot "polnjenje z 0 kW" i.e. zasedeno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Veliko bi bilo že če bil bi ločen prostor z jasnimi oznakami. Ni treba rampe.
Re: Dobra ureditev polnilnih mest in polnjenja
Same komplikacije. Bistvo je v razliki med polnilnico na Petrolu Domžale in polnilnico pri Lidlu. Ali pa med pp Lidl in PP Mercator. Ljudje smo leni. Hočemo se pripeljati do vrat. In če je PP pri vratih ...... Lidl v LJ ni nikoli zaparkiran.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek