Aplikacija Nissan EV - Lokacija
Aplikacija Nissan EV - Lokacija
Že nekaj časa v aplikaciji Nissan EV ne morem pogledati lokacije avtomobila. Tam kjer je bila prej ikona za prikaz lokacije (desno spodaj) je sedaj ikona za Route Plan. Tudi v aplikaciji My Leaf izbor Locate my vehicle ne vrne nič. Ali kdo kaj ve o tem?
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2320
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16932221
Re: Aplikacija Nissan EV
Mislim, da so to pred parimi meseci ukinili zaradi varstva podatkov. Bolno!kt57 napisal/-a:Že nekaj časa v aplikaciji Nissan EV ne morem pogledati lokacije avtomobila. Tam kjer je bila prej ikona za prikaz lokacije (desno spodaj) je sedaj ikona za Route Plan. Tudi v aplikaciji My Leaf izbor Locate my vehicle ne vrne nič. Ali kdo kaj ve o tem?
Re: Aplikacija Nissan EV
Ja res je. Sem našel tole na norveškem forumu (Google prevod)
Obveščamo vas o spremembi aplikacije NissanConnect EV.
Zaradi nenehnega razvoja tehnologije in predpisov, ki urejajo naše storitve, ne moremo nadaljevati s trenutno ponujeno funkcijo »Najdi moj avto«. Glede na pogoje NissanConnect EV bomo v 30 dneh od tega obvestila prekinili »Najdi moj avto«.
Vendar bodite prepričani, da z izboljšanjem Nissanovih aplikacij vedno iščemo nove načine, kako strankam zagotoviti prednosti.
Če se želite podrobneje pogovoriti z nami o tej spremembi, se obrnite na našo službo za pomoč strankam, ki vam bo z veseljem pomagala.
Nissanove storitve za stranke: Telefonska številka: 0330 123 1231 Spletna stran: https://www.nissan.co.uk/customer-servi ... ct-us.html
Obveščamo vas o spremembi aplikacije NissanConnect EV.
Zaradi nenehnega razvoja tehnologije in predpisov, ki urejajo naše storitve, ne moremo nadaljevati s trenutno ponujeno funkcijo »Najdi moj avto«. Glede na pogoje NissanConnect EV bomo v 30 dneh od tega obvestila prekinili »Najdi moj avto«.
Vendar bodite prepričani, da z izboljšanjem Nissanovih aplikacij vedno iščemo nove načine, kako strankam zagotoviti prednosti.
Če se želite podrobneje pogovoriti z nami o tej spremembi, se obrnite na našo službo za pomoč strankam, ki vam bo z veseljem pomagala.
Nissanove storitve za stranke: Telefonska številka: 0330 123 1231 Spletna stran: https://www.nissan.co.uk/customer-servi ... ct-us.html
TČ okt. 2011, SE jun. 2017, Nissan Leaf apr. 2018, Tesla Y LR sep.2023
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Aplikacija Nissan EV - Lokacija
Zadnje dni sem opazil, da mi deluje aplikacija preko mobitala, preko PC gre. Ja tudi preko PC ne gre ta funkcija najdi moj avto.
Preko mobilta še ne gre nič, se ne morem prijaviti.Naj bi se obrnil na podporo.
Preko mobilta še ne gre nič, se ne morem prijaviti.Naj bi se obrnil na podporo.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Aplikacija Nissan EV - Lokacija
Meni je na telefonu sploh ni uspelo zagnat, preko PCja pa res lokacije ne gre pogledat več.
Re: Aplikacija Nissan EV - Lokacija
Tudi sam sem opazil da funkcija ne deluje, po dolgoročnem pisanju z podporo renault nissan Slovenija, kjer so mi imbecili preden so preverili dejstva svetovali naj avto odstranim iz garaže na aplikaciji in ga ponovno namestim, pa potem da naj ponovno namestim aplikacijo in nevem kaj še vse.
Zadnji odgovor je bil da so to onemogočili zaradi GDPR... to mi sicer ne gre v glavo ker če je avto moj in imam jaz dostop do ogleda lokacije....kako potem kršim GDPR?
Poleg tega me je isto podjetje zaradi pisanja podpori dalo na marketinško listo....a ni ironično da so to storili brez podpisane GDPR izjave?
Skratka takoj ko bo možno grem na tržni inšpektorat se malo pozanimat... funkcija najdi moj avto je bila del nakupa vozila in mora torej delovati... da vidimo kaj mi rečejo tam....morda bo renault nissan slovenija malenkost bolj ažuren ko bodo dobili kakšno pošto z druge strani.... pustimo se presenetiti.
Zadnji odgovor je bil da so to onemogočili zaradi GDPR... to mi sicer ne gre v glavo ker če je avto moj in imam jaz dostop do ogleda lokacije....kako potem kršim GDPR?
Poleg tega me je isto podjetje zaradi pisanja podpori dalo na marketinško listo....a ni ironično da so to storili brez podpisane GDPR izjave?
Skratka takoj ko bo možno grem na tržni inšpektorat se malo pozanimat... funkcija najdi moj avto je bila del nakupa vozila in mora torej delovati... da vidimo kaj mi rečejo tam....morda bo renault nissan slovenija malenkost bolj ažuren ko bodo dobili kakšno pošto z druge strani.... pustimo se presenetiti.
Re: Aplikacija Nissan EV - Lokacija
GDPR sam po sebi ne prepoveduje taksne uporabe aplikacije. Dokler je uporabnik obvescen s tem, da se strinja s taksno uporabo in da za to soglasje ni nobenega problema. Tukaj je tezava bolj administrativna, ker se podatki o vozilu in uporabniku nahajajo na Nissanovih streznikih. Lahko, da zaradi GDPRja pri Nissanu niso uspeli pokriti vseh ostalih aspektov GDPRja (pravica do vpogleda in izbrisa podatkov) in so zaradi tega ukinili storitev.
V vsakem primeru je NissanConnect EV ena taka zalost, ki je jaz ne bi upal zastonj dati uporabnikom, kaj sele, da bi jo trzil in prodajal.
V vsakem primeru je NissanConnect EV ena taka zalost, ki je jaz ne bi upal zastonj dati uporabnikom, kaj sele, da bi jo trzil in prodajal.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: Aplikacija Nissan EV - Lokacija
Torej ta funkcija ne deluje nikomur več?
Sam imam avto še vedno označen, kot da je v Avstriji!
Vse drugo deluje, stanje baterije in vklop gretja.
Sam imam avto še vedno označen, kot da je v Avstriji!
Vse drugo deluje, stanje baterije in vklop gretja.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: Aplikacija Nissan EV - Lokacija
Odgovor Tržnega inšpektorata je da praktično nič ne moremo....
Žal se podjetje lahko odloči da ti poleg avta podari aplikacijo (katero ti seveda predstavi kot funkcionalnost vozila), potem pa pač zaradi spremembe zakona ki ga še sami ne znajo navest aplikacijo ukine in za to ne odgovarja.
sem pisal še povratni mail v smislu če mi lahko kar nalepijo člen zakona na katerega se sklicujejo torej tistega ki je povzročil izbris lokacije...
Žal se podjetje lahko odloči da ti poleg avta podari aplikacijo (katero ti seveda predstavi kot funkcionalnost vozila), potem pa pač zaradi spremembe zakona ki ga še sami ne znajo navest aplikacijo ukine in za to ne odgovarja.
sem pisal še povratni mail v smislu če mi lahko kar nalepijo člen zakona na katerega se sklicujejo torej tistega ki je povzročil izbris lokacije...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek