Ja, Tesla Y bo super, ampak cena, cena je tista, ki mi sploh ni všeč, saj bo še najmanj 10% dražja od Modela 3. Na začetku bodo na razpolago tako ali tako samo močnejše izvedbe.Dzun Tao napisal/-a:Počakaj na TESLA Y. Tudi meni se zdi zanimiv.Pier napisal/-a:..... model 3 v katerem še nisem sedel, me nekako ne uspe prepričati s prtljažnikom, za velikost pa ne morem oceniti. Sedi se sigurno dokaj nizko, kar mi tudi ne diši........
Kia Niro EV
Re: Kia Niro EV
Re: Kia Niro EV
Tukaj nam ni pomoči, razen potrpežljivosti. Živimo pač v SLO, ki ne bo nikoli spadala med prioritetne trge. Sicer je pa treba biti realen, klasična industrija se ne bo kar tako predala in dopustila velikega povečanja EV ponudbe. Tu ni dileme.Jaz sem nad eNirom obupql. Bi pa bil peefekten druzinski avto. Če ni ni. :/
Tudi jaz sem tik pred tem, edina stvar, ki me še drži nazaj, je to, da ni alternative za katero bi se odločil. Kona je za moje centimetre res premajhen avto, model 3 v katerem še nisem sedel, me nekako ne uspe prepričati s prtljažnikom, za velikost pa ne morem oceniti. Sedi se sigurno dokaj nizko, kar mi tudi ne diši. El-born bi se mi zdel zanimiv, pa spet nobene informacije, kdaj in kako.
Re: Kia Niro EV
Malce za hec...ker se omenja Teslo3
THE TESLA MODEL 3 IS APPARENTLY BUILT LIKE "A KIA IN THE 90S"
https://drivetribe.com/p/the-tesla-mode ... AHRfRYU5zw
THE TESLA MODEL 3 IS APPARENTLY BUILT LIKE "A KIA IN THE 90S"
https://drivetribe.com/p/the-tesla-mode ... AHRfRYU5zw
Re: Kia Niro EV
Morda se pa res obetajo boljši časi glede dobavljivosti EV ponudbe.
Kia counts on electric-car push to meet CO2 target in Europe
https://europe.autonews.com/automakers/ ... get-europe
Kia needs to sell 40,000 full-electric cars in Europe in 2020 to reach the CO2 target, Herrera said. Herrera estimated that Kia this year will sell 16,000 full-electric cars, of which 12,000 will be the eNiro and 4,000 units of the eSoul. Both “are going so well that we don’t have enough supply,” Herrera said. “In most of the countries, we have already sold the quantities allocated for the whole of 2019, so these countries are already selling the 2020 production.”
Kia counts on electric-car push to meet CO2 target in Europe
https://europe.autonews.com/automakers/ ... get-europe
Kia needs to sell 40,000 full-electric cars in Europe in 2020 to reach the CO2 target, Herrera said. Herrera estimated that Kia this year will sell 16,000 full-electric cars, of which 12,000 will be the eNiro and 4,000 units of the eSoul. Both “are going so well that we don’t have enough supply,” Herrera said. “In most of the countries, we have already sold the quantities allocated for the whole of 2019, so these countries are already selling the 2020 production.”
Re: Kia Niro EV
Če "like a Kia in the 90s" pomeni, da boš čez 10 let skoraj zastonj dobil rabljeno, ki bo sicer izgledala utrujeno, ampak bo delala še dolga leta, potem super.
Re: Kia Niro EV
Glih zastonj ne bo, odvisno tudi ali bo imela prevoženih 200.000 ali kaj vmes ali 500.000km ali več, odvisno od cene novih tedaj, bodo pa sigurno zastonj diesli in bencinarji...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kia Niro EV
[quote="amaterB"]Če "like a Kia in the 90s" pomeni, da boš čez 10 let skoraj zastonj dobil rabljeno, ki bo sicer izgledala utrujeno, ampak bo delala še dolga leta, potem super.[/quote
Če pogledaš stare Claruse s cca. 20 leti in 500K km, ki še kar delajo, bi znalo biti tako tudi z novejšimi modeli. Nenazadnje imajo zdaj Kije 7-letno garancijo, a hkrati verjetno bolj "programirano" življenjsko dobo določenih delov.
Če pogledaš stare Claruse s cca. 20 leti in 500K km, ki še kar delajo, bi znalo biti tako tudi z novejšimi modeli. Nenazadnje imajo zdaj Kije 7-letno garancijo, a hkrati verjetno bolj "programirano" življenjsko dobo določenih delov.
Re: Kia Niro EV
Ob rednem vzdrževanju in popravkih takšnih in drugačnih ter menjavah vitalnih in izrabljenih delov bi "načeloma lahko" vsak avto zdržal veliko let in veliko kilometrov.
Seveda je pa od znamke in modela odvisno koliko je teh vmesnih posegov in menjav.
Moj prejšnji E39 letnik 2003 ima sedaj pri novem lastniku že preko 560k km... novi lastnik skrbi lepo zanj kot berem po forumu in bo prevozil še veliko km.
Da povzamem... življenjska doba vozila bo/je v sorazmerju od vlaganja v vozilo, finančno in časovno.
Seveda je pa od znamke in modela odvisno koliko je teh vmesnih posegov in menjav.
Moj prejšnji E39 letnik 2003 ima sedaj pri novem lastniku že preko 560k km... novi lastnik skrbi lepo zanj kot berem po forumu in bo prevozil še veliko km.
Da povzamem... življenjska doba vozila bo/je v sorazmerju od vlaganja v vozilo, finančno in časovno.
Re: Kia Niro EV
Potem pa ni odveč skrb, kaj bo z dometom in degradacijo baterije, ko bo milijon km na števcu, če bo avto če vedno vozen
Bi tistim, ki samo ekonomsko gledajo, kdaj se jim splača EV , morda takšen primer predstavil in bi ugotovili, da tudi pri 5.000km/leto račun že pije vodo
Bi tistim, ki samo ekonomsko gledajo, kdaj se jim splača EV , morda takšen primer predstavil in bi ugotovili, da tudi pri 5.000km/leto račun že pije vodo
Re: Kia Niro EV
Da, čez 200 let, ko bl imel milijon km na števcu.FV-EV napisal/-a:Potem pa ni odveč skrb, kaj bo z dometom in degradacijo baterije, ko bo milijon km na števcu, če bo avto če vedno vozen
Bi tistim, ki samo ekonomsko gledajo, kdaj se jim splača EV , morda takšen primer predstavil in bi ugotovili, da tudi pri 5.000km/leto račun že pije vodo
Re: Kia Niro EV
Tole si pa fajn mim ustrelil ali pa eno nulo kiksnilBoBa napisal/-a:Da, čez 200 let, ko bl imel milijon km na števcu.FV-EV napisal/-a:Potem pa ni odveč skrb, kaj bo z dometom in degradacijo baterije, ko bo milijon km na števcu, če bo avto če vedno vozen
Bi tistim, ki samo ekonomsko gledajo, kdaj se jim splača EV , morda takšen primer predstavil in bi ugotovili, da tudi pri 5.000km/leto račun že pije vodo
Pri razredu avta Kia Niro 35keur, te nakup podobnega ICE s ful opremo pride tudi 25keur, potem pa dodaj kasko ali popravila (ko kaska ne boš več imel) in ostale letne stroške od zavarovanja do goriva,.... Ta ekonomika velja že tam nekje po 15 letih ali 80.000km, če kupuješ sedaj nov avto in se odločaš med ICE ali EV in z njim delaš nato zgolj 5.000km letno. V obeh primerih te vsi stroški avta stanejo letno okoli 3000eur ali 0,6eur/km
Morda od modela do modela nekoliko razlike ali nekaj let več ali manj (recimo 15-20 let). Res pa da običajno človek ne kupuje nov avto za samo 5.000km letno. Če delaš več km letno se ta leta zmanjšujejo in v življenski dobi avta je že v prednosti EV
Re: Kia Niro EV
Eh, jaz sem le matematično razmišljal. Za 1 mio km ob 5000 km letno potrebuješ 200 let. Sploh me ne zanima ali in kdaj se računica izzide.
Re: Kia Niro EV
Vse ne... zelo veliko pa... pri nekaterih.Brutus napisal/-a:Vse ni v matematiki in 100% racionalnosti...
Re: Kia Niro EV
Pri nakupu EV imajo ljudje običajno tri bistvene pomisleke, ki so nekoč res bili problem:Brutus napisal/-a:Vse ni v matematiki in 100% racionalnosti...
- dalši čas polnjenja predvsem doma ali pa da ni dovolj hitrih polnilnic - drži še vedno, ampak vedno manj, jaz osebno s tem nimam več nobenih težav, oziroma sem celo na boljšem kot prej z ICE, ni pa rečeno, da to velja za vsakogar
- domet manjši od ICE za eno polnjenje/tankanje - pri novejših modelih kot Kona64, Tesla,.... to ne velja več
- višja cena EV kot ICE za isti model, recimo pri moji Koni64 nekje 10keur več - če sešteješ stroške nakupa, vzdrževanja in energije to ne drži več pri marsikaterem EV, je pa res še malo različnih modelov v izvedbi EV
Re: Kia Niro EV
5000km letno še za neelektrično kolo ni, pa še veliko booj racionalno in eko, sam 200 let ne bo šlo
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kia Niro EV
V roku 10 let ne bo verjetno več nobenih pomislekov
Vsaj v bolj modernem delu sveta
Vsaj v bolj modernem delu sveta
Re: Kia Niro EV
Bodo. Ampak drugi
Ali kupit avto ter za to porabit tisoce eur za lastnistvo, ali enostavno odpret eno izmed aplikacij s katero bo avto sam prisel pred hiso v 5-10min in ga bos odpeljal kamor si namenjen, oz on tebe. Za to bos placal par eur .
Ali kupit avto ter za to porabit tisoce eur za lastnistvo, ali enostavno odpret eno izmed aplikacij s katero bo avto sam prisel pred hiso v 5-10min in ga bos odpeljal kamor si namenjen, oz on tebe. Za to bos placal par eur .
Re: Kia Niro EV
To je razlog, da že razlagam okrog, da bo verjetno Kona moj zadnji avto v življenju, pa mi ljudje ne verjamejo, ker mi še mičkn manjka do 50ticematija napisal/-a:Bodo. Ampak drugi
Ali kupit avto ter za to porabit tisoce eur za lastnistvo, ali enostavno odpret eno izmed aplikacij s katero bo avto sam prisel pred hiso v 5-10min in ga bos odpeljal kamor si namenjen, oz on tebe. Za to bos placal par eur .
Pred sedmimi leti sem vsem razlagal, da bo moj naslednji avto EV, res sem se malo uštel/načakal, ker sem dolgo iskal meni priročen domet, sedaj že počasi razmišljam o naslednji stopnji razvoja
Mladi o lastništvu že sedaj ne razmišljajo več, niti izpiti za avto niso več na prioritetni listi. Konzervativnost pa ni odvisna od let, pač pa bolj od miselnosti