Audi e-tron - prva tema

Zaklenjeno
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a technic »

Če bi imeli že Ionity, potem bi še šlo. Naj bi polnil relativno hitro...
Kako je pa s ceno? Po uradnem ceniku je osnovni model skoraj enako kot Model X standard range cca 86k€
Se mi zdi pa super izbira za 2. avto...
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

Cena je jasna, kot si zapisal, glede na povprasevanje/ponudbo je enako kot pri ostalih, ala Kona itd. Dajo 2% popusta v znak dobre volje. Za kaj vec bi verjetno slo kasneje, a ne kaj konkretnega. Cudno da sploh to ponudijo, jaz na njihovem mestu ne bi.

Spodaj na hitro se dve slikci, ena zajema celotno danasnjo voznjo - 30.3kWh na povprecno hitrost 48km/h.

S tem avtom se pri 140km/h tempomat voznji ustavis na polnilnici po 150km ter si zelis da je HPC, ne navaden 50kW.
Priponke
E7C6F438-8907-47EF-B27D-1C9DBCACFB79.png
E7C6F438-8907-47EF-B27D-1C9DBCACFB79.png (429.61 KiB) Pogledano 6157 krat
C0BF9109-3F0F-41DE-9DCB-0A7B8B2F1F26.jpeg
C0BF9109-3F0F-41DE-9DCB-0A7B8B2F1F26.jpeg (66.51 KiB) Pogledano 6157 krat
talker2, technic, Hitch-Hiker, SimonZed, DGJ, Robinhood, Matej, mkonci, Dzun Tao, medo93, CRF, FV-EV, Denis_, Nejccc, Johnny, edi-b, Kaktus
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2231
1173
395

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a technic »

Bjorn je delal test in dobil podobne rezultate:
90 km/h: 370 km, 225 Wh/km
120 km/h: 270 km, 308 Wh/km

Na Ionity je polnil res hitro 80% v 30 min...
(Mimogrede, sem gledal na Ionity strani in so začeli graditi tudi pri nas. Kaže, da je v gradnji v Ilirski Bistrici... A manjše vasi niso uspeli najti? )

Tale barvna kombinacija ni švoh:
Slika
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a pirpy »

mislim da je Ilirska kar dobra točka, za tranzit, v Lj nebi imelo smisla ker bi jo domačini preveč oblegali.
Vremenko, Stromcek, ixi
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a CRF »

pirpy napisal/-a:mislim da je Ilirska kar dobra točka, za tranzit, v Lj nebi imelo smisla ker bi jo domačini preveč oblegali.
Ne vem če, za 8€ na polnjenje...
Nejccc, pirpy, FV-EV
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Prihaja nova različica e-trona...
Z zmanjšanim dometom

https://insideevs.com/news/362910/audi- ... 0-quattro/

Hm... A jim baterij zmanjkuje... Ali pa jaz česa ne razumem... In vsi tukaj, ki trdite, da velikost JE pomembna (velikost baterije, da ne bo pomote)

Si predstavljamo avto za sto jurjev z realnim dosegom pod 200 kilometrov?

No, ampak za Slovence bo. Je pa le Nem'c... Do Mercatorja ali Lidla bo že zdržal, tam pa na zastonj polnilnico
pirpy, DGJ, timo, talker2, Kaktus, FV-EV, CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

Audi bo v EU ponudil E-Trona z 1/4 manjso baterijo ter pocasnejsim polnjenjem, brez dodatne opreme naj bi bil pod 70.000€ pred subvencijo.

95kWh - se gre na avtocesti polnit po dobrih 150km
71kWh - pa po dobrih 110km

Koncna hitrost bo 190km/h, se manj od EQC.
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a BoBa »

matija napisal/-a:Audi bo v EU ponudil E-Trona z 1/4 manjso baterijo ter pocasnejsim polnjenjem, brez dodatne opreme naj bi bil pod 70.000€ pred subvencijo.

95kWh - se gre na avtocesti polnit po dobrih 150km
71kWh - pa po dobrih 110km

Koncna hitrost bo 190km/h, se manj od EQC.
Takoj, ko je AUDI v igri, vsi operirajo z dosegom ob maksimalnih obremenitvah in porabi. Ko je govora o Tesli vsi govorijo o maksimalnem dosegu ob vožnji po polžje.

71 kWh verzija ob porabi - naj bi bila nižja od verzije s 95 kWh - bo vsaj zame kar zanimiva, če bo polnjenje podobno kot pri večji bateriji - z nazivno močjo daleč preko 90%. To vendarle pomeni 200 km posamične relacije in polurno polnjenje za naslednjih 200 km. Sprejemljivo - seveda če bo cena res 70.000 € minus subvencija.
Goran
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Smeh... če verjameš Audiju pol zna bit eTron zanimiv, če verjameš EPA pa mal manj:
https://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do ... 6&id=41514
Zadnjič spremenil warpedone, dne 02 Avg 2019, 13:22, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Le kaj bo tale pokomentiral...?

https://zadarski.slobodnadalmacija.hr/r ... -na-startu

Sicer pa... Ali bo gostota mreže Ionity na 100 km?

Pa še... Ali je to res, da ga lahko na Type2 polniš le z 11 kW oziroma enofazno le 3,7 kW , (enako tudi doma, če imaš polnilnico, sicer ti ostane granny z 10A)?

Ta je nekaj o tem pisal...
https://avto.finance.si/8950845/Po-slov ... cnim-avtom

Glede na njegove bučnice mu sicer ne verjamem najbolj, ker je na 22kW polnilnici polnil "preko enosmernega toka"

"A ker je bil testni e-tron še brez polnilnega sistema connect (na voljo od jeseni), je prek enosmernega toka pretakal le 11 kilovatov, čez noč se je vse­eno vselej napolnil."
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

BoBa napisal/-a:Takoj, ko je AUDI v igri, vsi operirajo z dosegom ob maksimalnih obremenitvah in porabi. Ko je govora o Tesli vsi govorijo o maksimalnem dosegu ob vožnji po polžje.

71 kWh verzija ob porabi - naj bi bila nižja od verzije s 95 kWh - bo vsaj zame kar zanimiva, če bo polnjenje podobno kot pri večji bateriji - z nazivno močjo daleč preko 90%. To vendarle pomeni 200 km posamične relacije in polurno polnjenje za naslednjih 200 km. Sprejemljivo - seveda če bo cena res 70.000 € minus subvencija.

Hej, jaz sem navajal voznjo s 140km/h po AC, realno dobrih 130. Tako sem vozil e-trona, i-pace, Kono, Ioniqa ter nekaj drugih EVjev na testnih voznjah. Tesle pa res se nisem niti dobil na taksno dolgo testno voznjo.

Z maksimalno obremenitvijo vsa omenjena vozila naredijo bistveno manj (glej test nextMove z Etron kjer vozijo 200).

Pri mojih stevilkah je notri tudi rezerva, ce bi DC bil nedelujoc, da se lahko odpeljem do naslednjega. Zato morda zavajujoce nizki stevilki. Vec o dosegu sem zapisal malo nazaj.

Vse stevilke ki jih navajam pa niso v zimskih razmerah.

Sicer pa ga ne zelim simfat ampak bit nevtralen, kar je sicer tezko za moje potrebe bi bil verjetno OK, skoda sicer da bi moral vozit pocasneje ter polnit res vsak dan.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

Se specs, ce komu koristi:
Priponke
AF5C7B32-8FF8-45A9-A56D-FEC93355E0A6.jpeg
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Ker sem na avtocestnem testu videl, da ima porabo tam okoli 25kWh v primerjavi s konkurenčnejšimi in cenejšimi okoli 15kWh, mislim da nima svetle bodočnosti. Ima pa nekaj estetskih prednosti pri določenih potencialnih kupcih, pa bomo videli, kaj bo trg naredil
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ja, nekaj mesecev se še lahko delamo, da še ni jasno da nomen est omen ... https://www.collinsdictionary.com/dicti ... %C3%A9tron
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ena za Saj ni res ... pa je:
https://www.teslarati.com/audi-e-tron-n ... el-prices/
Having a navigation system that is optimized for petrol stations does not help much ...
matija, DGJ
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

Nekaj branja, da ne bo samo antiTesla propagande. Veliko kupcev ne vidi pomembnosti zanesljivega polnilnega omrezja. Dec se je na potovanju med prazniki dejansko obrnil in sel nazaj domov.... ?
"I wanted to bring this to your attention. Last week I saw articles posted on various sites highlighting queues of tesla vehices at a few of the most busy Supercharging stations during the recent holiday travel. I'm sure those people were able to charge and continue on their way. I'm an e-tron owner and had a much worse experience. We had problems at each location we stopped at and eventually had to turn back because a location had no working chargers (electrify america). I feel like the problems e-tron owners have had for the last 6 months with charge plugs getting locked to the port is going under reported. Audi has mentioned a firmware update a few months ago but nothing is happening.

I'm an EV advocate and want to see the best future for EV's. All non-Tesla EV's entering the market are depending on Electrify America for DC fast charging but the experience so far has been terrible. Our experience is one of many."
Se nekaj linkov:

https://www.audiworld.com/forums/audi-e ... a-2984096/

https://www.audiworld.com/forums/audi-e ... g-2983764/

https://docs.google.com/document/d/1edq ... L_K8A/edit

https://www.audiworld.com/forums/audi-e ... o-2976814/
mher
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 178
332
103

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a mher »

Maja letos sem testiral e.trona. Avto se pelje vrhunsko. Lega na cesti, občutek za volanom, počutje v vozilu, vse TOP. Uporabljeni materiali in kvaliteta izdelave vsaj razred ali dva nad Teslo. Že vonj v vozilu je drugačen kot v Tesli.
Porabo na testu sem imel cca 32kWh/100km, pa sem ga kr dobro “gnal”. Doseg je meni ob prevzemu kazal cca 300km, pa avto ni bil čisto napolnjenem, se je pa realno zmanjševal.
Moje mnenje v primerjavi s Teslo je da ga slednja prekaša s SC podporo, avtonomno vožnjo in dosegom, materiale in detajle izdelave pa bodo Američani morali še precej izboljšati. Aja baterije (celoten sklop) za e.trona stanejo 58.000 EUR.
Simon, Argo
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> morali še precej izboljšati.

Zakaj točno?
Po prodaji sodeč je žogica izboljšav v audijevem golu.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a Goran »

Najboljš se od nekdaj prodajajo neka poceni jajca. Pa se vsi z denarjem raje odločijo za kaj boljšga.
mher
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 178
332
103

Re: Audi e-tron

Odgovor Napisal/-a mher »

warpedone napisal/-a:>> morali še precej izboljšati.

Zakaj točno?
Po prodaji sodeč je žogica izboljšav v audijevem golu.
Itak da je Tesla po prodaji daleč pred vsemi, pa tudi glede elektrifikacije in celotnega EV paketa. Kar se pa kvalitete izdelave in uporabljenih materialov tiče pa mene osebeno ne prepriča. Npr. usnje in sedeži so na ravni Chrayslerjevega Lebarona, ki sem ga imel leta 1993. Ampak vsake oči imajo "svojga malarja".
Enostavno je drug filing ko se vsedeš v avto na spodnji fotki al pa Teslo. Ta spodaj sicer ni EV ampak govorim o občutkih in materialih.
IMG_20190516_192740.jpg
Simon, Robie
Zaklenjeno
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “e-Tron”