Petrol polnilnice

Polnjenje v divjini je lahko posebna dogodivščina
Odgovori
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2196

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Petrol, desni priključek na polnilnici v Novem mestu ob BTC-ju ne deluje (gori rdeča luč). Polnil sem včeraj (na levi).
Petrol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 197
Kraj: Ljubljana
436
7

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Petrol »

magic napisal/-a:A kdo mogoče ve ali je hitra Petrol Koper še zastonj? Ko sem polnil v maju sem napisal da je plačljiva ker na njej piše da je, vendar potem ni bilo polnjenje zaračunano.
Spoštovani,

polnjenje vozila na BS Koper je trenutno še brezplačno. O spremembah modela zaračunavanja vas bomo sproti obveščali preko naše spletne strani. Prav tako pa lahko stanje preverite v mobilni aplikaciji Onecharge, če kliknete na polnilnico in potem na ceno polnjenja.

V primeru dodatnih vprašanj se lahko na nas obrnete preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Luka Strnad Peterca
Inovativni poslovni modeli in digitalizacija
Petrol d. d., Ljubljana
instrukcije, matija, timo, robertto
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a magic »

Hvala za informacijo iz prve roke
Petrol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 197
Kraj: Ljubljana
436
7

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Petrol »

crunchy napisal/-a:Petrol, desni priključek na polnilnici v Novem mestu ob BTC-ju ne deluje (gori rdeča luč). Polnil sem včeraj (na levi).
Spoštovani,

od preteklega petka, 19. julija, polnilnica ponovno deluje normalno.

V primeru dodatnega vprašanja se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Luka Strnad Peterca
Inovativni poslovni modeli in digitalizacija
Petrol d. d., Ljubljana
crunchy
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a robertto »

@Petrol
Kaj pa DC polnilnica v Domzalah? A ta ze dela?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7867

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a matija »

Pred dnevi sem tam videl i3-ja ki je polnil. Tudi stozci so redno spet postavljeni, mislim da deluje ze nekaj casa.
robertto
Petrol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 197
Kraj: Ljubljana
436
7

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Petrol »

robertto napisal/-a:@Petrol
Kaj pa DC polnilnica v Domzalah? A ta ze dela?
Spoštovani,

napaka na BS Domžale je bila odpravljena, tako, da polnilnica deluje normalno.

V primeru dodatnega vprašanja se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Luka Strnad Peterca
Inovativni poslovni modeli in digitalizacija
Petrol d. d., Ljubljana
crunchy, robertto, Vremenko
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Matej »

Lahko potrdim. Domžale dela!
magic, matija, Petrol, DGJ
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Po dolgem času sem šel včeraj tankat moj PHEV na Petrol bencinsko črpalko na Tržaški cesti 130 v Ljubljani na Viču. Ker sem tukaj na forumu nekaj dni prej izvedel, da sta električni polnilnici (Charging Hub), ki sta zraven trenutno Plug & Charge sem si rekel grem pa še jaz enkrat poizkusit polniti na fancy veliko Delta polnilnico. Seveda samo zato, ker je trenutno polnjenje brezplačno. Drugače je pri cenovni politiki Petrola s 3,6 kW AC polnilcem polnjenje tukaj popolnoma skregano z ekonomiko.
Slika
Slika
Polnilo je seveda z maksimalno močjo mojega polnilca. Všeč mi je bil ekran in informacije na njem so lepo grafično prikazane.

Glede ekonomike polnjenja PHEVa na taki polnilnici je pa računica sledeča:

Če bi imel popolnoma prazno baterijo bi polnil cca. 6 kWh 2 uri, kar je po Petrolovem ceniku (imam njihovo kartico e-mobilnosti) 0,20 €/min. Se pravi za mojo polno baterijo bi plačal 24 € To pa je zame znesek, ki ga porabim doma za polnjenje skoraj vsako noč v nizki tarifi v petih mesecih (cca. 5 €/mesec). Sploh zdaj poleti, ko je EV doseg daljši in se velikokrat peljem tudi s kolesom namesto z avtom.

@Petrol - Ali ne bi razmislili o tem, da bi cenovno politiko AC polnjenja na takih polnilnicah prilagodili tudi PHEVom, ki imajo skoraj vsi 3,6 kW polnilce? Jaz bi z veseljem včasih priklopil avto na taki polnilnici nekje ob avtocesti na daljšem potovanju in šel noter na kavo ali pa kaj pojest medtem, ko se polni in boste zaslužili raje na pijači in hrani. Vsekakor pa ne bom polnil za tako ceno in način obračunavanja, kot je sedaj.

Za izhodišče, če se boste slučajno lotili preračunavanja vam lahko podam moje izračunane cenovne limite, ko se mi AC polnjenje še izplača:

Cenovni limiti za električno polnjenje - Prius Plug-in (3,6 kW AC polnilec)
1 minuta 0,024 €
1 ura 1,44 €
1 kWh 0,46 €
Eno polnjenje 2,87 €

Kar je več od zgoraj napisanega mi je bolj ekonomično voziti v navadnem hibridnem načinu (po domače na bencin). Se pravi, da avto sam preklaplja med električnim in bencinskim načinom. Naj še dodam, da je Prius Plug-in najbolj učinkovit PHEV na tržišču. Se pravi, da bi te številke bile za druge PHEVe še malo nižje.

Druga opcija bi bila pa po mojem mnenju, da odstranite Type 2 ročko s takih polnilnic, ker mislim da ni EVja pri katerem bi bilo polnjenje na AC ekonomično. Morda le ena izvedba ZOE, ki lahko polni s 43 kW kolikor sem slišal in noben drugi. Z odstranitvijo ročke bi imeli tudi manj stroškov vzdrževanja.
SimonZed, ixi, FV-EV
Uporabniški avatar
robertto
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1294
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV+ZOE Z.E.50LIFE
1253
1157

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a robertto »

Petrolu raje predlagaj, da zraven DC polnilnice postavijo se 22kW AC polnilnico, da ne zasedas 2 uri DC polnilnice po nepotrebnem. Na AC polnilnici pa se potem postavi temu primerno tarifo, DC pa naj ostane na minuto. Po moje bi bilo tako najboljse.
Stromcek, pirpy, ixi, MIRANRR, matija, nakaza, CRF, dymo, Nejccc, timo, desiro, hribovc0601, FV-EV, Desty
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a talker2 »

robertto napisal/-a:Petrolu raje predlagaj, da zraven DC polnilnice postavijo se 22kW AC polnilnico, da ne zasedas 2 uri DC polnilnice po nepotrebnem. Na AC polnilnici pa se potem postavi temu primerno tarifo, DC pa naj ostane na minuto. Po moje bi bilo tako najboljse.
Tudi to je dobra ideja a sicer malo dražja.

Čeprav kakor vem se ne moreta dva EVja hkrati polniti na DC (eden na CCS in drugi na Chademo). Se pa lahko en na DC in en na AC. Tako, da ne bi bilo problema tudi, če bi bil 2 uri na polnilnici - pa bi bilo to v tranzitu zelo redko. Teh 3,6 kW kot jih moj vleče se ti praktično ne bi poznalo, če bi polnil zraven na DC.
SimonZed
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1162

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Talker... tokrat si se pa potrudil in z velikim kanonom (beri dolgim prispevkom) precej mimo ustrelil

Naj tukaj predstavim moje mnenje, pa prosim, da še kdo pove.... In prosim; vzemi to kot moje mnenje in ne oseben napad na kogarkoli, kar se v zadnjem času očitno razgretih glav tukaj pogosto zgodi

Nikakor nisem proti PHEV, sem pa mnenja, da pa PHEV nimajo kaj početi na javnih polnilnicah, še posebej pa ne hitrih in plačljivih, ki so namenjene tranzitu in so plačljive, da vsak napolni kolikor potrebuje, potem pa se čimprej odstrani in da prednost naslednjemu.
V Petrolu to očitno dobro razumejo in so tako tudi nastavili cenovno politiko

PHEV pa se naj polni na parkirišču; to je doma, v službi, ali na v garaži od bloka... Tudi moč polnilca to omogoča in na to namiguje.

S PHEVom polniti nekje v tranzitu na daljši poti na hitri polnilnici (npr. SODO na avtocesti) in s 3,6 kW zasedati polnilnico nekomu, ki je na primer z Leafom na poti iz Murske Sobote na Krk in nima druge opcije, pa je po moje že kar nesramno. Danes se ti to morebiti še ne zdi, čez kako leto pa bo čakanje na polnilnico vedno bolj pogosto.

Ali niso PHEV-i na svetu ravno zaradi tega, da se lahko na daljšo pot pelješ povsem "brez skrbi"? V eni sosednjih tem je o tem kar vroča debata
Če želiš varčevati in se ves čas voziti na elektriko, pa kupi pravi EV in se ti bodo odprle vse sladkosti javnih in plačljivih DC polnilnic

No, potem pa v žaru svojega razočaranja predlagaš še kar odstranitev Type2 ročk?
Tudi Type 2 ročke imajo svoj namen. Kot prvo, že tukaj tudi omenjeno, lahko odpove DC polnilnica. AC v tem primeru ponavadi še vedno deluje.
Potem imamo avtomobile, kot je ZOE, ki lahko polni z 43 kW, pa imamo še kar nekaj avtov, ki lahko polnijo z 22 kW. Ne nazadnje, tudi tako opevane Tesle (S in X) brez adapterjev ne morejo polniti na ChaDeMo ali CCS, lahko pa na Type 2.
Polnilnica brez Type2 je zame kot računalnik brez USB priključka

Kot rečeno, to je moje mnenje, s katerim povsem podpiram politiko Petrola.

Sedaj pa prosim, kaj menite? Naj se vsuje na naju s talkerjem...
robertto, matija, DGJ, timo, evid, instrukcije, Desty
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

talker2 napisal/-a:Po dolgem času sem šel včeraj tankat moj PHEV na Petrol bencinsko črpalko na Tržaški cesti 130 v Ljubljani na Viču.
Sem te videl, ko sem se peljal mimo. Vsakič pogledam, kakšno je stanje.
talker2
E_skiro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 266
Kraj: 2241
174
111

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a E_skiro »

Zakaj bi se moralo vsuti?? Pač dva pogleda na elektromobilnost. Res pa bi bilo najboljše, da se za PHEV, ki so v tranzitu, naredi navaden šuko ali pa kateri drugi priklop, kabel ima itak s sabo,16A varovalka je čisto dovolj, pa naj je in pije v restavraciji, pa še zastonj nafila baterijo, kolikor pač bo. Tistih 10 kW je glih dober evro vrednih, če se mu ljubi tri ure stat ;-) Pa lep dan
Stromcek, robertto, MIRANRR, timo
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a talker2 »

@Stromcek
Seveda se nimam nikakršnega namena prepirati na forumu z nikomer. Le zakaj bi še tukaj izgubljal živce? Sem pa predstavil svoj pogled na omenjeno tematiko kot lastnik PHEVa.

Vsekakor pa sem mnenja, da če je polnilnica prosta in pri roki ter imam opravke v bližini zakaj ne bi priklopil avta? Pa čeprav samo za pol ure. Vsak električen kilometer zame šteje ter niža CO2 izpuste in znano je, da imajo PHEVi kratek EV doseg zato jih je priporočljivo čim večkrat polniti - ni pa nujno. Jaz sem daleč od tega, da bi panično iskal polnilnico, kot je bilo nekje na forumu omenjeno, da naj bi počeli nekateri lastniki PHEVov. Še enkrat preberi prvi stavek kdaj polnim na javnih polnilnicah. Se je že zgodilo in bom to prakticiral tudi v bodoče, da sem kdaj odstopil polnilnico nekomu z EVjem, ki je moral nujno polniti, ker razumem tako situacijo in znam svoj ego zabremzati ter razumno razmisliti v danem trenutku - biti prijazen in na uslugo, če nekdo potrebuje pomoč.

Drugače imaš pa prav glede Type 2 priključka na hitrih polnilnicah. Nisem pomislil na scenarij, če DC odpove, da AC še vedno deluje. Če je to v praksi res tako ne vem je pa to situacija, ki lahko koga z EVjem reši (čeprav bo taboril na polnilici). Če izvzamem ta scenarij je pa ZOE, ki lahko polni s 43 kW edini, ki se mu realno splača polniti na Type 2. Ter Tesle S in X s Chademo adapterjem (ki ga nima vsak), ki so zgrešile izvoz za SuperCharger

Drugače bi pa z veseljem presedlal na EV vendar se mora najprej trenutni PHEV zamortizirati. Drugače ni ekonomike Srčne želje vedno preplačaš

Se posipam s pepelom, ker sem tako ozkogleden. Če voziš PHEV ne pomisliš na marsikatero situacijo, ki se lahko zgodi lastniku EV čeprav se zelo informiram v tej smeri
Stromcek, DGJ, kt57, Nejccc, robertto, FV-EV
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6548
Avto: Kona 64_2018
3490
594

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Še vedno mora biti tel št voznika vedno na oknu za morebiten odstop polnilnega mesta tistemu ki ga nujno rabi. Naj bo to PHEV ali EV ki ima 98%. In s tem lahko kdorkoli polni.
talker2, crunchy
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

To, ali pa opcija, da priključenem uporabniku pošlješ sporočilo (v kolikor je to sploh možno, s SODO predplačniško kartico je to sicer nemogoče, sedaj pa že nekako vemo, kdo polni - kartica ali pa OneCharge).
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Na Plugshare aplikaciji se da poslati sporočilo tistemu, ki polni. Seveda le, če je registriran uporabnik in naredi check-in na polnilnico v aplikaciji. Žal jih le malo to počne.
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a mitjap »

Meni se zdi takole, jaz imam C-Zero ki polni največ z 43kW in povprečno 15-20kW (DC). Če grem na 150kW ali 300kW polnilno postajo jo bom za precej dolgo zasedal in preprečeval drugim da polnejo z veliko višjo močjo. Sicer tehnično niti ne morem ker ima moj avto le CHAdeMO in ne CCS, ampak pustimo to .
Raje kot zniževanje cene za "underperformarje" (kar se tiče hitrosti polnjenja), naj ponudijo poleg hitrih še malo manj hitre in cenejše polnilne postaje. Torej poleg 150kW, 300kW DC še počasnejše 50kW DC in poleg 43kW AC še 11/22kW AC. Vsak si zbere kar mu tisti trenutek ustreza.

Ko bojo ostajale 1MW polnilne postaje za tovornjake tudi ne bom šel tja strašit s C-Zerom in pričakoval obračun, ki bo zame ugoden
desiro
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8251
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3482

Re: Petrol polnilnice

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Že za obstoječe polnilnice ne uspejo zaračunat dovolj, da bi to zadostovalo za kvalitetno delovanje.
Še več različnih polnilnic še dodatno dvigne stroške, ki se razdelijo na enako mnogo strank.
Posledično bo povprečna kvaliteta delovanja še slabša i.e. še bol nezanesljivo / nedelujoče / drago.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Javne polnilnice”