Obraba materialov
Obraba materialov
Po dobrih 11k km imam v notranjosti nekaj prask na plastiki in začelo se je luščiti "usnje" na voznikovem sedežu (očitno vsakič podrgnem, ko se vsedem). Kako je pri drugih konah?
Re: Obraba materialov
Meni se je na ioniqu tudi zacelo usnje na sedalnem delu na sovoznikovem sedezu malo "napihovati". Sem sel k prodajalcu in so v garanciji zamenjali. Plastika na vratih je tudi pri meni malo popraskana ker ocitno s cevljem zadanem.
Re: Obraba materialov
Pri meni kaj očitnega še ni.
Me pa malo skrbi za sprednji del sedeža ker se z nogo vsakič bašem mimo volana.
Glede prask pa drugače ne gre... Če jo nardiš jo pač imaš
Jih imam nekaj v prtljažniku, ker ga pač uporabljam za vse...
Me pa malo skrbi za sprednji del sedeža ker se z nogo vsakič bašem mimo volana.
Glede prask pa drugače ne gre... Če jo nardiš jo pač imaš
Jih imam nekaj v prtljažniku, ker ga pač uporabljam za vse...
Re: Obraba materialov
Ne sekiraj se, to je “novodobno usnje”. Znanec dela na bmw servisu, te bocne opore na sedalnem delu so tudi konkretno zacvetele pri vec strankah po 20.000km itd. Govora je o avtih za 40k, 50k, 60k ...
Re: Obraba materialov
Če je ena stvar zaradi katere se mi kolca po starem ICE-u, čeprav seveda ni povezano s pogonom, je to kvaliteta materialov. Volvo je imel po 500k manj obrabljene sedeže kot leaf po 30k.
Re: Obraba materialov
Glede usnja na bočnih oporah, še posebej na levi opori vozniškega sedeža... Preverite malo svoje kavbojke. Pri marsikaterih se lahko zgodi, da se kak "net" razmaje in je potem lahko precej oster do usnja...
Sam sem pred leti en sedež precej zdelal, preden sem opazil ostre robove na zgornjih kovicah zadnjega žepa na hlačah
Simon, tvoji risi ravno tako izgledajo, kot moji takrat...
Sam sem pred leti en sedež precej zdelal, preden sem opazil ostre robove na zgornjih kovicah zadnjega žepa na hlačah
Simon, tvoji risi ravno tako izgledajo, kot moji takrat...
Re: Obraba materialov
"kvaliteto usnja", plastik, blaga in ostalih materialov sem opazil ze pri testu in pri avtu za tak denar ne bi smeli tako varcevati na kakovosti
Re: Obraba materialov
Se strinjam, da nič ni samo od sebe nastalo. Pač obraba zaradi uporabe, se ne sekiram, tako kot tudi za zunanjost ne več. Ker pa v prejšnjem avtu nisem imel "usnja", me zanima, kako je pri drugih s tem. Hlač (ja, večinoma kavbojke) pa tudi ne nameravam menjati.Stromcek napisal/-a:Glede usnja na bočnih oporah, še posebej na levi opori vozniškega sedeža... Preverite malo svoje kavbojke. Pri marsikaterih se lahko zgodi, da se kak "net" razmaje in je potem lahko precej oster do usnja...
Sam sem pred leti en sedež precej zdelal, preden sem opazil ostre robove na zgornjih kovicah zadnjega žepa na hlačah
Simon, tvoji risi ravno tako izgledajo, kot moji takrat...
Re: Obraba materialov
Ni treba menjati... Čeprav bi za kako žensko to lahko bil dodaten razlog za šoping
Pri meni je bila kovica razmajana, se je ob drgnjenju prav na ostri rob postavila... Kladivo in malo ročnih spretnosti, pa je bilo rešeno
Pri meni je bila kovica razmajana, se je ob drgnjenju prav na ostri rob postavila... Kladivo in malo ročnih spretnosti, pa je bilo rešeno
Re: Obraba materialov
Nobena kovica kaj izrazito ne izstopa, tako da sklepam, da je najbrž razlog v nežnem usnju korejskih "krav" oz. njegovem sintetičnem nadomestku.
Re: Obraba materialov
Tudi sam sem opazil, da se predvsem gumbi rade zataknejo ob usnje, še posebej kratke hlače imajo rade velike gumbe. Pred dvemi dnevi se mi je ravno gumb na ritnem žepu zadaj odtrgal - bo sedaj lažje
Prtjažnik je pa že ćist popraskan po vseh straneh (pač slaba plastika), vozim notri vse od orodja, plastičnih gajbic s kozarci,....se s tem več ne obremenjujem
Prtjažnik je pa že ćist popraskan po vseh straneh (pač slaba plastika), vozim notri vse od orodja, plastičnih gajbic s kozarci,....se s tem več ne obremenjujem
Re: Obraba materialov
Obrabe in praskic je kar nekaj tudi pri IONIQ-u. Sem že zapisal, da je avto zame delovno sredstvo in je dejstvo,da bo po 5. ali 10. letih pač vidno, da avto ni nov. Ga bo lažje zamenjati.
Se pa tudi strinjam da je bila v mojem starem E39 kvaliteta materialov precej boljša. Je pa tako z novejšimi artikli na vseh področjih ne samo v avtomobilizmu.
Se pa tudi strinjam da je bila v mojem starem E39 kvaliteta materialov precej boljša. Je pa tako z novejšimi artikli na vseh področjih ne samo v avtomobilizmu.
Re: Obraba materialov
Kvaliteta plastike v Koni je obupna (za moje pojme).
Ko sem bil na avtoslaonu v Frankfurtu je bila notranjost Kone že po nekaj dneh popolnoma opraskana.
Res da je frekvenca ljudi ki vstopajo in izstopajo v avto tam izredno velika, ampak ravno to dejansko prikaže kvaliteto avtomobila.
Ko sem bil na avtoslaonu v Frankfurtu je bila notranjost Kone že po nekaj dneh popolnoma opraskana.
Res da je frekvenca ljudi ki vstopajo in izstopajo v avto tam izredno velika, ampak ravno to dejansko prikaže kvaliteto avtomobila.
Re: Obraba materialov
A nimate pri korejcih 7 let garancije in take probleme že prvo leto.
Mal je čudn, da je po 15 letih na cesti samo še nemc.
Vse ostalo je večina na odpadu.
Mal je čudn, da je po 15 letih na cesti samo še nemc.
Vse ostalo je večina na odpadu.
Re: Obraba materialov
15 let star nemc ki ga zdaj vidis na cesti, nima prav nic skupnega po kvaliteti z danasnjimi. Zal.
Re: Obraba materialov
Mene je že vonj pregnal iz Kone...
Tudi na tem področju Musk dela (r)evolucijo s svojim 1 Million mile planom. Pogon pri M3 je že, baterija pa naj bi bila drugo leto...
Tudi na tem področju Musk dela (r)evolucijo s svojim 1 Million mile planom. Pogon pri M3 je že, baterija pa naj bi bila drugo leto...
Re: Obraba materialov
Vse to kar nekateri navajate... odrgnine, vonj, vzdržljivost, obraba,... je zelo veliko odvisno od uporabnika (oblačila, teža, skrbnost), negovanja, vzdrževanja in še bi lahko našteval.
Seveda tudi od kvalitete materiala in izdelovalca vendar ne SAMO OD TEGA.
Seveda tudi od kvalitete materiala in izdelovalca vendar ne SAMO OD TEGA.
Re: Obraba materialov
Tuki se morm strinjat, da je korejc en velik plastik bombastik...
Ne me narobe razumet - avto dela tisto za kar je narejen in to veliko bolje kot nemc iz istega obdobja... fit&finish je vrhunski - je pa preveč poceni materialov predvsem "tanke" plastike...
Moj kakih prask nima ker ga res pazim sem imel pa vojno z enim čričkom v sredinskem delu zraven tipk za "prestave" in sem ga uspešno eliminiral. Najtežje je locirat golazen, ko se ne pelješ .
Ne me narobe razumet - avto dela tisto za kar je narejen in to veliko bolje kot nemc iz istega obdobja... fit&finish je vrhunski - je pa preveč poceni materialov predvsem "tanke" plastike...
Moj kakih prask nima ker ga res pazim sem imel pa vojno z enim čričkom v sredinskem delu zraven tipk za "prestave" in sem ga uspešno eliminiral. Najtežje je locirat golazen, ko se ne pelješ .
Re: Obraba materialov
Ne hvali Nemca pred nočjo - imamo v družini 2018 i3S - zimska platišča (original BMW - kupljena posebej jeseni 2018) po eni sami zimi so prav žalostna za videti popraskana od kamenčkov in soliaru12 napisal/-a:A nimate pri korejcih 7 let garancije in take probleme že prvo leto.
Mal je čudn, da je po 15 letih na cesti samo še nemc.
Vse ostalo je večina na odpadu.
Soul EV believer