Testne vožnje

Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2714

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

waw.
sem že slišal očitke, da kaj čem z električnim avtom, saj moram do bosne trikrat polnit... očitno so ti časi mimo
dioniz
Prispevkov: 3
0
8

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a dioniz »

Tesne vožnje s Teslo:
https://www.tesla.com/de_AT/drive

Tu se lahko prijavite
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Za koliko časa dobiš Teslo na testno vožnjo?
Uporabniški avatar
BogyX
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1534
Kraj: MB
Avto: NISSAN, YLR
812
945

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a BogyX »

1 uro - tako so meni rekli v Grazu - testno imam 26.7.
Od prijave do kontakta je trajalo 3 tedne - pokličejo in se dogovoriš.
matija, talker2
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2156
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1044

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

V Luxemburgu so mi pravili dva tedna za cakat in imas cel dan.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1877
Avto: V vsakem primeru EV
1771
1659

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a Matej »

Sem se prijavil. Pa da vidimo
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a warpedone »

V Grazu so mi vnaprej rezerviral termin ena ura, ampak je dejanske vožnje dobrih 20 minut.
Narediš en krog po lokalnih regionalkah, čez hrib, in nazaj po AC.
Doživiš 3,5s do 100, počasno vožnjo po ulicah, vožnjo po serpentinah in autopilota na AC.

Če ne misliš kupt, ne se it peljat.
Kaktus, talker2, kt57, context, Robie, CRF, FV-EV, dymo
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2229
1173
395

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a technic »

Na stojnici so bili sicer samo od avant2go, ampak so rekli, da je možno M3 rentati preko matične firme Avantcar. Zaradi velikega povpraševanja je potrebno direktno klicati oz. pisati na mail. So pa vse Long Range...
Sem pa prvič videl modro v živo in za moje pojme vredna tistega jurja doplačila...
bela vs modra.png
CRF, BB27
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Tudi meni modra po slikah na netu ni bila nič posebnega. Sedaj, ko sem jo videl v živo bi pa tudi jaz z veseljem doplačal.
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2229
1173
395

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a technic »

Moja prva misel je bila: "Damn, baterije gor ali dol, hudičevo sexy avto..."
matija
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2156
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
1256
1044

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a Vodokotlic »

Jaz sem tudi visel modro parkart na avtocesti. Res je lepa v živo.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Taragula
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 396
Avto: Hyundai Kona
331
107

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a Taragula »

Eno vprašanje. Je morda kdo preizkusil avtopilota na Teslah in tega v Koni? Kakšna je razlika? Iščem a teh zapisov nikjer ne najdem.
Sam sem zelo zadovoljen s tem, kar ima Kona, zanima pa me, če je avtopilot v Teslah toliko boljši.
Ima kdo izkušnje z obema?
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
186
7

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a quadslo »

Če hočeš, da se Tesla dobro pelje na AP, je vredno vzeti full self driving paket. Ta lane assist in ACC, ki je serijsko, je tko tko.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a CRF »

Lane keep assist ni "autopilot", tako v Tesli, kot v Koni. Samo opozori, in mogoče malo popravi volan ko zapelješ čez črto...

Je pa seveda "autopilot" v Tesli precej boljši... Zvozi (vse) ovinke, pri čemer kona kolikor toliko zanesljivo vozi le na avtocesti.
Plus, prepoznava voznega pasu je bistveno boljša v Tesli, Kona nujno rabi obe črti.
Potem so pa še dodatne funkcije, kot avtomastka menjava pasov in vožnja skozi razcepe... Kar pa ne vem če že deluje pri nas...
warpedone
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a warpedone »

AP v teslah trenutno ni sposobn speljat ostrih 90 stopinskih ovinkov, premalo upočasni zato stranski pospešek preseže varnostne limite znotraj katerih deluje. Dokler takšnih prelomov ceste ni, pelje super. Še ni 'zasral', sm se pa usral js in ugasnu stvar... uzdaj se use'... AP zahteva nekaj učenja in navajanja, da dobiš občutek kaj bo in česa ne bo sposobn uspešno speljat. Prva vožnja po LJ obvoznici je bil čisti adrenalin.
Bol sm impresioniran nad tempomatom, ki upočasni pred ostrejšim ovinkom in na konc znova pospeši.

V konceptu si ne predstavljam na kakšni osnovi bi lahko zadeva v Konah bila na enakem nivoju kot v teslah.
Senzorski sistem in kompjuterska moč sta neprimerljivi, enako tudi količina razvoja in updatov, ki gre v stvar.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a Goran »

Za moje pojme sistema, ki ti dvigne adrenalin oz. "ni sposobn speljat ostrih 90 stopinskih ovinkov," ne bi smeli dati v uporabo.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Se pravi, takojšna prepoved prodaje vseh avtomobilov?
Lušten ludizem ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a matija »

quadslo napisal/-a:Če hočeš, da se Tesla dobro pelje na AP, je vredno vzeti full self driving paket. Ta lane assist in ACC, ki je serijsko, je tko tko.
To kar je serijsko sedaj po novem, imam jaz. Zadeva deluje perfektno. Tudi na vaskih potehg brez crt na sredi, brez crt na robu vozisca, opira se na vse zivo (robniki, trava, drugi odtenki ala bankina, vozila spredaj ce so, nevronska mreza ki jo gradi s pomocjo preko 500.000 tesel na cestah, ...).

Po cestah brez crt sta me tako E klasa in serija 7 zelela ubit, mirno je zapeljal desno v bankino z 1m prepadom. Cesta skoraj ravna (Ig, pri ljubljani). Medtem ko Tesle s "serijskim" osnovnim avtopilotom to zvozijo za malico, tudi ovinke po vaseh ki so tako mocni, da mene srat prime in imam roke 0.5cm nad volanom.

Obcasno pride do prehudega ovinka, tam opozori da bo morda potrebno prevzeti nadzor. DISCLAIMER: to je zal le v evropi, zaradi nase izredne zakonodaje. V usa taksne ovinke tesle vozijo brez opozoril in potencialnih izklopov sistema v ovinku. Na spletu je ze peticija, tisti ki vam je mar podpisite.

Avtopilot (ze ta standardni) dela strasljivo dobro, tako dobro da sem sebe zalotil na prvi relaciji kako gledam v telefon na avtocesti pri 150km/h v ovinku. Takrat sem spoznal, da je sistem tako dober, da daje lazen obcutek 100% varnosti, kar pa seveda ni res. Cetudi se stroj manj moti kot clovek, se lahko zmoti. Takrat je voznik odgovoren da reagira.
pirpy, kt57, Dzun Tao
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Od kje ljudem ideja, da za doplačilo dobiš AP, ki bolje sledi vozišču?

Doplačilo je za 'Full self driving', ki zaenkrat vključuje:
- Navigate on Autopilot: automatic driving from motorway on-ramp to off-ramp including interchanges and overtaking slower cars.
- Auto Lane Change: automatic lane changes while driving on the motorway.
- Autopark: both parallel and perpendicular spaces.
"Coming later this year":
- Recognise and respond to traffic lights and stop signs.
- Automatic driving on city streets.

Opis avtopilota, ki je standardna oprema vseh trojk, je:
Enables your car to steer, accelerate and brake automatically for other vehicles and pedestrians within its lane.

Kako dobro mu to uspeva je funkcija časa in lokacije, in ne do-plačila.
Dzun Tao
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Re: Testne vožnje

Odgovor Napisal/-a Febo »

In če še dodam moj pomislek. Sicer nisem nek poznavalec sistemov ampak naproti opel in volkswagen (golf7 - med prvimi) je tesla AP raketna znanost. Dejansko te pelje po AC brez da bi mogel kaj storit. Edino kar bi sam dodal/doplačal je auto lane change.
Tudi v kolonah je sistem perfekten. Na žalost sem stal že v dvourni koloni in avto lepo sam sledi prometu, zelo nežno (da te ne zbudi).
BogyX, talker2, elbic, Dzun Tao, CRF, prijazen
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
Odgovori

Vrni se na “Model 3”