Napake in težave

Odgovori
mitjap
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 845
Avto: C-Zero, Kona 64
611
311

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a mitjap »

pirpy napisal/-a:
Kona EV napisal/-a:J..... Kono zopet crknila. Mrtva nič ne dela ,. Tudi ko smo dali kable zraven, nič. ...... Ful sem razočaran
Ali razmišljaš, da bi se je rešil
Sem interesent
Ne sme prodati ker je za avto zelo verjetno prejel subvencijo
Uporabniški avatar
Hitch-Hiker
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 325
Avto: Ioniq, Rav4
337
188

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Hitch-Hiker »

Glede na tole temo bi rekel, da se je hyunday mal poslabsal.
Z Ioniqom so nardil zelo dober avto.
S Kono pa ne vem, kot da se jim je prevec mudilo in so ubirali bliznjice. Ceprav mi ni jasno kako bi tehnologijo zj.... ce imas ze dobro v roki.

Vsaj glede na tole temo. Sprobal je pa se nisem, tak da ne morm nic rect.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

Ne vem če je res tako hudo. Vse kar se je v šestih straneh nabralo je škripajoče zavore in prazen akumulator.

Zavore škripljejo vsem avtomobilom ki jih redko uporabljajo. Akumulator se pa tudi sprazni vsem če ga pustiš nekaj ur. No včasih so se še bolj, sedaj imajo nekaj zaščit.

Skratka, ne vidim nič kritičnega.
SimonZed, DGJ
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Ko smo že pri težavah, kaj je pri Koni pogoj, da začne sama vozit?
Na dnevu varnostnih tehnologij to soboto sem imel možnost za pol urce zapeljati Kono 64 kWh. Ena od stvari, ki me je resnično zanimala, je bila ta funkcija.
Žal pri vklopljenem LKASu in zelenem simbolu za črte ob cesti, se ni prikazal volanček.
Vozil sem po avtocesti od Vranskega do Trojan. Zraven je prodajalec dejal, da vozim prehitro. Vozil sem do 110 km/h, pri tej izjavi sem takoj videl, da se na tega prodajalca ne morem nič zanesti, saj res ne ve, kaj prodaja. Žalostno

Pa še to, zakaj so spet dodali nek "turbo lag" v sport načinu? Ioniq tega nima.

Pa hecno mi je, če držiš levo ročko ob volanu, začne avto zavirati, kljub pritisnjenem "gasu"
Pa tudi to, da ne moreš držati obvolanske ročke in s tem direktno izklopiti ali na max vklopiti regen, kot ima Ioniq, je bilo zame moteče. Sem pač navajen Ioniqa
(tu je sicer res, da bi bilo verjetno težko skombinirati skok na lvl 3 regeneracije in hkrati vedeti, kdaj želim z isto ročko avto zaustaviti).

Ah ja, nikoli nismo zadovoljni
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Nejccc napisal/-a:Ko smo že pri težavah, kaj je pri Koni pogoj, da začne sama vozit?
Na dnevu varnostnih tehnologij to soboto sem imel možnost za pol urce zapeljati Kono 64 kWh. Ena od stvari, ki me je resnično zanimala, je bila ta funkcija.
Žal pri vklopljenem LKASu in zelenem simbolu za črte ob cesti, se ni prikazal volanček.
Vklopljen moraš imeti radarski tempomat, takrat se samodejno vključi še LFA, če so tudi drugi pogoji izpolnjeni. Deluje pa neodvisno od LKAS.
Nejccc napisal/-a: Pa tudi to, da ne moreš držati obvolanske ročke in s tem direktno izklopiti ali na max vklopiti regen, kot ima Ioniq, je bilo zame moteče. Sem pač navajen Ioniqa
(tu je sicer res, da bi bilo verjetno težko skombinirati skok na lvl 3 regeneracije in hkrati vedeti, kdaj želim z isto ročko avto zaustaviti).

Ah ja, nikoli nismo zadovoljni
Tako je, držanje leve ročice zavira do ustavitve, držanje desne ročice pa izklopi/vklopi radarsko vodeno izbiro stopnje regeneracije (auto regen). Pač drugačni funkciji kot pri Ioniqu.
Nejccc, FV-EV
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a CRF »

"turbo lag" je pa samo v EKO načinu. V COMFORT in SPORT ga ne opazim. Mogoče je Ioniq še bolj odziven...
Nejccc
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Zasavje
625
896

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Nejccc napisal/-a: Vozil sem po avtocesti od Vranskega do Trojan. Zraven je prodajalec dejal, da vozim prehitro. Vozil sem do 110 km/h, pri tej izjavi sem takoj videl, da se na tega prodajalca ne morem nič zanesti, saj res ne ve, kaj prodaja. Žalostno
Če je gre za prodajalca z belo Kono , imam jaz druge izkušnje z njim. Vse kar ni vedel "iz glave", ko sem se pri njemu zanimal
za nakup zadnjega avta, mi je uspel odgovoriti naknadno. Pa še to sem vrtal vanj s podrobnosti, ki jih kupci redko/nikoli ne sprašujejo.

Je pa res, da sem za odgovore zaprosil, pa se je potrudil in mi odgovoril. Če govoriva o istem, sem dobil kasneje info, da
ima prodajo med najboljšimi v SLO, potem menim da že nekaj ve, hehe. Možno pa je še malo "bos" pri EV-jih, ker mi je
povedal, da je letos najbolj iskana Kona s 120 KM ICE. Povrtaj vanj z vprašanji, ko ima več časa, pa se bo pozanimal, ampak
priznavam da so se tako vedli do sedaj še v vseh Hyundai-evih salonih. Pa se rad "pasem" pri njih, tudi če grem samo mimo.
Nejccc
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1668
2197

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a crunchy »

SimonZed napisal/-a:...Tako je, držanje leve ročice zavira do ustavitve, držanje desne ročice pa izklopi/vklopi radarsko vodeno izbiro stopnje regeneracije (auto regen). Pač drugačni funkciji kot pri Ioniqu.
Sem hotel že prej komentirati. Moram priznati, da sem kar srečen, da ima Leaf "e-pedal (1-pedal) driving", ki lepo ustavi EV tudi na klancu. Tole z obvolanskimi ročicami bi me spravilo ob pamet.
No, verjetno bi se sčasoma navadil.
SimonZed, Robie, kt57
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Nejc, tudi meni je Kona takoj vžgala, vendar se je že prej elektroniki popolnoma zmeđalo in šele kasneje stabiliziralo elektroniko (predvidevam, da sta bila vmes vsaj dva reseta, ko se popolnoma vse izklopi po cca. 20min).

Sem malo meril brez polnjenja in s polnjenjem in je identično kot pri tebi. Morda ima Konina elektronika večjo porabo in je zato bolj občutljiva?
Nejccc
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

crunchy napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:...Tako je, držanje leve ročice zavira do ustavitve, držanje desne ročice pa izklopi/vklopi radarsko vodeno izbiro stopnje regeneracije (auto regen). Pač drugačni funkciji kot pri Ioniqu.
Sem hotel že prej komentirati. Moram priznati, da sem kar srečen, da ima Leaf "e-pedal (1-pedal) driving", ki lepo ustavi EV tudi na klancu. Tole z obvolanskimi ročicami bi me spravilo ob pamet.
No, verjetno bi se sčasoma navadil.
Jaz se v 5 mesecih nisem navadil, enostavno pač na koncu pritisnem na zavoro.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

SimonZed napisal/-a:
crunchy napisal/-a:
SimonZed napisal/-a:...Tako je, držanje leve ročice zavira do ustavitve, držanje desne ročice pa izklopi/vklopi radarsko vodeno izbiro stopnje regeneracije (auto regen). Pač drugačni funkciji kot pri Ioniqu.
Sem hotel že prej komentirati. Moram priznati, da sem kar srečen, da ima Leaf "e-pedal (1-pedal) driving", ki lepo ustavi EV tudi na klancu. Tole z obvolanskimi ročicami bi me spravilo ob pamet.
No, verjetno bi se sčasoma navadil.
Jaz se v 5 mesecih nisem navadil, enostavno pač na koncu pritisnem na zavoro.
Jaz se tudi težko navajam z rokami bremzat in noge kar same odreagirajo. Se sicer da, samo moram vedno možgane prej vklopit, očitno so refleksi že malo zarjaveli
SimonZed, Nejccc
Kona EV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: 2312
Avto: Hyundai Kona ev
177
6

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Kona EV »

Danes pa je klima crknila. Super
Kona EV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: 2312
Avto: Hyundai Kona ev
177
6

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Kona EV »

Zakaj mi pri polnjenju dela ventilator, ker hladi baterijo??
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Kona EV napisal/-a:Zakaj mi pri polnjenju dela ventilator, ker hladi baterijo??
Ja, med polnjenjem na hitri DC polnilnici se sliši ventilator hladilnega sistema baterije.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Kona EV napisal/-a:Danes pa je klima crknila. Super
Kaj to pomeni? Da ko pritisneš auto, nastaviš hladnejšo temperaturo od notranje, ne piha hladnega zraka? Ali se izpiše kakšno obvestilo o napaki?
Kona EV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: 2312
Avto: Hyundai Kona ev
177
6

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Kona EV »

SimonZed napisal/-a:
Kona EV napisal/-a:Danes pa je klima crknila. Super
Kaj to pomeni? Da ko pritisneš auto, nastaviš hladnejšo temperaturo od notranje, ne piha hladnega zraka? Ali se izpiše kakšno obvestilo o napaki?
Klima je enostavno nehala delati, danes so pri Lunežniku ugotavljali napako in naj bi bilo nekaj na inštalaciji.

Ne pa ena stvar zanima , prvo da dodam so zelo prijazni vse je super glede njih, me pa zanima ta stvar. Kupiš EV avto in dobiš v asistenci ali od njih nadomestno vozilo, pri tem imaš stroške z gorivom, kdo jih plača??
kavka
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 642
293
684

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a kavka »

Gotovo ti.
Avrelij
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Zasavje
625
896

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Avrelij »

Kona EV napisal/-a:Kupiš EV avto in dobiš v asistenci ali od njih nadomestno vozilo, pri tem imaš stroške z gorivom, kdo jih plača??

Hyundai ima asistenco za garancijske zadeve, ki ni plačljiva - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca/
Nadomestno vozilo bi moralo biti v rangu kupljenega, če ga imajo, kar ni vedno verjetno. Pri takih težavah se pa potem
izkaže sposobnost pogajanja

Lahko pa kupiš pri njih asistenco Plus, ki je podobna komercialnim zavarovalniški za 25€ in velja 13 mesecev. Tam je zajeto nekaj več - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca_plus/

Tudi tukaj ni govora o razliki stroškov pogonskega energenta.
Kona EV
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: 2312
Avto: Hyundai Kona ev
177
6

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a Kona EV »

Avrelij napisal/-a:
Kona EV napisal/-a:Kupiš EV avto in dobiš v asistenci ali od njih nadomestno vozilo, pri tem imaš stroške z gorivom, kdo jih plača??

Hyundai ima asistenco za garancijske zadeve, ki ni plačljiva - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca/
Nadomestno vozilo bi moralo biti v rangu kupljenega, če ga imajo, kar ni vedno verjetno. Pri takih težavah se pa potem
izkaže sposobnost pogajanja

Lahko pa kupiš pri njih asistenco Plus, ki je podobna komercialnim zavarovalniški za 25€ in velja 13 mesecev. Tam je zajeto nekaj več - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca_plus/

Tudi tukaj ni govora o razliki stroškov pogonskega energenta.
Hvala, bom poskusil odgovor dobit pri varstvu potrošnika
Samo za informacije
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Napake in težave

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Avrelij napisal/-a:
Kona EV napisal/-a:Kupiš EV avto in dobiš v asistenci ali od njih nadomestno vozilo, pri tem imaš stroške z gorivom, kdo jih plača??
Lahko pa kupiš pri njih asistenco Plus, ki je podobna komercialnim zavarovalniški za 25€ in velja 13 mesecev. Tam je zajeto nekaj več - https://www.hyundai.si/storitve/hyundai_asistenca_plus/
Jaz sem želel kupiti Asistenco Plus ob nakupu Kone EV pa mi je prodajalec dejal, da nima smisla, da je to mišljeno bolj za vozila, ki niso več v garancije. Ni se mi dalo pregovarjati, čeprav je ponudba za ceno 25 € ugodna (pri meni ugodnejša, kot če bi vzel asistenco pri zavarovalnici). Zaenkrat moram potrkati ob les, da nimam težav.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Kona EV”