To ni problem, asfalt pod avtom ni kaj dosti toplejsi od okolice ker je v senci (od avta), baterija ne gre bistveno nad temperaturo ozracja, ki pa ni problematicna. Baterija je izolirana ter na dnu avtomobila, vroce sonce pa pripeka v streho in ogreva notranji prostor. Kolikor sem pred leti spremljal to tematiko problema ni nobenega.Stromcek napisal/-a:Glede na kratek čas avta v peči se baterija po moje nič hudo ne segreje. Zanimivo bi bilo, če bi imel možnost biti zraven in z Leaf Spyem izmeriti temperature. Se kdo javi?
Mislim, da je večji problem od kratkotrajnega segrevanja v peči parkiranje na poletnem razgretem parkirišču... Npr. cel teden na odprtem parkingu letališča v juliju, če greš na dopust...
In glede tega lastnikov ob nakupu ali servisu tudi nič posebej ne opozorijo.
Navsezadnje sem tole tudi testiral pred leti sam s C-Zerom, avto je bil pred hiso na soncu sredi poletja vec dni, ko se ni bilo nadstreska. S cani0n sem preveril temperaturo vsak dan, nobene razlike. Pa gre za avto dizajniran leta 2009
Problem nastane le, ce je baterija na 100% ter se zgornje pocne vec dni zapored.