Ja, neto je 28 kWh, bruto pa okrog 30 kWh. Vendar gre v primeru AC polnjenja za izgube vgrajenega polnilca, kot je rekel CRF, zato je bilo več pretočenih elektronov, kot je nazivna kapaciteta baterije.Stromar napisal/-a:Enkrat sem nekje prebral, da je baterija malo vecja od 28kwh.
Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Re: Ioniq od Gorazda
Po dveh mesecih in pol uporabe že 10.000 km. Bo 50.000 konec leta?
Re: Ioniq od Gorazda
Koliko pa ti kaže, da imaš povprečno porabo v daljšem časovnem obdobju (prvi podatek v potovalnem računalniku, kjer kaže tudi trenutno porabo)?
Re: Ioniq od Gorazda
Nisem še nič “resetiral”. Poraba je 16.8 kWh/100 km. Večino km prevozim po AC, vozim pa po temponatu 139 km/h.SimonZed napisal/-a:Koliko pa ti kaže, da imaš povprečno porabo v daljšem časovnem obdobju (prvi podatek v potovalnem računalniku, kjer kaže tudi trenutno porabo)?
Re: Ioniq od Gorazda
energija napisal/-a:Nisem še nič “resetiral”. Poraba je 16.8 kWh/100 km. Večino km prevozim po AC, vozim pa po temponatu 130 km/h.SimonZed napisal/-a:Koliko pa ti kaže, da imaš povprečno porabo v daljšem časovnem obdobju (prvi podatek v potovalnem računalniku, kjer kaže tudi trenutno porabo)?
Re: Ioniq od Gorazda
In koliko ti kaže dometa pri polni bateriji in takšnem načinu vožnje?energija napisal/-a:Nisem še nič “resetiral”. Poraba je 16.8 kWh/100 km. Večino km prevozim po AC, vozim pa po temponatu 139 km/h.SimonZed napisal/-a:Koliko pa ti kaže, da imaš povprečno porabo v daljšem časovnem obdobju (prvi podatek v potovalnem računalniku, kjer kaže tudi trenutno porabo)?
Re: Ioniq od Gorazda
midva sva to trgovino včeraj iskala..pa je ni več v btc. Mogoče kdo ve kje bila lahko nabavila nosilce za ioniqa?magic napisal/-a:Prečne http://www.cruzber.com/instrucciones/92 ... 7x-Lv7.pdf in ključavnice (Airo T128). Kupil sem v btc v hali A, niso imeli na zalogi pa so naročili, so rekli, da bojo več kom. Flamin avto, pa še popust dajo na gotovino
Re: Ioniq od Gorazda
amaterB napisal/-a:Cruzber prtljaznike imajo npr na mimovrste, poglej ce tudi za ioniqa.
hvala sem vse našla na mimovrste, pa še cena se mi zdi sprejemljiva..
Re: Ioniq od Gorazda
Danes s 100% polnim zapustil Krško in šel mimo LJ proti Bledu. Vožnja 130 km/h po tempomatu oziroma počasneje občasno zaradi prometa, omejitev ipd. Po 146 km sem prišel na PETROL polnilnico pri Radovljici in ostalo mi je le še 4 km avtonomije! Torej, več kot 150 km ne bi mogel narediti ob takšni hitrosti, temperatura pa je bila okoli 20 stopinj, kar naj bi bilo idealno za porabo. Mi je pa na štartu kazalo avtonomijo 171 km, čeprav sem pred tem isti dan peljal 140 km/h iz LJ v Krško. Torej tudi ta računalnik laže.
Re: Ioniq od Gorazda
Višinska razlika nekaj vpliva in danes je bil dež, če se ne motim. To vse vpliva na porabo.
Re: Ioniq od Gorazda
Končno eni pišete realno porabo pri normalni vožnji.
Imam nemška jajca i3 in imam po 6000 km porabo 16,1kWh/100km.
Vsak dan imam do doma 12km klanca in 450 višincev.
Za tiste , ki ne razumete prikaz dometa.
Ko grem od doma do Ljubljane 42km mi domet naraste za 50 do 70 km.
V Ljubljani je še vedno 260km, ko grem pa domov mi za isto vrednost pade.
Vsak EV računa domet trenutno in po klancu dol narašča po klancu gor pa pada-rapidno.
Imam tudi električno kolo, ki mi kaže doma 110km v dolini pa 220Km.
Vozim pa normalno-omejitve +10. tudi na avtocesti.
Imam nemška jajca i3 in imam po 6000 km porabo 16,1kWh/100km.
Vsak dan imam do doma 12km klanca in 450 višincev.
Za tiste , ki ne razumete prikaz dometa.
Ko grem od doma do Ljubljane 42km mi domet naraste za 50 do 70 km.
V Ljubljani je še vedno 260km, ko grem pa domov mi za isto vrednost pade.
Vsak EV računa domet trenutno in po klancu dol narašča po klancu gor pa pada-rapidno.
Imam tudi električno kolo, ki mi kaže doma 110km v dolini pa 220Km.
Vozim pa normalno-omejitve +10. tudi na avtocesti.
Re: Ioniq od Gorazda
Jaz in Gorazd imava enak avto in različen stil vožnje. Zame je realna poraba tako kot vozim jaz. Za Gorazda je realna poraba tako kot vozi on. Enostavno.
Re: Ioniq od Gorazda
OK Vse razumem.
So različni načini voženj. toda vožnja 90km/h na avtocesti za kamionom ni čisto normalna vožnja.
Tudi nenormalno visoki dometi so posledica zeeeelo počasne vožnje in še po veliko klancu navzdol.
Zame je EV prevozno sredstvo od točke A do B in to bi rad opravil v normalnem času kot z ICE.
So različni načini voženj. toda vožnja 90km/h na avtocesti za kamionom ni čisto normalna vožnja.
Tudi nenormalno visoki dometi so posledica zeeeelo počasne vožnje in še po veliko klancu navzdol.
Zame je EV prevozno sredstvo od točke A do B in to bi rad opravil v normalnem času kot z ICE.
Re: Ioniq od Gorazda
S tem se jest zelo strinjam, večina tu gor pa ne. Tudi se ne strinjajo, da so šparovčki Pri 90 za kamionom na AC enostavno uživajo
Re: Ioniq od Gorazda
Ne čisto vsi. Tesla se tega ne gre. Preprosto računa doseg na podlagi neke porabe in SOC.aru12 napisal/-a: Vsak EV računa domet trenutno in po klancu dol narašča po klancu gor pa pada-rapidno.
Kaj je boljše... Kaj pa vem. Mene ne moti če SOC malo niha. V Renaultu bolj, v Hyundaiu malo manj...
Re: Ioniq od Gorazda
Prvi servis opravljen. 15000 km. Filter klime 34,56€, delo brezplačno, kar sem si izpogajal pri nakupu avta. Autobinck LJ Črnuče.
Re: Ioniq od Gorazda
Haha, delo brezplačno, filter so pa računali že ob prvem servisu. Ajajaj
Po servisni knjižici se filter menja na 30.000 km, če se prav spomnim?
Po servisni knjižici se filter menja na 30.000 km, če se prav spomnim?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek