Kona EV proti ICE
Kona EV proti ICE
Baje je v temle članku neka tabelca, kjer je Kona EV precej na dnu lestvice.
Ima kdo dostop?
https://avto.finance.si/8946822/Kaj-dob ... -kilometer
Ima kdo dostop?
https://avto.finance.si/8946822/Kaj-dob ... -kilometer
Re: Kona EV proti ICE
Eh sem zamudil čas, ko še lahko popravim prispevek.
V glavnem, sem dobil tabelco:
Gre se za izračun cene na kilometer pri 3 letih lastništva in 90000 km
Kolega, ki je pred časom objavil, da njega pride EV dražje od ICE pravi, da se strinja z izračunom.
Saj nočem povzročit kakšnega prepira, sam se EV kupil z vidika všečne vožnje, nisem delal kaj dosti izračunov. Je pa tole zanimivo vedeti.
Ne vem pa, če še kaj piše v članku uporabnega?
V glavnem, sem dobil tabelco:
Gre se za izračun cene na kilometer pri 3 letih lastništva in 90000 km
Kolega, ki je pred časom objavil, da njega pride EV dražje od ICE pravi, da se strinja z izračunom.
Saj nočem povzročit kakšnega prepira, sam se EV kupil z vidika všečne vožnje, nisem delal kaj dosti izračunov. Je pa tole zanimivo vedeti.
Ne vem pa, če še kaj piše v članku uporabnega?
Re: Kona EV proti ICE
Super clanek, cim vec taksnih in bodo dlje subvencije! Super za kafanske debate.
Sicer pa sem preprican, da si zna vsak na tem forumu izracunat svoj ROI za EV ter dejanske stroske. Debata o samem clanku je itak brez pomena, ker clanek ne prikaze kako so do izracuna prisli. Velikokrat sem linkal tole iz leta 2016, ki je sedaj ze passe oz je izracun se bolj v prid EVjem:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/elektr ... nce-428885
Sicer pa sem preprican, da si zna vsak na tem forumu izracunat svoj ROI za EV ter dejanske stroske. Debata o samem clanku je itak brez pomena, ker clanek ne prikaze kako so do izracuna prisli. Velikokrat sem linkal tole iz leta 2016, ki je sedaj ze passe oz je izracun se bolj v prid EVjem:
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/elektr ... nce-428885
Re: Kona EV proti ICE
Mi ni dalo miru pa sem na hitro pogledal, izracun so delali v podjetju ALD Automotive iz Ajdovscine, ki je v lasti ALD Automotive SAS. Pa poglejmo, managirajo 1.5mio vozil po svetu, jasno da je levji delez prihodka tudi serviriranje le teh, kar je zapakirano v fleet management fee-je oz. t.i. poslovni najem. Tak kos pogace odrezat pri EVjih jim definitivno ni v interesu. Biased izracun ? Ah kje
Re: Kona EV proti ICE
Se strinjam, da je vožnja z e-avtomobilom (navkljub predpostavki, da smo prejeli EKO subvencijo in še vedno z organiziranim potovanjem polnimo zastonj oz. je elektrika precej nižja tarifa / km od fosilnih goriv) dražja od mnogo fosilcov.
Sam sicer ne delam izračuna za tri leta ampak ga za 7+, takrat bo pa cena /km že precej nižja od zgornjega izračuna.
EV je pač stvar odločitve in izračuna vsakega posameznika, ki je zelo odvisna od prevoženih km in tudi potrebe po koriščenju drugih prednosti, ki jih dobiš z EV - gratis parkiranja, užitkov v vožnji,...
Sam sicer ne delam izračuna za tri leta ampak ga za 7+, takrat bo pa cena /km že precej nižja od zgornjega izračuna.
EV je pač stvar odločitve in izračuna vsakega posameznika, ki je zelo odvisna od prevoženih km in tudi potrebe po koriščenju drugih prednosti, ki jih dobiš z EV - gratis parkiranja, užitkov v vožnji,...
Re: Kona EV proti ICE
Evo moj izračun. Seveda je 3 leta kratka doba... jaz računam na 5 do 8 let.
[/center]
[/center]
Na X osi so meseci!
P.S. Po 90.000km bom na 0.37€/km, po 150.000km pa na 0.22€/km
[/center]
[/center]
Na X osi so meseci!
P.S. Po 90.000km bom na 0.37€/km, po 150.000km pa na 0.22€/km
Re: Kona EV proti ICE
Kdo od vas pa dela izračun samo na tri leta? Tisti, ki menjava avte kot za stavo, to pa so ljudje, ki jim avto pomeni statusni simbol ali pa res delajo dnevno po 500km in več. Torej tak izračun velja le za luksuzne kupce, ki pa verjetno niso povprečni lastniki avtov.
Meni avto ne predstavlja statusnega simbola, je le prevozno sredstvo, za katerega pa glede na povprečno 30.000 km letno želim tudi nekaj udobja, varnosti in predvsem zanesljivosti. Zato avto kupujem na 10 let ali več če je nov in povprečno na pet let rabljen, ki ima ob nakupu več kot 100.000 km.
Za nas povprečne državljane naj naredijo v članku realen izračun na 10 let in upoštevajo ali odštejejo tudi ceno avta ob prodaji. Tak hitri izračun mene pride za ful opremljeno Kono64 nekje med 0,15 in 0,19 EUR/km
In to z vključeno: nakupno ceno z odbito subvencijo, gorivo/elektrika iz omrežja (99% polnim doma) za 300.000km, vsemi servisi brez nesreč, redno menjavo in nakupi gum, vinjetami in vsa leta ful kasko. Razlika med 0,15 - 0,19 pa je zato, ker ne vem po kakšni ceni bom lahko takrat prodal ta avto, kar bo nekje med 0 in 10.000Eur verjetno
Sami si izračunajte svoj primer, je zelo lahka matematika in ne nasedat naročenim piscem v člankih, ki si prilagodjo parametre, ki jim marketinško pašejo
Meni avto ne predstavlja statusnega simbola, je le prevozno sredstvo, za katerega pa glede na povprečno 30.000 km letno želim tudi nekaj udobja, varnosti in predvsem zanesljivosti. Zato avto kupujem na 10 let ali več če je nov in povprečno na pet let rabljen, ki ima ob nakupu več kot 100.000 km.
Za nas povprečne državljane naj naredijo v članku realen izračun na 10 let in upoštevajo ali odštejejo tudi ceno avta ob prodaji. Tak hitri izračun mene pride za ful opremljeno Kono64 nekje med 0,15 in 0,19 EUR/km
In to z vključeno: nakupno ceno z odbito subvencijo, gorivo/elektrika iz omrežja (99% polnim doma) za 300.000km, vsemi servisi brez nesreč, redno menjavo in nakupi gum, vinjetami in vsa leta ful kasko. Razlika med 0,15 - 0,19 pa je zato, ker ne vem po kakšni ceni bom lahko takrat prodal ta avto, kar bo nekje med 0 in 10.000Eur verjetno
Sami si izračunajte svoj primer, je zelo lahka matematika in ne nasedat naročenim piscem v člankih, ki si prilagodjo parametre, ki jim marketinško pašejo
Re: Kona EV proti ICE
Tudi jaz sem si izračunal na 10 let, odvisno od prevoženih km bo točka preloma morda že pri 8 letih.
Re: Kona EV proti ICE
Bencinska Kona ima na vsakih 12 mesecev "skok", ki ga pri E-koni ne opazim. Ne opazim "skoka" na vsake 2-4 leta za gume, na 12 mesecev za vinjeto, ...CRF napisal/-a:Evo moj izračun. Seveda je 3 leta kratka doba... jaz računam na 5 do 8 let.
Re: Kona EV proti ICE
Izracun na 3 leta je cista bedarija. Najbolj enostavno je izracun samo goriva za 10 let, kar je pri meni 30 do 40.000eur in sem takoj narocil kono, obrok je enak mesecnem za gorivo...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona EV proti ICE
Je pa en problem, vem da bom z EV delal vec km kot z dizlom...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona EV proti ICE
Mislim, da ne bo tako hudo, to sem se tudi jaz bal prvi mesecedi-b napisal/-a:Je pa en problem, vem da bom z EV delal vec km kot z dizlom...
Re: Kona EV proti ICE
Ni panike, več kilometrov ko boš delal, več boš prihranil pri bencinuedi-b napisal/-a:Je pa en problem, vem da bom z EV delal vec km kot z dizlom...
Re: Kona EV proti ICE
Res je, ni jih. Ker so enaki za oba. Upoštevani so samo servisi in cestnina. Brez problema bi pa ICE dodal še par 100€/leto za prakirnine.mucek4 napisal/-a:Bencinska Kona ima na vsakih 12 mesecev "skok", ki ga pri E-koni ne opazim. Ne opazim "skoka" na vsake 2-4 leta za gume, na 12 mesecev za vinjeto, ...CRF napisal/-a:Evo moj izračun. Seveda je 3 leta kratka doba... jaz računam na 5 do 8 let.
Re: Kona EV proti ICE
Jaz sem si zadevo izračunal glede na najcenejšega novega Cliota. Za izračun sem vzel stroške obstoječega Clio 1,5dci (skoraj do evra natančne), ki sem jih vnašal par let v poraba.com. Stroški Clia so bili v primerjavi z ostalimi ICE zelo nizki.
Investicija v Kono EV 64 se nam po tem izračunu, pri podobnih kilometrih povrne v 8 letih. Dejstvo pa je, da bo Kona delala več kot 30.000 na leto. Trenutno jih ima 5000.
... in kot smo že zapisali, menim, da smo tu zbrani lastniki EV, ki vemo zakaj smo se odločili za nakup.
Verjetno nam je vsem skupno, da je užitek vožnje, cena prevoženega kilometra in na koncu tudi ekološki vidik tisto, zaradi česar vozimo EV.
Investicija v Kono EV 64 se nam po tem izračunu, pri podobnih kilometrih povrne v 8 letih. Dejstvo pa je, da bo Kona delala več kot 30.000 na leto. Trenutno jih ima 5000.
... in kot smo že zapisali, menim, da smo tu zbrani lastniki EV, ki vemo zakaj smo se odločili za nakup.
Verjetno nam je vsem skupno, da je užitek vožnje, cena prevoženega kilometra in na koncu tudi ekološki vidik tisto, zaradi česar vozimo EV.
Re: Kona EV proti ICE
Rekel bi, da sem EV kupil v tem vrstnem redu, ker:
- mi je bil všeč način polnjenja (ne maram vonja po gorivu, čakanja v vrstah,..)
- imam MFE in s tem neodvisnost od cenovnih nihanj
- hitri pospeški, užitek v vožnji
- nizka cena energenta, posledično ne razmišljam o stroških poti
- kalkulacija med ICE in EV v mojem primeru v prid EV
- bonbončki kot so parkirnine, brezplačen štrom,... izjemoma, načeloma tega sploh ne koristim, kot tudi ne zbiram pik po trgovinah, kuponov,....
Torej je to, da sem v plusu, le dodatni bonus
- mi je bil všeč način polnjenja (ne maram vonja po gorivu, čakanja v vrstah,..)
- imam MFE in s tem neodvisnost od cenovnih nihanj
- hitri pospeški, užitek v vožnji
- nizka cena energenta, posledično ne razmišljam o stroških poti
- kalkulacija med ICE in EV v mojem primeru v prid EV
- bonbončki kot so parkirnine, brezplačen štrom,... izjemoma, načeloma tega sploh ne koristim, kot tudi ne zbiram pik po trgovinah, kuponov,....
Torej je to, da sem v plusu, le dodatni bonus
Re: Kona EV proti ICE
Popravljen graf. Prejšnji ni upošteval servisov po 90.000km.
[/center]
Moram pa EV dodat še par 100€ letno za zavarovanje.
[/center]
Moram pa EV dodat še par 100€ letno za zavarovanje.
Re: Kona EV proti ICE
Hmm, boš pa moral razložit zakaj nebi bil enak strošek za vinjetomucek4 napisal/-a:Vidiš, tukaj se pa motiš.CRF napisal/-a:Res je, ni jih. Ker so enaki za oba.
Prav tako za gume, ker lepo vozim
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek