Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Odpiram novo temo in če bo veliko vaših objav, bodo podatki dali dokaj točno sliko o porabi naših elektro vozil. Preveri na določeni razdalji in ob določeni hitrosti porabo, pa jo javi. Tu je moja prva objava:
12.3.2019 vožnja po AC merjeno od Trebnje do LJ, 130 km/h, IONIQ, 19,1 kWh/100 km. Če se bom spomnil, bom jutri poskusil v obratno smer.
12.3.2019 vožnja po AC merjeno od Trebnje do LJ, 130 km/h, IONIQ, 19,1 kWh/100 km. Če se bom spomnil, bom jutri poskusil v obratno smer.
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
13.3.2019, vožnja po AC od LJ do KK, 130 km/h, IONIQ, 18.7 kWh/100 km, zunaj 1°Celzija.
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Kakšna je bila v obeh primerih povprečna hitrost na relaciji?
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Za kakršnokoli uporabno primerjavo bi se morali dogovorit za skupinsko vožnjo na neki relaciji...
Drugače je preveč parametrov ki se razlikujejo.
Drugače je preveč parametrov ki se razlikujejo.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2258
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Pa še nekaj, naj objavijo čim več podatkov, na primer tudi ali gre za hitrost po GPS ali po števcu. Če je možno naj pot zapišejo v datoteko prek OBD vmesnika. Pri SimonZed-u točno veš povprečno hitrost, profil hitrosti, profil pospeškov (kako umirjena ali divja vožnja je bila), višinske razlike, koliko je bilo rekuperacije in podobno. Pri tovrsnih primerjavah je to zelo koristno. "Umirjena vožnja" in "130 km/h" je za enega voznika lahko nekaj čisto drugega kot za drugega.
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Točno tako! Sam npr. iz Kopra do Lj porabim z Leaf-om (40kW) cca 75-80 % baterije, v smeri iz Lj proti Kopru pa 55-60%. Razlika je tudi temperatura. Ko štartam zjutraj je cca 10°C manj kot popoldan.crunchy napisal/-a:Pa še nekaj, naj objavijo čim več podatkov, na primer tudi ali gre za hitrost po GPS ali po števcu. Če je možno naj pot zapišejo v datoteko prek OBD vmesnika. Pri SimonZed-u točno veš povprečno hitrost, profil hitrosti, profil pospeškov (kako umirjena ali divja vožnja je bila), višinske razlike, koliko je bilo rekuperacije in podobno. Pri tovrsnih primerjavah je to zelo koristno. "Umirjena vožnja" in "130 km/h" je za enega voznika lahko nekaj čisto drugega kot za drugega.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Pri kateri hitrosti, ker jaz pridem iz Pirana v Topolšico pa mi ostane še nekaj (pri 100 km/h)
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Jaz ne bi preveč kompliciral. Poskusi enostavno najti najbolj realno hitrost/porabo. Jaz sem resetiral računalnik ko sem se zapeljal skozi 2. tunel in pri hitrosti 130 km/h in takšno hitrost sem potem s tempomatom držal ves čas, razen skozi cestninsko postajo. Promet je bil zelo redek. Rezultat pa sem prebral tik pred izvozom za Krško, ko sem začel zmanjševati hitrost.
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Celje-Ljubljana po avtocesti, Kona EV 64 kWh, 10°C zunanja temp.
SCC+LFA vožnja po maksimalnih omejitvah (135 km/h po števcu, razen po tunelih in odsekih 105 km/h):
Travelled distance: 78.9826 km
Cumulative time driving: 41.65 min
Average speed when driving: 113.759 km/h
Average consumption: 21.2716 kWh/100 km
Več tukaj (pozor, grafi!): viewtopic.php?f=36&t=1834&p=32325#p32325
Verjetno bi marsikdo pomislil, da se je na takšni poti vozil z višjo povprečno hitrostjo, kot se je izkazala na koncu (114 km/h)! Na koliko imaš nastavljen tempomat je lahko zelo varljiv podatek, razen, če res na poti ni nobenega odseka z nižjo omejitvijo...
SCC+LFA vožnja po maksimalnih omejitvah (135 km/h po števcu, razen po tunelih in odsekih 105 km/h):
Travelled distance: 78.9826 km
Cumulative time driving: 41.65 min
Average speed when driving: 113.759 km/h
Average consumption: 21.2716 kWh/100 km
Več tukaj (pozor, grafi!): viewtopic.php?f=36&t=1834&p=32325#p32325
Verjetno bi marsikdo pomislil, da se je na takšni poti vozil z višjo povprečno hitrostjo, kot se je izkazala na koncu (114 km/h)! Na koliko imaš nastavljen tempomat je lahko zelo varljiv podatek, razen, če res na poti ni nobenega odseka z nižjo omejitvijo...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2258
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Odlično povedano!SimonZed napisal/-a:Verjetno bi marsikdo pomislil, da se je na takšni poti vozil z višjo povprečno hitrostjo, kot se je izkazala na koncu (114 km/h)! Na koliko imaš nastavljen tempomat je lahko zelo varljiv podatek, razen, če res na poti ni nobenega odseka z nižjo omejitvijo...
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Exactly. 7/10 ljudi bi reklo "vozil sem s tempomatom 130km/h"
Je pa vseeno potrebno razlikovat med povprecno hitrostjo voznje ter povprecno hitrostjo potovanja. Nekoc sem v temi o Koni vprasal ce le ta izpisuje povprecno hitrost voznje in dobil odgovor v smislu "saj imas postavki razdalje in casa, izracunaj". E, narobe Zakaj ?
A) Vozim 100km s 100km/h ter prispem na cilj v 1 uri. Povprecno porabo imam recimo 15kWh/100km.
B) Vozim 100km s 170km/h ter imam nekje na sredini zastoj zaradi nesrece, kjer stojim 25 minut. Na cilj enako prispem v 1 uri. Povprecno porabo imam seveda 35kWh/100km.
Torej zelo uporabno je, ce avto izpise povprecno hitrost voznje (ne potovanja, ta je vec ali manj nerelevantna). Sicer tako podrobnih podatkov z grafi kot nam jih predstavlja Simon, jih na vecini forumov po svetu verjetno ne dobijo.
Je pa vseeno potrebno razlikovat med povprecno hitrostjo voznje ter povprecno hitrostjo potovanja. Nekoc sem v temi o Koni vprasal ce le ta izpisuje povprecno hitrost voznje in dobil odgovor v smislu "saj imas postavki razdalje in casa, izracunaj". E, narobe Zakaj ?
A) Vozim 100km s 100km/h ter prispem na cilj v 1 uri. Povprecno porabo imam recimo 15kWh/100km.
B) Vozim 100km s 170km/h ter imam nekje na sredini zastoj zaradi nesrece, kjer stojim 25 minut. Na cilj enako prispem v 1 uri. Povprecno porabo imam seveda 35kWh/100km.
Torej zelo uporabno je, ce avto izpise povprecno hitrost voznje (ne potovanja, ta je vec ali manj nerelevantna). Sicer tako podrobnih podatkov z grafi kot nam jih predstavlja Simon, jih na vecini forumov po svetu verjetno ne dobijo.
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Včeraj ista relacija, samo tempomat na 140 km/h, poraba 20.2 kWh/100 km. In 95% časa je šlo 140 km/h.energija napisal/-a:12.3.2019 vožnja po AC merjeno od Trebnje do LJ, 130 km/h, IONIQ, 19,1 kWh/100 km. Če se bom spomnil, bom jutri poskusil v obratno smer.
Seveda pa se strinjam, tako kot se strinjate vsi ostali, da nastavljena hitrost na tempomatu ne pomeni povprečne.
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
EV-ejaši ste vedno bolj opasni "95% vožnje 140" potem "čez višnjegorski klanec 130" ... se spomnim ko sem se pridružil forumu so bile hitrosti in primerjave bolj tam med 80 in 100 kph če si bral DEMS prispevke pa še za kakšnih 40 - 50 kph manj
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2258
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16682197
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Prav zaradi tega sem nameraval še dodati podatek o povprečni hitrosti med vožnjo (brez stanja) tako za Leafa in Kono ampak se nikoli ne spomnim oziroma vzamem čas. Obljubim, da bom dodal tudi ta podatek (vključno s časom stanja).matija napisal/-a:Je pa vseeno potrebno razlikovat med povprecno hitrostjo voznje ter povprecno hitrostjo potovanja. Nekoc sem v temi o Koni vprasal ce le ta izpisuje povprecno hitrost voznje in dobil odgovor v smislu "saj imas postavki razdalje in casa, izracunaj". E, narobe
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Zahvala za podrobno analizo gre Crunchyju, ki je spisal aplikacijo in jo prilagodil Koni (izpisom iz Torque Pro). Sicer bi vas dolgočasil samo z grafi iz Excela.matija napisal/-a:Torej zelo uporabno je, ce avto izpise povprecno hitrost voznje (ne potovanja, ta je vec ali manj nerelevantna). Sicer tako podrobnih podatkov z grafi kot nam jih predstavlja Simon, jih na vecini forumov po svetu verjetno ne dobijo.
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Vaše prispevke, tudi o porabi, berem zato, ker so kvalitetni in točni in brez čustvenih navezav na lastno vozilo. Res ste carji, ali pa uživate v tem hobiju, da se vam da delati tako natančne analize, tako da tujih forumov nimam sploh želje pogledat, no razen kak video od Bjorna mogoče. Mislim, da je tale forum nr.1 na svetu za EV - pohvalno
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Včeraj preizkusil porabo pri 140km/h. 120km na AC v obe smeri. Nekaj prometa, ampak kar visoka povprečna hitrost.
Poraba 18.6kWh/100km.
Poraba 18.6kWh/100km.
Re: Realna poraba kWh/100 km - tvoja izkušnja
Res, vsa čast vam, ni mišljeno sarkastično, jaz se vozim zgolj po AC, vsak dan, vedno ista trasa, vsak dan 125 km v eno smer. Včeraj zvečer, pri konstantnih 100km/h , temperatura 13 st. C, brez gretja, klime, na tempomatu, poraba 14,1, brez enega pospeševanja, ker ni bilo prometa. Ko se vozim 120km/h, je poraba tam od 16—18kwh/100, pri 140 še nisem prišel pod 21 kwh/ 100. Tako da res ne vem, ali je z mojo Kono kaj narobe ali pa je moja trasa tako razgibana, da mi avto toliko več požre kot vam. Prej bi rekel, da so moje cifre realne. In, ko ga napolnim na 100%, mi ne pokaže več kot 350km dometa. Tako da, moj primer je morda za tiste, ki bi radi kupili EV, se vozijo izključno po AC, dejansko pa takih testov porab ni. Domet 430 km kolikor oglašujejo, so zame mokre sanje.CRF napisal/-a:Včeraj preizkusil porabo pri 140km/h. 120km na AC v obe smeri. Nekaj prometa, ampak kar visoka povprečna hitrost.
Poraba 18.6kWh/100km.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek