rabljen c-zero
rabljen c-zero
Pa smo ga docakali, po nekaj mesecih in prodanem Citroen C3 je doma letnik 2011 Citroen C-Zero z 19.500 prevozenimi km. Veselje je konkretno Prodajalec izjemen: prijazen, zanesljiv, zaupanja vreden. Avto imel nekaj praskic in parkiriscnih udrtin/odgnin. Pricakovano, glede na to da prihaja iz Marseilla na jugu Francije.
Prodajalec je vse saniral, uredil papirologijo ter za avto opravil tudi tehnicni pregled, sel zavarovat na ženino ime, zrihtal tablice, skratka vse. Z ženo sva se pripeljala v gorico kjer je avto cakal na javni polnilnici napolnjen, smo spili kavo in sva se odpeljala domov. Ga vsem priporocam, ki boste se iskali kaksen avto. Uvaza iz FR in DE. (http://www.secar.si/).
Z avtom je narejenih ze kaksnih 300km od nakupa vceraj, same pohvale. Izjemen mestni malcek.
Prodajalec je vse saniral, uredil papirologijo ter za avto opravil tudi tehnicni pregled, sel zavarovat na ženino ime, zrihtal tablice, skratka vse. Z ženo sva se pripeljala v gorico kjer je avto cakal na javni polnilnici napolnjen, smo spili kavo in sva se odpeljala domov. Ga vsem priporocam, ki boste se iskali kaksen avto. Uvaza iz FR in DE. (http://www.secar.si/).
Z avtom je narejenih ze kaksnih 300km od nakupa vceraj, same pohvale. Izjemen mestni malcek.
Re: rabljen c-zero
Kar je najlepse je 16A polnilec, ki so ga leta 2011 se prilagali, od 2012 dalje pa je prilozen 10A polnilec, bolj prijazen do domacih prikljuckov ljudi a se polni nekaj ur vec, kar je iz mojega stalisca minus.
Vcerajsnja pot iz Nove Gorice proti Ljubljani je bila kar izziv. Hitrih polnilnic na primorki se ni, avto tudi nima vinjete (letno kupimo v torek) tako da se je pot vila preko Ajdovscine, cez Col, Podkraj, preko Logatca, Vrhnike, center Ljubljane in koncala v Domzalah.
Celotna pot je dolga 101km, avto je ob startu sredi Nove Gorice pokazal 103km dometa. Ker avta nisem poznal (testna voznja pred mesecem dni mi ni dala obcutka o realnem dometu) sem vzel siguren nacin - eko voznja Brez gretja, dosti jadranja v neutral, popolnoma nic zaviranja, samo zaviranje z motorjem z vec stopnjami, ... Po 1/3 poti, pri vrhu hribovja (Col, Podkraj) je kazalo dometa le se 21km.
Malo pred vrhom se ustavim za pavzo, razmisljam ali bomo mogoce morali malo šlepat c-zerota z vlecno vrvjo. Med vleko bi ga se dejansko napolnili, ce bi pustil menjalnik v D. Na pocivaliscu naredim eno zimsko sliko, potem kreneva dalje Ampak kmalu se zacne spust proti Logatcu. Domet se zacne hitro vecati. Po dodatno prevozenih ~25 kilometrih se domet na koncu ustavi na 45km. Tako da bi verjetno prisla brez tezav tudi do Domzal. Ustaviva se na kavi ter bolj iz radovednosti polniva na PP Vrhnika priblizno pol ure. Poskusiva polnjenje na type2 - iz evconnectors narocen type1-type2 kabel super deluje.
Potem sledi sprememba plana, odpraviva se na pijaco z druzbo z gretjem klimo ipd, parkirava na PP Miklosiceva s preostankom dometa 9km. Priklopiva in zacneva polnit. Po 2.5h se vrneva zadovoljna, da bo imel avto nekje 50km dometa. Prvi dan kruta realnost ocitno se nestabilnega omrezja. Napolnjeno 0.0kw, ceprav je polnilnica kazala da polni. Bi prisegel da sem pred odhodom tudi pogledal v avto ali je prizgan indikator polnjenja. Verjetno napaka v polninici...
Ostanemo sredi vecera pri 0° z dometom 9km ter dodatnima dvema potnikoma Sicer problem ni bil prehud ko se spomnim na QC. Odpeljemo se do BTC kristalne palace, kjer v 6 minutah napolnimo baterijo na 36% in nadaljujemo proti Domzalam brez problema z gretjem na maksimumu.
Danes se testno polnjenje med krajsim 15min nakupom v Hofer trgovini v Ljubljani. Napolnilo je 0.9kW. Skrb da je nekaj narobe s kupljenim kablom type1-type2 s tem odpade.
Po dveh dneh navdusenje ne upada Danes se vsedem v svoj avto, kjer ne morem mimo obcutka, kako zastarel deluje ICE pogon. Ceprav je zvok 3.0 šestvaljnika vseeno zelo zelo prijeten, nekako ne preprica vec. Tudi drugi avto bo cez cas definitivno na elektriko.
Vcerajsnja pot iz Nove Gorice proti Ljubljani je bila kar izziv. Hitrih polnilnic na primorki se ni, avto tudi nima vinjete (letno kupimo v torek) tako da se je pot vila preko Ajdovscine, cez Col, Podkraj, preko Logatca, Vrhnike, center Ljubljane in koncala v Domzalah.
Celotna pot je dolga 101km, avto je ob startu sredi Nove Gorice pokazal 103km dometa. Ker avta nisem poznal (testna voznja pred mesecem dni mi ni dala obcutka o realnem dometu) sem vzel siguren nacin - eko voznja Brez gretja, dosti jadranja v neutral, popolnoma nic zaviranja, samo zaviranje z motorjem z vec stopnjami, ... Po 1/3 poti, pri vrhu hribovja (Col, Podkraj) je kazalo dometa le se 21km.
Malo pred vrhom se ustavim za pavzo, razmisljam ali bomo mogoce morali malo šlepat c-zerota z vlecno vrvjo. Med vleko bi ga se dejansko napolnili, ce bi pustil menjalnik v D. Na pocivaliscu naredim eno zimsko sliko, potem kreneva dalje Ampak kmalu se zacne spust proti Logatcu. Domet se zacne hitro vecati. Po dodatno prevozenih ~25 kilometrih se domet na koncu ustavi na 45km. Tako da bi verjetno prisla brez tezav tudi do Domzal. Ustaviva se na kavi ter bolj iz radovednosti polniva na PP Vrhnika priblizno pol ure. Poskusiva polnjenje na type2 - iz evconnectors narocen type1-type2 kabel super deluje.
Potem sledi sprememba plana, odpraviva se na pijaco z druzbo z gretjem klimo ipd, parkirava na PP Miklosiceva s preostankom dometa 9km. Priklopiva in zacneva polnit. Po 2.5h se vrneva zadovoljna, da bo imel avto nekje 50km dometa. Prvi dan kruta realnost ocitno se nestabilnega omrezja. Napolnjeno 0.0kw, ceprav je polnilnica kazala da polni. Bi prisegel da sem pred odhodom tudi pogledal v avto ali je prizgan indikator polnjenja. Verjetno napaka v polninici...
Ostanemo sredi vecera pri 0° z dometom 9km ter dodatnima dvema potnikoma Sicer problem ni bil prehud ko se spomnim na QC. Odpeljemo se do BTC kristalne palace, kjer v 6 minutah napolnimo baterijo na 36% in nadaljujemo proti Domzalam brez problema z gretjem na maksimumu.
Danes se testno polnjenje med krajsim 15min nakupom v Hofer trgovini v Ljubljani. Napolnilo je 0.9kW. Skrb da je nekaj narobe s kupljenim kablom type1-type2 s tem odpade.
Po dveh dneh navdusenje ne upada Danes se vsedem v svoj avto, kjer ne morem mimo obcutka, kako zastarel deluje ICE pogon. Ceprav je zvok 3.0 šestvaljnika vseeno zelo zelo prijeten, nekako ne preprica vec. Tudi drugi avto bo cez cas definitivno na elektriko.
Re: rabljen c-zero
Čestitke za nakup!
Sta pa imela pestro prvo vožnjo Super, da se je vendarle vse izšlo.
S kakšno močjo pa se lahko največ polni na QC?
Sta pa imela pestro prvo vožnjo Super, da se je vendarle vse izšlo.
S kakšno močjo pa se lahko največ polni na QC?
Re: rabljen c-zero
U, a res! To je pa luksuz. Potem pa tudi daljši izleti ne bojo problem ko c-zero dobi vinjeto
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 286
- Kraj: marost
- Avto: generator
-
6115
Re: rabljen c-zero
Kako lep BMW . Čestitke za nakup in naj ti dobro služi mali EV. Ali si mogoče že preveril baterije z programom
https://play.google.com/store/apps/deta ... nion&hl=sl
https://play.google.com/store/apps/deta ... nion&hl=sl
Re: rabljen c-zero
Hvala, upam da bo dolgo in dobro sluzil ja
Glede hitrosti polnjenja na DC sicer nisem cisto preprican. Wikipedia omenja 44kW Chademo standard, mogoce je to na japonskem. Ce je to odvisno od polnilnice same potem verjetno polni s 50kW. Recharge rate do 80% naj bi trajal 20 minut, vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV
CanIon poznam, ampak imamo same iPhone pri hisi. Proizvajalci CanIon aplikacije so mi odgovorili, da ni nobenih planov app portati na iOS. Mogoce kupim kak rabljen android telefon, ki bi sluzil kot navi & canion device. Potrebujem pa tudi ODB2 device, ne vem se tocno kateri bo OK delal, imam ogledano: http://www.ebay.co.uk/itm/151753972025
Glede hitrosti polnjenja na DC sicer nisem cisto preprican. Wikipedia omenja 44kW Chademo standard, mogoce je to na japonskem. Ce je to odvisno od polnilnice same potem verjetno polni s 50kW. Recharge rate do 80% naj bi trajal 20 minut, vir: https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV
CanIon poznam, ampak imamo same iPhone pri hisi. Proizvajalci CanIon aplikacije so mi odgovorili, da ni nobenih planov app portati na iOS. Mogoce kupim kak rabljen android telefon, ki bi sluzil kot navi & canion device. Potrebujem pa tudi ODB2 device, ne vem se tocno kateri bo OK delal, imam ogledano: http://www.ebay.co.uk/itm/151753972025
Re: rabljen c-zero
Danes mali C-zero naredil 210km in dokazal, da je bolj doma v mestu kot na daljsih relacijah. A ce se pojavi zelja/potreba gre tudi dlje. Temperature precej neprimerne — malo nad niclo:
- Start okolica ljubljane SOC 100%
- Pot skozi delovni dan po Ljubljani 50km, potem pot brez prehodnega polnjenja proti Murski Soboti 170km
- polnjenje QC lukovica(35% => 80%) 15min
- polnjenje QC tepanje (blizu 0% => 80%) 25min
- prihod murska sobota, polnjenje cez noc na PP elektra maribor ob hotelu.
Ob prihodu na nocno PP je bil domet se 1km, skratka "precej" zanimivo. Voznja zadnjih 20km avtoceste s hitrostjo kamionov & heating off (nima toplotne crpalke). V casu pisanja tega posta je avto verjetno ze na 90% soc. Polni se izredno hitro za "granny cable". 16A ter mala baterija pomeni dobre 4 ure do 95% baterije, 5.5h do 100%.
Se nekaj slik ob polnjenju/kavi: Lukovica, Tepanje, MurskaSobota:
- Start okolica ljubljane SOC 100%
- Pot skozi delovni dan po Ljubljani 50km, potem pot brez prehodnega polnjenja proti Murski Soboti 170km
- polnjenje QC lukovica(35% => 80%) 15min
- polnjenje QC tepanje (blizu 0% => 80%) 25min
- prihod murska sobota, polnjenje cez noc na PP elektra maribor ob hotelu.
Ob prihodu na nocno PP je bil domet se 1km, skratka "precej" zanimivo. Voznja zadnjih 20km avtoceste s hitrostjo kamionov & heating off (nima toplotne crpalke). V casu pisanja tega posta je avto verjetno ze na 90% soc. Polni se izredno hitro za "granny cable". 16A ter mala baterija pomeni dobre 4 ure do 95% baterije, 5.5h do 100%.
Se nekaj slik ob polnjenju/kavi: Lukovica, Tepanje, MurskaSobota:
- Priponke
-
- 1.jpg (148.36 KiB) Pogledano 14737 krat
-
- 2.jpg (112.88 KiB) Pogledano 14737 krat
-
- 3.jpg (139.54 KiB) Pogledano 14737 krat
Re: rabljen c-zero
Čestitke.
Najbolj mi je všeč tale del "- polnjenje QC lukovica(35% => 80%) 15min".
Najbolj mi je všeč tale del "- polnjenje QC lukovica(35% => 80%) 15min".
Re: rabljen c-zero
Z avtom narejenih prvih 1000km, sedaj je na prvem servisu. Predvsem zaradi dveh vpoklicev, ki se nista bila narejena: nekaj z 12V akumulatorjem ter nekaj na zavorni pumpi — neka preventivna menjava. Delajo tudi tudi letno umerjanje/izravnavanje celic baterij, hkrati so izmerili izrabljenost baterij, ki naj bi bile na 97% nominalne vrednosti. Presenetljivo da so se vedno tako dobre po 4 letih.
Re: rabljen c-zero
Prevozenih prvih 3000km v dobrem mesecu, brez kaksnih vecjih tezav. Enkrat smo ostali na cesti brez elektrike, in sicer na QC Barje Sever, kjer je potem polnjenje omogocil Petrol na schuko 50min, namesto QC 10min, kakrsen je bil prvotni plan. Z avtom ni tezav. Strosek elektrike zanj je nekje 35€-40€, kar je precej dobro upostevajoc ciste zimske razmere in t.i. dvojno porabo elektrike. Nafte bi slo za tole kaksnih 215€. Polni se vedno doma, na javnih PP le po spletu okoliscin ali na daljsih poteh, ce so vmes. Brake-regen pa je nekaj kar res pogresam ko presedem v ICE avtomobil.
Pa se ena slika iz dneva ko smo preizkusili tudi voznjo v mocnem snegu (po AC vecina vozila 50, mi kaksnih 75-80 avto gre odlicno z ozkimi gumami). Narejenih 90km, vmes smo malo dotankali v gasilskem domu.
Pa se ena slika iz dneva ko smo preizkusili tudi voznjo v mocnem snegu (po AC vecina vozila 50, mi kaksnih 75-80 avto gre odlicno z ozkimi gumami). Narejenih 90km, vmes smo malo dotankali v gasilskem domu.
- Priponke
-
- gasilc.jpg (120.46 KiB) Pogledano 14671 krat
Re: rabljen c-zero
Jaz na tvojem mestu ne bi pretiraval s hitrostjo na AC, ker v primeru prometne nesreče, jo ne bi najbolje odnesel...
http://euroncap.blob.core.windows.net/m ... 4stars.pdf
http://euroncap.blob.core.windows.net/m ... 4stars.pdf
Re: rabljen c-zero
NCAP testi so delani v simuliranih okoljih, ki zelo slabo odrazajo realne. Realne nesrece se koncajo drugace, vecinoma hujse/slabse kot na NCAP sinteticnem testu. Ce je 4 zvezdice slabo je presoja posameznika, sigurno ni najboljse. Pred kratkim sem bral prispevek o tem kako proizvajalci namenoma ojacajo dolocene dele karoserije, da je na NCAP testu rezultat bolje. Ne bom omenjal kateri, bi lahko zasli iz teme, verjetno pa po malem vsi. Enaka zgodba kot testi izpustov.
Pred tedni je bil takle avtocek v trcenju s prikolico kamiona tezkega 20 ton - odtrgalo vrata, ljudje v bolnici a nihce umrl. Kdor se zanasa na teste (izpusti, gume, nesrece) verjame eni resnici - marketinski.
Na koncu pa se hitrost - 70 je zelo pocasi za AC. Nalet recimo v ograjo pa je v snegu enako mocen kot v soncu. Ergo, ni dobil googlov avto po nepotrebnem kazni za prepocasno voznjo. Prepocasna voznja je nevarna in je znacilna za slovensko rajo, ki z letnimi gumami ogroza nas ostale v zimskih razmerah.
Pred tedni je bil takle avtocek v trcenju s prikolico kamiona tezkega 20 ton - odtrgalo vrata, ljudje v bolnici a nihce umrl. Kdor se zanasa na teste (izpusti, gume, nesrece) verjame eni resnici - marketinski.
Na koncu pa se hitrost - 70 je zelo pocasi za AC. Nalet recimo v ograjo pa je v snegu enako mocen kot v soncu. Ergo, ni dobil googlov avto po nepotrebnem kazni za prepocasno voznjo. Prepocasna voznja je nevarna in je znacilna za slovensko rajo, ki z letnimi gumami ogroza nas ostale v zimskih razmerah.
Re: rabljen c-zero
Načeloma se strinjam, vendar... Pred leti so pri angleškem Fifth gear izvedli dva testa. Renault Espace IV vs. Land Rover Discovery in Renault Modus vs. Volvo 940.
V obeh primerih sta Renaulta, ki sta takrat bila na vrhu Euro NCAP testov suvereno "razbila" nasprotnika.
http://youtu.be/Ad8dHYAIhZ4
http://youtu.be/qBDyeWofcLY
V obeh primerih sta Renaulta, ki sta takrat bila na vrhu Euro NCAP testov suvereno "razbila" nasprotnika.
http://youtu.be/Ad8dHYAIhZ4
http://youtu.be/qBDyeWofcLY
Re: rabljen c-zero
Drejchi to zelo drzi Z leti varnost v avtomobilih zelo napreduje. Zato sem precej siguren da je C-Zero 2011 veliko bolj varen kot prejsnji C3 2006.
Re: rabljen c-zero
Danes na Lukovici izmeril polnilno moc. Krivulja se mi zdi precej slaba, saj polnilna moc hitro upada. Baterija je bila lepo ogreta, pred tem je bil avto vozen po avtocesti, vmes se je polnil na elektro celje 1.5h s 16A, potem ponovno avtocesta:
- SOC 17% | temperatura baterije 22°C | polnjenje z 42kW
- SOC 40% | temperatura baterije 23°C | polnjenje s 35kW
- SOC 60% | temperatura baterije 26°C | polnjenje s 23kW
Morda je to posledica majhne baterije ? Kaj na polnilnih postajah SODO ?
- SOC 17% | temperatura baterije 22°C | polnjenje z 42kW
- SOC 40% | temperatura baterije 23°C | polnjenje s 35kW
- SOC 60% | temperatura baterije 26°C | polnjenje s 23kW
Morda je to posledica majhne baterije ? Kaj na polnilnih postajah SODO ?
Re: rabljen c-zero
Sem se malo raziskal in nasel graf CHAdeMO polnjenja za Peugeot Ion, pri 30% SOC polni s 40kW, pri 60% SOC ze samo 22kW — priblizno izracunano iz grafa spodaj. Stevilke se ujemajo z mojimi.
Vidim pa da pri Leaf-u ni nic kaj boljse, oziroma se slabse. Nasel graf narejen na QC polnjenju ki je trajalo celih 45min. Na grafu sicer ni podatka o SOC, ampak glede na dolzino polnjenja verjetno od <10% do 80%. Zacne s samo dobrimi 30kW in koncuje ze s samo 10kW.
Vidim pa da pri Leaf-u ni nic kaj boljse, oziroma se slabse. Nasel graf narejen na QC polnjenju ki je trajalo celih 45min. Na grafu sicer ni podatka o SOC, ampak glede na dolzino polnjenja verjetno od <10% do 80%. Zacne s samo dobrimi 30kW in koncuje ze s samo 10kW.
Re: rabljen c-zero
V odstotkih kapacitete je to skoraj pri vseh enako. Tam nekje pri 80% vsi začnejo bremzat.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 11 Odgovori
- 2116 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi