Črna Zoe R240
Re: Črna Zoe R240
Pripeljem domov, priklopim kabel (brez napajanja), pocakam (več kot 15 minut), vklopim napajanje in avto ne začne polnit. V večini primerov. Včasih se celo zgodi da začne.
Re: Črna Zoe R240
Danes sem bil na dvigalu in malo pokukal od spodaj
Dve cevi od klime sta speljane nazaj pod prtljažnik kjer je škatla iz katere potujejo 4 velike cevi v baterijo za hlajenje z hladnim zrakom.
Mehanik je bil "impresioniran" nad izdelavo.
Dve cevi od klime sta speljane nazaj pod prtljažnik kjer je škatla iz katere potujejo 4 velike cevi v baterijo za hlajenje z hladnim zrakom.
Mehanik je bil "impresioniran" nad izdelavo.
Re: Črna Zoe R240
Sem preizkusil.CrazyFish napisal/-a:Pripeljem domov, priklopim kabel (brez napajanja), pocakam (več kot 15 minut), vklopim napajanje in avto ne začne polnit. V večini primerov. Včasih se celo zgodi da začne.
Če polnilec začne z postopkom za polnjenje in se postopek konča neuspešno ,napiše check connection ,potem pa zaspi in se ne zbudi.
Če pa pustiš, da se polnjenje normalno začne pa po odvzemu napetosti Armaturna plošča takoj ugasne in se potem tudi vklopi ko se napetost vrne.
To lahko narediš kolikokrat hočeš ,pogoj pa je, da zmeraj po vklopu počakaš da se polnjenje dejansko uspešno začne .
Re: Črna Zoe R240
Enako se obnaša tudi moja Zoe. Malo nerodno ampak bo še sprejemljivo.pirpy napisal/-a:Sem preizkusil.CrazyFish napisal/-a:Pripeljem domov, priklopim kabel (brez napajanja), pocakam (več kot 15 minut), vklopim napajanje in avto ne začne polnit. V večini primerov. Včasih se celo zgodi da začne.
Če polnilec začne z postopkom za polnjenje in se postopek konča neuspešno ,napiše check connection ,potem pa zaspi in se ne zbudi.
Če pa pustiš, da se polnjenje normalno začne pa po odvzemu napetosti Armaturna plošča takoj ugasne in se potem tudi vklopi ko se napetost vrne.
To lahko narediš kolikokrat hočeš ,pogoj pa je, da zmeraj po vklopu počakaš da se polnjenje dejansko uspešno začne .
Se je pa včeraj zvečer zmešalo stikalni uri in čez noč ni bilo nič polnjenja Tako da danes vozim EKO
Re: Črna Zoe R240
Nahaja se pod sovoznikovimi nogami.
Re: Črna Zoe R240
Danes sem testno zagnal mojo "PSHEVSE" domačo polnilnico.Slike še ne prilagam ker ne izgleda
Ko bo gotova ...
Preveril sem in Zoe se brez problema polni eno fazno od 6 A naprej , in 3 fazno prav tako od 6 A naprej ,takoj ko spremeniš pilot pwm na drugačne Ampere se avto prilagod.i Na treh fazah z 6 amperi vleče manj kot 3 kw.
med polnjenjem ne moreš prestavljat med 3 in enofaznim polnjenjem....
Ko bo gotova ...
Preveril sem in Zoe se brez problema polni eno fazno od 6 A naprej , in 3 fazno prav tako od 6 A naprej ,takoj ko spremeniš pilot pwm na drugačne Ampere se avto prilagod.i Na treh fazah z 6 amperi vleče manj kot 3 kw.
med polnjenjem ne moreš prestavljat med 3 in enofaznim polnjenjem....
Re: Črna Zoe R240
3x6A < 3kW. Verjetno je to kakšnih 5A na fazo. Me prav zanima kakšen je pri tem izkoristek. Če je kaj manjši kot pri 1x16A.
Re: Črna Zoe R240
To je pa zelo prijazno do domace elektrike, 3x6A pusca lepih 14A prostega po fazi ob svoh priklucku, fajn.
Re: Črna Zoe R240
Malo se bom považil
Slika moje domače polnilnice ,nazivne moči 13.8kW ,z dinamičnim prilagajanjem moči glede na obremenitev glavnih varovalk. sestavni deli:
20 amperske varovalke
menekees type2 32 A konektor
10 m 7 x 2.5 mm licnast kabel ,ki mi je ostal od enega prejšnjih projektov
20 amperski kontaktor
arduino nano na univerzalni ploščici z 12 v napajalnikom,relejem in nekaj elementi
ESP8266 WIFI modul za povezavo polnilnice z pametno hišo
tokovni transformator za približno merjenje moči.(merim samo eno fazo vendar avto vleče na vseh fazah približno enako)
Avto priključim in polnilec začne polnit v "stand alone " režimu, po moči ,ki je nastavljena na potenciometru na ohišju polnilnice.Ko procesor hiše zazna, da se avto polni začne z prilagajanjem moči oziroma, če nastavim Časovnik, sporoči polnilnici, pojdi v spanje in jo zbudi, ko je ura .Nastavim lahko tudi,da se avto neha polniti, ko polnilni tok pade pod določeno vrednost, razen naprimer v nedeljo.Vse skupaj lahko nastavljam in spremljam na telefonu.
Toliko zaenkrat...
Slika moje domače polnilnice ,nazivne moči 13.8kW ,z dinamičnim prilagajanjem moči glede na obremenitev glavnih varovalk. sestavni deli:
20 amperske varovalke
menekees type2 32 A konektor
10 m 7 x 2.5 mm licnast kabel ,ki mi je ostal od enega prejšnjih projektov
20 amperski kontaktor
arduino nano na univerzalni ploščici z 12 v napajalnikom,relejem in nekaj elementi
ESP8266 WIFI modul za povezavo polnilnice z pametno hišo
tokovni transformator za približno merjenje moči.(merim samo eno fazo vendar avto vleče na vseh fazah približno enako)
Avto priključim in polnilec začne polnit v "stand alone " režimu, po moči ,ki je nastavljena na potenciometru na ohišju polnilnice.Ko procesor hiše zazna, da se avto polni začne z prilagajanjem moči oziroma, če nastavim Časovnik, sporoči polnilnici, pojdi v spanje in jo zbudi, ko je ura .Nastavim lahko tudi,da se avto neha polniti, ko polnilni tok pade pod določeno vrednost, razen naprimer v nedeljo.Vse skupaj lahko nastavljam in spremljam na telefonu.
Toliko zaenkrat...
Re: Črna Zoe R240
Vidu ni problem mel pa tudi ne, če si pripravljen kaj sam narediti...
je pa program za komunikacijo prilagojen moji pametni hiši...
je pa program za komunikacijo prilagojen moji pametni hiši...
Re: Črna Zoe R240
Coool! Vse funkcije ki bi jih imel! Mogoče se pa celo lotim ob priliki. Pripravljeno imam skoraj vse razen 20A kontaktorja.
A mi lahko pokažeš kakšnega imaš? Kako se ga krmili? z 220V ali manj?
A mi lahko pokažeš kakšnega imaš? Kako se ga krmili? z 220V ali manj?
Re: Črna Zoe R240
Jaz sem ta "odklopni tok" nastavil na 11A. To se ponavadi zgodi pri 95 do 97% SOC.pirpy napisal/-a:Nastavim lahko tudi,da se avto neha polniti, ko polnilni tok pade pod določeno vrednost, razen naprimer v nedeljo..
Re: Črna Zoe R240
polnjenje danes zjutraj.
Porabljeno 12.9 kWh
Pilot je bil nastavljen na 17 A vendar ga avto vidi kot 16A ..? Pa sem skoraj prepričan ,da imam pwm čisto po standardu.
Izgleda, da zoe vzame zmeraj 1 A manj. No hladna baterija je lahko sprejela max 10 kw.
Porabljeno 12.9 kWh
Pilot je bil nastavljen na 17 A vendar ga avto vidi kot 16A ..? Pa sem skoraj prepričan ,da imam pwm čisto po standardu.
Izgleda, da zoe vzame zmeraj 1 A manj. No hladna baterija je lahko sprejela max 10 kw.
Re: Črna Zoe R240
Tudi Kia SOUL EV modelno leto 2016 vzame ca. 2A manj kot je nastavljeno s pwm.pirpy napisal/-a: ...
Izgleda, da zoe vzame zmeraj 1 A manj.
Očitno zato, da ne bi ven "metalo" varovalk... :/
Soul EV believer
Re: Črna Zoe R240
Tole je že malo bolj napredno.pirpy napisal/-a:Malo se bom považil
Slika moje domače polnilnice ,nazivne moči 13.8kW ,z dinamičnim prilagajanjem moči glede na obremenitev glavnih varovalk. sestavni deli:
20 amperske varovalke
menekees type2 32 A konektor
10 m 7 x 2.5 mm licnast kabel ,ki mi je ostal od enega prejšnjih projektov
20 amperski kontaktor
arduino nano na univerzalni ploščici z 12 v napajalnikom,relejem in nekaj elementi
ESP8266 WIFI modul za povezavo polnilnice z pametno hišo
tokovni transformator za približno merjenje moči.(merim samo eno fazo vendar avto vleče na vseh fazah približno enako)
Avto priključim in polnilec začne polnit v "stand alone " režimu, po moči ,ki je nastavljena na potenciometru na ohišju polnilnice.Ko procesor hiše zazna, da se avto polni začne z prilagajanjem moči oziroma, če nastavim Časovnik, sporoči polnilnici, pojdi v spanje in jo zbudi, ko je ura .Nastavim lahko tudi,da se avto neha polniti, ko polnilni tok pade pod določeno vrednost, razen naprimer v nedeljo.Vse skupaj lahko nastavljam in spremljam na telefonu.
Toliko zaenkrat...
Jaz bom naredil enkrat v prihodnje tako:
1. Polnim bom s fiksnim tokom 3x16A , s časovnikom od 22.00 , 23.00 ali 24.00 naprej
ker takrat je mala poraba ostalih porabnikov in cenejša elektrika
Ali je to prehitro za vsakodnevno polnjenje ZOE 1-2 uri z 11kW ? Ali je primernejše počasnejše polnjenje ?
2. Dodal bom še števec energije npr. SDM630-Modbus
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek