Doseg pri zimskih temperaturah
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Jaz pri IONIQ-u nisem opazil nobenih težav pri regeneraciji. Edino na sneženi cesti in vožnji navzdol... kar ste nekateri že omenili, torej če gume zdrsnejo se regeneracija prekine in zavirajo diski. Na normalni suhi cesti se mi ni nikoli to zgodilo.
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Hvala za pomoč, zgleda, da bom moral mal na servis vprašati. Danes enako, ko sem se peljal, cesta malo navzdol, suha, sonce, pred križiščem sem moral zmanjšati hitrost, regen dela 1-2 s in začne zavirati z diskiDGJ napisal/-a:Jaz pri IONIQ-u nisem opazil nobenih težav pri regeneraciji. Edino na sneženi cesti in vožnji navzdol... kar ste nekateri že omenili, torej če gume zdrsnejo se regeneracija prekine in zavirajo diski. Na normalni suhi cesti se mi ni nikoli to zgodilo.
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Kako ne? Koliko je bila polna baterija? 100% ?Matej napisal/-a:Pojma nimam. Niti nimam možnosti tega vpogleda.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951615
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
li-ion baterije nimajo rade hitrega polnenja, če so pod ničlo, če ti avto dovoli polni regen pri temperaturi baterije pod ničlo predlagam, da sam poskrbiš, da ne regeneriraš na polno dokler je baterija ledena.
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
@pirpy... kako bi pa zgledalo to v praksi.... sam poskrbiš da ne regeneriraš na polno?
Če se rabiš zjutraj spustit po klancu dol in če avto pusti regenerirat naj se BMS s tem zaj... nogo na bremzo bo treba stisnit al pa v grabn
Če se rabiš zjutraj spustit po klancu dol in če avto pusti regenerirat naj se BMS s tem zaj... nogo na bremzo bo treba stisnit al pa v grabn
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951615
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Tudi jaz se najprej spustim po klancu navzdol in po minuti že regeneriram 40 kW .
Če bi tisti trenutek priklopil avto na polnilnico, bi bms dovoljeval komaj 5 kW , regeneracija pri Zoe pa gleda samo, da napetost na bateriji ne preseže 395 V .
Jaz preklopim v N in pustim da gre tiste pol kWh v toploto, če seveda ne grem na kakšno dolgo pot in jih nujno rabim .
Lep čas že razmišljam kako bi vgradil en mali kaloriferček v prostor kjer je klima za baterijo, da bi si lahko ogrel baterijo že doma.
Če bi tisti trenutek priklopil avto na polnilnico, bi bms dovoljeval komaj 5 kW , regeneracija pri Zoe pa gleda samo, da napetost na bateriji ne preseže 395 V .
Jaz preklopim v N in pustim da gre tiste pol kWh v toploto, če seveda ne grem na kakšno dolgo pot in jih nujno rabim .
Lep čas že razmišljam kako bi vgradil en mali kaloriferček v prostor kjer je klima za baterijo, da bi si lahko ogrel baterijo že doma.
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Preconditioning za baterijo je naštiman čas odhoda+klimatizacija kabine, od tega 3h prej začne gret baterijo (in se mi zdi da je pogoj da je priklopljen na štrom, drugače ne greje baterije ampak samo 30min prej klimo zalaufa (klima na mestu) - se pozna na dometu ko je baterija ogreta)Bimmer napisal/-a:
Keeva: Eno vprašanja. Koliko časa vnaprej je potrebno aktivirati preconditioning, da ogreje tudi baterijo? Na tujih forumih berem, da vsaj 3h vnaprej, vendar v tem primeru v teh 3h do odhoda na števcu, kjer je polnilec nisem opazil porabe. Gretje se vklopi od 30min do odhoda naprej, odvisno od temperature v kabini (avto v garaži).
V navodilih piše da se mora preconditioning vklopiti vsaj 30 minut vnaprej (ne 3h). Ne vem pa ali to tudi velja za gretje baterije.
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Ali se lahko tole premakne v Konin forum?BoBa napisal/-a:Včerajšnja vožnja do Nemčije in nazaj. Skoraj vse po AC. Hitrost je bila praviloma omejitev + 10, v Nemčiji med 140 in 176 km/h, po števcu seveda. Povprečna hitrost 100km/h je nizka zaradi polurnega cijazenja na Nemški meji in vožnje skozi mesto Graz, ker je bil predor zaprt.
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Ko bodo 100 kW polnilnice pogostejše, bo vsako polnjenje do 80 % približno 20 minut krajše. Če boš na poti 3x polnil, boš prihranil 1 uro v primerjavi s 50 kW polnilnicami, kar ni malo. Obetajo se boljši časi.BoBa napisal/-a:Včerajšnja vožnja do Nemčije in nazaj. Skoraj vse po AC. Hitrost je bila praviloma omejitev + 10, v Nemčiji med 140 in 176 km/h, po števcu seveda. Povprečna hitrost 100km/h je nizka zaradi polurnega cijazenja na Nemški meji in vožnje skozi mesto Graz, ker je bil predor zaprt.
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951615
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Kakšna je potem najbolj optimalna hitrost, če upoštevaš 45 kW polnilnice, da najhitreje prideš na cilj, če moraš večkrat polniti.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951615
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
primer, podatki izmišljeni
pot 1000 km ,poraba/100km, čas vožnje, skupna poraba, čas polnjenja, skupaj vožnja+polnjenje
100 km/h ,...15kwh/100 ,.....10 h,........150 kwh,.........3.3h,............13.3h
150 km/h,....30kwh/100,......6,6 h,......300 kwh,..........6.6h,...........13.2h
razlika 5 minut v prid 150 km/h
od obeh časov lahko odštejemo eno polno polnjenje, ki ga opravimo pred potjo.
pot 1000 km ,poraba/100km, čas vožnje, skupna poraba, čas polnjenja, skupaj vožnja+polnjenje
100 km/h ,...15kwh/100 ,.....10 h,........150 kwh,.........3.3h,............13.3h
150 km/h,....30kwh/100,......6,6 h,......300 kwh,..........6.6h,...........13.2h
razlika 5 minut v prid 150 km/h
od obeh časov lahko odštejemo eno polno polnjenje, ki ga opravimo pred potjo.
Re: Doseg pri zimskih temperaturah
Poleg bi še bilo fino dodat strošek ker če gledamo je zaradi dodatnih polnjenj druga pot malenkost hitrejša, a verjetno veliko dražja.
Je pa res, da se bi jaz lažje vozil 150km 1h, polnil 10min, vozil 1h, polnil...kot pa 3k konstantno 100kmh
Je pa res, da se bi jaz lažje vozil 150km 1h, polnil 10min, vozil 1h, polnil...kot pa 3k konstantno 100kmh
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 2 Odgovori
- 226 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb
-
- 14 Odgovori
- 1616 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 3015 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a anja4
-
- 13 Odgovori
- 1302 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BigWhale
-
- 10 Odgovori
- 4584 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy