Doseg pri zimskih temperaturah

Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2957
Kraj: Kamnik
Avto: EV
3743
6367

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Jaz pri IONIQ-u nisem opazil nobenih težav pri regeneraciji. Edino na sneženi cesti in vožnji navzdol... kar ste nekateri že omenili, torej če gume zdrsnejo se regeneracija prekine in zavirajo diski. Na normalni suhi cesti se mi ni nikoli to zgodilo.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6372
Avto: Kona in Zoe
4910
5945

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a CRF »

@Matej, Kakšen pa SOC ko si štartal?
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1875
Avto: V vsakem primeru EV
1770
1658

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Matej »

Pojma nimam. Niti nimam možnosti tega vpogleda.
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a magic »

DGJ napisal/-a:Jaz pri IONIQ-u nisem opazil nobenih težav pri regeneraciji. Edino na sneženi cesti in vožnji navzdol... kar ste nekateri že omenili, torej če gume zdrsnejo se regeneracija prekine in zavirajo diski. Na normalni suhi cesti se mi ni nikoli to zgodilo.
Hvala za pomoč, zgleda, da bom moral mal na servis vprašati. Danes enako, ko sem se peljal, cesta malo navzdol, suha, sonce, pred križiščem sem moral zmanjšati hitrost, regen dela 1-2 s in začne zavirati z diski
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6372
Avto: Kona in Zoe
4910
5945

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a CRF »

Matej napisal/-a:Pojma nimam. Niti nimam možnosti tega vpogleda.
Kako ne? Koliko je bila polna baterija? 100% ?
Uporabniški avatar
Matej
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1875
Avto: V vsakem primeru EV
1770
1658

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Matej »

Saj sem napisal zgoraj 100%.
CRF
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a pirpy »

li-ion baterije nimajo rade hitrega polnenja, če so pod ničlo, če ti avto dovoli polni regen pri temperaturi baterije pod ničlo predlagam, da sam poskrbiš, da ne regeneriraš na polno dokler je baterija ledena.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 313
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
471
676

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a Robinhood »

@pirpy... kako bi pa zgledalo to v praksi.... sam poskrbiš da ne regeneriraš na polno?
Če se rabiš zjutraj spustit po klancu dol in če avto pusti regenerirat naj se BMS s tem zaj... nogo na bremzo bo treba stisnit al pa v grabn
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Tudi jaz se najprej spustim po klancu navzdol in po minuti že regeneriram 40 kW .
Če bi tisti trenutek priklopil avto na polnilnico, bi bms dovoljeval komaj 5 kW , regeneracija pri Zoe pa gleda samo, da napetost na bateriji ne preseže 395 V .
Jaz preklopim v N in pustim da gre tiste pol kWh v toploto, če seveda ne grem na kakšno dolgo pot in jih nujno rabim .
Lep čas že razmišljam kako bi vgradil en mali kaloriferček v prostor kjer je klima za baterijo, da bi si lahko ogrel baterijo že doma.
Uporabniški avatar
keeva
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 73
Kraj: Trbovlje - Ljubljana
Avto: BMW i3
186
66

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a keeva »

Bimmer napisal/-a:
Keeva: Eno vprašanja. Koliko časa vnaprej je potrebno aktivirati preconditioning, da ogreje tudi baterijo? Na tujih forumih berem, da vsaj 3h vnaprej, vendar v tem primeru v teh 3h do odhoda na števcu, kjer je polnilec nisem opazil porabe. Gretje se vklopi od 30min do odhoda naprej, odvisno od temperature v kabini (avto v garaži).

V navodilih piše da se mora preconditioning vklopiti vsaj 30 minut vnaprej (ne 3h). Ne vem pa ali to tudi velja za gretje baterije.
Preconditioning za baterijo je naštiman čas odhoda+klimatizacija kabine, od tega 3h prej začne gret baterijo (in se mi zdi da je pogoj da je priklopljen na štrom, drugače ne greje baterije ampak samo 30min prej klimo zalaufa (klima na mestu) - se pozna na dometu ko je baterija ogreta)
Bimmer
BoBa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 387
Kraj: Ptuj
Avto: Mach-E
703
32

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a BoBa »

IMG_20190116_010014.jpg
Včerajšnja vožnja do Nemčije in nazaj. Skoraj vse po AC. Hitrost je bila praviloma omejitev + 10, v Nemčiji med 140 in 176 km/h, po števcu seveda. Povprečna hitrost 100km/h je nizka zaradi polurnega cijazenja na Nemški meji in vožnje skozi mesto Graz, ker je bil predor zaprt.
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!
CRF, pirpy, SimonZed, FV-EV, evid, DGJ
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

BoBa napisal/-a:
IMG_20190116_010014.jpg
Včerajšnja vožnja do Nemčije in nazaj. Skoraj vse po AC. Hitrost je bila praviloma omejitev + 10, v Nemčiji med 140 in 176 km/h, po števcu seveda. Povprečna hitrost 100km/h je nizka zaradi polurnega cijazenja na Nemški meji in vožnje skozi mesto Graz, ker je bil predor zaprt.
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!
Ali se lahko tole premakne v Konin forum?
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

BoBa napisal/-a:
IMG_20190116_010014.jpg
Včerajšnja vožnja do Nemčije in nazaj. Skoraj vse po AC. Hitrost je bila praviloma omejitev + 10, v Nemčiji med 140 in 176 km/h, po števcu seveda. Povprečna hitrost 100km/h je nizka zaradi polurnega cijazenja na Nemški meji in vožnje skozi mesto Graz, ker je bil predor zaprt.
Doseg bi bil ob startu s polno baterijo 300 km. Pa še nekaj je lepo razvidno: polnjenje s povprečno močjo 45 kW pomeni, da moraš za vsakih prevoženih 100 km pol ure polniti!!!
Ko bodo 100 kW polnilnice pogostejše, bo vsako polnjenje do 80 % približno 20 minut krajše. Če boš na poti 3x polnil, boš prihranil 1 uro v primerjavi s 50 kW polnilnicami, kar ni malo. Obetajo se boljši časi.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Kakšna je potem najbolj optimalna hitrost, če upoštevaš 45 kW polnilnice, da najhitreje prideš na cilj, če moraš večkrat polniti.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3556
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3094
1611

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a pirpy »

primer, podatki izmišljeni
pot 1000 km ,poraba/100km, čas vožnje, skupna poraba, čas polnjenja, skupaj vožnja+polnjenje
100 km/h ,...15kwh/100 ,.....10 h,........150 kwh,.........3.3h,............13.3h
150 km/h,....30kwh/100,......6,6 h,......300 kwh,..........6.6h,...........13.2h
razlika 5 minut v prid 150 km/h
od obeh časov lahko odštejemo eno polno polnjenje, ki ga opravimo pred potjo.
FV-EV, Matej, talker2, Nejccc
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5109
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1194
2502

Re: Doseg pri zimskih temperaturah

Odgovor Napisal/-a darjan »

Poleg bi še bilo fino dodat strošek ker če gledamo je zaradi dodatnih polnjenj druga pot malenkost hitrejša, a verjetno veliko dražja.
Je pa res, da se bi jaz lažje vozil 150km 1h, polnil 10min, vozil 1h, polnil...kot pa 3k konstantno 100kmh
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Soul EV”