Audi e-tron - prva tema
Re: Audi e-tron
Pa tudi poraba je na tak način največja, ker vedno ko nehaš tišat na gas, začne avto z regeneracijo. Idelno pa je, da recimo pred semafori cruisaš v N (torej brez regeneracije)
Re: Audi e-tron
VW koncernu ni preveč za zaupati. Tudi, ko bodo dali avto ven, bo prevozil pol manj od obljubljenega. Namesto #dieselgate bo #EVgate.
Prosim, ne mi zamerit ljubitelji VW, nisem se mogel upreti.
Prosim, ne mi zamerit ljubitelji VW, nisem se mogel upreti.
Re: Audi e-tron
Vmes je pa se Nissan! #rapidgateDGJ napisal/-a:VW koncernu ni preveč za zaupati. Tudi, ko bodo dali avto ven, bo prevozil pol manj od obljubljenega. Namesto #dieselgate bo #EVgate.
Prosim, ne mi zamerit ljubitelji VW, nisem se mogel upreti.
Če nebi tako zahinavli bi js danes imel električen avto.
Re: Audi e-tron
Tudi jaz. No, ampak se ne sekiram več zaradi Leafa 2, saj pride Kona čez približno dva tedna.giotto napisal/-a: Vmes je pa se Nissan! #rapidgate
Če nebi tako zahinavli bi js danes imel električen avto.
Re: Audi e-tron
Si pa res optimističenSimonZed napisal/-a:Tudi jaz. No, ampak se ne sekiram več zaradi Leafa 2, saj pride Kona čez približno dva tedna.giotto napisal/-a: Vmes je pa se Nissan! #rapidgate
Če nebi tako zahinavli bi js danes imel električen avto.
Naroči avto preko tega linka: https://www.tesla.com/sl_si/referral/botjan772667
Re: Audi A3 Sportback e-tron
Sem bral v Financah. Baterija 95kwh, doseg po WLTP 400km, realno manj. Ne vem no, za tako veliko baterijo je to zame zlo malo. Z mojim ioniqom naredim poleti 230km z 28kwh baterijo. Res pa je da ima e-tron 2,5t. Jaz še vedno mislim, da mora biti električni avto zelo učinkovit. Aja, pa še cena, okoli 85k€.
Re: Audi A3 Sportback e-tron
Se zavedaš,koliko nižji zračni upor ima tvoj Ioniq v primerjavi s tem E-Tronom? Pa ne govorim o koeficientu upora,ampak o skupnem zračnem uporu,ki ga mora premagati...bom jutri objavil nekaj na to temo zračnih uporov pri avtomobilov...magic napisal/-a:Sem bral v Financah. Baterija 95kwh, doseg po WLTP 400km, realno manj. Ne vem no, za tako veliko baterijo je to zame zlo malo. Z mojim ioniqom naredim poleti 230km z 28kwh baterijo. Res pa je da ima e-tron 2,5t. Jaz še vedno mislim, da mora biti električni avto zelo učinkovit. Aja, pa še cena, okoli 85k€.
Re: Audi A3 Sportback e-tron
Se zavedaš,koliko nižji zračni upor ima tvoj Ioniq v primerjavi s tem E-Tronom? Pa ne govorim o koeficientu upora,ampak o skupnem zračnem uporu,ki ga mora premagati...bom jutri objavil nekaj na to temo zračnih uporov pri avtomobilov...[/quote]
Sam koeficient upora zraka ima e-tron 0,28, vem, da ima večji upor, saj to tudi spada k učinkovitosti avtomobila a ne? Sej drugač je prov cool avto, samo jaz pač imam EV zato, da kaj prihranim, sebi in okolju, zato se mi ne zdi v redu EV avto s porabo 30kwh/100km. Glede zračnih uporov pa kar objavi, da se malo podučimo
Aja pa še to, na testu objavljenem v avtofinancah je bil realen doseg okoli 300km, samo ga niso ravno šparali
Sam koeficient upora zraka ima e-tron 0,28, vem, da ima večji upor, saj to tudi spada k učinkovitosti avtomobila a ne? Sej drugač je prov cool avto, samo jaz pač imam EV zato, da kaj prihranim, sebi in okolju, zato se mi ne zdi v redu EV avto s porabo 30kwh/100km. Glede zračnih uporov pa kar objavi, da se malo podučimo
Aja pa še to, na testu objavljenem v avtofinancah je bil realen doseg okoli 300km, samo ga niso ravno šparali
Re: Audi e-tron
Pri zračnem uporu ni kaj filozofirat - Cv x čelna povrčina avta - ta produkt mora bit majhen.
Re: Audi A3 Sportback e-tron
[quote="magic"]Se zavedaš,koliko nižji zračni upor ima tvoj Ioniq v primerjavi s tem E-Tronom? Pa ne govorim o koeficientu upora,ampak o skupnem zračnem uporu,ki ga mora premagati...bom jutri objavil nekaj na to temo zračnih uporov pri avtomobilov...[/quote]
Sam koeficient upora zraka ima e-tron 0,28, vem, da ima večji upor, saj to tudi spada k učinkovitosti avtomobila a ne? Sej drugač je prov cool avto, samo jaz pač imam EV zato, da kaj prihranim, sebi in okolju, zato se mi ne zdi v redu EV avto s porabo 30kwh/100km. Glede zračnih uporov pa kar objavi, da se malo podučimo
Aja pa še to, na testu objavljenem v avtofinancah je bil realen doseg okoli 300km, samo ga niso ravno šparali [/quote]
Pri potovanju ni poanta le doseg, zelo pomemben je tudi čas, da se baterija znova napolni. Sicer ne poznam diagrama polnjenja za e-tron, zagotovo pa polnjenje 20% - 80% na 50 kW polnilnici traja vsaj uro in pol. Nato pa s temi 54 kWh prevoziš morda 200 km!
Mreža 150 kW in 300 kW polnilnic je pa še vedno v oblakih.
Zagotovo bo odlična igračka, zagotovo bo imel svoj krog kupcev, večina med njimi bo nastopačev. Tudi sam bi ga imel, pa ga žal ne potrebujem! Oziroma si ga ne morem privoščiti.
Sam koeficient upora zraka ima e-tron 0,28, vem, da ima večji upor, saj to tudi spada k učinkovitosti avtomobila a ne? Sej drugač je prov cool avto, samo jaz pač imam EV zato, da kaj prihranim, sebi in okolju, zato se mi ne zdi v redu EV avto s porabo 30kwh/100km. Glede zračnih uporov pa kar objavi, da se malo podučimo
Aja pa še to, na testu objavljenem v avtofinancah je bil realen doseg okoli 300km, samo ga niso ravno šparali [/quote]
Pri potovanju ni poanta le doseg, zelo pomemben je tudi čas, da se baterija znova napolni. Sicer ne poznam diagrama polnjenja za e-tron, zagotovo pa polnjenje 20% - 80% na 50 kW polnilnici traja vsaj uro in pol. Nato pa s temi 54 kWh prevoziš morda 200 km!
Mreža 150 kW in 300 kW polnilnic je pa še vedno v oblakih.
Zagotovo bo odlična igračka, zagotovo bo imel svoj krog kupcev, večina med njimi bo nastopačev. Tudi sam bi ga imel, pa ga žal ne potrebujem! Oziroma si ga ne morem privoščiti.
Re: Audi e-tron
Saj kot sem zapisal, e-tron ima “hitro” polnjenje slabi 2 uri. Polni se pocasneje kot vecina EV na tem forumu (ne v kW, ampak km/h kar je tisto kar steje). Podobno kot I-Pace.
Re: Audi e-tron
draga e-jajca, totalno potraten in neučinkovit.Ti modeli ki ga bodo kupili se bodo želeli voziti samo po levem pasu, polnili ga bodo na 200km na hitrih polnilnicah, na koncu bo tudi prevoz dražji od dizla. Pa še brez launch sistema
Re: Audi e-tron
Ne štekam tega. Mene nč ne boli, če na vsake 5 km filajo. Ne vem zakaj se eni tolk sekirate? A ste mal fouš?
Re: Audi e-tron
Če komu odgovarja naj ga kupi, vsak ima drugačne potrebe in čustva.
npr. Zame je kona primernejša kot niro, ker je krajša kakih 25 cm, druge pa ravno to moti, ker si želijo večji avto.
npr. Zame je kona primernejša kot niro, ker je krajša kakih 25 cm, druge pa ravno to moti, ker si želijo večji avto.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 263
- Kraj: maribor
- Avto: tesla x 100d, volvoxc90 2017,kona electric 2019
-
52938
Re: Audi e-tron
Jas sem trenutno na volvo xc... če bo etron po kvaliteti vožnje in filingu to to bom verjetno hitro ponosni lastnik... čeprav bolj tendiram k rabljeni tesli x ... audi mi nekako ne potegne...
Re: Audi e-tron
https://avto.finance.si/8942843/%28Prva ... popolnosti
Preberite si komentarje spodaj...folk,ki še nikoli ni vozil električarja,zavistno komentira,da se električarji nikoli ne bodo prijeli in da je edina rešitev vodik
Preberite si komentarje spodaj...folk,ki še nikoli ni vozil električarja,zavistno komentira,da se električarji nikoli ne bodo prijeli in da je edina rešitev vodik
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek